Als dit topic cabaret wordt, haak ik af.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:29 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic begint iets teveel Koefnoen te worden.
De verjaardag van Johan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:29 schreef Pascalus het volgende:
Ik ga de show missen vanwege een verjaardag.![]()
Welke dorpsidioot houdt zijn verjaardag tijdens VI?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wim Kieft is zo cynisch, als hij mijn vader was geweest dan had ik nooit mijn schoolrapporten durven laten zien thuis. "Ik ben hier niet zo kapot van, moet ik je heel eerlijk zeggen. Een zeven voor geschiedenis? Is dat zo moeilijk dan, geschiedenis? Je heb nog meer vakken op die school, dat weet ik allemaal wel, maar als je lager dan een negen haalt voor geschiedenis dan heb je gewoon niet op zitten letten in die klas. We kunnen er wel omheen gaan zitten draaien van je heb je best gedaan ofzo, maar het is gewoon niet goed genoeg. Zeker niet als je in de toekomst een stapje hogerop wil maken naar het VWO. Natuurlijk heb je tijdens zo'n schooldag te maken met allerlei afleidingen, randzaken en weet ik allemaal wat. Dat was in mijn tijd niet anders. Maar een zeven voor geschiedenis is wel magertjes hoor. In mijn ogen. Misschien dat je moeder er anders over denkt, maar dat kan ik me haast niet voorstellen eerlijk gezegd."
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:30 schreef Devano het volgende:
De eerste 10-15 minuten zullen worden gevuld met over-de-top grappen, items en filmpjes over Johan's verjaardag. Vervolgens gaat men het over voetbal hebben.
Daarna gaat Rene proberen uit te leggen dat Ajax 1 keer per jaar een incidentele uitschieter kan hebben, waarbij iedereen boven zichzelf uitstijgt zoals "vorig jaar tegen City een keertje." Waarop Johan Ajax gaat verdedigen en benadrukt dat het komt door de komst van Cruijff en zijn paladijnen.
Genee: "Een vraag uit het land. Beste Rene, heeft de winst van Ajax op Barcelona aangetoond dat het gat met de Europese top enigszins is gedicht? Groeten van Dirk Bakker uit IJmuide.
Rene: Ik moet heel eerlijk zeggen, Wilfred. Echt werkelijk waar, ik heb genoten. Ik vond Blind goed spelen, Ehh ehh Sereno, hoe heet 'ie? Serero. Ik vond Klaassen goed. Hoesen speelde ook re-de-lijk."
Johan: "Hij is sowieso al 2 klassen beter dan die IJslander!"
Rene: "...Ik vin het echt razendknap wat ze gepresteerd hebben. Maar laten we wel wezen, Wilfred. Die Puyol. *Rene kijkt Boskamp aan* dat kan echt niet meer. Heb je dat gezien? *Lachsalvo* dat kan echt niet meer! Nee, nu blijkt wel dat die selectie van Barcelona een stuk minder is dan we allemaal denken. Als de Messis en de Alvessen van deze wereld niet mee doen, dan blijft er echt heel weinig voetbal over. Zelfs met Iniesta ehh ehh Xavi op het middenveld.
Genee: "Maar doe je Ajax dan niet een beetje te kort? Die hebben toch gewoon fantastisch gespeeld?"
Etc
Is hij vandaag ook jarig?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De verjaardag van Johan?
Moet je een koek voor je eikel? Klootzak!quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kan deze man ondertiteld worden?
Ja, nou, ik versta het niet! Daar kan ik toch niets aan doen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je een koek voor je eikel? Klootzak!
Wot??quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Inmiddels zijn er een half miljoen exemplaren verkocht. Komt neer op 750.000 euro.
Toch niet mals voor een pocketboekje, verser dan jouw brood neem ik aan. Ik snap dat ze op die manier geld proberen te verdienen. Met standaard 1 miljoen kijkers heb je gelijk het leeuwendeel van het publiek te pakken. En laten we wel zijn, naast het voetbalpubliek koopt niemand die diarreeliteratuur.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:30 schreef Devano het volgende:
De eerste 10-15 minuten zullen worden gevuld met over-de-top grappen, items en filmpjes over Johan's verjaardag. Vervolgens gaat men het over voetbal hebben.
Daarna gaat Rene proberen uit te leggen dat Ajax 1 keer per jaar een incidentele uitschieter kan hebben, waarbij iedereen boven zichzelf uitstijgt zoals "vorig jaar tegen City een keertje." Waarop Johan Ajax gaat verdedigen en benadrukt dat het komt door de komst van Cruijff en zijn paladijnen.
Genee: "Een vraag uit het land. Beste Rene, heeft de winst van Ajax op Barcelona aangetoond dat het gat met de Europese top enigszins is gedicht? Groeten van Dirk Bakker uit IJmuide.
Rene: Ik moet heel eerlijk zeggen, Wilfred. Echt werkelijk waar, ik heb genoten. Ik vond Blind goed spelen, Ehh ehh Sereno, hoe heet 'ie? Serero. Ik vond Klaassen goed. Hoesen speelde ook re-de-lijk."
Johan: "Hij is sowieso al 2 klassen beter dan die IJslander!"
Rene: "...Ik vin het echt razendknap wat ze gepresteerd hebben. Maar laten we wel wezen, Wilfred. Die Puyol. *Rene kijkt Boskamp aan* dat kan echt niet meer. Heb je dat gezien? *Lachsalvo* dat kan echt niet meer! Nee, nu blijkt wel dat die selectie van Barcelona een stuk minder is dan we allemaal denken. Als de Messis en de Alvessen van deze wereld niet mee doen, dan blijft er echt heel weinig voetbal over. Zelfs met Iniesta ehh ehh Xavi op het middenveld.
Genee: "Maar doe je Ajax dan niet een beetje te kort? Die hebben toch gewoon fantastisch gespeeld?"
Etc
Dwergen die worstelen, dat was pas een wekelijkse topshow.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik mis de truckers op ijs wel een beetje
Hoi davyquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dwergen die worstelen, dat was pas een wekelijkse topshow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |