Hoezo? Vertel vertelquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:10 schreef Faxie het volgende:
Bij mij zou het werken met 1 zinnetje hoor
Ik weet nog niet of ik je knap vind.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:10 schreef complicate het volgende:
[..]haha je doet mij denken aan die man eergisteren aan het tankstation die zei tegen mij " amai ik vind je knap, mag ik je nummer? "
(ging het allemaal maar zo simpel hé )
Ooooh slow down, we kennen elkaar niet, ik gaf maar een voorbeeld dat het allemaal niet zo simpel is om een vrouw in bed te krijgen, jongen toch!quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik je knap vind.
En ik hoef je nummer niet hoor, we communiceren wel via Fok!
Ja én .....?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou probeer maar![]()
Hm je komt uit Belgie?
Ik probeer je ook nog helemaal niet in bed te krijgen he.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Ooooh slow down, we kennen elkaar niet, ik gaf maar een voorbeeld dat het allemaal niet zo simpel is om een vrouw in bed te krijgen, jongen toch!
Het waren allemaal hypothetische vragen en antwoorden, laat ons daarover ophouden dan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik probeer je ook nog helemaal niet in bed te krijgen he.
Dan zou ik het wel via DM doen.
Weer terug naar hormonen dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Het waren allemaal hypothetische vragen en antwoorden, laat ons daarover ophouden dan.
Just for you information. Er is nu een topic open daaroverquote:
Ah ok. Je bent geen babbelaar hé.quote:
Mwa valt meequote:Op zaterdag 30 november 2013 15:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok. Je bent geen babbelaar hé.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Just for you information. Er is nu een topic open daarover![]()
En ik vind andere soorten gesprekken aangenamer hoor!
ok danquote:
Wat moet ik doen? Moet ik haar vragen om haar telefoonnummer, Facebook, etc? Is dat een goed idee?quote:
Wat voor contact heb je precies met haar dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat moet ik doen? Moet ik haar vragen om haar telefoonnummer, Facebook, etc? Is dat een goed idee?
Ja hoor, maar hoe heb je eerder dat gesprek met haar gevoerd? Was dat niet via telefoon?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat moet ik doen? Moet ik haar vragen om haar telefoonnummer, Facebook, etc? Is dat een goed idee?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat voor contact heb je precies met haar dan?
Ik heb persoonlijk face-to-face contact met haar gehad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, maar hoe heb je eerder dat gesprek met haar gevoerd? Was dat niet via telefoon?
En is ze nog in de buurt dan? Als het een leuk gesprek was, kan je haar facebook vragen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:37 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Ik heb persoonlijk face-to-face contact met haar gehad.
Ok, nou ja het is een beetje lastig oordelen omdat wij natuurlijk niet weten hoe het gesprek ging. Maar ja, ik zou haar nummer vragen, niet geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:37 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Ik heb persoonlijk face-to-face contact met haar gehad.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:40 schreef complicate het volgende:
[..]
En is ze nog in de buurt dan? Als het een leuk gesprek was, kan je haar facebook vragen.
Ok, dank jullie welquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, nou ja het is een beetje lastig oordelen omdat wij natuurlijk niet weten hoe het gesprek ging. Maar ja, ik zou haar nummer vragen, niet geschoten is altijd mis.
Kutmuziek en auto´s.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa valt meeLigt eraan waar het over gaat
Oeiquote:
Let maar niet op hem hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |