abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 november 2013 @ 02:02:38 #126
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_133766954
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 01:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Haha op de zolder....je bedoelt met iemand zijn hand in mijn broek. Correctie. ;)
Niet met mijn hand!

Edit: STRING
Zijn hele hand in je? Doe maar ruig.
pi_133766982
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 02:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zijn hele hand in je? Doe maar ruig.
Veel dingen dat je met handen en mond kunt doen in bed!
Maar eeeuuh hoe zit het dan met JOUW bedsporten?
Toch geen krampen in je hand van jezelf te *****?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zaterdag 30 november 2013 @ 02:07:33 #128
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_133767014
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 02:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Veel dingen dat je met handen en mond kunt doen in bed!
Maar eeeuuh hoe zit het dan met JOUW bedsporten?
Toch geen krampen in je hand van zelf te *****?
Ik ben net thuis van mijn werk dus nog niet aan sport gedaan.
En soms doe ik solo en soms met een partner. Je moet het een beetje afwisselen he.
pi_133767033
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 02:07 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik ben net thuis van mijn werk dus nog niet aan sport gedaan.
En soms doe ik solo en soms met een partner. Je moet het een beetje afwisselen he.
Indeed ;) Geniet er straks van :P
  zaterdag 30 november 2013 @ 02:12:28 #130
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_133767066
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 02:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Indeed ;) Geniet er straks van :P
Ik denk niet dat er nog gesport gaat worden.
Zo slapen denk ik
pi_133768625
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:30 schreef complicate het volgende:

[..]

Firefly, spreek dan over hormonale huishouding van een man in plaats van "elke man heeft dezelfde hormonen". Iedereen weet dat wel, maar je maakte abstractie van het feit dat er verschillen zijn in de hormoonhuishouding van een man! En DAT is verschillend per man! Vandaar dat elke man (en mens) uniek is én dat is niet enkel op hormonaal vlak! Dus neen, in jouw initële context zou je zowiezo 0/10 behalen als je zegt "alle mannen hebben dezelfde hormonen" zonder meer uitleg. Nu praat je over balans en dat is helemaal anders dan "dezelfde hormonen hebben". Dus ja hoor ik heb wél verstand van biologie én mij maak je niets wijs met zulke ongenuanceerde 'stellingen'. :N
Sorry hoor, maar ik zei letterlijk "dezelfde hormonen", dus dezelfde stoffen. Jij zei letterlijk "verschillende hormonen", en dat is compleet fout.

De hormoonhuishouding is verschillend, maar dat is niets anders dan het balans. Ik had het niet over het balans, maar dezelfde hormonen. Wij reageren precies hetzelfde op de hormonen. Het is dus ook onjuist om te claimen dat "wij verschillend op hormonen reageren". Hetzelfde gevoel gaat door onze lichaam heen, alleen heb je de keuze om je gevoel te volgen of om er tegenin te gaan.

Gelukkig maar dat we fysiek en emotioneel hetzelfde op onze hormonen reageerden, anders waren hormonen niet meer functioneel. Hormonen zorgen er namelijk voor dat we de juiste dingen voelen als we willen voortplanten, daardoor de juiste actie ondernemen en fysiek voorbereid zijn.

We zijn niet zo uniek als dat je wilt. Een gezonde kerel is ervoor gebouwd om regelmatig op een vrouw af te stappen en zich voort te planten. Gelukkig maar, anders bestond de mensheid niet meer.

[ Bericht 1% gewijzigd door firefly3 op 30-11-2013 09:17:22 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 30 november 2013 @ 11:51:48 #132
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_133770434
Een gezonde kerel is er inderdaad voor gebouwd om zich voort te planten, maar dat op vrouwen af stappen was geen vereiste.
De werkwijze zou zijn dat ik jou tijdens het stappen de kroeg uit zou slaan zo dat de vrouwen zien dat ik de sterkste ben. Dan kunnen zij onderling weer uit gaan vechten wie mijn nageslacht mag hebben, en komen ze dus naar mij toe.
pi_133770565
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:51 schreef Royco1 het volgende:
Een gezonde kerel is er inderdaad voor gebouwd om zich voort te planten, maar dat op vrouwen af stappen was geen vereiste.
De werkwijze zou zijn dat ik jou tijdens het stappen de kroeg uit zou slaan zo dat de vrouwen zien dat ik de sterkste ben. Dan kunnen zij onderling weer uit gaan vechten wie mijn nageslacht mag hebben, en komen ze dus naar mij toe.
Als je denkt dat je vrouwen krijgt als je een gewelddadige frustrie bent heb je het behoorlijk mis.

Het zit in onze oerinstincten om op vrouwen af te stappen waar we op vallen, niet om onszelf te bewijzen totdat er een kans is dat een vrouw op je af stapt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133770615
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 09:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik zei letterlijk "dezelfde hormonen", dus dezelfde stoffen. Jij zei letterlijk "verschillende hormonen", en dat is compleet fout.

De hormoonhuishouding is verschillend, maar dat is niets anders dan het balans. Ik had het niet over het balans, maar dezelfde hormonen. Wij reageren precies hetzelfde op de hormonen. Het is dus ook onjuist om te claimen dat "wij verschillend op hormonen reageren". Hetzelfde gevoel gaat door onze lichaam heen, alleen heb je de keuze om je gevoel te volgen of om er tegenin te gaan.

Gelukkig maar dat we fysiek en emotioneel hetzelfde op onze hormonen reageerden, anders waren hormonen niet meer functioneel. Hormonen zorgen er namelijk voor dat we de juiste dingen voelen als we willen voortplanten, daardoor de juiste actie ondernemen en fysiek voorbereid zijn.

We zijn niet zo uniek als dat je wilt. Een gezonde kerel is ervoor gebouwd om regelmatig op een vrouw af te stappen en zich voort te planten. Gelukkig maar, anders bestond de mensheid niet meer.
Je begrijpt niet het verschil tussen 'hormonen hebben' en ''hormoonhuishouding". En er bestaat niet 1 type hormoon, maar verschillende hormonen. Dat weet je wél hoop ik. Maar soit!

Opnieuw een gezonde kerel hoeft niet op vrouwen af te stappen én dat heeft niets met hormonen te maken. Het heeft met veel andere aspecten te maken dan per se hormonen. Maar wat voortplanten betreft heb je wel gelijk. En nog een geluk!
Maar als je echt denkt dat alle mensen dezelfde zijn , dan heb je het echt wel mis Firefly.
  zaterdag 30 november 2013 @ 12:03:34 #135
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_133770630
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je denkt dat je vrouwen krijgt als je een gewelddadige frustrie bent heb je het behoorlijk mis.

Het zit in onze oerinstincten om op vrouwen af te stappen waar we op vallen, niet om onszelf te bewijzen totdat er een kans is dat een vrouw op je af stapt.
Fout dus, ons oerinstinct is om de competitie met elkaar aan te gaan, de sterkste te willen zijn.
De sterkste krijgt het vrouwtje.
pi_133770654
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Je begrijpt niet het verschil tussen 'hormonen hebben' en ''hormoonhuishouding". En er bestaat niet 1 type hormoon, maar verschillende hormonen. Dat weet je wél hoop ik. Maar soit!

Opnieuw een gezonde kerel hoeft niet op vrouwen af te stappen én dat heeft niets met hormonen te maken. Het heeft met veel andere aspecten te maken dan per se hormonen. Maar wat voortplanten betreft heb je wel gelijk. En nog een geluk!
Maar als je echt denkt dat alle mensen dezelfde zijn , dan heb je het echt wel mis Firefly.
We hebben veel verschillende hormonen in onze lichaam, maar we hebben allemaal dezelfde soort hormonen. Dat ik exact wat ik zei , dat we dezelfde hormonen in onze lichaam hebben. Waarom probeer je er weer omheen te draaien?
pi_133770677
Het is ''de'' balans, firefly. Niet het. Gewoon even terzijde hoor, dit jeukt aan mijn ogen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_133770684
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is compleet onzin. Echt fout. Volgens mij, ben je dieren met mensen aan het vergelijken.
pi_133770693
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:03 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Fout dus, ons oerinstinct is om de competitie met elkaar aan te gaan, de sterkste te willen zijn.
De sterkste krijgt het vrouwtje.
De "sterkste" is vooral diegene die emotioneel stabiel is en de juiste beslissingen kan maken. Fysieke aantrekkingskracht is overigens heel anders dan emotioneel aantrekkingskracht. Twee totaal verschillende aspecten.
  zaterdag 30 november 2013 @ 12:07:53 #140
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_133770724
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De "sterkste" is vooral diegene die emotioneel stabiel is en de juiste beslissingen kan maken. Fysieke aantrekkingskracht is overigens heel anders dan emotioneel aantrekkingskracht. Twee totaal verschillende aspecten.
Niet in de oudheid he, toen was de sterkste toch echt degene die de meeste andere mannen kon verslaan.
En niet degene die de meeste vrouwen benaderde met gladde versiertrucs
pi_133770739
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

We hebben veel verschillende hormonen in onze lichaam, maar we hebben allemaal dezelfde soort hormonen. Dat ik exact wat ik zei , dat we dezelfde hormonen in onze lichaam hebben. Waarom probeer je er weer omheen te draaien?
Nee ik probeer totaal niets om te draaien.
Je zegt: we hebben dezelfde hormonen in onze lichaam. Maar je zegt niets over welke hormonen én ook niet hoe die hormonen "werken"en welke invloed ze hebben op iemand. én DAT verschilt van mens tot mens!
pi_133770760
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:07 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Niet in de oudheid he, toen was de sterkste toch echt degene die de meeste andere mannen kon verslaan.
En niet degene die de meeste vrouwen benaderde met gladde versiertrucs
Een combinatie van verschillende factoren, vroeger speelde vechten inderdaad wel meer mee dan later.

Versiertruuks bestaan niet. Niets werkt en alles werkt, het gaat erom hoe je je voelt en hoe erg je jezelf bent.
pi_133770786
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:08 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee ik probeer totaal niets om te draaien.
Je zegt: we hebben dezelfde hormonen in onze lichaam. Maar je zegt niets over welke hormonen én ook niet hoe die hormonen "werken"en welke invloed ze hebben op iemand. én DAT verschilt van mens tot mens!
Iedereen heeft exact dezelfde hormonen in zijn lichaam en jij zegt van niet, dat is nou heel het punt waar je nu weer omheen draait. Alle soorten hormonen in ons lichaam heeft een ander persoon ook.
  zaterdag 30 november 2013 @ 12:11:05 #144
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_133770801
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een combinatie van verschillende factoren, vroeger speelde vechten inderdaad wel meer mee dan later.

Versiertruuks bestaan niet. Niets werkt en alles werkt, het gaat erom hoe je je voelt en hoe erg je jezelf bent.
en weer praat je veel en zeg je weinig.
het hele pua gebeuren is juist 1 grote truc.
  zaterdag 30 november 2013 @ 12:11:56 #145
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133770821
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nou bepaalde openingszinnen werken wel. Ik gebruik altijd 'Als jij een hamburger was, noemde ik je Mac Beauty' en dan is het instant bedtijd. Vroeger toen er nog geen taal was kon je zulke sluwe psychologische spelletjes nog niet spelen.
we dan
pi_133770838
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:11 schreef Royco1 het volgende:

[..]

en weer praat je veel en zeg je weinig.
het hele pua gebeuren is juist 1 grote truc.
PUA is niets anders dan het zo vaak doen en af en toe iets anders doen totdat je er op een natuurlijke manier goed in bent geworden omdat je jezelf in zo'n situatie hebt gestort.

Wat je leert met PUA is vooral dat je niet moet vergeten haar vriendin ook aan te spreken, niet haar naam te vergeten en dat soort andere logische dingen perfecter te timen en aan te voelen. Niets meer dan dat.

Het is gewoon 5 jaar ervaring met vrouwen proppen in 1 jaar.
pi_133770892
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Iedereen heeft exact dezelfde hormonen in zijn lichaam en jij zegt van niet, dat is nou heel het punt waar je nu weer omheen draait.
Je snapt gewoon niet dat er een groot verschil is tussen "hormonen hebben"en "hormoonhuishouding". En als je letterlijk zegt "dezelfde hormonen" zou je kunnen stellen dat alle mannen dezelfde hoeveelheid testosteron hebben :? dus opnieuw, ga dan concreet in wat je formuleert in plaats van een ongenuanceerde zinnejte! En nogmaals er bestaat niet 1 type hormoon, en de ene persoon heeft meer van het ene hormoon dan de andere. Dat weet je toch hoop ik.
pi_133770920
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De "strekste" heeft niets te maken met enkel en alleen emotioneel stabiel zijn. :N
  zaterdag 30 november 2013 @ 12:16:53 #149
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133770922
Als jullie beide net zo vurig in bed zijn als in de discussie dan komt alles goed
we dan
pi_133770950
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Je snapt gewoon niet dat er een groot verschil is tussen "hormonen hebben"en "hormoonhuishouding". En als je letterlijk zegt "dezelfde hormonen" zou je kunnen stellen dat alle mannen dezelfde hoeveelheid testosteron hebben :? dus opnieuw, ga dan concreet in wat je formuleert in plaats van een ongenuanceerde zinnejte! En nogmaals er bestaat niet 1 type hormoon, en de ene persoon heeft meer van het ene hormoon dan de andere. Dat weet je toch hoop ik.
Ik heb het niet over hoeveelheden, ik heb het over dezelfde soort hormonen. We hebben allemaal dezelfde typen hormonen in onze lichaam. Jij begon over hormoonhuishouding te praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')