Morgen staat ie in de krant dat 'ie van het hotel is gesprongen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:28 schreef Toto69 het volgende:
fontas: Won't be trading today, LSD and MDMA and music concert time today
Zouden de prijzen in ieder geval omlaag gaanquote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Morgen staat ie in de krant dat 'ie van het hotel is gesprongen.
Zou het?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Hoop het niet he, met m'n verse inner circle abboquote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Oh ik had gelukkig maar 8 eu erin gestoken om eens te kijken hoe en wat.quote:
Mooi tochquote:Op woensdag 27 november 2013 21:38 schreef Scorpie het volgende:
NMC is echt een dood paard waar je aan trekt.
Iddquote:Op woensdag 27 november 2013 21:38 schreef Scorpie het volgende:
Je koopt van de sell-lijst en verkoopt aan de buy-lijst he. Of snap ik je niet?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:36 schreef daankes het volgende:
Verschil tussen Sell en Buy bij BTC/EUR is steeds +- 10. Kopen voor 725, verkopen voor 735. Repeat repeat. Koers is redelijk stabiel laatste uur dus gaat goed.
Ik zie het niet. Kan nooit op btc-e en volgens mij op geen enkele exchange omdat orders automatisch worden gematcht.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:36 schreef daankes het volgende:
Verschil tussen Sell en Buy bij BTC/EUR is steeds +- 10. Kopen voor 725, verkopen voor 735. Repeat repeat. Koers is redelijk stabiel laatste uur dus gaat goed.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zie het niet. Kan nooit op btc-e en volgens mij op geen enkele exchange omdat orders automatisch worden gematcht.
Plaats mijn buy order net boven hoogste bedrag op lijst "Buy Orders" en plaats sell order net onder laagste bedrag op lijst "Sell Orders"quote:Op woensdag 27 november 2013 21:39 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Je koopt van de sell-lijst en verkoopt aan de buy-lijst he. Of snap ik je niet?
Als jij nou eens flink bijkoopt, dan zul je zien dat de prijs omhoog gaat.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:38 schreef Scorpie het volgende:
Doe eens een screenshot van je laatste tien transacties?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef daankes het volgende:
[..]
Plaats mijn buy order net boven laagste bedrag op lijst "Buy Orders" en plaats sell order net onder hoogste bedrag op lijst "Sell Orders"
Hoe danquote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef daankes het volgende:
[..]
Plaats mijn buy order net boven laagste bedrag op lijst "Buy Orders" en plaats sell order net onder hoogste bedrag op lijst "Sell Orders"
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:42 schreef Toto69 het volgende:
Nou, ik ga zo maar eens naar bed en dan check ik via m'n mobiel BTC-E af en toe eens... En vannacht weer. Zit in geen enkele coin maar ach, wie weet staat LTC/NMC vannacht wel iets lager en stap ik in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |