Waarom kan ze dan niet op haar eigen account?quote:Op donderdag 28 november 2013 08:56 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
geheel mee eens.
ik zit thuis ook met vrouwlief die wel van een potje gamen houdt, als ik dan de vita al mee heb kan ze niet op een eigen account
zo moeilijk hoeft 't allemaal toch niet te zijn.
Lekkaahquote:
Bij mij ook ingepakt maar geen T&T. Toch raar dat dit lijkt te werken.quote:Op donderdag 28 november 2013 08:52 schreef byah het volgende:
Gisteren besteld bij BS
Ordernummer: 10927XXX
Datum: 27-11-2013
Status: Uw bestelling wordt ingepakt
Betaalmethode: iDEAL
Pakketcode(s):
3SMITXXXXXXXXXX
Ik nietquote:Op donderdag 28 november 2013 09:03 schreef Altron het volgende:
[..]
Lekkaah
Had blijkbaar zelf afgelopen dinsdag middag al een mailtje van bol.com gehad dat hij vrijdag geleverd gaat worden in de loop van de dag
Wees blij!quote:Op donderdag 28 november 2013 09:08 schreef Massief het volgende:
Wtf mijn bestelling op de mm site staat ineens op verzonden naar magazijn. Ze hebben altijd gezegd tegen mij dat ik bij tweede levering zat maar nu is die toch verwerkt.. Kutzooi nu moet ik snel een spel erbij kiezen.
Ach ik moet toch werken.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben stiekem wel blij dat ik de console gewoon bij mij om de hoek op kan halen morgen, scheelt de hele dag track & trace bekijken.
Ik ben vrij maar de hele dag bezig met sjouwen, schilderen e.d.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach ik moet toch werken.
Nu maar hopen dat ze niet voor een dichte deur staan en het pakketje maandag pas opnieuw aanbieden
heb je uiteindelijk toch besteld bij BS?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:14 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik heb ervoor gekozen om mijne bij een DHL servicepunt af te laten leveren. Eentje die open is van 8 tot 21:00
Sicherheit uber alles.
De kans lijkt me klein en als ze het al hebben zullen het er weinig zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:15 schreef Prullenbak6 het volgende:
Weet iemand of de MediaMarkt een winkelvoorraad Playstation 4's heeft? Alhoewel ik zelf denk dat er morgen een hele bult mensen voor de deur staan te wachten.
Ja ze hebben er honderdmiljoenmiljardquote:Op donderdag 28 november 2013 09:15 schreef Prullenbak6 het volgende:
Weet iemand of de MediaMarkt een winkelvoorraad Playstation 4's heeft? Alhoewel ik zelf denk dat er morgen een hele bult mensen voor de deur staan te wachten.
quote:Op donderdag 28 november 2013 09:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ze hebben er honderdmiljoenmiljard
Nope. Hij komt morgen ook niet, rond de 23e.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:17 schreef byah het volgende:
[..]
heb je uiteindelijk toch besteld bij BS?
Ja haha. Weet alleen echt niet welke game ik nu moet halen. Denk dat ik maar voor FIFA ga.quote:
Is dit de normale bundel? Ik had de killzone bundel rond 11:30 besteld en nog steeds staat er wordt verwerktquote:Op donderdag 28 november 2013 08:52 schreef byah het volgende:
Gisteren besteld bij BS
Ordernummer: 10927XXX
Datum: 27-11-2013
Betaalmethode: iDEAL
Pakketcode(s):
3SMITXXXXXXXXXX
Zo voor de zekerheid toch maar even gebeld. En hij ligt gewoon voor me klaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:13 schreef over_hedge het volgende:
Begin het nu wel steeds kutter te vinden dat ik nog geen sms heb van de Game maniaMisschien toch maar even bellen.
Al zal het wel gewoon goed zijn omdat ze me laatst nog gebeld hadden om de normale versie over te zetten naar killzone versie.
Zou ook wat zijn, jij hebt in 2007 al een pre-order geplaatst of zo.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo voor de zekerheid toch maar even gebeld. En hij ligt gewoon voor me klaar.
quote:Op donderdag 28 november 2013 09:43 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zou ook wat zijn, jij hebt in 2007 al een pre-order geplaatst of zo.
Games ongeveer elke nederlandse site denk ik zo. bol.com , consoleshop etcquote:Op donderdag 28 november 2013 09:46 schreef Massief het volgende:
Wat is een goede NL site voor games en een controller? zodat ik in ieder geval morgen alles in huis heb.
KZ bundelquote:Op donderdag 28 november 2013 09:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Is dit de normale bundel? Ik had de killzone bundel rond 11:30 besteld en nog steeds staat er wordt verwerkt
11:29quote:Op donderdag 28 november 2013 09:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Oh, en hoelaat had je 'em besteld?
gisteren rond 8.30uquote:Op donderdag 28 november 2013 09:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Oh, en hoelaat had je 'em besteld?
Status: Uw bestelling wordt ingepaktquote:Op donderdag 28 november 2013 09:58 schreef byah het volgende:
[..]
gisteren rond 8.30u
hier kan ik nog steeds de KZ bundel bestellen trouwens
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=669718
Dat is er gewoon.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:54 schreef poker4lifee het volgende:
iemand die wat uitleg kan geven mbt voice commands op de ps4, of is dat er gewoon niet?
Dat is er, en is uit te zetten in de settings, mocht je dat willen. Ik heb nog geen camera, dus ook geen microfoon, dus ook nog niet kunnen uitproberenquote:Op donderdag 28 november 2013 09:54 schreef poker4lifee het volgende:
iemand die wat uitleg kan geven mbt voice commands op de ps4, of is dat er gewoon niet?
quote:Op donderdag 28 november 2013 09:58 schreef byah het volgende:
[..]
gisteren rond 8.30u
hier kan ik nog steeds de KZ bundel bestellen trouwens
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=669718
Kan die besteld worden?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
God bestaat![]()
Dat kan ook via het microfoontje van de headset als ik het goed begrepen hebquote:Op donderdag 28 november 2013 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is er, en is uit te zetten in de settings, mocht je dat willen. Ik heb nog geen camera, dus ook geen microfoon, dus ook nog niet kunnen uitproberen
Lijstje met voice commands: http://www.eurogamer.net/(...)-voice-commands-workquote:Op donderdag 28 november 2013 09:54 schreef poker4lifee het volgende:
Ik druk liever de knop in om het aan te zetten en te gaan gamenquote:Op donderdag 28 november 2013 10:03 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat kan ook via het microfoontje van de headset als ik het goed begrepen heb
[..]
Same here, daar niet van.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik druk liever de knop in om het aan te zetten en te gaan gamen
Leuk als je zit te schreeuwen door de headset en bam ps4 gaat uitquote:Op donderdag 28 november 2013 10:03 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat kan ook via het microfoontje van de headset als ik het goed begrepen heb
[..]
Lijstje met voice commands: http://www.eurogamer.net/(...)-voice-commands-work
Wanneer heb jij hem besteld ?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:06 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Ik niet
Maar ik zag net dat op de website van bol.com een indicatie staat van +/- 7 weken, mag toch hopen dat ik niet zo lang hoef te wachten...
Ik had hem gisteren al besteld. Wel dezelfde bundel.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:02 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
[..]
Kan die besteld worden?
Ik haal de camera pas als er iets nuttigs voor is. PlayRoom is leuk voor een kwartier en dan ben je er geheel klaar mee. En wss is er dan wel een gamebundel met een spel dat dat ding daadwerkelijk gebruiktquote:Op donderdag 28 november 2013 10:05 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga die camera er maar los bij hebben. Ik wil mijn ps4 compleet hebben.Zijn wel duur die dingen
Maarja ik heb nog 100 euro contant geld. En als ik naar mijn geld kijk, kijk ik naar het geld op mijn rekening dus zal het niet missen
Bij sommige spellen moet je sowieso oppassen met schreeuwen, als je tijdens een spelletje NBA 2k14 gaat lopen schelden krijg je een technische fout tegen ingame.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Leuk als je zit te schreeuwen door de headset en bam ps4 gaat uit
Half uurtje moet ook nog wel lukken!quote:Op donderdag 28 november 2013 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik haal de camera pas als er iets nuttigs voor is. PlayRoom is leuk voor een kwartier en dan ben je er geheel klaar mee. En wss is er dan wel een gamebundel met een spel dat dat ding daadwerkelijk gebruikt
Same!quote:Op donderdag 28 november 2013 09:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
God bestaat![]()
Zou het echt? ik durf nietquote:Op donderdag 28 november 2013 09:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
God bestaat![]()
Want ze bijten je als de levering net op isquote:
Sony afgekocht voor 5000¤ en zelf verdienen ze er tienduizenden meequote:Op donderdag 28 november 2013 10:08 schreef Confetti het volgende:
Vraag me nog steeds af hoe een nietszeggende winkel als Bart Smit opeens aan zo'n voorraad komt
Vraag me af of een winkel wel zoveel verdient met een console. Ze verdienen vooral als je een extra spel etc mee neemt.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:10 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Sony afgekocht voor 5000¤ en zelf verdienen ze er tienduizenden mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |