SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima!quote:Op donderdag 28 november 2013 10:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yani. Voor zo'n bedrag doe ik liever een overnachting ergens, zodat we de volgende dag de stad kunnen verkennen.. (En da's vast goedkoper, omdat er vast een Groupon-actie of zo is).
- Utrecht lijkt mij de beste locatie (centraal)
- Van tevoren even naar nargile-mogelijkheden kijken
Ik DM je hier nog over, okay?
Omdat 3 mensen het niet met jou eens zijn en jij toch koppig doetquote:Op donderdag 28 november 2013 10:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
@Stim
Ik ben opgegroeid met beide talen, maar de focus lag op het Nederlands. Hoezo?
@Sylv
Dat zal het wel zijn. Ik probeer mijn Turks te verbeteren. Dit is een reden waarom ik op de kleine dingetjes let.
Zoals je in de laatste posts kon lezen gaven ook zij toe dat er wel degelijk verschil is. Het ging bij mij nou net om dat kleine verschil. 😉quote:Op donderdag 28 november 2013 10:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat 3 mensen het niet met jou eens zijn en jij toch koppig doet
what is this I don’t evenquote:Op donderdag 28 november 2013 10:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb het echt geprobeerd, maar het verschil vind ik net iets te groot om te kunnen zeggen dat de klanken (in gök en buk) gelijk zijn. Sorry, guys.
Vind het zonde dat je geen opnames wil maken omdat je bang bent dat ik je over 10 jaar terugpak.quote:Snap ook wel wat jullie bedoelen, trouwens. Maar nee.
quote:Op donderdag 28 november 2013 10:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zoals je in de laatste posts kon lezen gaven ook zij toe dat er wel degelijk verschil is. Het ging bij mij nou net om dat kleine verschil. 😉
Ze heeft Arabische roots, maar is als een 'Turk' opgegroeid. En dan doel ik dus o.a. dat ze tijdens haar opvoeding met de Turkse taal en cultuur in aanraking is gekomen. (Correct me if I'm wrong, ismfof.)quote:Op donderdag 28 november 2013 10:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreek jij eigenlijk Turks?
Dan is jouw Turkse uitspraak dus verschillend van de mijne. En dat wil ik dan ook horen. Maar ach, laat maar.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Gewoon hoe je het uitspreekt in het ABN.
Misschien hebben zij toch een ander accent.. Zo versta ik geen Denizlili.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze heeft Arabische roots, maar is als een 'Turk' opgegroeid. En dan doel ik dus o.a. dat ze tijdens haar opvoeding met de Turkse taal en cultuur in aanraking is gekomen. (Correct me if I'm wrong, ismfof.)
Klopt als een bus. Misschien dat je me ooit tijdens een meet hoort praten.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze heeft Arabische roots, maar is als een 'Turk' opgegroeid. En dan doel ik dus o.a. dat ze tijdens haar opvoeding met de Turkse taal en cultuur in aanraking is gekomen. (Correct me if I'm wrong, ismfof.)
Nee. Kan je wel verstaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien hebben zij toch een ander accent.. Zo versta ik geen Denizlili.
Ja, maar dat zegt niet dat jij een bepaalde accent spreekt? Een laz versta ik toch ook?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee. Kan je wel verstaan.
Arabisch taal verruilen voor het Turks, hain.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Misschien dat je me ooit tijdens een meet hoort praten.
Zwerende vinger.quote:
Ben je van plan om te komen dan?quote:Misschien dat je me ooit tijdens een meet hoort praten.
Zucht. Ik heb een accent, ja, maar geen 'Turks' accent. Je kan gewoon goed horen dat de focus bij mij niet op het Turks lag. En ik kan de 'r' niet uitspreken. Dat maakt het ook al lastiger.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt niet dat jij een bepaalde accent spreekt? Een laz versta ik toch ook?
Ik ben met ze opgegroeid. Ik weet hoe die spreken.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zucht. Ik heb een accent, ja, maar geen 'Turks' accent. Je kan gewoon goed horen dat de focus bij mij niet op het Turks lag. En ik kan de 'r' niet uitspreken. Dat maakt het ook al lastiger.
Heb je ooit met een Adanalı gepraat?
Ehlen ve sehlen habib, sabah el ğeyr.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Arabisch taal verruilen voor het Turks, hain.
Lotgenoot!quote:Op donderdag 28 november 2013 10:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
En ik kan de 'r' niet uitspreken.
Sabah al nour ya ayniquote:Op donderdag 28 november 2013 10:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ehlen ve sehlen habib, sabah el ğeyr.
Hi.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:38 schreef MaidensTower het volgende:
Hoiiii ZarGon!
Ik heb mijn ID en 20 klonen geaccepteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |