abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133703403

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133703483
@Stim
Ik ben opgegroeid met beide talen, maar de focus lag op het Nederlands. Hoezo?

@Sylv
Dat zal het wel zijn. Ik probeer mijn Turks te verbeteren. Dit is een reden waarom ik op de kleine dingetjes let.
pi_133703487
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Yani. Voor zo'n bedrag doe ik liever een overnachting ergens, zodat we de volgende dag de stad kunnen verkennen. :+. (En da's vast goedkoper, omdat er vast een Groupon-actie of zo is).

- Utrecht lijkt mij de beste locatie (centraal)
- Van tevoren even naar nargile-mogelijkheden kijken :P

Ik DM je hier nog over, okay?
Prima!

In Utrecht heb ik overigens voor de mensen die wilen overnachten 3 extra slaapplaatsen beschikbaar. Wel even onder voorbehoud, want volgende maand komen twee vrienden uit het buitenland langs en ze blijven dan bij mij logeren (net zoals ik bij hen logeer wanneer ik daar ben). :D
pi_133703534
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
@Stim
Ik ben opgegroeid met beide talen, maar de focus lag op het Nederlands. Hoezo?

@Sylv
Dat zal het wel zijn. Ik probeer mijn Turks te verbeteren. Dit is een reden waarom ik op de kleine dingetjes let.
Omdat 3 mensen het niet met jou eens zijn en jij toch koppig doet :D
pi_133703678
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:14 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Omdat 3 mensen het niet met jou eens zijn en jij toch koppig doet :D
Zoals je in de laatste posts kon lezen gaven ook zij toe dat er wel degelijk verschil is. Het ging bij mij nou net om dat kleine verschil. 😉
pi_133703689
quote:
99s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb het echt geprobeerd, maar het verschil vind ik net iets te groot om te kunnen zeggen dat de klanken (in gök en buk) gelijk zijn. Sorry, guys. :P
what is this I don’t even

quote:
Snap ook wel wat jullie bedoelen, trouwens. Maar nee.
Vind het zonde dat je geen opnames wil maken omdat je bang bent dat ik je over 10 jaar terugpak.

Ik vind zulke kleine dingen reuze-interessant en ik vraag me dus echt af hoe jouw lül/löl en büs/bös klinken. Ik wil het gewoon begrijpen. :P.
pi_133703721
Gewoon hoe je het uitspreekt in het ABN.
pi_133703726
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Zoals je in de laatste posts kon lezen gaven ook zij toe dat er wel degelijk verschil is. Het ging bij mij nou net om dat kleine verschil. 😉
:') Tuurlijk.
pi_133703740
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:07 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Sinds wanneer spreek jij eigenlijk Turks?
Ze heeft Arabische roots, maar is als een 'Turk' opgegroeid. En dan doel ik dus o.a. dat ze tijdens haar opvoeding met de Turkse taal en cultuur in aanraking is gekomen. (Correct me if I'm wrong, ismfof.)
pi_133703756
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Gewoon hoe je het uitspreekt in het ABN.
Dan is jouw Turkse uitspraak dus verschillend van de mijne. En dat wil ik dan ook horen. Maar ach, laat maar.
pi_133703769
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ze heeft Arabische roots, maar is als een 'Turk' opgegroeid. En dan doel ik dus o.a. dat ze tijdens haar opvoeding met de Turkse taal en cultuur in aanraking is gekomen. (Correct me if I'm wrong, ismfof.)
Misschien hebben zij toch een ander accent.. Zo versta ik geen Denizlili.
pi_133703927
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Klopt als een bus. Misschien dat je me ooit tijdens een meet hoort praten. :P
pi_133703940
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Misschien hebben zij toch een ander accent.. Zo versta ik geen Denizlili.
Nee. Kan je wel verstaan.
pi_133703959
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Nee. Kan je wel verstaan.
Ja, maar dat zegt niet dat jij een bepaalde accent spreekt? Een laz versta ik toch ook?
pi_133703968
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Klopt als een bus. Misschien dat je me ooit tijdens een meet hoort praten. :P
Arabisch taal verruilen voor het Turks, hain.
pi_133703994
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Klopt als een bus.
Zwerende vinger.

Het sluit als een bus. :P.

quote:
Misschien dat je me ooit tijdens een meet hoort praten. :P
Ben je van plan om te komen dan?
pi_133704051
Hoiiii ZarGon!

Ik heb mijn ID en 20 klonen geaccepteerd :s)
pi_133704097
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja, maar dat zegt niet dat jij een bepaalde accent spreekt? Een laz versta ik toch ook?
Zucht. Ik heb een accent, ja, maar geen 'Turks' accent. Je kan gewoon goed horen dat de focus bij mij niet op het Turks lag. En ik kan de 'r' niet uitspreken. Dat maakt het ook al lastiger.
Heb je ooit met een Adanalı gepraat?
pi_133704152
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Zucht. Ik heb een accent, ja, maar geen 'Turks' accent. Je kan gewoon goed horen dat de focus bij mij niet op het Turks lag. En ik kan de 'r' niet uitspreken. Dat maakt het ook al lastiger.
Heb je ooit met een Adanalı gepraat?
Ik ben met ze opgegroeid. Ik weet hoe die spreken.
pi_133704177
quote:
8s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Arabisch taal verruilen voor het Turks, hain.
Ehlen ve sehlen habib, sabah el ğeyr. :*
pi_133704187
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

En ik kan de 'r' niet uitspreken.
Lotgenoot! O+
pi_133704215
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:44 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Lotgenoot! O+
;(
pi_133704257
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Ehlen ve sehlen habib, sabah el ğeyr. :*
Sabah al nour ya ayni O+
pi_133704351
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:38 schreef MaidensTower het volgende:
Hoiiii ZarGon!

Ik heb mijn ID en 20 klonen geaccepteerd :s)
Hi.

Waarschijnlijk verwacht je een schouderklopje nu. :P. Wil ik best geven, maar ik vind de manier waarop je het doet opmerkelijk.

Ten eerste: het interesseert de gemiddelde FOK!kers geen fuck waarom iemand kloons heeft en hoeveel kloons iemand heeft. Ze hebben dus ook geen uitleg nodig, want het boeit ze niet.
Ten tweede: weer een nieuw topic, weer eentje waar je aandacht vraagt/krijgt.
Ten derde: je doet het voor jezelf, niet voor anderen. Je zou voldoening daaruit moeten halen, en niet uit de reacties van anderen.
Ten vijfde: of je het echt hebt geaccepteerd weet je pas over een tijd, daar is nu niets zinnigs over te zeggen. Terugval is groot, want het is gewoonte geworden, dus voor je het weet gedraag je je hetzelfde.
Ten zesde: er is geen ten vierde.

Maar goed, goede eerste stap, het erkennen dat je het moet accepteren. ^O^.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')