Dus volgende keer gewoon een vuistslag in het gezicht.quote:Op donderdag 28 november 2013 02:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat was zo'n type die je uitteste: als je niet inging op haar handje vasthouden, had ze de volgende dag tegen haar vriendinnen gekird, hoe eigenzinnig en spannend je was en zo duidelijk grenzen stelde. Nu was het: fuck, toch een softie
Haar iets anders laten vasthouden!quote:Op donderdag 28 november 2013 09:45 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Dus volgende keer gewoon een vuistslag in het gezicht.
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:38 schreef JAOC het volgende:
[..]
Haar iets anders laten vasthouden!
Zonde man. Waar ging het mis?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:17 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik ben weer op de datemarkt te vinden. Werkte helaas niet met de dame en ik heb er een einde aan gebreid.
Dus ik zal hier weer vaker te vinden zijn.
Ze was verschrikkelijk jaloers en onzeker. Ik ben goede vrienden met mijn ex en dat wilde ze niet echt.quote:
Dan kan je er inderdaad maar snel een punt achter zetten inderdaad. Jaloerse vrouwenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:25 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ze was verschrikkelijk jaloers en onzeker. Ik ben goede vrienden met mijn ex en dat wilde ze niet echt.
En ze was dus heel onzeker, nog erger dan ik in mijn ergste periode lang geleden. Had er geen zin meer in.
Vana maar weer inschrijven op Paiq
Wel erg kort door de bocht. Ik heb ook moeite met erg jaloerse vrouwen, maar sommige hebben een reden om het vertrouwen niet volledig uit handen te geven (nare ervaringen). Als je daar geen begrip voor kan tonen en aan dat vertrouwen kan werken met haar dan ben je haar ook niet echt waard (lees: dan is de liefde ook niet echt sterk).quote:Op donderdag 28 november 2013 14:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan kan je er inderdaad maar snel een punt achter zetten inderdaad. Jaloerse vrouwen
Eensquote:Op donderdag 28 november 2013 16:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wel erg kort door de bocht. Ik heb ook moeite met erg jaloerse vrouwen, maar sommige hebben een reden om het vertrouwen niet volledig uit handen te geven (nare ervaringen). Als je daar geen begrip voor kan tonen en aan dat vertrouwen kan werken met haar dan ben je haar ook niet echt waard (lees: dan is de liefde ook niet echt sterk).
Wel met de voorwaarde van goede communicatie en progressie in de relatie. Een relatie is niet alles krijgen he, het is geven en nemen en constant blijven werken eraan. Maar stel ook duidelijk je grenzen op, er moet wel progressie zijn!
Krullenbol?quote:
Yes.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 16:05 schreef Deezertje het volgende:
Date van morgen naar voren gehaald naar vanavond. Als je mij om 22u hier weer ziet weet je de uitkomst waarschijnlijk al!Voordeel: lekker koud buiten, dus ergens warm drankje drinken doet het altijd goed!
Veel plezier!quote:Op donderdag 28 november 2013 17:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Yes.
Ga ik nu even als The Flash door het huis heen.
Tieten!quote:Op donderdag 28 november 2013 17:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze heeft grote tetten dus tepels zal dan ook wel
We spreken je morgen welquote:Op donderdag 28 november 2013 17:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze heeft grote tetten dus tepels zal dan ook wel
Tijdens mijn eerste date had ik alles betaald. Nu was het maar een euro of 8 maar tochquote:Op donderdag 28 november 2013 18:44 schreef Deezertje het volgende:
Zie net dat ik 4 euro in portemonnee heb.. dat wordt pinnen!
Delen jullie meestal de rekening of betaal je als echte man alles? Ik de helft als ik denk dat het niks meer wordt en helemaal als ik weet dat beiden verder willen (ligt ook aan bedrag natuurlijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |