Als je daar in trapt verdien je het ookquote:Op woensdag 27 november 2013 23:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen daar in trappen.
Géén, de enige regel die ik hanteer is om niet meer dan met 20% van m'n BTC te speculerenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:46 schreef Harveo het volgende:
Waar ligt bij jullie eigenlijk de grens van hoeveel verschillende munten je inkoopt? Ik heb nu alleen btc, ltc, ftc en ppc. Maar als ik zie dat er nog ruim 30 andere munten zijn die ook allemaal kunnen stijgen moet ik die allemaal flink inkopen en 100 verschillende wallets instaleren.
http://www.ebay.nl/itm/1-(...)tem4179aba3ac&_uhb=1quote:Op woensdag 27 november 2013 23:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je daar in trapt verdien je het ook
Want BTC kan niet zakken?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:47 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Géén, de enige regel die ik hanteer is om niet meer dan met 20% van m'n BTC te speculeren
Okay, maar de vraag is dan: Welke alto-coin(s) gaan er in de toekomst dan als concurrent komen? LTC heeft geen toegevoegde waarde qua formule t.o.v bitcoin, behalce, dat het een tijdelijke "vluchtcoin" is en nu altcoins een hype zijn omdat BTC teveel in het nieuws is en relatief gezien de speculatiewinst te laag is hetzelfde voor dezen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:33 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Al die alt coins zijn voorlopig niet veel meer dan pure speculatie. Voorlopig is het zaak dat éérst BTC eens goed aanslaat voordat er ruimte is voor andere coins. Ze zijn vaak wel goedkoop en er is dunne handel, waardoor ze snel over de kop kunnen gaan. Makkelijk verdienen dus.
BTC tot 1000 en daarna maar weer zien? Dat heb ik in gedachten iigquote:Op woensdag 27 november 2013 23:48 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Kan zeker wel, maar tot ik het anders zie is dit een regel die werkt
Mja, zoals ik het zie er is niks mis met BTC en is er zeker geen reden om een andere currency te gaan gebruiken. Speculatie blijft echter wel goed mogelijk door de lage volumes bij de altsquote:Op woensdag 27 november 2013 23:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
BTC tot 1000 en daarna maar weer zien? Dat heb ik in gedachten iig
die 50 gaat ie wel raken 1 dezer dagenquote:
Dat bedoel ikquote:
LTC is al een week mijn heldquote:Op woensdag 27 november 2013 23:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Denk dat ltc wel wat meer credit verdiend.
stel je voor hij raakt over een week de 50, ga je cashen of denk je dan .. mwoooaahhhhh die 75 kan ook welquote:Op woensdag 27 november 2013 23:54 schreef Scorpie het volgende:
LTC gaat wel goedkomen, denk dat ik daar wel wat langer in blijf zitten tenzij er veel shit aan komt. Bij 50$ kan ik dan leuk cashen.
LTC heeft ook wel potentie, alleen al door de community welke er achter hangt. Maar goed, ik ga maar pitten, zie morgen wel waar alles staatquote:
Verkopen voor 50, en voor 60% weer nieuwe kopen;)quote:Op woensdag 27 november 2013 23:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
stel je voor hij raakt over een week de 50, ga je cashen of denk je dan .. mwoooaahhhhh die 75 kan ook wel
Depends, als de market geen enorme gekkenhuis is ga ik wel ff door, anders misschien even low profilequote:Op woensdag 27 november 2013 23:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
stel je voor hij raakt over een week de 50, ga je cashen of denk je dan .. mwoooaahhhhh die 75 kan ook wel
is zeker waar, ligt maar net aan de situatie op dat momentquote:Op woensdag 27 november 2013 23:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Depends, als de market geen enorme gekkenhuis is ga ik wel ff door, anders misschien even low profile
Ben jij nou degene met de meeste coins hierquote:Op woensdag 27 november 2013 23:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Depends, als de market geen enorme gekkenhuis is ga ik wel ff door, anders misschien even low profile
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |