Misschien kan je voortaan aan GGMM vragen wat je mag zeggen.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er word(t) vaak een beetje lacherig gedaan over de imitaties in dit topic, maar zo makkelijk is dat niet hoor. Mensen die louter loze smileys als dezehanteren zijn er op dit forum genoeg, maar mensen die een geslaagde Wim Kieft imitatie in huis hebben een stuk minder.
Nee, misschien moet ik voortaan aan JOU vragen wat ik mag zeggen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je voortaan aan GGMM vragen wat je mag zeggen.
Als zelfs GGMM VI-imitaties gaat doen, haak ik af.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, misschien moet ik voortaan aan JOU vragen wat ik mag zeggen.
Nou.. of zoals hij ooit zei:quote:
Nu bij politie in belgië aangifte gestolen telefoon http://t.co/SRHu14C1nW
Aad maakt toch wat mee op een dag
Ja, hoop ik ook. Is toch wel de ultieme tafel (wmb)quote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef De_Dorstige het volgende:
Morgen Baaskamp weer eens, mag ik hopen.
Eens. Hoop ook dat we een keer een uitzending overleven zonder een kwartier boekjes en/of schimmige muziekpromotie. Als er nu niet genoeg over voetbal te lullen is dan nooit niet. Feyenoord - PSV dit weekend, EL & CL afgelopen week.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hoop ik ook. Is toch wel de ultieme tafel (wmb)
3 posts teruglezen...quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is Boskampie te gast vanavond?
Nou, dat zou heel verstandig zijn!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, misschien moet ik voortaan aan JOU vragen wat ik mag zeggen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop dat het vanavond even klaar is met dat hele boeken gebeuren. Ik kan me überhaupt niet voorstellen dat daar droog brood mee te verdienen valt.
Inmiddels zijn er een half miljoen exemplaren verkocht. Komt neer op 750.000 euro.quote:Van der Gijp liet eerder zelf weten per verkocht boek samen met schrijver Michel van Egmond tussen de 10 en 15 procent te krijgen. Uitgaande van 7,5 procent is dat ¤1,50 per boek. Bij 200.000 verkochte exemplaren (op dit moment staat de teller overigens nog op zo'n 150.000) komt dat neer op ¤300.000
Van Gijp zullen er genoeg niet voetbalfans het boek kopen anders verkopen ze nooit zoveel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Inmiddels zijn er een half miljoen exemplaren verkocht. Komt neer op 750.000 euro.
Toch niet mals voor een pocketboekje, verser dan jouw brood neem ik aan. Ik snap dat ze op die manier geld proberen te verdienen. Met standaard 1 miljoen kijkers heb je gelijk het leeuwendeel van het publiek te pakken. En laten we wel zijn, naast het voetbalpubliek koopt niemand die diarreeliteratuur.
Nee Gijp was het kroonjuweel. Ik probeerde aan te geven dat er geld mee te verdienen valt. Anders zouden ze het ook niet zo promoten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
Van Gijp zullen er genoeg niet voetbalfans het boek kopen anders verkopen ze nooit zoveel.
Die andere boekjes zullen niet zoveel verkopen, dat van Wilfred is meer gericht op huisvrouwen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wim Kieft is zo cynisch, als hij mijn vader was geweest dan had ik nooit mijn schoolrapporten durven laten zien thuis. "Ik ben hier niet zo kapot van, moet ik je heel eerlijk zeggen. Een zeven voor geschiedenis? Is dat zo moeilijk dan, geschiedenis? Je heb nog meer vakken op die school, dat weet ik allemaal wel, maar als je lager dan een negen haalt voor geschiedenis dan heb je gewoon niet op zitten letten in die klas. We kunnen er wel omheen gaan zitten draaien van je heb je best gedaan ofzo, maar het is gewoon niet goed genoeg. Zeker niet als je in de toekomst een stapje hogerop wil maken naar het VWO. Natuurlijk heb je tijdens zo'n schooldag te maken met allerlei afleidingen, randzaken en weet ik allemaal wat. Dat was in mijn tijd niet anders. Maar een zeven voor geschiedenis is wel magertjes hoor. In mijn ogen. Misschien dat je moeder er anders over denkt, maar dat kan ik me haast niet voorstellen eerlijk gezegd."
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wim Kieft is zo cynisch, als hij mijn vader was geweest dan had ik nooit mijn schoolrapporten durven laten zien thuis. "Ik ben hier niet zo kapot van, moet ik je heel eerlijk zeggen. Een zeven voor geschiedenis? Is dat zo moeilijk dan, geschiedenis? Je heb nog meer vakken op die school, dat weet ik allemaal wel, maar als je lager dan een negen haalt voor geschiedenis dan heb je gewoon niet op zitten letten in die klas. We kunnen er wel omheen gaan zitten draaien van je heb je best gedaan ofzo, maar het is gewoon niet goed genoeg. Zeker niet als je in de toekomst een stapje hogerop wil maken naar het VWO. Natuurlijk heb je tijdens zo'n schooldag te maken met allerlei afleidingen, randzaken en weet ik allemaal wat. Dat was in mijn tijd niet anders. Maar een zeven voor geschiedenis is wel magertjes hoor. In mijn ogen. Misschien dat je moeder er anders over denkt, maar dat kan ik me haast niet voorstellen eerlijk gezegd."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |