Ik krijg al hoofdpijn als ik het lees. Hoe bedoel je een Pavlovreactie.quote:
Geen bier meer drinkenquote:Op maandag 2 december 2013 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg al hoofdpijn als ik het lees. Hoe bedoel je een Pavlovreactie.
Ik heb een college die er gek op is. En ik kwam op een gegeven moment een meisje uit londen tegen en daar zagen ze het als een specialiteit.quote:Op maandag 2 december 2013 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Hoe krijgt een merk het voor elkaar om zo'n enorm slechte reputatie te hebben en toch nog blijven bestaan?
Bwehehehehequote:Op maandag 2 december 2013 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg al hoofdpijn als ik het lees. Hoe bedoel je een Pavlovreactie.
Blijkbaar is er een doelgroep die graag een volgende ochtend wil patsen dat ze een onwijze kater/hoofdpijn hebben na een avond zuipen, maar er niet meer dan twee biertjes aan wil spenderen.quote:Op maandag 2 december 2013 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Hoe krijgt een merk het voor elkaar om zo'n enorm slechte reputatie te hebben en toch nog blijven bestaan?
Misschien moeten we het zien als een soort methadon voor alcoholisten?quote:Op maandag 2 december 2013 09:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is er een doelgroep die graag een volgende ochtend wil patsen dat ze een onwijze kater/hoofdpijn hebben na een avond zuipen, maar er niet meer dan twee biertjes aan wil spenderen.
Het topic is in ieder geval nu net zo dood als dat "bier".quote:Op maandag 2 december 2013 09:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Oranjeboom wordt niet meer gemaakt toch?
Gelukkig krijg ik daar geen hoofdpijn van.quote:Op maandag 2 december 2013 13:07 schreef Barbusse het volgende:
Het topic is in ieder geval nu net zo dood als dat "bier".
Ouwe parttimerquote:Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik daar geen hoofdpijn van.
Welnee man, ik werk fulltime.quote:
Dat ik daarom geen klap uitvoer, maakt het nog niet minder fulltime.quote:
Ambtenaren sporen allemaal niet heb ik dit jaar weer eens geleerd!quote:Op maandag 2 december 2013 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ik daarom geen klap uitvoer, maakt het nog niet minder fulltime.
Daar word je op getest bij je aanstelling.quote:Op maandag 2 december 2013 13:14 schreef Godtje het volgende:
Ambtenaren sporen allemaal niet heb ik dit jaar weer eens geleerd!
Dat blijkt.quote:Op maandag 2 december 2013 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar word je op getest bij je aanstelling.
Alles prima hier, afgezien van een hardnekkige verkoudheid. Sinterklaas hebben we gister gevierd met mijn kant van de familie. Kerst wordt ongetwijfeld iets wat we de enige dag met de ene familie en de volgende dag met de andere familie vieren. Oud en Nieuw nog geen plannen, gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren. Ben wel klaar met de feestjes etc op die dag.quote:Op maandag 2 december 2013 13:20 schreef Godtje het volgende:
Dat blijkt.
Hoe gaat het voor de rest? Sinterklaas plannen? Kerst? oud en Nieuw?
Waar is je vrouw?
Loopt ze daar rond? MOet ze niet werken? En waarom schopt ze?quote:Op maandag 2 december 2013 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles prima hier, afgezien van een hardnekkige verkoudheid. Sinterklaas hebben we gister gevierd met mijn kant van de familie. Kerst wordt ongetwijfeld iets wat we de enige dag met de ene familie en de volgende dag met de andere familie vieren. Oud en Nieuw nog geen plannen, gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren. Ben wel klaar met de feestjes etc op die dag.
Mijn vrouw loopt hier rond, alive and kicking.
En jij?
Oh ja, je ballet traditie. Waar ga je naartoe dit jaar?quote:Op maandag 2 december 2013 13:29 schreef Godtje het volgende:
Loopt ze daar rond? MOet ze niet werken? En waarom schopt ze?
Ik heb minimal 1 keer sinterklaas en waarschijnlijk een 2e keer. Voor de rest weer eens naar de jaarlijkse ballet traditie deze maand en nog twee losse inertjes halverwege deze maand.
Einde van de maand ram vol met 4 kerst diners. En oud en nieuw nog onbekend.
Al met al een hoop gezelligheid.
Nog naar the Hobbit moet ik ook. En voor de rest een beetje werken. Of net doen alsof ik wer.
Ik vind het altijd gezellig dus dat scheelt. En Ballet is Slapende schoonheid dit jaarquote:Op maandag 2 december 2013 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh ja, je ballet traditie. Waar ga je naartoe dit jaar?
Word voor de rest al moe als ik het allemaal lees. Ik ben blij als het 2 januari is.
Ik wilde heel graag naar het zwanenmeer, de Matthew Bourne versie (alleen maar mannen). Maar dat was afgelopen weekend, in Antwerpen.quote:Op maandag 2 december 2013 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd gezellig dus dat scheelt. En Ballet is Slapende schoonheid dit jaar
1745 belde, hij wilde z'n statement terug.quote:
Ik denk dat homo's toen nog gewoon keihard werden vermoord, ballet of geen ballet.quote:Op maandag 2 december 2013 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1745 belde, hij wilde z'n statement terug.
Het is pas 16:55quote:Op maandag 2 december 2013 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1745 belde, hij wilde z'n statement terug.
Da's nog steeds hoorquote:Op maandag 2 december 2013 16:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik denk dat homo's toen nog gewoon keihard werden vermoord, ballet of geen ballet.
Vroeger was alles beter.quote:Op maandag 2 december 2013 16:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik denk dat homo's toen nog gewoon keihard werden vermoord, ballet of geen ballet.
Vroeger is doodquote:Op maandag 2 december 2013 17:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter. [ afbeelding ]
Een heel topic over jequote:Op maandag 2 december 2013 17:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter. [ afbeelding ]
Dit.quote:
Ik!quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een heel topic over je
http://forum.fok.nl/topic/2048808
Eindelijk een update! GRATIS!quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit.
Vanochtend Twitterfeed lezen, wordt een berichtje van de NOS over stijgende armoede in Nederland gevolgd door een jubelzang van Q. over Whatsapp op iOS 7. Crisis? What crisis?
Waarom volg je Q?quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit.
Vanochtend Twitterfeed lezen, wordt een berichtje van de NOS over stijgende armoede in Nederland gevolgd door een jubelzang van Q. over Whatsapp op iOS 7. Crisis? What crisis?
De reclame zegt dat dat goed voor me is. En op Twitter maakt het tenminste niet zo'n herriequote:
Kan je nog wel eens gitaarspelen? Of ook geen tijd voor?quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
De reclame zegt dat dat goed voor me is. En op Twitter maakt het tenminste niet zo'n herrie.
Kunnen, ja. Doen niet echt. Mijn oudste stiefzoon voorkomt nog wel eens dat de laag stof echt te groot wordtquote:Op dinsdag 3 december 2013 07:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je nog wel eens gitaarspelen? Of ook geen tijd voor?
Dat is wel weer zonde als dat zou gebruenquote:Op dinsdag 3 december 2013 07:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kunnen, ja. Doen niet echt. Mijn oudste stiefzoon voorkomt nog wel eens dat de laag stof echt te groot wordt.
Daarom. Misschien pak ik het wel weer eens op, maar nu zijn er teveel andere dingen die aandacht opeisen. Oa. AngularJs kost veel tijd als je er echt diep in wil gaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is wel weer zonde als dat zou gebruen
Dan lijkt gitaarspelen mij leukerquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarom. Misschien pak ik het wel weer eens op, maar nu zijn er teveel andere dingen die aandacht opeisen. Oa. AngularJs kost veel tijd als je er echt diep in wil gaan.
Reclame.quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
De reclame zegt dat dat goed voor me is.
De enige die ik nog "zie" is op youtube zowatquote:
Adblocker lost dat op.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De enige die ik nog "zie" is op youtube zowat
Via de PS3. Geen last van Google+.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Adblocker lost dat op.
Niet dat ik nog op youtube kom sinds dat Google+ gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |