gvdquote:Op donderdag 28 november 2013 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben nooit in het stadion naar een wedstrijd geweestHeb ze één keer gezien tegen FC Den Helder hier. Überhaupt nog nooit naar een voetbalwedstrijd geweest in een stadion.
Jawel man. Ik verkeer nog steeds in een staat van euforie.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat is alweer 2 dagen geleden joh. Niet meer boeiend.
Haha ik neem ze (als ik al ga hoor) altijd wel mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben nooit in het stadion naar een wedstrijd geweestHeb ze één keer gezien tegen FC Den Helder hier. Überhaupt nog nooit naar een voetbalwedstrijd geweest in een stadion.
Nee ik zag dat natuurlijk allang aankomen, maar laten we ontopic blijven.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond jij het ook zo ontzettend knap van Ajax?
Leuk voor je.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel man. Ik verkeer nog steeds in een staat van euforie.
Na het weekend niet meer. ADO gaat knallen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En PSV wint van Feyenoord zeker.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Na het weekend niet meer. ADO gaat knallen.
Ik heb wel twee van deze t-shirts:quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En PSV wint van Feyenoord zeker.
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op donderdag 28 november 2013 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En PSV wint van Feyenoord zeker.
Dat word nog wat als ze de poule overleven.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs ik ben al 3 keer geweestquote:Op donderdag 28 november 2013 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3x naar AZ ja?quote:
Ja, dat wordt nog lastig zat zonder Veltman en Boilesen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat word nog wat als ze de poule overleven.
Je had beter voor Ajax kunnen zijn die komen ook bijna nooit in het stadion.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb wel twee van deze t-shirts:
[ afbeelding ]
Ik zou al sinds 2007 of zo een keer met m'n vader naar AZ - Ajax oid.Nog nooit van gekomen, m'n geld gaat op aan concerten...
xdquote:Op donderdag 28 november 2013 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je had beter voor Ajax kunnen zijn die komen ook bijna nooit in het stadion.
Ik ook gewoon. Alleen al met de beker en 2x competitie.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:23 schreef Gramulanion het volgende:
Ik ben vaker naar AZ geweest dan Dagoduck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |