nee wel iets groter, 105x74mmquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoe groot is A7 trouwens? Zoiets als een speelkaart?
Dankjequote:Op donderdag 6 maart 2014 17:57 schreef Dyre het volgende:
Klaprooss wat een leuk kaartje! En ik vind jullie naam ook nog steeds geweldig
Het lijkt (door de druk?) wel alsof dolgelukkig los staat, of hebben jullie dat expres gedaan?
Haha precies! extra dolquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:07 schreef Dyre het volgende:
Het is jullie kaartje en jullie tekst, gewoon zeggen dat het zo hoort om er extra aandacht op te richten ofzo
Dat hebben wij gedaan. Gewoon in kleine letters onderin. Niet omdat het officieel moest, maar ook zodat mensen als ze zouden willen konden zoeken naar het liedje waar de tekst uit kwam.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mochten we een gedeelte van een songtekst kiezen, dan zetten we het er wel bij in hele kleine letters![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:54 schreef Suikertante het volgende:
Wat een klassiek kaartje Nikki! Tijdloos en lief! Meteen een goed moment om je eindelijk te feliciterenVan harte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Ik gok dat mijn man het daar niet zo mee eens isquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:20 schreef Kimpossible het volgende:
Je kunt m ook met blauwe ruitjes maken hoor bolletje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |