Like a polaroid picture..... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey yaaaaaaaaaaaaaaaahquote:

Ik denk dat ik weet welke je bedoeld. Is ene film die is gefilmd vanuit een draagbare camera of niet?quote:Op donderdag 28 november 2013 04:12 schreef Channie83 het volgende:
Horror film ,weet de titel niet eens maar hij begon al vaag....Mijn neef kwam hem vanavond brengen..is trouwens een horror film uit Rusland hahha

Groep mensen met een camara....maar goed daar gaan vele horror films over......Snapte er geen hol van.en als ik een horror film niet begrijp dan is het waardeloos...en ben knetter stoned en heb trek in slagroom met hagelslagquote:Op donderdag 28 november 2013 04:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet welke je bedoeld. Is ene film die is gefilmd vanuit een draagbare camera of niet?

The Blair Witch Projectquote:Op donderdag 28 november 2013 04:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet welke je bedoeld. Is ene film die is gefilmd vanuit een draagbare camera of niet?

En vodka drinkenquote:Op donderdag 28 november 2013 04:17 schreef Channie83 het volgende:
Ja dit is echt een Russische Horrorfilm....De russen kunnen het beter laten en lekker doorgaan met sport

Je wil me nuekenquote:Op donderdag 28 november 2013 09:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ey ik weet je te vinden a sahbi

Doet me denken aan Ivan Drago.quote:Op donderdag 28 november 2013 04:17 schreef Channie83 het volgende:
Ja dit is echt een Russische Horrorfilm....De russen kunnen het beter laten en lekker doorgaan met sport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |