Ik doe liever aan drunk driving.quote:
Crashen daarintegenquote:
Gewoon met parachute er uit springen.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Oh, vliegen lukt nog wel, landen totaal niet.
Jij bent ook zo goed in het slopen van je vliegtuig/helicopter?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Oh, vliegen lukt nog wel, landen totaal niet.
Ik zat er hartstikke naast en het was toch goed genoeg.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:08 schreef Q. het volgende:
Die missie dat je met die cropduster dat grote militaire vliegtuig in moet vliegen is wel echt één van de gaafsten van het spel.
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zat er hartstikke naast en het was toch goed genoeg.Opeens cut scene.
De replay moet ik dus nog even doen als ik hem niet al GOLD GOLD GOLD! Heb.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat wel.Maar het was toch best tof, zeker toen ik er met de replay wel recht in vloog.
En best lastig dusquote:Op donderdag 28 november 2013 15:08 schreef Q. het volgende:
Die missie dat je met die cropduster dat grote militaire vliegtuig in moet vliegen is wel echt één van de gaafsten van het spel.
Ik ga vanavond naar ouwe lijken op een podium kijkenquote:Op donderdag 28 november 2013 15:16 schreef Q. het volgende:
Die game zit echt zo vol met toffe missies. Vanavond nog maar eens een paar leuke exemplaren herspelen.
Ah, de spiegelbar.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar ouwe lijken op een podium kijken.
Neuken?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:17 schreef Memento-Mori het volgende:
kan t niet gewoon over seks gaan ofzo?
Ik volgende week misschien weer eens ergens.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:16 schreef Q. het volgende:
Die game zit echt zo vol met toffe missies. Vanavond nog maar eens een paar leuke exemplaren herspelen.
Daar moet je niet over praten. Dat moet je doen!quote:Op donderdag 28 november 2013 15:17 schreef Memento-Mori het volgende:
kan t niet gewoon over seks gaan ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |