SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima!quote:Op donderdag 28 november 2013 10:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yani. Voor zo'n bedrag doe ik liever een overnachting ergens, zodat we de volgende dag de stad kunnen verkennen.. (En da's vast goedkoper, omdat er vast een Groupon-actie of zo is).
- Utrecht lijkt mij de beste locatie (centraal)
- Van tevoren even naar nargile-mogelijkheden kijken
Ik DM je hier nog over, okay?
Omdat 3 mensen het niet met jou eens zijn en jij toch koppig doetquote:Op donderdag 28 november 2013 10:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
@Stim
Ik ben opgegroeid met beide talen, maar de focus lag op het Nederlands. Hoezo?
@Sylv
Dat zal het wel zijn. Ik probeer mijn Turks te verbeteren. Dit is een reden waarom ik op de kleine dingetjes let.
Zoals je in de laatste posts kon lezen gaven ook zij toe dat er wel degelijk verschil is. Het ging bij mij nou net om dat kleine verschil. 😉quote:Op donderdag 28 november 2013 10:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat 3 mensen het niet met jou eens zijn en jij toch koppig doet
what is this I don’t evenquote:Op donderdag 28 november 2013 10:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb het echt geprobeerd, maar het verschil vind ik net iets te groot om te kunnen zeggen dat de klanken (in gök en buk) gelijk zijn. Sorry, guys.
Vind het zonde dat je geen opnames wil maken omdat je bang bent dat ik je over 10 jaar terugpak.quote:Snap ook wel wat jullie bedoelen, trouwens. Maar nee.
quote:Op donderdag 28 november 2013 10:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zoals je in de laatste posts kon lezen gaven ook zij toe dat er wel degelijk verschil is. Het ging bij mij nou net om dat kleine verschil. 😉
Ze heeft Arabische roots, maar is als een 'Turk' opgegroeid. En dan doel ik dus o.a. dat ze tijdens haar opvoeding met de Turkse taal en cultuur in aanraking is gekomen. (Correct me if I'm wrong, ismfof.)quote:Op donderdag 28 november 2013 10:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreek jij eigenlijk Turks?
Dan is jouw Turkse uitspraak dus verschillend van de mijne. En dat wil ik dan ook horen. Maar ach, laat maar.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Gewoon hoe je het uitspreekt in het ABN.
Misschien hebben zij toch een ander accent.. Zo versta ik geen Denizlili.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze heeft Arabische roots, maar is als een 'Turk' opgegroeid. En dan doel ik dus o.a. dat ze tijdens haar opvoeding met de Turkse taal en cultuur in aanraking is gekomen. (Correct me if I'm wrong, ismfof.)
Klopt als een bus. Misschien dat je me ooit tijdens een meet hoort praten.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze heeft Arabische roots, maar is als een 'Turk' opgegroeid. En dan doel ik dus o.a. dat ze tijdens haar opvoeding met de Turkse taal en cultuur in aanraking is gekomen. (Correct me if I'm wrong, ismfof.)
Nee. Kan je wel verstaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien hebben zij toch een ander accent.. Zo versta ik geen Denizlili.
Ja, maar dat zegt niet dat jij een bepaalde accent spreekt? Een laz versta ik toch ook?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee. Kan je wel verstaan.
Arabisch taal verruilen voor het Turks, hain.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Misschien dat je me ooit tijdens een meet hoort praten.
Zwerende vinger.quote:
Ben je van plan om te komen dan?quote:Misschien dat je me ooit tijdens een meet hoort praten.
Zucht. Ik heb een accent, ja, maar geen 'Turks' accent. Je kan gewoon goed horen dat de focus bij mij niet op het Turks lag. En ik kan de 'r' niet uitspreken. Dat maakt het ook al lastiger.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt niet dat jij een bepaalde accent spreekt? Een laz versta ik toch ook?
Ik ben met ze opgegroeid. Ik weet hoe die spreken.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zucht. Ik heb een accent, ja, maar geen 'Turks' accent. Je kan gewoon goed horen dat de focus bij mij niet op het Turks lag. En ik kan de 'r' niet uitspreken. Dat maakt het ook al lastiger.
Heb je ooit met een Adanalı gepraat?
Ehlen ve sehlen habib, sabah el ğeyr.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Arabisch taal verruilen voor het Turks, hain.
Lotgenoot!quote:Op donderdag 28 november 2013 10:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
En ik kan de 'r' niet uitspreken.
Sabah al nour ya ayniquote:Op donderdag 28 november 2013 10:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ehlen ve sehlen habib, sabah el ğeyr.
Hi.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:38 schreef MaidensTower het volgende:
Hoiiii ZarGon!
Ik heb mijn ID en 20 klonen geaccepteerd
quote:Op donderdag 28 november 2013 10:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
En ik kan de 'r' niet uitspreken.
Hoe komt dat eigenlijk? De Nederlandse taal heeft ook een 'r', dat zou gewoon goed moeten gaan toch?quote:
Als S....?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:57 schreef MaidensTower het volgende:
Bedankt.
Nee, ik deed het niet voor aandacht. Het was een extase die in mijn hoofd luidde als S.....! Hahaha.
Maar ik snap je punt hoor!
Waarom censureer je jezelf als je vloek- of scheldwoorden gebruikt bij het uitleggen? Gisteren 'slet' en vandaag 'siktir'.quote:
In het Nederlands kan je ermee wegkomen als je de 'r' op z'n Engels uitspreekt. Althans, ik wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Hoe komt dat eigenlijk? De Nederlandse taal heeft ook een 'r', dat zou gewoon goed moeten gaan toch?.
En komt dit vaker voor bij mensen waar Turks de tweede taal is tijdens hun opvoeding?
Ik denk dat ik 'Murat' het ergst vind.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In het Nederlands kan je ermee wegkomen als je de 'r' op z'n Engels uitspreekt. Althans, ik wel.In het Turks moet je die letter niet gaan 'slikken', want dan verstaat men je niet meer...
Het een en ander zal ook wel te maken hebben met onzekerheid over de taalbeheersing.
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'Murat' het ergst vind.
Ik ben serieus hè, als dit slaagt kunnen wij miljoenen verdienen.quote:Op donderdag 28 november 2013 08:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat dan
ik wil wel het model worden van je business
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ik spreek dat uit als Mu-rat.
waar gaat het dan overquote:Op donderdag 28 november 2013 11:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben serieus hè, als dit slaagt kunnen wij miljoenen verdienen.
Dat vinden de Mu-ratten niet zo leuk hoor.quote:
ahahahahaquote:Op donderdag 28 november 2013 11:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat vinden de Mu-ratten niet zo leuk hoor.Collega op het werk die Murat heet noem ik bij zijn achternaam.
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
ahahahaha
ik lach je niet uit hè. mu-rat is gewoon grappignet zoals wat je nu hebt gepost
Ik moest 3x kijken naar je smiley. MSN, goede oude tijden!quote:Op donderdag 28 november 2013 11:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
waar gaat het dan over [ afbeelding ]
jaquote:Op donderdag 28 november 2013 11:28 schreef Stimorol- het volgende:
Heeft iemand hier een Samsung s4?
msn was beest, goede herinneringen eraan (heb je altijd bij de doden)quote:Op donderdag 28 november 2013 11:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik moest 3x kijken naar je smiley. MSN, goede oude tijden!
Werken.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:05 schreef MaidensTower het volgende:
Wat een dag! Wat gaan jullie doen van het weekend?
simshrekquote:Op donderdag 28 november 2013 11:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een andere Turkse collega noem ik Bliksem... Drie keer raden hoe hij eigenlijk heet.
Echt? App me more about it.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vanmiddag wat privé-shit uitzoeken... Helemaal in Maastricht.
Werkze trouwens!
ik denk dat je met oefenen het wel kunt uitsprekenquote:
rrrrrrrrquote:Op donderdag 28 november 2013 11:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Kan je Yıldırım ook niet uitspreken dan?
quote:ı - I
Uitgesproken als ə ('stomme e'). In feite is het een klank tussen de e en de u in (London [Eng], Etherington [Eng]).
Mijn oom heet Murat. Na 21 jaar lukt het mij ook niet, tenzij ik er echt op let en het rustig uitspreek. En dan is het ook nog niet helemaal goed.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik denk dat je met oefenen het wel kunt uitspreken
denk ik, lijkt mij, schat ik... of denk ik te makkelijk?
Mijn naam is van oorsprong Arabisch/Semitisch en betekent ook 'bliksem'.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een andere Turkse collega noem ik Bliksem... Drie keer raden hoe hij eigenlijk heet.
Kun je Nederlandse voorbeelden bedenken?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had ooit een topic geopend om FOK!kers de basisbeginselen van het Turks te leren, maar ik ben niet lang daarna afgehaakt. Mocht iemand tijd en interesse hebben, dan mag diegene de draad wel oppakken...
TTK / Turks voor beginners
Ik had de puntloze i daar trouwens als volgt uitgelegd:
[..]
Nope.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Kan je Yıldırım ook niet uitspreken dan?
Turken horen het wel...quote:Op donderdag 28 november 2013 11:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Gewoon inslikken, niemand die het hoort.
Ja, echt. Zal ik doen.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? App me more about it.
Dank je!
Vanavond vertel ik je meer informatie.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
waar gaat het dan over [ afbeelding ]
Het uitlachen ben ik wel gewend, gebeurt ook niet zo vaak meer.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Turken horen het wel...
Ik wilde het ooit hebben over dat mooie doelpunt van "Arif Erdem". Damn, wat werd ik uitgelachen zeg... Ik was toen gvd nog maar een jaar of 13 ofzo.
we worden rijkquote:Op donderdag 28 november 2013 11:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Vanavond vertel ik je meer informatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan er niet zo snel eentje bedenken.
Haha. Bij mij is het probleem dat ik erg onzeker ben over de uitspraak, en dat straal ik ook uit. Daar baal ik enorm van. Daardoor krijg ik het gevoel dat anderen mij uitlachen.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het uitlachen ben ik wel gewend, gebeurt ook niet zo vaak meer.
Alleen als m'n verloofde mij express overdreven napraat. "Bilmiyoyum".
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:19 schreef zarGon het volgende:
Zijn er afwijkingen te bedenken die op zich tof zijn, naast heterochromia iridum?Die wenkbrauwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan er niet zo snel eentje bedenken.
Sommige vrouwen kunnen hun wenkbrauwen goed verneuken, ja. Als er te veel mee gespeeld wordt is het echt niet aantrekkelijk meer. En dan heb ik nog niets gezegd over getekende wenkbrauwen.quote:
Gedeeltelijk maar in een geheel andere vorm.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:15 schreef TheMagnificent het volgende:
En je idee bestaat niet reeds in een of andere vorm?
Hm, o/ö, u/ü zijn wel duidelijk ja, maar ı is een soort eh dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 08:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is moeilijk om het exact uit te leggen, in het Nederlands verandert de uitspraak van een letter constant.
Het verschil tussen o en ö: de o is de o in lol, de ö is de u in lul en bus (löl/bös).
Het verschil tussen de i en de ı: de i zit tussen de i en de ie in, de ı is de doffe e maar dan net iets doffer.
Meer een korte niet-sensuele kreun.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hm, o/ö, u/ü zijn wel duidelijk ja, maar ı is een soort eh dan?
Meh, hejje lijstjes voor tochquote:Op donderdag 28 november 2013 15:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meer een korte niet-sensuele kreun..
Ik maak vanavond wel opnames anders. Uitleggen is moeilijk, vooral omdat de uitspraak van Nederlandse letters contextafhankelijk is.
quote:De dertiende klinker is de sjwa //, ook wel doffe, toonloze of stomme e genoemd, zoals we die horen in de tweede lettergreep van leren.
Groetjes terug!quote:Op donderdag 28 november 2013 15:58 schreef MaidensTower het volgende:
Groetjes van Weiss. Hij belde me net
Ik mag van hem uitleggen wat ik bedoelde met 'Weiss heeft een grote hart'. Hij heeft een open relatiequote:
http://www.onlineturkish.com/alphabet.aspquote:Op donderdag 28 november 2013 15:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meh, hejje lijstjes voor toch
http://nl.wikipedia.org/wiki/Klinker_(klank)#Kort_en_lang
Vroegah op de basisschool kreeg je toch ook korte en lange klinkers om het verschil in uitspraak te leren?
Deze dus?
[..]
http://www.onlineturkish.com/Tr1/Tr1i.mp3 klinkt als iemand die te vroeg wakker wordt gemaaktquote:Op donderdag 28 november 2013 16:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
http://www.onlineturkish.com/alphabet.asp
Hier heb je het Turkse alphabet. Als je klikt op de tekens hoor je het.
Dat geluid maak ik altijd als ik iets vies vindquote:Op donderdag 28 november 2013 16:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://www.onlineturkish.com/Tr1/Tr1i.mp3 klinkt als iemand die te vroeg wakker wordt gemaakt
maar thx
Hey, ik wil een tekst met je delen. Niet zozeer om mezelf te verantwoorden of iets, maar ik heb wat research gedaan naar mijn gedragquote:Op donderdag 28 november 2013 16:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat geluid maak ik altijd als ik iets vies vindMaar dan langer.
Niet beledigd zijn, maar ik heb daar geen behoefte aan.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:14 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hey, ik wil een tekst met je delen. Niet zozeer om mezelf te verantwoorden of iets, maar ik heb wat research gedaan naar mijn gedrag
Ik denk dat je te veel bezig bent met je gedrag (en dat van anderen), waardoor je verkeerde conclusies trekt (want een ander is daar niet mee bezig) en verkeerd reageert op anderen.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:14 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hey, ik wil een tekst met je delen. Niet zozeer om mezelf te verantwoorden of iets, maar ik heb wat research gedaan naar mijn gedrag
Ik trapte erinquote:Op donderdag 28 november 2013 10:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hi.
Waarschijnlijk verwacht je een schouderklopje nu.. Wil ik best geven, maar ik vind de manier waarop je het doet opmerkelijk.
Ten eerste: het interesseert de gemiddelde FOK!kers geen fuck waarom iemand kloons heeft en hoeveel kloons iemand heeft. Ze hebben dus ook geen uitleg nodig, want het boeit ze niet.
Ten tweede: weer een nieuw topic, weer eentje waar je aandacht vraagt/krijgt.
Ten derde: je doet het voor jezelf, niet voor anderen. Je zou voldoening daaruit moeten halen, en niet uit de reacties van anderen.
Ten vijfde: of je het echt hebt geaccepteerd weet je pas over een tijd, daar is nu niets zinnigs over te zeggen. Terugval is groot, want het is gewoonte geworden, dus voor je het weet gedraag je je hetzelfde.
Ten zesde: er is geen ten vierde.
Maar goed, goede eerste stap, het erkennen dat je het moet accepteren..
Waarom maakt het de omgang dan makkelijker?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:06 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik mag van hem uitleggen wat ik bedoelde met 'Weiss heeft een grote hart'. Hij heeft een open relatieNiet dat ik zijn 784985e vriendin ben, maar het maakt het wel makkelijker in omgang haha.
Wat zijn de eisen? En waarom niet gewoon de opvolger? (Skype.)quote:Op donderdag 28 november 2013 16:26 schreef Arcadia het volgende:
Trouwens zG, ik gebruik MSN groepschat nog, maar we moeten binnenkort overstappen, heb je een goed alternatief?
Ik begrijp het. Excuses excuses. Fok draait niet om mijn, al laten sommige leden mij in andere topics dat wel denken hahaquote:Op donderdag 28 november 2013 16:32 schreef Stimorol- het volgende:
Maidens, ik ben studieontwijkendgedrag aan het vertonen. Als jij je tekst nou hier gooit, hoef ik niet mijn conclusie af te maken
Ik kan zo vaak afspreken met hem als ik wil. Bij mij of bij hem. Zonder dat er wat achter wordt gezocht. Ik zou Weiss niet durven aan te raken. Ja, oke, om te knuffelen. Hij is mijn knuffelbeer.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom maakt het de omgang dan makkelijker?
MSN wordt toch al jaren zelden gebruikt? Ik dacht dat de meerderheid toch al was overgestapt op Skype nog voor MSFT ophield met MSNquote:Op donderdag 28 november 2013 16:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat zijn de eisen? En waarom niet gewoon de opvolger? (Skype.)
Geen custom smileys.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat zijn de eisen? En waarom niet gewoon de opvolger? (Skype.)
Waar komt de behoefte bij jou om alles te gaan analyseren? Is het zodat je dan een stappenplan kan opstellen of dat je beter grip hebt op de situatie omdat je er alles van begrijpt?quote:
Je gaat proberen een vrouw om duidelijkheid te vragen? Succesquote:Op donderdag 28 november 2013 16:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar komt de behoefte bij jou om alles te gaan analyseren? Is het zodat je dan een stappenplan kan opstellen of dat je beter grip hebt op de situatie omdat je er alles van begrijpt?
Als er bij mij iets anders gaat dan verwacht, vraag ik me af hoe het komt (wat ik dus anders aan moet pakken). En dan pak ik het anders aan. That's it. ik ga niet uitzoeken waarom ik allerlei keuzes hebt gemaakt en hoe dat komt, want dan krijg je precies wat er bij jou gebeurt.
Oke, dus gelijken focussen op hoe je het gaat oplossen?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar komt de behoefte bij jou om alles te gaan analyseren? Is het zodat je dan een stappenplan kan opstellen of dat je beter grip hebt op de situatie omdat je er alles van begrijpt?
Als er bij mij iets anders gaat dan verwacht, vraag ik me af hoe het komt (wat ik dus anders aan moet pakken). En dan pak ik het anders aan. That's it. ik ga niet uitzoeken waarom ik allerlei keuzes hebt gemaakt en hoe dat komt, want dan krijg je precies wat er bij jou gebeurt.
Mijn ervaring is dat dat prima lukt zolang je de juiste vragen stelt en blijft doorvragen. Maar dat kost tijd en vertrouwen, want het wordt wel enorm persoonlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je gaat proberen een vrouw om duidelijkheid te vragen? Succes
Vertel eens over je gezinssituatie.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:45 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oke, dus gelijken focussen op hoe je het gaat oplossen?
Mezelf afvragen 'waarom' houdt me voor de gek alsof ik het dan makkelijker kan oplossen ofzo. Dus dat is niet zo.
Mannen denken oplossingsgericht. Nooit gemerkt toen je met een man je problemen besprak?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:45 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oke, dus gelijken focussen op hoe je het gaat oplossen?
Je hoeft niet te weten waarom je iets anders deed, zolang je maar weet dat je het de volgende keer anders moet aanpakken. Gewoon de correctie doorvoeren en niet blijven denken over de waarom.quote:Mezelf afvragen 'waarom' houdt me voor de gek alsof ik het dan makkelijker kan oplossen ofzo. Dus dat is niet zo.
Oorzaak -> gevolgquote:Op donderdag 28 november 2013 16:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mannen denken oplossingsgericht. Nooit gemerkt toen je met een man je problemen besprak?
[..]
Je hoeft niet te weten waarom je iets anders deed, zolang je maar weet dat je het de volgende keer anders moet aanpakken. Gewoon de correctie doorvoeren en niet blijven denken over de waarom.
3-hoeksverhouding met heel veel conflictenquote:Op donderdag 28 november 2013 16:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vertel eens over je gezinssituatie.
Niet altijd. Syl analyseert graag meequote:Op donderdag 28 november 2013 16:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mannen denken oplossingsgericht. Nooit gemerkt toen je met een man je problemen besprak?
[..]
Je hoeft niet te weten waarom je iets anders deed, zolang je maar weet dat je het de volgende keer anders moet aanpakken. Gewoon de correctie doorvoeren en niet blijven denken over de waarom.
Ja, natuurlijk denk je een beetje mee, maar geeft hij geen oplossingen of laat hij niet merken hoe hij het zou aanpakken? Op een gegeven moment wordt 't namelijk tijd voor actie.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:52 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Niet altijd. Syl analyseert graag mee
Het is voor jou (voor later) misschien handig om niet zoveel over je omgeving te vertellen. Iedereen leest mee en zo.quote:
Die hint had ik haar gisteren ook al tweemaal gegevenquote:Op donderdag 28 november 2013 16:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is voor jou (voor later) misschien handig om niet zoveel over je omgeving te vertellen. Iedereen leest mee en zo.
En dit idd.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is voor jou (voor later) misschien handig om niet zoveel over je omgeving te vertellen. Iedereen leest mee en zo.
Arya,.
Ik ben er rond een jaar of 12 achter gekomen dat aandacht (van mannen) best fijn was. Daar heb ik een leefstijl van gemaakt. Nu inmiddels bijna weer 15 jaar geleden. Ik kan er niet mee stoppen. Hooguit wat kieskeuriger zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou kind, welkom in het dagelijkse leven van de gemiddelde Turk. Ik heb ook shit gehad door ouders + kardesler. Napalim? O geride kaldi. Is dat een excuus voor om jezelf zo te behandelen?
Ja, maar dat was niet zo pijnlijk al jarenlang aanhoren dat ik een 'waardeloos kind' ben wanneer zij hun gal moesten uitspuwen bij mij. Dat blijft er echt wel in zitten. Wanneer alles lekker loopt heb ik er geen last van, maar bij tegenslagen hoor ik dat stemmetje luider worden en dan ga ik allerlei uitwegen zoeken om het te sussen.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
Laat me raden trouwens, je hebt zeker ook klappen gekregen?
Normaal gesproken doen vrouwen dat toch met persoonlijk gewin als doel? Bij jou lijkt het meer om een leegte op te vullenquote:Op donderdag 28 november 2013 16:56 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben er rond een jaar of 12 achter gekomen dat aandacht (van mannen) best fijn was. Daar heb ik een leefstijl van gemaakt. Nu inmiddels bijna weer 15 jaar geleden. Ik kan er niet mee stoppen. Hooguit wat kieskeuriger zijn.
Jij kiest hiervoor. Er zijn manieren om hiermee om te gaan. Dit is de jouwe. Doe je ding.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:58 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet zo pijnlijk al jarenlang aanhoren dat ik een 'waardeloos kind' ben wanneer zij hun gal moesten uitspuwen bij mij. Dat blijft er echt wel in zitten. Wanneer alles lekker loopt heb ik er geen last van, maar bij tegenslagen hoor ik dat stemmetje luider worden en dan ga ik allerlei uitwegen zoeken om het te sussen.
Als je nou meer trots op jezelf bent en wordt, ga je merken dat je het oppervlakkige (!) oordeel van anderen over jou niet nodig hebt. Maar goed, gewoontes zijn moeilijk te veranderen.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:56 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben er rond een jaar of 12 achter gekomen dat aandacht (van mannen) best fijn was. Daar heb ik een leefstijl van gemaakt. Nu inmiddels bijna weer 15 jaar geleden. Ik kan er niet mee stoppen. Hooguit wat kieskeuriger zijn.
Ik ben aan het oefenen om er anders mee om te gaan. Maar ik val steeds terug op het makkelijke, snelle en voor de hand liggende.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij kiest hiervoor. Er zijn manieren om hiermee om te gaan. Dit is de jouwe. Doe je ding.
Het riedeltje met de ouders e.d. zal ons allemaal wel herkenbaar klinken (sommigen wat meer, sommigen wat minder, maar iedereen snapt het wel). Wat je dus nodig hebt is een omgeving die je waardeert zoals je bent en niet de grond intrapt (zoals je oude omgeving). Dan komt alles beetje bij beetje goed, maar niet zolang jij nog negatief over jezelf denkt en jezelf de grond intrapt en niets waard vindt.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:58 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet zo pijnlijk al jarenlang aanhoren dat ik een 'waardeloos kind' ben wanneer zij hun gal moesten uitspuwen bij mij. Dat blijft er echt wel in zitten. Wanneer alles lekker loopt heb ik er geen last van, maar bij tegenslagen hoor ik dat stemmetje luider worden en dan ga ik allerlei uitwegen zoeken om het te sussen.
Nogmaals, zoek hulp en strik je veters zodat je niet meer struikelt.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:04 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben aan het oefenen om er anders mee om te gaan. Maar ik val steeds terug op het makkelijke, snelle en voor de hand liggende.
NIET altijd. Soms focus ik me geheel op mijn ontwikkeling of op mijn gezondheid en dat ga ik ongestoord sporten, lezen, ontspannen.
Nogmaals, alleen bij grote tegenslagen struikel ik.
Emoties zijn goed, niet wegrennen daarvoorquote:Op donderdag 28 november 2013 17:07 schreef MaidensTower het volgende:
Ik word even emotioneel en denk dat ik even afstand ga nemen van mijn laptop. Jullie reacties ga ik later even teruglezen. Bedank voor mij serieus nemen, inlevingsvermogen en de moeite om mij te helpen. Waardeer ik echt.
Ik heb gesprekken gehad met een 1e lijn deskundige. Ook met de huisarts. Ze vinden een psy niet nodig en gesprekken met hun ook niet meer. Ik volg zo nu en dan trainingen zodat ik meer regie heb over mezelf en stress.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nogmaals, zoek hulp en strik je veters zodat je niet meer struikelt.Je hebt nu geanalyseerd, je weet wat er is. Nu moet je het doen.
Probeer om hetgeen waarnaar je wanhopig zoekt in anderen vanuit jezelf te laten komen, dan word je minder afhankelijk van anderenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:07 schreef MaidensTower het volgende:
Ik word even emotioneel en denk dat ik even afstand ga nemen van mijn laptop. Jullie reacties ga ik later even teruglezen. Bedank voor mij serieus nemen, inlevingsvermogen en de moeite om mij te helpen. Waardeer ik echt.
Heb je cognitieve gedragstherapie geprobeerd? Zo heet het geloof ik.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:08 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik heb gesprekken gehad met een 1e lijn deskundige. Ook met de huisarts. Ze vinden een psy niet nodig en gesprekken met hun ook niet meer. Ik volg zo nu en dan trainingen zodat ik meer regie heb over mezelf en stress.
Beetje zoals een blinde een auto-ongeluk toewensen omdat-ie daarna plotsklaps weer wel kan zien.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan hoop dat ik je snel rock bottom raakt.Vanaf daar kun je alleen maar omhoog.
Nee. En ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beetje zoals een blinde een auto-ongeluk toewensen omdat-ie daarna plotsklaps weer wel kan zien.
Volgens Turkse films.
Komt goed.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:39 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ook wanneer Syl zijn droomvrouw ontmoet zal het anders worden helaas
Waarom word ik hier opeens het onderwerp?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:52 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Niet altijd. Syl analyseert graag mee
zal ik je iets grappigs vertellenquote:
sowieso is 'moeder' een geliefd iets in het turksquote:Op donderdag 28 november 2013 17:39 schreef Arcadia het volgende:
Hoofdpagina is moederpagina in het Turks
Het vinden van zo'n omgeving is niet altijd even makkelijk. Vooral wanneer je een kwarteeuw in een benauwende Turkse omgeving hebt gezeten. Sommigen in dit topic (aan wie ik het heb verteld) weten wel wat ik hiermee bedoel.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het riedeltje met de ouders e.d. zal ons allemaal wel herkenbaar klinken (sommigen wat meer, sommigen wat minder, maar iedereen snapt het wel). Wat je dus nodig hebt is een omgeving die je waardeert zoals je bent en niet de grond intrapt (zoals je oude omgeving). Dan komt alles beetje bij beetje goed, maar niet zolang jij nog negatief over jezelf denkt en jezelf de grond intrapt en niets waard vindt.
Makkelijk praten voor mij.. Oh well.
Bedankt voor de bevestiging.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:45 schreef zarGon het volgende:
jij bent geadopteerd dus dat kan wel kloppen
97%, ik schaam me dat ik Litouwen en Letland in het Engels door elkaar haalde XDquote:Op donderdag 28 november 2013 10:23 schreef Stimorol- het volgende:
http://online.seterra.net/en/ex/12
Ik scoorde 55%
Duurt fucking lang voor die map geladen isquote:Op donderdag 28 november 2013 17:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
97%, ik schaam me dat ik Litouwen en Letland in het Engels door elkaar haalde XD
quote:Well done! Your score: 100 % 01:43
Ik heb daar moeten gokken.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
97%, ik schaam me dat ik Litouwen en Letland in het Engels door elkaar haalde XD
Damar. Af en toe, als ik in zo een bui ben.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:45 schreef MaidensTower het volgende:
Luisteren jullie wel eens naar kıro muziek? Damar en co?
Wacht even, vind je Orhan Gencebay niet goed?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:47 schreef Arcadia het volgende:
Nee. Ik luister alleen goede muziek.
Is dat kiro muziek? Hij is juist een van mijn meest favo Turkse zangersquote:Op donderdag 28 november 2013 19:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wacht even, vind je Orhan Gencebay niet goed?
Ze had het over Damar. Nou, dan denk ik direct aan Orhan Gencebay.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is dat kiro muziek? Hij is juist een van mijn meest favo Turkse zangers
quote:
Die van unutamadım ne olur anla beni?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Damar. Af en toe, als ik in zo een bui ben.
Kwam laatst Bayhan tegen op youtube, kennen jullie hem nog?
Ja, oa.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Die van unutamadım ne olur anla beni?
Oh no OMG, wat zong hij raar!quote:Op donderdag 28 november 2013 20:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, oa.
Vooral Seninle Olmak Varya vind ik fijn. :p
Hahah ja. Ik kan me nog goed herinneren dat ik hem voor het eerst op TV zag.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:12 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oh no OMG, wat zong hij raar!
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kwam net deze twee nummers tegen op Youtube... Nostalgie...
Bayhan? Hoor ik voor het eerst, wat mij betreft ook de laatste keer.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:12 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oh no OMG, wat zong hij raar!
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bayhan? Hoor ik voor het eerst, wat mij betreft ook de laatste keer.
quote:böyle sevgilim olsun değil 15 ay 150 ay yaparım amk
quote:askerlik neden kısaldı sanıyonuz bu karı yüzünden bölükte peçete kalmad
quote:ass bya bu sarkıda içlendim 2 ay sonra askere gidecem a.q
quote:uykuda bunu görcek sabah sabah işin yoksa gusül al
Ik ging hem nadoen. Met zijn handen, ogen etc hahaha. Stoned gast.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hahah ja. Ik kan me nog goed herinneren dat ik hem voor het eerst op TV zag.
Tip, ses, hepsi bi acayipti.Maar naar mate je het vaker hoort, begin je het ergens toch wel te waarderen.
Welke genre wil je: klassiek, romantisch of neo-klassiek? Wil je trouwens alleen met de piano of mag het ook een concert zijn?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:30 schreef Arcadia het volgende:
Heeft er iemand goeie pianostukjes.
Ga maar los, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Welke genre wil je: klassiek, romantisch of neo-klassiek? Wil je trouwens alleen met de piano of mag het ook een concert zijn?
Oké dit zijn sonates en etudes (die ik leuk vind), dus alleen piano's.quote:
Je bent zelf een mooi nummerquote:Op donderdag 28 november 2013 21:33 schreef MaidensTower het volgende:
http://m.youtube.com/watc(...)ch%3Fv%3D__uEjp7_UDw
Dit is een mooi nummer!
Hoi. Stel jezelf eens voor zou ik zeggen...quote:Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Hoi!
Leuke topic ben zelf ook Turks!
Djazaak allahu khair.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oké dit zijn sonates en etudes (die ik leuk vind), dus alleen piano's.
Czerny (klassiek):
Alkan (romantisch):
Prokofiev (neo-klassiek):
Stravinsky (neo-klassiek):
Haha ja is goedquote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoi. Stel jezelf eens voor zou ik zeggen...
Memleket?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Hoi!
Leuke topic ben zelf ook Turks!
ken je emelquote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Haha ja is goed
Mijn naam is Huseyin woon in Zaandam (Noord-Holland) en ben 21 jaar. Mijn vader komt uit Tunceli en mijn moeder uit Erzincan en ik zelf ben gewoon hier geboren
Welkom.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Haha ja is goed
Mijn naam is Huseyin woon in Zaandam (Noord-Holland) en ben 21 jaar. Mijn vader komt uit Tunceli en mijn moeder uit Erzincan en ik zelf ben gewoon hier geboren
Mij had je overgeslagenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Welkom.
Wat doe je? Studeer je? Werk je? Vrijgezel? Getrouwd? Hoeveel kinderen? Deze vragen stellen we aan alle nieuwe gebruikers in het topic.
Jij bent geen nieuwe gebruiker.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mij had je overgeslagen.
Niet veel. Ja. Nee. Ja. Nee. 0 in de toekomst hoop ik voor een tiental stuks inshallah.
ken je ene emel en ene burakquote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Haha ja is goed
De standaard Turkse vragen die je krijgt van elke Turk, al helemaal van je familie elke bruiloft.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Welkom.
Wat doe je? Studeer je? Werk je? Vrijgezel? Getrouwd? Hoeveel kinderen? Deze vragen stellen we aan alle nieuwe gebruikers in het topic.
Toen ik nieuw was had je niet gevraagdquote:Op donderdag 28 november 2013 22:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij bent geen nieuwe gebruiker.
Nee hoor, zij (vooral de mama's, tantes en oma's) vragen ook naar je salaris...quote:Op donderdag 28 november 2013 22:03 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De standaard Turkse vragen die je krijgt van elke Turk.
Iedereen zolang je je aan de regels houdt.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef Channie83 het volgende:
Mogen er alleen turkse mensen in dit topic komen
Ik ben pas sinds eind vorig jaar een vaste poster in dit topic...quote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Toen ik nieuw was had je niet gevraagd
jij bevalt me nu wel beter dan eerst/het beginquote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Toen ik nieuw was had je niet gevraagd
Oww oke,Ik vroeg me dat gewoon af..quote:Op donderdag 28 november 2013 22:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iedereen zolang je je aan de regels houdt.
Hoe kan iemand te religieus zijn, misschien radicaal oké XDquote:Op donderdag 28 november 2013 22:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
jij bevalt me nu wel beter dan eerst/het begin
toen vond ik je iets te religieus
er is paspoortcontrole bij de ingang dus hou je paspoort in ieder geval gereedquote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef Channie83 het volgende:
In het begin was ik helemaal niet zo zG en ik vind het niet fijn dat je dit nu zegt. Zo'n dergelijke statement heb je eerder ook gemaakt.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
jij bevalt me nu wel beter dan eerst/het begin
toen vond ik je iets te religieus
radicaal is te krachtig en heeft een negatieve connotatiequote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hoe kan iemand te religieus zijn, misschien radicaal oké XD
Zag bij je foto's dat je in Egypte bent geweest. Geholpen aan de val van mubarak toevallig?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Oww oke,Ik vroeg me dat gewoon af..
Nee, je moet ook een schilderij van Ataturk in je slaap- en woonkamer hebbenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef Channie83 het volgende:
Zijn EU-burgers ook welkom? Eventueel met Visa On Arrival?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
er is paspoortcontrole bij de ingang dus hou je paspoort in ieder geval gereed
wacht ik dm wel, voordat het te persoonlijk wordtquote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
In het begin was ik helemaal niet zo zG en ik vind het niet fijn dat je dit nu zegt. Zo'n dergelijke statement heb je eerder ook gemaakt.
Voor mij klinkt te religieus ook best negatief. Je kunt beter gewoon religieus zeggen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
radicaal is te krachtig en heeft een negatieve connotatie
Ik kom uit Rusland,dus paspoort zit altijd in mijn tasquote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
er is paspoortcontrole bij de ingang dus hou je paspoort in ieder geval gereed
als je religieus zegt geef je geen niveau aan, dan heb je 1) religieus 2) niet religieusquote:Op donderdag 28 november 2013 22:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Voor mij klinkt te religieus ook best negatief. Je kunt beter gewoon religieus zeggen.
jij bent basimizin tatli belasi dus jij mag naar binnenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn EU-burgers ook welkom? Eventueel met Visa On Arrival?
Momenteel werk ik nu bij me vader. Ben nu al inmiddels een jaartje gestopt met studeren en heb wel me diploma gehaald deed MBO niveau 2 Detailhandel dus wel diploma in me pocket.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Welkom.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
jij bent basimizin tatli belasi dus jij mag naar binnen
Klopt ,paar keer geweest en nee niet geholpen aan de val van Hosni Moebarak.Kwam puur vakantie vierenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zag bij je foto's dat je in Egypte bent geweest. Geholpen aan de val van mubarak toevallig?
Te betekent een onnodige vergroting, dus het is in deze context gewoon negatief.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
als je religieus zegt geef je geen niveau aan, dan heb je 1) religieus 2) niet religieus
die 'te' voegt dus best wat teo
Haha owww dan val ik buiten de mandquote:Op donderdag 28 november 2013 22:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, je moet ook een schilderij van Ataturk in je slaap- en woonkamer hebben
Как поживаешь?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:09 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik kom uit Rusland,dus paspoort zit altijd in mijn tas
Ik heb niet gezegd dat het niet-negatief was. En misschien was het ook mijn bedoeling om het oude (negatief) met het nieuwe (positief) te vergelijken.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Te betekent een onnodige vergroting, dus het is in deze context gewoon negatief.
Hoe heet je moeder?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Haha ja is goed
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stimorol- is een vrouw Hüseyin, voordat je rood wordt van de woede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd leuk als mensen woordjes wetenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:19 schreef Ayca het volgende:
Oh even kijken wat ik nog weet...
privyet!
vodki pozshalsta
spasibo
Zo snel agressief en boos ga ik niet worden tenzij het echt iets beledigend is, maar zelfs alsnog is het op het internet dus dit zal ik wel verwachten toch? haha.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stimorol- is een vrouw Hüseyin, voordat je rood wordt van de woede.
Jepquote:Op donderdag 28 november 2013 22:24 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Zo snel agressief en boos ga ik niet worden tenzij het echt iets beledigend is, maar zelfs alsnog is het op het internet dus dit zal ik wel verwachten toch? haha.![]()
Channie83 ben je van Russisch afkomst?
Alfabet ken ik ook al een tijdje, woordenschat valt alleen een beetje weg als je niet (regelmatig) oefent.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:23 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Altijd leuk als mensen woordjes weten
Leuk! Gewoon blijven oefenen,altijd leuk als je meerdere talen kan sprekenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Alfabet ken ik ook al een tijdje, woordenschat valt alleen een beetje weg als je niet (regelmatig) oefent.
Heet je toevallig Natasja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heet je toevallig Natasja?Maar moest wel lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar nee
Ik probeer al me Turks te verbeteren, maar lijk heel vet als je meerdere talen kan!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:28 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Leuk! Gewoon blijven oefenen,altijd leuk als je meerdere talen kan spreken
http://www.nederlandersin(...)as-jenny-theirlynck/quote:Op donderdag 28 november 2013 22:29 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Maar moest wel lachen![]()
Maar nee
Ik heb er meerdere.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat zijn je mankementen
wij hebben er allemaal minstens een
hoeveel paar schoenen heb jequote:Op donderdag 28 november 2013 22:32 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere.
Koopziek,koppig en valt niet mee te leven
Hahaha ja nu lach ik helemaal natuurlijk!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://www.nederlandersin(...)as-jenny-theirlynck/
Zodat je mijn (slechte) grap wat begrijpt, weet niet of je het wel begrijpt zoals ik het bedoelde
Mweh, voor een random site doe ik dat meestal niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:30 schreef xaban06 het volgende:
Mijn prijs vergelijking website is bijna af, zodra deze af is moeten er duizenden producten toegevoegd worden, dat gaat wel even duren, hopelijk nog voor kerst.
Daarna ga ik me bezighouden met het 'marketen' van de website, dus advertenties etc.
Zouden jullie mee doen aan een opdracht van, laten we zeggen, 1 a 2 minuten, in ruil voor een waardebon van 25 euro? Waarvan je weet dat er maar 4 worden verloot. Opdracht zal zijn, ga naar de website, navigeer naar een bepaalde deel en voer een handeling uit van 3 sec.
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:30 schreef xaban06 het volgende:
Zouden jullie mee doen aan een opdracht van, laten we zeggen, 1 a 2 minuten, in ruil voor een waardebon van 25 euro? Waarvan je weet dat er maar 4 worden verloot. Opdracht zal zijn, ga naar de website, navigeer naar een bepaalde deel en voer een handeling uit van 3 sec.
Vond het wel gepast. Een Russische dame dat op Turks grondgebied komt.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:35 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hahaha ja nu lach ik helemaal natuurlijk!
Ik snap het helemaal....daarom moest ik er ook echt om lachen hahahaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vond het wel gepast. Een Russische dame dat op Turks grondgebied komt.
Hide yo husbands,
Hide yo boyfriends
hoeveel make-upproducten smeer/spuit/wrijf je gemiddeld per dag op je gezicht voordat je het huis uitgaatquote:Op donderdag 28 november 2013 22:36 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ow jeetje,Teveel vooral pumps en laarsjes en ook gympen ....ik wil het niet tellen hoor
Ik ben wel een verzorgend typetje ja,maar het is geen uren werk hahaha...Dik uurtje en douchen in de ochtend 20min/30minquote:Op donderdag 28 november 2013 22:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
hoeveel make-upproducten smeer/spuit/wrijf je gemiddeld per dag voordat je het huis uitgaat
ja maar bedoel lippenstift mascara eyeliner oogschaduw foundation lipgloss blush blablaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik ben wel een verzorgend typetje ja,maar het is geen uren werk hahaha...Dik uurtje en douchen in de ochtend 20min/30min
Dat je dat allemaal weet... Eng.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
ja maar bedoel lippenstift mascara eyeliner oogschaduw foundation lipgloss blush blabla
Soms 10min en soms 30min en soms een uur voor een feest ofiets dan doen we extra ons best heequote:Op donderdag 28 november 2013 22:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
ja maar bedoel lippenstift mascara eyeliner oogschaduw foundation lipgloss blush blabla
omg praat ik turks ofso :Squote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Soms 10min en soms 30min en soms een uur voor een feest ofiets dan doen we extra ons best hee
jij moest eens weten wat voor vrouw er in mij schuil gaatquote:Op donderdag 28 november 2013 22:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat je dat allemaal weet... Eng.
Satire staat je niet, beterquote:Op donderdag 28 november 2013 22:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
omg praat ik turks ofso :S
had het over het aantal afzonderlijke producten, niet over de tijd die je eraan besteed
maar never mind... is a joy forever
Haha ga stuk hier...sorry je praat geen turks.maar vond niet echt duidelijk..quote:Op donderdag 28 november 2013 22:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
omg praat ik turks ofso :S
had het over het aantal afzonderlijke producten, niet over de tijd die je eraan besteed
maar never mind... is a joy forever
Je misbruik van het beletselteken kent zijn gelijke niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Haha ga stuk hier...sorry je praat geen turks.maar vond niet echt duidelijk..
jaaa ik heb van alles en nog...cremes tot maskertjes,voeten scrub tot en met....gewoon top tot teen producten.....waarom al deze vragen?
deze vragen zijn in de naam der wetenschapquote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Haha ga stuk hier...sorry je praat geen turks.maar vond niet echt duidelijk.. jaaa ik heb van alles en nog wat...cremes tot maskertjes,voeten scrub tot en met....gewoon top tot teen producten.....waarom al deze vragen?
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
jij moest eens weten wat voor vrouw er in mij schuil gaat
Misbruik van de 3 puntjes??quote:Op donderdag 28 november 2013 22:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je misbruik van het beletselteken kent zijn gelijke niet.
Waarom dan??quote:Op donderdag 28 november 2013 22:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
deze vragen zijn in de naam der wetenschap
ik ben je vruchtbaarheidsgehalte aan het meten
ik las rukbaarheidsgehaltequote:Op donderdag 28 november 2013 22:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
deze vragen zijn in de naam der wetenschap
ik ben je vruchtbaarheidsgehalte aan het meten
Staat dat al in de binas?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef zarGon het volgende:
bij dezen introduceer ik het nieuwe si-basiseenheid: rukbaarheidsgehalte in cm
quote:
Die @ 4min is coolquote:Op donderdag 28 november 2013 22:58 schreef zarGon het volgende:
[..]![]()
tof
ben nu bij 2:05, is de tofste tot nu toe
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:58 schreef Arcadia het volgende:
Verdient wel een ode aan de uitvinder van de algoritme.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Al-Chwarizmi
welnee ik geef geen antwoord op haar vorige vraag dus ze zal de behoefte hebben om terug te komenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef Arcadia het volgende:
Ik denk dat we haar nu wel hebben weggejaagd.
kennen russen geen manierenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:08 schreef Channie83 het volgende:
Ik was bezig met mijn thee en cake
Ik stoor me niet aan jullie vragen hoor
Gezelligquote:Op donderdag 28 november 2013 23:08 schreef Channie83 het volgende:
Ik was bezig met mijn thee en cake
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:10 schreef zarGon het volgende:
al snap ik het wel hoor
turken toelaten in je huis
Russen hebben ook manieren hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
kennen russen geen manieren
nodig ons uit dan
Nederlanders toelaten is erg. Moet je expliciet vermelden dat de schoenen uitmoeten. Als je niet oplet zitten ze halverwege in je huis met hun modderpoten.quote:
Wat?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nederlanders toelaten is erg. Moet je expliciet vermelden dat de schoenen uitmoeten. Als je niet oplet zitten ze halverwege in je huis met hun modderpoten.
Aaahh nee ik hou van turkse mensen hoor! vooral de oudere mensen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:10 schreef zarGon het volgende:
al snap ik het wel hoor
turken toelaten in je huis
Hoe ver zou je gaan? Als ik al mijn kleren uitdoe doe jij dat dan ook?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik volg altijd gewoon het voorbeeld van de persoon met wie ik daar naar binnen ga
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe ver zou je gaan? Als ik al mijn kleren uitdoe doe jij dat dan ook?
We kunnen de proef op de som nemenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe ver zou je gaan? Als ik al mijn kleren uitdoe doe jij dat dan ook?
Je kan het ook gewoon vragen hoor... Wanneer ik bij mensen op bezoek ga vraag ik in 99% van de gevallen of de schoenen uit moeten...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik volg altijd gewoon het voorbeeld van de persoon met wie ik daar naar binnen ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |