Oh, die zijn ook lief! Dank je!quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:55 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik vind die tekst wel mooi maar door het 'alleen lopen in de kou' wel een beetje zielig...![]()
En iets uit dit liedje?
http://www.aanvullingspag(...)ens%20voor%20jou.htm
Of http://www.aanvullingspagina.nl/Teksten/liedje%20voor%20jou.htm
Als je alleen loopt, loopt er helemaal niemand naast jou.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh ja, die vind ik heel mooi! Misschien kan ik daar iets van die vleugels in verwerken, dat is namelijk een psalm
Bedankt voor het meedenken allemaal! God bedanken vind ik wat hypocriet, omdat ik er zelf niet in geloof. Ik ga er eens wat in de groep gooienElly en Rikkert had ik idd ook een erg leuke van gevonden:
Loop je alleen
In de sneeuw en de kou
Ik ben jouw naaste
Dus loop ik naast jou
Ik zat eens te denken, misschien moet je niet op geboortekaartjes zoeken maar gewoon op abstracte kaartjes? Je kan er altijd zelf nog een geboortekaartje van makenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:35 schreef Mevr_Mus het volgende:
Iemand tips voor abstracte, kleurrijke geboortekaartjes? Ik wil geen afbeeldingen, maar gewoon kleur, een schilderij oid.
Van wat ik zelf met Google vind word ik niet bepaald vrolijk... Vooralsnog komen de co-producties van mij en peuter nog heeft meest in de buurt van wat ik wil
Dank! Daar waren mijn verweekte hersenen niet zelf op gekomenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zat eens te denken, misschien moet je niet op geboortekaartjes zoeken maar gewoon op abstracte kaartjes? Je kan er altijd zelf nog een geboortekaartje van maken
Ik wilde net zeggen, waarom laat je S. niet wat maken. Als je inderdaad stuurt qua kleuren dan kunnen daar hele mooie dingen uitkomenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:48 schreef Mevr_Mus het volgende:
Moet zeggen dat ik, sinds ik het net hier typte, ook de optie om samen met peuter iets te maken serieus overweeg. Ons kerstkaart experiment, waarbij ik de achtergrond schilderde en S. daar vervolgens mee verder ging (met enige sturing qua kleurkeuze), heeft een aantal best mooie dingen opgeleverd. Mooie van peuterwerk ik dat het heel "open" is, nog niet beperkt door wat hoort. En die openheid wil ik zo'n nieuw kindje ook graag meenemen.
Het eindresultaat (veeeeel schilderijen, tot kaartformaat gesneden) ligt bij vrienden en bekenden, geen foto van helaas. Wel een actiefotoquote:Op maandag 13 januari 2014 18:14 schreef Dyre het volgende:
Dat vind ik nou echt een leuk idee
(heb je foto's van dat kerstexperiment Mevr_Mus? Voor de beeldvorming?)
Wat een geweldig idee!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:37 schreef Mevr_Mus het volgende:
Vriend vind het ook een leuk idee![]()
Eens kijken of we woensdag een verfsessie kunnen houden! Peuter is erg productief als het om schilderen gaat dus als we een uurtje gaan zitten heb ik vast voldoende materiaal om te kijken of ik er iets van kan maken. Zin in
Wij hebben ons lettertype van deze website: http://www.dafont.com/. Is wel even zoeken, maar er staat veel leuks op.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:08 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand misschien een goed lettertype voor een 'ouderwets' geboortekaartje?
Chevalier vind ik wel erg statig (maar wel mooi).
Fijne sitequote:Op donderdag 16 januari 2014 10:20 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wij hebben ons lettertype van deze website: http://www.dafont.com/. Is wel even zoeken, maar er staat veel leuks op.
Als je een type aanklikt kun je bij Preview ook de naam intypen zodat hij die laat zien als voorbeeld.
Ik heb prijsopgaven aangevraagd voor drukperskaartjesIk vind het zo mooi, dus ik hoop dat het enigszins te betalen is...
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Semantische_verzadigingquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:03 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Na 400+ keer "de" naam in preview vind ik 'm er wel een beetje raar uitzien
Wij gaan dit niet gebruiken.. Gewoon de envelop toekleven. Het is natuurlijk mooi met een sluitzegel maar dan komt het kaartje zo duurder uit.. We zitten nu al aan 2,5euro per kaartje (met postzegel) en die sluitzegel hoeft voor ons niet echt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:34 schreef Burdie het volgende:
Nog iets anders, gebruiken jullie sluitzegels?
Ah nee dat is waarquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:25 schreef Burdie het volgende:
Ik wil de sluitzegels zelf maken, kost dan vrijwel niks
dan hou je een proefdruk voor jezelf op kickass papier en dan krijgt de rest wat beschaafdeprijspapier. meestal worden kaartjes toch snel weggemikt, directe familie kreeg hier ook geschept papierquote:Op maandag 20 januari 2014 11:20 schreef Dot. het volgende:
Oke, een offerte binnen van de drukker (ik heb 4 aanvragen verstuurd) en dan komen we op 5 euro per kaartje. Wel 600 gram katoenpapier en met de hand gedrukt... Ik hoop dat de andere iets minder hoog zitten, want ik vind het denk ik toch wel erg gaaf
Ik heb trouwens 3 offertes laten maken, waarvan ik er maar op 2 reactie heb gehad maar daar zat al bijna 200 euro verschil in qua prijs! dus wacht zeker even de andere af!quote:Op maandag 20 januari 2014 11:28 schreef Dot. het volgende:
Ja, daaromWe hebben niet superveel kaartjes nodig (ik heb nu 55 adressen, dus had voor 75 een offerte aangevraagd). We zouden dus ook nog wat minder kunnen bestellen en dan wordt het iets goedkoper. Of eventueel zelfs nog hetzelfde kaartje ook gewoon laten printen en dan die versturen aan mensen die we wel een kaartje willen/moeten sturen, maar normaal gesproken niet vaak zien. Dan zouden we namelijk maar zo'n 35 dure kaartjes nodig hebben.
Maar ik vind het ook wel mooi om echt handwerk te hebben voor een geboortekaartje. Het is toch iets heel feestelijks en dan heeft Arie ook echt iets leuks later.
Zo had ik van 't weekend even een sip-momentje. Wij hebben best veel 'tweedehands' kleertjes gekregen die echt nog heel netjes zijn. En bij het klaarzetten van de 'ziekenhuistas' kwamen we er achter dat de kleertjes die het meest geschikt zouden zijn als 'eerste pakje' tweedehands waren.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:12 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik probeer de kosten juist een beetje beperkt te houden. Oké, dit kindje krijgt maar een keer een geboortekaartje, maar ik weet inmiddels uit ervaring dat er nog vele maar-een-keer momenten volgen
Ik heb idd ook genoeg kleren tweedehands, maar het eerste pakje is toch echt nieuw en door mij/ons uitgezochtquote:Op maandag 20 januari 2014 15:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo had ik van 't weekend even een sip-momentje. Wij hebben best veel 'tweedehands' kleertjes gekregen die echt nog heel netjes zijn. En bij het klaarzetten van de 'ziekenhuistas' kwamen we er achter dat de kleertjes die het meest geschikt zouden zijn als 'eerste pakje' tweedehands waren.
Mijn man snapte maar niet dat ik dat eigenlijk niet zo leuk vond, want het zijn leuke kleertjes worden toch maar 1 of 2 keer gedragen, maar ik denk dat ik van de week toch nog even ga shoppen![]()
.
[/offtopic]
Ja, dat leek me idd ook wel een goede optie.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dan hou je een proefdruk voor jezelf op kickass papier en dan krijgt de rest wat beschaafdeprijspapier. meestal worden kaartjes toch snel weggemikt, directe familie kreeg hier ook geschept papier
Tweede offerte is iets goedkoper, maar die verzenden dan weer niet, dus dan moet ik mijn zus vragen ze op te halenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:48 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ik heb trouwens 3 offertes laten maken, waarvan ik er maar op 2 reactie heb gehad maar daar zat al bijna 200 euro verschil in qua prijs! dus wacht zeker even de andere af!
Hier ook rond dat bedrag per kaartje, ik vind het ook te leuk om het niet te laten drukken en of het te versimpelen. Dan maar een duur kaartje.. ik beval maar 1 keer van dit kindje dus ach
Dafont.comquote:Op maandag 20 januari 2014 15:46 schreef Mevr_Mus het volgende:
Herkenbaar BurdieJe wil gewoon het beste, met alles. Alleen is dat hier niet helemaal realistisch dus moet ik keuzes maken en ik merk dat ik bij de tweede andere keuzes maak. [/off topic]
Ik ben bezig met de zoektocht naar het juiste lettertype voor ons kaartje. Het aantal mogelijkheden is alleen zo groot dat ik niet zo goed meer weet wat ik wel en niet mooi vindHeel irritant!
Daar zit ik nu en daar zie ik door de bomen het bos niet meerquote:Op maandag 20 januari 2014 16:10 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Dafont.com
Briljante site.. komt onze ook vandaan
Ik ben erachter gekomen welke drukker bij ons in de buurt nog een pers heeft staan en zij gaven zelfs de mogelijkheid om zelf papier te leveren. Misschien een idee om toch even wat drukkers in de buurt te mailen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:32 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand nog een site waar je een beetje betaalbaar je eigen geboortekaartjes kunt laten drukken op Oudhollands geschept papier?
Waar we het nu besteld hebben, vind ik het papier niet mooi (lijkt wel B-keuze) en ze kunnen niet garanderen dat het bij de definitieve bestelling beter zou zijn.
Digitaal geprint, dus niet gedrukt. Geen idee van hun kwaliteit of service though. http://www.speedprint.nl/4daction/web_shop_page/13/article/128468quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:32 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand nog een site waar je een beetje betaalbaar je eigen geboortekaartjes kunt laten drukken op Oudhollands geschept papier?
Waar we het nu besteld hebben, vind ik het papier niet mooi (lijkt wel B-keuze) en ze kunnen niet garanderen dat het bij de definitieve bestelling beter zou zijn.
Dank je, maar dat is hetzelfde bedrijf als kaarten-drukken.net, en daar komt het papier dus lelijk uit de printer (gekreuktquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:13 schreef WupWup het volgende:
[..]
Digitaal geprint, dus niet gedrukt. Geen idee van hun kwaliteit of service though. http://www.speedprint.nl/4daction/web_shop_page/13/article/128468
Die site kwam ik ook al tegen, maar kan je daar ook je eigen ontwerp insturen?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:08 schreef bellelena het volgende:
Voor mooi papier: Gilles Hassing in Amsterdam, ze hebben niet echt een handig website, maar wel keus uit een heleboel supermooi papierZie ook: http://www.geboortekaarte(...)ud-hollands-kaarten/
Jep, wij hebben ons kaartje daar laten maken! We hebben gebeld en zijn toen langs gegaan, alles besproken en het papier uitgezocht e.d. Hele aardige, echte Amsterdamse, damesquote:Op zondag 26 januari 2014 20:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die site kwam ik ook al tegen, maar kan je daar ook je eigen ontwerp insturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door klaprooss op 19-02-2014 17:48:35 ]♥ J & S
Dat is waar! Hebben ze goed gedaan!quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:43 schreef Dyre het volgende:
Zonder mijn mening erover te spuwen kan ik wel zeggen dat ik de naam wel bij het kaartje vind passen![]()
maar dat is de schuld van dat talentenprogramma
Je had dan gewoon zelfs een heineken EN een amstel o.i.d bijv kunnen doen, dat zou echtquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Damn, ik heb spijt dat ik mijn kaartjes al besteld heb, als ik dit heineken pareltje toch eerder tegen was gekomen... echt OMG!En eensch met Momo voor wat betreft de combi naam/kaartje
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:41 schreef klaprooss het volgende:
Ik hoop voor het arme kind dat het niet waar is
gespot op facebookPapa dronk veel bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deed mama een plezier
En nu ben ik hier“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Nou heb je mijn kloon verradenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oeps! Jeetje ik ben echt dement. Ik was ervan overtuigd dat het Momo was.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:41 schreef klaprooss het volgende:
Ik hoop voor het arme kind dat het niet waar is
gespot op facebookHad dat kind dan ook gewoon Hein genoemd... Of FredSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohhh, dit lijkt wel op mijn kindjequote:Op woensdag 19 februari 2014 18:55 schreef Dyre het volgende:
[..]![]()
![]()
Goeeed, terug naar geboortekaartjes
Ik kom ineens af en toe hele 'simpele', getekende kaartjes tegen en dat vind ik eigenlijk wel heel mooi...(terwijl ik kaartjes met mooie aquarelkleuren ook erg kan waarderen...probleem)
[ afbeelding ]
Zoiets vind ik ineens hartstikke schattig
Zulke kaartjes hadden mijn broer, zus en ik ook. Echt tijdloos en zo liefquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:55 schreef Dyre het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kom ineens af en toe hele 'simpele', getekende kaartjes tegen en dat vind ik eigenlijk wel heel mooi...(terwijl ik kaartjes met mooie aquarelkleuren ook erg kan waarderen...probleem)
[ afbeelding ]
Helemaal mijn smaakquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:55 schreef Dyre het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:55 schreef Dyre het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja dit herinner ik me nog, die vergeefse zoektocht van jou!quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:42 schreef Mabawa. het volgende:
[..]![]()
![]()
Zoiets had ik heeeel graag gehad. Alleen dan nog iets minder 'realistisch' en een negerbabietje
Onvindbaar
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Neequote:
wat een lief kaartje! <3quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:14 schreef Vlindur het volgende:
Ik zoek voor de derde kaartjes waar een derde symbool staat. Nu hoeft dat niet persée getekend zijn, maar ik kan niets vinden, behalve hele stomme
Please help
Of deze![]()
[ afbeelding ]
Die lijkt op ons kaartjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:14 schreef Vlindur het volgende:
Ik zoek voor de derde kaartjes waar een derde symbool staat. Nu hoeft dat niet persée getekend zijn, maar ik kan niets vinden, behalve hele stomme
Please help
Of deze![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het ook wel leuk maar echt te Amerikaans! En ik denk dat het nog best lastig te doen is. Baby moet meewerken en je moet een goede foto kunnen makenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:53 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik vond dit een erg leuk idee, al zal het misschien niet zo handig zijn als een 'normaal' kaartje..
[ afbeelding ]
dan maar zo: eerste foto hier: http://erinmichael.com.au/baby
hehehehe, nou dat, voordat ze een beetje goed uitgevouwen zijn ben je eigenlijk al aan de late kantquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:35 schreef DJMomo het volgende:
Ja of baby is zwaar verfrommeld ter wereld gekomen. Zit je dan met je foto kaartjr
Dat bedoelde ik idd, wilde het alleen wat minder verfrommeld brengenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:35 schreef DJMomo het volgende:
Ja of baby is zwaar verfrommeld ter wereld gekomen. Zit je dan met je foto kaartjr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |