Joint aansteken en bundy style met je hand in je broek zitten.quote:Op donderdag 28 november 2013 03:16 schreef Snowballed het volgende:
Moest ik helemaal lopen enzo... was een beetje koud.. kleine pener.. maar nu vuur...

jij weer eten en drinken erbiij!quote:Op donderdag 28 november 2013 03:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg dit jaar weer het kerstpakket van mijn moeders vriend. Aangezien hij en mijn moeder bij het zelfde bedrijf werken en dus het zelfde pakket krijgen, krijg ik er dus éénVorig jaar ook gekregen

Goed plan...quote:Op donderdag 28 november 2013 03:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Joint aansteken en bundy style met je hand in je broek zitten.

Vooral etenquote:Op donderdag 28 november 2013 03:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jij weer eten en drinken erbiij!

Kerstpakketten zijn de sjit, wel dan zo een doos met eten en vieze wijn!quote:Op donderdag 28 november 2013 03:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg dit jaar weer het kerstpakket van mijn moeders vriend. Aangezien hij en mijn moeder bij het zelfde bedrijf werken en dus het zelfde pakket krijgen, krijg ik er dus éénVorig jaar ook gekregen

Vorig jaar zat er bier bij. Weggeven aan mijn scharrelquote:Op donderdag 28 november 2013 03:37 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Kerstpakketten zijn de sjit, wel dan zo een doos met eten en vieze wijn!

Hehehe, zou ik ook weg doen...quote:Op donderdag 28 november 2013 03:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vorig jaar zat er bier bij. Weggeven aan mijn scharrel

Oh en brownie bakmix gegeven aan hem, met oud en nieuw hasjbrownies gegeten daarvan haha!quote:Op donderdag 28 november 2013 03:39 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Hehehe, zou ik ook weg doen...

quote:Op donderdag 28 november 2013 03:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh en brownie bakmix gegeven aan hem, met oud en nieuw hasjbrownies gegeten daarvan haha!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |