abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 november 2013 @ 08:21:02 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133701814

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_133702958
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2013 02:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat was zo'n type die je uitteste: als je niet inging op haar handje vasthouden, had ze de volgende dag tegen haar vriendinnen gekird, hoe eigenzinnig en spannend je was en zo duidelijk grenzen stelde. Nu was het: fuck, toch een softie -O-
Dus volgende keer gewoon een vuistslag in het gezicht. :)
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_133705344
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 09:45 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Dus volgende keer gewoon een vuistslag in het gezicht. :)
Haar iets anders laten vasthouden! ~O>
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 november 2013 @ 13:49:56 #4
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133708988
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:38 schreef JAOC het volgende:

[..]

Haar iets anders laten vasthouden! ~O>
:Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133709704
Ik ben weer op de datemarkt te vinden. Werkte helaas niet met de dame en ik heb er een einde aan gebreid.

Dus ik zal hier weer vaker te vinden zijn.
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 november 2013 @ 14:21:18 #6
Brabo Bastard
pi_133709821
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:17 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik ben weer op de datemarkt te vinden. Werkte helaas niet met de dame en ik heb er een einde aan gebreid.

Dus ik zal hier weer vaker te vinden zijn.
Zonde man. Waar ging het mis?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133709923
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zonde man. Waar ging het mis?
Ze was verschrikkelijk jaloers en onzeker. Ik ben goede vrienden met mijn ex en dat wilde ze niet echt. :')

En ze was dus heel onzeker, nog erger dan ik in mijn ergste periode lang geleden. Had er geen zin meer in.

Vana maar weer inschrijven op Paiq :)
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 november 2013 @ 14:28:22 #8
Brabo Bastard
pi_133709999
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:25 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Ze was verschrikkelijk jaloers en onzeker. Ik ben goede vrienden met mijn ex en dat wilde ze niet echt. :')

En ze was dus heel onzeker, nog erger dan ik in mijn ergste periode lang geleden. Had er geen zin meer in.

Vana maar weer inschrijven op Paiq :)
Dan kan je er inderdaad maar snel een punt achter zetten inderdaad. Jaloerse vrouwen :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133712532
Date van morgen naar voren gehaald naar vanavond. Als je mij om 22u hier weer ziet weet je de uitkomst waarschijnlijk al! :P Voordeel: lekker koud buiten, dus ergens warm drankje drinken doet het altijd goed!
  donderdag 28 november 2013 @ 16:24:41 #10
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_133713135
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dan kan je er inderdaad maar snel een punt achter zetten inderdaad. Jaloerse vrouwen :')
Wel erg kort door de bocht. Ik heb ook moeite met erg jaloerse vrouwen, maar sommige hebben een reden om het vertrouwen niet volledig uit handen te geven (nare ervaringen). Als je daar geen begrip voor kan tonen en aan dat vertrouwen kan werken met haar dan ben je haar ook niet echt waard (lees: dan is de liefde ook niet echt sterk).

Wel met de voorwaarde van goede communicatie en progressie in de relatie. Een relatie is niet alles krijgen he, het is geven en nemen en constant blijven werken eraan. Maar stel ook duidelijk je grenzen op, er moet wel progressie zijn!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 28 november 2013 @ 16:29:53 #11
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133713278
Dr. Phill has spoken
pi_133714835
Zo onverwachts bezoek!

[ Bericht 80% gewijzigd door Hungry_Joe op 28-11-2013 17:46:24 ]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_133715185
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:24 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Wel erg kort door de bocht. Ik heb ook moeite met erg jaloerse vrouwen, maar sommige hebben een reden om het vertrouwen niet volledig uit handen te geven (nare ervaringen). Als je daar geen begrip voor kan tonen en aan dat vertrouwen kan werken met haar dan ben je haar ook niet echt waard (lees: dan is de liefde ook niet echt sterk).

Wel met de voorwaarde van goede communicatie en progressie in de relatie. Een relatie is niet alles krijgen he, het is geven en nemen en constant blijven werken eraan. Maar stel ook duidelijk je grenzen op, er moet wel progressie zijn!
Eens
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 november 2013 @ 17:47:52 #14
Brabo Bastard
pi_133715203
quote:
17s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zo onverwachts bezoek!
Krullenbol? :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133715269
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Krullenbol? :P
Yes.

Ga ik nu even als The Flash door het huis heen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_133715290
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:05 schreef Deezertje het volgende:
Date van morgen naar voren gehaald naar vanavond. Als je mij om 22u hier weer ziet weet je de uitkomst waarschijnlijk al! :P Voordeel: lekker koud buiten, dus ergens warm drankje drinken doet het altijd goed!
;(

Ik dacht: harde tepels.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 november 2013 @ 17:55:31 #17
Brabo Bastard
pi_133715390
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:50 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Yes.

Ga ik nu even als The Flash door het huis heen.
Veel plezier!

Ik mag morgen :P En we hebben er allebei veel zin in O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133715461
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:51 schreef Seikcid het volgende:

[..]

;(

Ik dacht: harde tepels.
Ze heeft grote tetten dus tepels zal dan ook wel ;)
pi_133715481
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tieten! *O*

Succes. :P
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 november 2013 @ 18:03:57 #20
Brabo Bastard
pi_133715576
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

We spreken je morgen wel :D :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133716477
:{
  donderdag 28 november 2013 @ 18:36:31 #22
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133716511
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:35 schreef Sannne het volgende:
:{
whassup?
pi_133716760
Zie net dat ik 4 euro in portemonnee heb.. dat wordt pinnen! :')
Delen jullie meestal de rekening of betaal je als echte man alles? Ik de helft als ik denk dat het niks meer wordt en helemaal als ik weet dat beiden verder willen (ligt ook aan bedrag natuurlijk). :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 november 2013 @ 18:55:23 #24
Brabo Bastard
pi_133717066
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:44 schreef Deezertje het volgende:
Zie net dat ik 4 euro in portemonnee heb.. dat wordt pinnen! :')
Delen jullie meestal de rekening of betaal je als echte man alles? Ik de helft als ik denk dat het niks meer wordt en helemaal als ik weet dat beiden verder willen (ligt ook aan bedrag natuurlijk). :P
Tijdens mijn eerste date had ik alles betaald. Nu was het maar een euro of 8 maar toch :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133717223
Echt... sommige reacties hier af en toe... Ik snap Sannne wel ;)

Rekening... ligt eraan hoe het gaat inderdaad. Door de helft, of de ene keer de een, de andere keer de ander.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')