quote:Op donderdag 28 november 2013 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
Braddie en zijn vriendenkring perikelen![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 16:18 schreef regiliopeace het volgende:
Nou Braddie, ik vind dat je wat makkelijk voorbijschiet aan de taxatieve waarde van de mededeling. Jouw aldanniet geveinsde vriendin kent economische waarde toe aan jouw gezelschap, en vertelt je dat die waarde in ieder geval onder de 20 euro ligt. Erg leerzaam!
Wat hou ik van KLBquote:
KLB niet van jou gr grquote:
Ik zeg: we trommelen wat KLB-ers op en bezorgen Bradster een verjaardag die hij nooit gaat vergetenquote:Op donderdag 28 november 2013 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
Wees blij. De gemiddelde FOK!er heeft niet eens iemand die niet op zijn verjaardag wil komen
Thanks, but no thanksquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 16:54 schreef madeliefff het volgende:
nee blondje zou verwachten dat hij de treinreis betaald, omdat hij haar uitnodigt :p
Ohja, daar had ze toch een tijdje een topic over gemaakt?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee blondje zou verwachten dat hij de treinreis betaald, omdat hij haar uitnodigt :p
klopt hehequote:Op donderdag 28 november 2013 17:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ohja, daar had ze toch een tijdje een topic over gemaakt?
Alsof ze een royalty is die alle onkosten vergoed krijgt
En dan moet je nog terug ookquote:Op donderdag 28 november 2013 17:11 schreef JochemSjakie het volgende:
20 euro is anders vrij veel geld om naar zo'n idioot te gaan.
Wellicht aan het studeren voor zijn 73e poging om zijn theorie binnen te harken.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:18 schreef hoink581 het volgende:
Waarom reageert Braddie niet? Is hij aan het trollen?
dit wil ik zienquote:Op donderdag 28 november 2013 17:13 schreef Hugh_Myron het volgende:
Als jij mij 20 euro geeft, dan kom ik wel even naar je verjaardag, Braadslee.
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
daar zal ik dan wel weer meer dan 20 euro voor over hebben...
Hoi madeliefff ik kan helaas niet op je bar mitswa komen, de metro is te duur.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
laat hem , hij is mijn twintig euro aan t tellen toch
Ben je aanwezig?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
laat hem , hij is mijn twintig euro aan t tellen toch
Je nieuwe username is kut.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:32 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hoi madeliefff ik kan helaas niet op je bar mitswa komen, de metro is te duur.
Gr gr aberella
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |