Ik ken zat krengetjes!quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ken geen krengetje1?
Was dat een singles ding of zo?
Ik krijg al hoofdpijn als ik het lees. Hoe bedoel je een Pavlovreactie.quote:
Geen bier meer drinkenquote:Op maandag 2 december 2013 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg al hoofdpijn als ik het lees. Hoe bedoel je een Pavlovreactie.
Ik heb een college die er gek op is. En ik kwam op een gegeven moment een meisje uit londen tegen en daar zagen ze het als een specialiteit.quote:Op maandag 2 december 2013 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Hoe krijgt een merk het voor elkaar om zo'n enorm slechte reputatie te hebben en toch nog blijven bestaan?
Bwehehehehequote:Op maandag 2 december 2013 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg al hoofdpijn als ik het lees. Hoe bedoel je een Pavlovreactie.
Blijkbaar is er een doelgroep die graag een volgende ochtend wil patsen dat ze een onwijze kater/hoofdpijn hebben na een avond zuipen, maar er niet meer dan twee biertjes aan wil spenderen.quote:Op maandag 2 december 2013 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Hoe krijgt een merk het voor elkaar om zo'n enorm slechte reputatie te hebben en toch nog blijven bestaan?
Misschien moeten we het zien als een soort methadon voor alcoholisten?quote:Op maandag 2 december 2013 09:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is er een doelgroep die graag een volgende ochtend wil patsen dat ze een onwijze kater/hoofdpijn hebben na een avond zuipen, maar er niet meer dan twee biertjes aan wil spenderen.
Het topic is in ieder geval nu net zo dood als dat "bier".quote:Op maandag 2 december 2013 09:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Oranjeboom wordt niet meer gemaakt toch?
Gelukkig krijg ik daar geen hoofdpijn van.quote:Op maandag 2 december 2013 13:07 schreef Barbusse het volgende:
Het topic is in ieder geval nu net zo dood als dat "bier".
Ouwe parttimerquote:Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik daar geen hoofdpijn van.
Welnee man, ik werk fulltime.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |