abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 november 2013 @ 22:04:38 #51
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_133725764
Morgen Baaskamp weer eens, mag ik hopen.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_133726450
:Y
pi_133732457
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er word(t) vaak een beetje lacherig gedaan over de imitaties in dit topic, maar zo makkelijk is dat niet hoor. Mensen die louter loze smileys als deze :') hanteren zijn er op dit forum genoeg, maar mensen die een geslaagde Wim Kieft imitatie in huis hebben een stuk minder.
Misschien kan je voortaan aan GGMM vragen wat je mag zeggen.
  Forum Admin vrijdag 29 november 2013 @ 08:01:57 #54
35723 crew  GGMM
pi_133734508
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Misschien kan je voortaan aan GGMM vragen wat je mag zeggen.
Nee, misschien moet ik voortaan aan JOU vragen wat ik mag zeggen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  vrijdag 29 november 2013 @ 08:09:20 #55
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_133734555
quote:
8s.gif Op vrijdag 29 november 2013 08:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

Als zelfs GGMM VI-imitaties gaat doen, haak ik af.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_133738448
quote:
0s.gif
Nu bij politie in belgië aangifte gestolen telefoon http://t.co/SRHu14C1nW

Aad maakt toch wat mee op een dag
Nou.. of zoals hij ooit zei:

"Ajax haat je of je houdt ervan. Er is geen middenweg. Ajax, ik vond het wel een mooie vrouw, maar het is ook een kreng." :D

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2013 11:42:22 ]
pi_133739180
quote:
19s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef De_Dorstige het volgende:
Morgen Baaskamp weer eens, mag ik hopen.
Ja, hoop ik ook. Is toch wel de ultieme tafel (wmb)
pi_133739206
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, hoop ik ook. Is toch wel de ultieme tafel (wmb)
Eens. Hoop ook dat we een keer een uitzending overleven zonder een kwartier boekjes en/of schimmige muziekpromotie. Als er nu niet genoeg over voetbal te lullen is dan nooit niet. Feyenoord - PSV dit weekend, EL & CL afgelopen week.
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:15:03 #59
159761 Arn0
Abbey Road
pi_133743870
Ik hoop dat ze het optreden van Freek de Jonge gisteren bij Pauw & Witteman zullen analyseren.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_133743992
Is Boskampie te gast vanavond?
Zonder wrijving geen glans
pi_133744068
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is Boskampie te gast vanavond?
3 posts teruglezen...
pi_133744603
quote:
8s.gif Op vrijdag 29 november 2013 08:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nou, dat zou heel verstandig zijn!!

:D Oh, dolletjes.
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:42:10 #63
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_133744687
Schelvecchio is ook wel een chille tafelpartner jwz.

En Wim Kieft neemt de rol van cynische oud-voetballer ook in humoristische vorm aan.

Wim Kieft: 'We moeten de eredivisie ook niet slechter maken dan het is natuurlijk.....Maar wat was dat Feyenoord slecht zeg' _O-
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_133744716
Ik hoop dat het vanavond even klaar is met dat hele boeken gebeuren. Ik kan me überhaupt niet voorstellen dat daar droog brood mee te verdienen valt.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_133744861
Heel Nederland heeft de afgelopen week natuurlijk met slechts één vraag rondgelopen: wat vindt Jan van het boekje van Wilfred?

Zeker een half uur discussiemateriaal lijkt me.
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:52:24 #66
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_133744970
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop dat het vanavond even klaar is met dat hele boeken gebeuren. Ik kan me überhaupt niet voorstellen dat daar droog brood mee te verdienen valt.
quote:
Van der Gijp liet eerder zelf weten per verkocht boek samen met schrijver Michel van Egmond tussen de 10 en 15 procent te krijgen. Uitgaande van 7,5 procent is dat ¤1,50 per boek. Bij 200.000 verkochte exemplaren (op dit moment staat de teller overigens nog op zo'n 150.000) komt dat neer op ¤300.000
Inmiddels zijn er een half miljoen exemplaren verkocht. Komt neer op 750.000 euro.

Toch niet mals voor een pocketboekje, verser dan jouw brood neem ik aan. Ik snap dat ze op die manier geld proberen te verdienen. Met standaard 1 miljoen kijkers heb je gelijk het leeuwendeel van het publiek te pakken. En laten we wel zijn, naast het voetbalpubliek koopt niemand die diarreeliteratuur.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:54:57 #67
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_133745058

Kieft _O_
pi_133745074
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

[..]

Inmiddels zijn er een half miljoen exemplaren verkocht. Komt neer op 750.000 euro.

Toch niet mals voor een pocketboekje, verser dan jouw brood neem ik aan. Ik snap dat ze op die manier geld proberen te verdienen. Met standaard 1 miljoen kijkers heb je gelijk het leeuwendeel van het publiek te pakken. En laten we wel zijn, naast het voetbalpubliek koopt niemand die diarreeliteratuur.
Van Gijp zullen er genoeg niet voetbalfans het boek kopen anders verkopen ze nooit zoveel.

Die andere boekjes zullen niet zoveel verkopen, dat van Wilfred is meer gericht op huisvrouwen.
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:57:05 #69
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_133745101
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:55 schreef macca728 het volgende:

[..]

Van Gijp zullen er genoeg niet voetbalfans het boek kopen anders verkopen ze nooit zoveel.

Die andere boekjes zullen niet zoveel verkopen, dat van Wilfred is meer gericht op huisvrouwen.
Nee Gijp was het kroonjuweel. Ik probeerde aan te geven dat er geld mee te verdienen valt. Anders zouden ze het ook niet zo promoten.
pi_133745516
Wim Kieft is zo cynisch, als hij mijn vader was geweest dan had ik nooit mijn schoolrapporten durven laten zien thuis. "Ik ben hier niet zo kapot van, moet ik je heel eerlijk zeggen. Een zeven voor geschiedenis? Is dat zo moeilijk dan, geschiedenis? Je heb nog meer vakken op die school, dat weet ik allemaal wel, maar als je lager dan een negen haalt voor geschiedenis dan heb je gewoon niet op zitten letten in die klas. We kunnen er wel omheen gaan zitten draaien van je heb je best gedaan ofzo, maar het is gewoon niet goed genoeg. Zeker niet als je in de toekomst een stapje hogerop wil maken naar het VWO. Natuurlijk heb je tijdens zo'n schooldag te maken met allerlei afleidingen, randzaken en weet ik allemaal wat. Dat was in mijn tijd niet anders. Maar een zeven voor geschiedenis is wel magertjes hoor. In mijn ogen. Misschien dat je moeder er anders over denkt, maar dat kan ik me haast niet voorstellen eerlijk gezegd."
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_133748366
Gezien het succes van Gijp is het jammer dat hij geen deel 2 wil.. hij slacht de kip met de gouden eieren.
pi_133748399
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wim Kieft is zo cynisch, als hij mijn vader was geweest dan had ik nooit mijn schoolrapporten durven laten zien thuis. "Ik ben hier niet zo kapot van, moet ik je heel eerlijk zeggen. Een zeven voor geschiedenis? Is dat zo moeilijk dan, geschiedenis? Je heb nog meer vakken op die school, dat weet ik allemaal wel, maar als je lager dan een negen haalt voor geschiedenis dan heb je gewoon niet op zitten letten in die klas. We kunnen er wel omheen gaan zitten draaien van je heb je best gedaan ofzo, maar het is gewoon niet goed genoeg. Zeker niet als je in de toekomst een stapje hogerop wil maken naar het VWO. Natuurlijk heb je tijdens zo'n schooldag te maken met allerlei afleidingen, randzaken en weet ik allemaal wat. Dat was in mijn tijd niet anders. Maar een zeven voor geschiedenis is wel magertjes hoor. In mijn ogen. Misschien dat je moeder er anders over denkt, maar dat kan ik me haast niet voorstellen eerlijk gezegd."
_O-
pi_133748863
Toivonen bijgetekend :')
  vrijdag 29 november 2013 @ 18:22:26 #75
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_133748895
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
:D _O-
Snelle Egel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')