OT: en hoe versier je een vrouw irl dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Let maar niet op hem hoor
Toffe muziek, en surfen enzo. Auto's valt best mee, da's meer iets voor fora.
Niet, want ik kom bij al die hobbies van me geen leuke beschikbare dames tegenquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:54 schreef complicate het volgende:
[..]
OT: en hoe versier je een vrouw irl dan?
(gewoon uit curiositeit)
Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet, want ik kom bij al die hobbies van me geen leuke beschikbare dames tegen
Is toch geen ramp, maar misschien kan je een ander hobbie proberen toch waar je ze wel kan tegenkomen ?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet, want ik kom bij al die hobbies van me geen leuke beschikbare dames tegen
Ach de dingen waar je veel vrouwen tegenkomt vind ik vaak niks aan...quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Is toch geen ramp, maar misschien kan je een ander hobbie proberen toch waar je ze wel kan tegenkomen ?
Klopt, maar als je echt iets heel graag wilt dan komt het ook niet altijd naar je toe zonder wat te ondernemen. Het kan, maar is niet altijd zo. Snap je?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach de dingen waar je veel vrouwen tegenkomt vind ik vaak niks aan...
Zat mensen die ik een relatie heb zien krijgen via mijn hobbies of de dingen die ik vroeger deed overigens... Maar da's vaak wel een kwestie van geluk heb ik het idee. Juiste plek, juiste tijd, net die klik....
Ja ondernemen is ook al succesvol geblekenquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt, maar als je echt iets heel graag wilt dan komt het ook niet altijd naar je toe zonder wat te ondernemen. Het kan, maar is niet altijd zo. Snap je?
Ah je hebt het opgegeven. Ok het is jouw keuze héquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ondernemen is ook al succesvol gebleken
Nah ik heb het hele gebeuren opgegevenJammer maar helaas.
Tja wat moet ik dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah je hebt het opgegeven. Ok het is jouw keuze hé
Ja die tour zou ik ook 'afraden'. Maar misschien ben je gewoon geen meid tegengekomen die jou echt meer dan aanspreekt. Dus ja misschien is Angelina Jolie nog niet gepaseerd om jou genoeg te overprikkelen om tot actie te komenquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja wat moet ik dan?
De enige optie die er nog is, is de Firefly toer opgaan, en dat weiger ik principieel
Daar zitten echt nog wel andere opties tussen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja wat moet ik dan?
De enige optie die er nog is, is de Firefly toer opgaan, en dat weiger ik principieel
Is andersom niet beter qua daten, over muziek en kutauto's?quote:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:38 schreef yats het volgende:
[..]
Is andersom niet beter qua daten, over muziek en kutauto's?
Laat maar. Ik heb ooit een date gehad waarbij de auto onderweg naar de stad het op een gegeven moment voor gezien hield doordat (naar later bleek) de radio teveel stroom trok. Sindsdien maak ik weleens grapjes over muziek en kutauto's in combinatie met dates...quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je bedoelt.
Hoezo? Vrouwen vinden het leuk om een man te ontmoeten, ook al is het in de trein of zoiets dergelijks.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja wat moet ik dan?
Denk het ook ja... Het zal de toeval wel geweest zijn...quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja die tour zou ik ook 'afraden'. Maar misschien ben je gewoon geen meid tegengekomen die jou echt meer dan aanspreekt. Dus ja misschien is Angelina Jolie nog niet gepaseerd om jou genoeg te overprikkelen om tot actie te komen.
Even terzijde, maar het is ''het toeval''. Het.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Denk het ook ja... Het zal de toeval wel geweest zijn...
Ja klopt, ik doe nu meerdere dingen tegelijk, mijn aandacht zit hier niet echt bij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Even terzijde, maar het is ''het toeval''. Het.
Hou nu gewoon even je aandacht erbij, dan leest zo'n reactie ook een stuk beter en heb je minder kans dat mensen er maar langsheen gaan lezen of niet weten of ze het serieus moeten nemen of niet. En dat zou ook jammer zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik doe nu meerdere dingen tegelijk, mijn aandacht zit hier niet echt bij.
Jij pept good feeling op met dit soort filmpjes toch?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Dat versieren komt wel goed vanavond.![]()
Dit + praagse schoonheden wordt een topavond.
Waarom zouden schoonheden met een fokker praten?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Dat versieren komt wel goed vanavond.![]()
Dit + praagse schoonheden wordt een topavond.
Omdat ze het bere vleiend vinden dat een 2 meter lange gespierde Nederlander de ballen toont om op ze af te stappen en een gesprekje met ze begintquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zouden schoonheden met een fokker praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |