Ben je altijd zo.claimerig?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef MaidensTower het volgende:
Oke oke even een korte uitleg:
Een lid op Fok, super geestig en grappig. Daar heb ik een paar dagen urenlang mee gebeld en geskyped. Het was een beetje de vraag hoe en wat, want we wilden elkaar graag zien. Ik had mijn twijfels omdat het te snel ging. Ook zit ik krap qua geld. Toch kreeg ik een gelegenheid om hem te zien dmv meerijden met vriendinnen. Hij kon niet ivm een verjaardag. Ik vond dat nergens op slaan en ben afgehaakt. Had niet het gevoel dat er iets wederzijds is. Ik baal als een stekker. Niet vanwege mijn keuze, maar het feit dat ik dacht dat het wederzijds was.
La la la la la la la la laquote:Op donderdag 28 november 2013 04:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Ben je altijd zo.claimerig?
Na een paar keer skypen verwachten dat iemand een verjaardag van een bekende afzegt voor een totaal vreemde.
Koele Engelse tekst! Dat lucht vast op meid!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, meneer had geen half uurtje tijd voor mij. Ons afstand is 2,5 uur reistijd en ik had het voor hem over. Dat was niet wederzijds. Dus ik kapte ermee. You are in to me or you aren't.
maar nu hij van dit topic weet kun je ons vertellen wiens kloon jij bent ..quote:Op donderdag 28 november 2013 04:38 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
La la la la la la la la la
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef MaidensTower het volgende:
Oke oke even een korte uitleg:
Een lid op Fok, super geestig en grappig. Daar heb ik een paar dagen urenlang mee gebeld en geskyped. Het was een beetje de vraag hoe en wat, want we wilden elkaar graag zien. Ik had mijn twijfels omdat het te snel ging. Ook zit ik krap qua geld. Toch kreeg ik een gelegenheid om hem te zien dmv meerijden met vriendinnen. Hij kon niet ivm een verjaardag. Ik vond dat nergens op slaan en ben afgehaakt. Had niet het gevoel dat er iets wederzijds is. Ik baal als een stekker. Niet vanwege mijn keuze, maar het feit dat ik dacht dat het wederzijds was.
Inloggen enz.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar nu hij van dit topic weet kun je ons vertellen wiens kloon jij bent ..
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:28 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Goed gehandeld , respectloze hond dat het is
Ik kan serieus niet wachten op het vervolg van jullie romantisch avontuur.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:03 schreef MaidensTower het volgende:
Hij is charmant, lief en zeer sexy lalalala!
Dit, idd geweldig. Leuk, cool.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik kan serieus niet wachten op het vervolg van jullie romantisch avontuur.
En net zo kinderachtig als jij?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:03 schreef MaidensTower het volgende:
Hij is charmant, lief en zeer sexy lalalala!
Tot zoverquote:Op donderdag 28 november 2013 11:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik kan serieus niet wachten op het vervolg van jullie romantisch avontuur.
Tot hij natuurlijk weer iets doet dat je niet aanstaat, dan maak je gewoon weer een nieuwe kloon.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:09 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Tot zoverDe rest is tussen ons..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |