Ah van die radiatoren.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb geen kastje aan de muur, ik heb alleen draaiknoppen op de verwarming
Beginpunt > boot, andere kant boot > eindbestemmingquote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Argh. Waarom snapt Google Maps niet dat ik via de Ferry van Duinkerken naar Dover wil, en niet met de Trein via Calais
Kijk eerst ff op FBquote:Op woensdag 27 november 2013 22:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. Peukie en dan echt even douchen.. En daarna een heerlijke joint
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah van die radiatoren.
Blijft raar though dan moet er haast wel ergens gewoon een gat zitten waardoor je warmte wegstroomt. Voelt ook niks qua tocht?
[..]
Beginpunt > boot, andere kant boot > eindbestemming
Geprobeerd, werkt nietquote:Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon instellen door erheen te slepen
De J moet ook met hoofdletterquote:Op woensdag 27 november 2013 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Geprobeerd, werkt niet
Hij pakt ook de veerboot van Ijmuiden niet.. Of ik moet het verkeerd doen..
nee, alleen in mn washok, zitten gaten in de muurvoor de doorluchting, maar die heeft de vorige bewoner al volgepropt met kranten..quote:Op woensdag 27 november 2013 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah van die radiatoren.
Blijft raar though dan moet er haast wel ergens gewoon een gat zitten waardoor je warmte wegstroomt. Voelt ook niks qua tocht?
[..]
Beginpunt > boot, andere kant boot > eindbestemming
PB het begin en eind adres eens?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Geprobeerd, werkt niet
Hij pakt ook de veerboot van Ijmuiden niet.. Of ik moet het verkeerd doen..
klapkut?quote:
Uhuhquote:
Mag gewoon openbaar hoor, van Rotterdam naar Newcastle..quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De J moet ook met hoofdletter
Als ik daar op klik krijg ik een vliegreis naar Londen te zien.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:36 schreef PeuRac het volgende:
In een poging: http://goo.gl/maps/TguCa
Ik niet, probeer dit eens: https://maps.google.com/maps?saddr=Rotterdam,+The+Netherlands&daddr=51.0446502,2.0695139+to:London,+United+Kingdom&hl=en&ll=51.132831,1.94458&spn=1.023782,2.705383&sll=51.109558,2.187653&sspn=0.256073,0.676346&geocode=FfhMGAMd8GJEACl9xFRfYLfFRzGFS16VrLspUg%3BFSrhCgMdCZQfACmtjV8jKGbcRzFnm38r6AbwqA%3BFa7_EQMd8Cv-_yl13iGvC6DYRzGZKtXdWjqWUg&oq=lon&t=h&mra=dvme&mrsp=1&sz=11&via=1&z=9quote:Op woensdag 27 november 2013 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik daar op klik krijg ik een vliegreis naar Londen te zien.
Nope.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik niet, probeer dit eens: https://maps.google.com/maps?saddr=Rotterdam,+The+Netherlands&daddr=51.0446502,2.0695139+to:London,+United+Kingdom&hl=en&ll=51.132831,1.94458&spn=1.023782,2.705383&sll=51.109558,2.187653&sspn=0.256073,0.676346&geocode=FfhMGAMd8GJEACl9xFRfYLfFRzGFS16VrLspUg%3BFSrhCgMdCZQfACmtjV8jKGbcRzFnm38r6AbwqA%3BFa7_EQMd8Cv-_yl13iGvC6DYRzGZKtXdWjqWUg&oq=lon&t=h&mra=dvme&mrsp=1&sz=11&via=1&z=9
Zal vast een hint zijnquote:Op woensdag 27 november 2013 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik daar op klik krijg ik een vliegreis naar Londen te zien.
Vaag. Gewoon die prutsers van die woning blijven bellen tot ze het fixen dusquote:Op woensdag 27 november 2013 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, alleen in mn washok, zitten gaten in de muurvoor de doorluchting, maar die heeft de vorige bewoner al volgepropt met kranten..
Hier ook gewoon ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:39 schreef muhahaha het volgende:
Ik krijg hem wel te zien:
This route includes a ferry.
This route has tolls.
This route crosses through multiple countries.
foto's op de appquote:
Ja, en hoe loopt ie? Rotterdam - IJmuiden - Newcastle? Want bij mij stuurt ie me echt terug naar Hoek van Holland of Calaisquote:Op woensdag 27 november 2013 22:39 schreef muhahaha het volgende:
This route has tolls.
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:39 schreef muhahaha het volgende:
This route has tolls.
Dank jullie, ik had het ook ff gechecked, de link werkt gewoon goed.quote:
ik heb ze er nog nooit over gebeld. Ik vergeet dat iedere keer weer, tot ik snachts naar mn slaapkamer moetquote:Op woensdag 27 november 2013 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal vast een hint zijn
[..]
Vaag. Gewoon die prutsers van die woning blijven bellen tot ze het fixen dus![]()
Je wilde eerst via Duinkerke zei jequote:Op woensdag 27 november 2013 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, en hoe loopt ie? Rotterdam - IJmuiden - Newcastle? Want bij mij stuurt ie me echt terug naar Hoek van Holland of Calais
Via Duinkerken, wel vlakbij Calais.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, en hoe loopt ie? Rotterdam - IJmuiden - Newcastle? Want bij mij stuurt ie me echt terug naar Hoek van Holland of Calais
APP!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is jouw postcode?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
Als je 1975 als postcode pakt jofu dan zit je ongeveer 500m van de boot af hier in IJmuiden
Gekke fax!!!quote:
Kan die een nacht slapen en kom je fris aan.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom zou je met de boot willen? Joof
Het wordt steeds makkelijker om jou te stalkenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, ik woon praktisch naast dat ding. 2 straten verder.
Heequote:Op woensdag 27 november 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt steeds makkelijker om jou te stalken![]()
truequote:Op woensdag 27 november 2013 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan die een nacht slapen en kom je fris aan.
@Joof, hier wel via IJmuiden http://goo.gl/maps/JxwcF
Ja wat?quote:
Als ik op de autoroute klik gaat ie TOCH via Calaisquote:Op woensdag 27 november 2013 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan die een nacht slapen en kom je fris aan.
@Joof, hier wel via IJmuiden http://goo.gl/maps/JxwcF
Ik zou toch wel liever via Dover gaan hoor, kost je maximaal net zoveel tijd en is wel goedkoper. Zelfs met de brandstof.quote:
Je moet nergens op klikken, gewoon wachten tot die klaar is met ladenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik op de autoroute klik gaat ie TOCH via CalaisI kid you not..
Ik zit ook niet mobiel he, is dat het misschien?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet nergens op klikken, gewoon wachten tot die klaar is met laden![]()
Ik ook niet en hier werkt hij prima.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zit ook niet mobiel he, is dat het misschien?
Latersquote:Op woensdag 27 november 2013 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, ik ga mn vette reet eens onder de douche proppen
Dat maakt niks uit, heb de link ook op mn laptop gemaakt, als je wacht tot die helemaal klaar is met laden, incl de rij instructies, dan moet je dit zien:quote:Op woensdag 27 november 2013 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zit ook niet mobiel he, is dat het misschien?
Maar wacht wel even, het is een lange route.quote:Driving directions to Newcastle upon Tyne, Tyne and Wear, UK
Via IJmuiden, NL - Newcastle, UK/Newcastle, UK - IJmuiden, NL - remove
Open de link eens in een incognito browser dan.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Peu, dit geeft jouw link:
Fly Rotterdam, Netherlands—Newcastle upon Tyne, United Kingdom
Connecting (1 or more stops)3 h 50 min+
Round trip price, Dec 13–17from $406
British Airways, Lufthansa…
Tss, je laat mij gewoon buiten staan?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doe toch niet open, echte fokker he.
[..]
Welke dikke reet? Jij hebt een heerlijk kontjequote:Op woensdag 27 november 2013 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, ik ga mn vette reet eens onder de douche proppen
Nou doet ie 't welquote:Op woensdag 27 november 2013 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Open de link eens in een incognito browser dan.
Ligt aan je instellingen, die je wel redelijk raar hebt dan trouwens, als die bij iedereen werkt behalve bij jouquote:Op woensdag 27 november 2013 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou doet ie 't wel
Wat de hell..
Dat deed ie dus allemaal nietquote:Op woensdag 27 november 2013 22:52 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens Jofu, gewoon de route laten berekenen en dan de blauwe lijn slepen naar de stippellijn op het water welke de veerdienst representeerd die je wilt nemen. Simpeler kan het echt niet.
Das raar, ik heb niks bijzonders gedaan, helemaal niet omtrent Mapsquote:Op woensdag 27 november 2013 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt aan je instellingen, die je wel redelijk raar hebt dan trouwens, als die bij iedereen werkt behalve bij jou
Dat ging hier ook niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:52 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens Jofu, gewoon de route laten berekenen en dan de blauwe lijn slepen naar de stippellijn op het water welke de veerdienst representeert die je wilt nemen. Simpeler kan het echt niet.
Dan is je google maps kapot, want dat is een van de oudste featuresquote:Op woensdag 27 november 2013 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat deed ie dus allemaal niet
Ik zweer het je
Dan zou Chrome en alles niet kloppen icm Maps..quote:Op woensdag 27 november 2013 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is je google maps kapot, want dat is een van de oudste features
Heb je de nieuwe versie van maps of nog de oude? Ik werk ook in Chromequote:Op woensdag 27 november 2013 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zou Chrome en alles niet kloppen icm Maps..
Droom fijn mooierdquote:
Dat update toch vanzelf?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe versie van maps of nog de oude? Ik werk ook in Chrome
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, ik kan eten, zuipen, tv kijken en slapen
Ja duh. Dat is toch algemeen bekendquote:Op woensdag 27 november 2013 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kak, wat een reistijd heeft die Ferry.. NU snap ik waarom Maps zo raar deed![]()
Bijna 20 uur over nog geen 600 km![]()
![]()
Ja dikke doei dus
Ik ben blijquote:
Je vuile was?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep
Naja alleen nog wat kleding en andere kleine zut
Ik wist niet dat die vaart zo lang duurdequote:Op woensdag 27 november 2013 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja duh. Dat is toch algemeen bekend
Ook ruimte om je motor te stallen?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep
Naja alleen nog wat kleding en andere kleine zut
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
Als ik mn ma het huis uit heb geschopt zal ik even een paar pics maken
kwam ze je nog ff instoppenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
Het is zo jammer dat die hovercraft er niet meer is, wat een monsterlijk ding was datquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
quote:
Nee kleding die nog in de kast hangt en ligtquote:Op woensdag 27 november 2013 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je vuile was?mooi gestreken van mama krijgen
![]()
Dus, wanneer is het feestje?
Nieuwjaarsreceptie bij jou thuisquote:Op woensdag 27 november 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee kleding die nog in de kast hangt en ligt
Uh geen idee? Volgens mij zitten de meeste mensen in december redelijk vol gepland
Ja, berging is 4x4m ofzoquote:Op woensdag 27 november 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook ruimte om je motor te stallen?
Wanneer housewarming?
Hup! Steek je piemel er inquote:
Stom wijfquote:Op woensdag 27 november 2013 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee mn net afgewassen glazen smerig maken
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 27 november 2013 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stom wijf![]()
Heb je wel een vaatwasser?
Haal je inspiratie bij Huppel en GvsEquote:Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
Weet er iemand nog een leuke naam voor netwerk en wachtwoord?
Backdoor Sluts 9quote:Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
Je nick en UIquote:Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
Villa Vinniiee?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
Daar zat ik eigenlijk ook op te wachtenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haal je inspiratie bij Huppel en GvsE![]()
Nee want in de serie is het ook backdoorsluts 9!!quote:
"De serie"?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want in de serie is het ook backdoorsluts 9!!
"<random huisnummer> Ik hoor je neuken"quote:
Zegt me niksquote:Op woensdag 27 november 2013 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"<random huisnummer> Ik hoor je neuken"
Het komt uit southpark schatquote:
Wat dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niet ken
Heb al wat gefixed
quote:
Dus zo moet je koffie zetten ik deed het water altijd boven inquote:Op woensdag 27 november 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.vier.be/komene(...)ef=.UpZsTXdG8nQ.like
![]()
![]()
![]()
Ik zet gewoon geen koffiequote:Op woensdag 27 november 2013 23:30 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Dus zo moet je koffie zetten ik deed het water altijd boven in
Wat nou duhquote:
Je hebt het wel over mij hequote:Op woensdag 27 november 2013 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zet gewoon geen koffie
[..]
Wat nou duh
Je drinkt geen koffie of je laat het zettenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zet gewoon geen koffie
[..]
Wil je dat ik nu lief doe of heb je liever dat ik gewoon bruut eerlijk ben?quote:
Juist welquote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom is die "Duh" niet op z'n plaats.
Ik lust het niet en heb het niet eens in huisquote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Je drinkt geen koffie of je laat het zetten
Laat maarquote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je dat ik nu lief doe of heb je liever dat ik gewoon bruut eerlijk ben?
Goed zoquote:
Thee dan wel zeker?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lust het niet en heb het niet eens in huis
Ik ook niet maar heb het wel. Apparaat staat nog in de verpakking, maar je kan er ook warme choco mee makenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lust het niet en heb het niet eens in huis
Nespresso of Senseo?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet maar heb het wel. Apparaat staat nog in de verpakking, maar je kan er ook warme choco mee maken
Verslaafd aan thee!!quote:
Ik heb ooit eens gewoon pakken koffie weg kunnen gooien omdat die over datum waren.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet maar heb het wel. Apparaat staat nog in de verpakking, maar je kan er ook warme choco mee maken
Klein potje instant koffie, nagenoeg onbeperkt houdbaar.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verslaafd aan thee!!
[..]
Ik heb ooit eens gewoon pakken koffie weg kunnen gooien omdat die over datum waren.
Mensen bekijken het maar, sowieso komen er zo goed als geen koffiedrinkers bij mij op visite. En als iemand blijft slapen dan wordt die maar wakker zonder koffie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klein potje instant koffie, nagenoeg onbeperkt houdbaar.Men weet dat ik geen koffie heb, men bekijkt het maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen thee of bier krijgen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Bier bij het ontbijt, dat WT niet bij jou ingetrokken is johquote:Op woensdag 27 november 2013 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Men weet dat ik geen koffie heb, men bekijkt het maar.
Ze kunnen thee of bier krijgen
Dat wil hij nietquote:Op woensdag 27 november 2013 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bier bij het ontbijt, dat WT niet bij jou ingetrokken is joh
Nespresso Dolca Gusto of zoiets.quote:
Hmm ja goed punt, maar ik heb gewoon van die pads. Als er familie komt drinken ze eigenlijk altijd wel koffiequote:Op woensdag 27 november 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verslaafd aan thee!!
[..]
Ik heb ooit eens gewoon pakken koffie weg kunnen gooien omdat die over datum waren.
Mensen bekijken het maar, sowieso komen er zo goed als geen koffiedrinkers bij mij op visite. En als iemand blijft slapen dan wordt die maar wakker zonder koffie!
Leugens.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verslaafd aan thee!!
[..]
Welkom in 2013quote:Op woensdag 27 november 2013 23:49 schreef Vinniiee het volgende:
Fucking chillMijn tv herkent mappen die op m'n e-hdd staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |