Heb ik maar het plaatje van internet is volgens mij niet groot genoeg om in goede kwaliteit af te drukken en heb het niet in groot formaat kunnen vindenquote:Op maandag 24 maart 2014 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, zelf photoshoppen en naar een drukker brengen
Fiep Westendorp Foundation.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:11 schreef Dot. het volgende:
Dan moet je wel een grote versie ergens vandaan kunnen halen. Je kunt anders misschien ook de rechthebbenden mailen? Dat is vast een stichting ofzo bij Jip en Janneke.
Illustrator track and trace ;-)quote:Op maandag 24 maart 2014 15:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb ik maar het plaatje van internet is volgens mij niet groot genoeg om in goede kwaliteit af te drukken en heb het niet in groot formaat kunnen vindenZal mijn man vanavond nog even vragen want volgens mij had hij ooit een of ander programma om plaatjes om te zetten zodat je ze zonder kwaliteitsverlies kan opblazen.
Ondertussen ook wat goede suggesties binnen via dm, tnx ladies
Wie gaat daar achterkomen?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:22 schreef Chanty het volgende:
Inmiddels al van 3 van de 6 een reactie dat het aanpassen niet kan wegens streng auteursrecht
Ben ik dan eigenlijk niet zwaar in overtreding als ik het kaartje zelf namaak en laat drukken?
Maar als het via de drukker die het kaartje aanbiedt loopt ziet neem ik aan de Fiep Westendorp Foundation ook nog wat terug voor het gebruik van het plaatje en als je het plaatje van internet trekt niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wie gaat daar achterkomen?
En het is niet zo dat je een design aanpast en het dan verkoopt met de bedoeling er winst mee te maken
Lijkt me dat een drukker gewoon kan weigeren om het te drukken? Dus dan komt er in die zin niemand achter, maar krijg ik alsnog geen kaartjequote:Op maandag 24 maart 2014 15:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En het is niet zo dat je een design aanpast en het dan verkoopt met de bedoeling er winst mee te maken
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:30 schreef laziness het volgende:
Het mag niet nee, maar je zal niet de eerste in dit topic en daarbuiten, die het doet.
Ik zou het zelf nooit doen maar het is jouw keuze.
[..]
Maar als het via de drukker die het kaartje aanbiedt loopt ziet neem ik aan de Fiep Westendorp Foundation ook nog wat terug voor het gebruik van het plaatje en als je het plaatje van internet trekt niet.
Ik weet dat de halve wereld het zo doet maar als het jouw tekening was zou je er ook niet zo blij mee zijn.
Is ook weer waar. Lastig dilemma..quote:Op maandag 24 maart 2014 15:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Lijkt me dat een drukker gewoon kan weigeren om het te drukken? Dus dan komt er in die zin niemand achter, maar krijg ik alsnog geen kaartje
Ik weet dat bv Dick Bruna achter de gekste dingen komt en als ze er achter komen kost het je bakken met geld!quote:Op maandag 24 maart 2014 15:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En datquote:Op maandag 24 maart 2014 15:30 schreef laziness het volgende:
Het mag niet nee, maar je zal niet de eerste in dit topic en daarbuiten, die het doet.
Ik zou het zelf nooit doen maar het is jouw keuze.
[..]
Maar als het via de drukker die het kaartje aanbiedt loopt ziet neem ik aan de Fiep Westendorp Foundation ook nog wat terug voor het gebruik van het plaatje en als je het plaatje van internet trekt niet.
Ik weet dat de halve wereld het zo doet maar als het jouw tekening was zou je er ook niet zo blij mee zijn.
Heb ik gedaan.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, zelf photoshoppen en naar een drukker brengen
Afbeelding van internet rukken en zelf de rest aanpassen in Photoshop of Illustrator?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:02 schreef Chanty het volgende:
Kim wat tof en mooi passend bij het kamertje
Mijn hormonen zijn niet happy.
Ik wil dit kaartje:
[ afbeelding ]
Maar ik wil het niet met een grijze of witte achtergrond, maar met een babyblauwe achtergrond en een zilveren kader en de naam van Fernando ook in het zilver op het kaartje. Dus ik gemaild of het kaartje kan worden aangepast maar kreeg als reactie dat ze niks mogen aanpassen ivm copyright. NOT AMUSED!
Heb nu nog een stuk of 6 andere drukkerijen gemaild die hetzelfde kaartje aanbieden, ben benieuwd. Ik weet anders echt even niet wat ik moetEn ik vind het stom! Er verandert niks aan de afbeelding…
Als iemand ideeën heeft… ?
Done that maar zit nog steeds met het copyright danquote:Op maandag 24 maart 2014 17:14 schreef Cwen het volgende:
[..]
Afbeelding van internet rukken en zelf de rest aanpassen in Photoshop of Illustrator?
Oh, ik kreeg ook van eentje terug dat ik vast papier met een linnenafdruk bedoelde toen ik mailde over katoenpapier. Nee, ik bedoel echt katoenpapier...quote:Op maandag 24 maart 2014 15:54 schreef Chanty het volgende:
Ik heb mijn tante even gemaild. Ik bedacht me ineens dat zij grafisch vormgever/ ontwerper is en werkt in de kaartenbranche (DUHHH). Eens zien of zij nog mogelijkheden ziet.
Sommige van die drukkers zijn ook erg klantvriendelijk in hun antwoord zeg. Alleen terugsturen: "Dat is niet mogelijk."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |