Eerlijk is eerlijk. Wij als Westen maken het wel ieder jaar erger door ze te behandelen als beesten en ze bij te voeren.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ethiopië is één van de vruchtbaarste landen van Afrika.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef Perrin het volgende:
Vind 't nog meevallen. Had 't eerlijkgezegd hoger verwacht
Dat zegt toch al genoeg. Als je voldoende verstand hebt om met vuurwapens om te gaan en in tanks te rijden dan kun je ook wel eenvoudig werk doen en voor jezelf zorgen.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De ondergrens van het Amerikaanse leger schijnt 80 te zijn.
Dan valt zo'n 90% van de bevolking onder de 85 puntennorm.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gemiddeld iq in Ethiopië is 63. Dat verklaart dan wel een hoop.
Als het goed is wordt daarvoor gecorrigeerd. Al blijft dat lastig. En dan is er nog het effect dat mensen minder intelligent zijn omdat ze analfabeet zijn (en hun intelligentie daardoor minder ontwikkeld hebben)quote:Op donderdag 28 november 2013 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe IQ wordt gemeten, maar een groot deel van de bevolking daar is analfabeet, dan wordt het goed begrijpen en invullen van zo'n test al lastig natuurlijk.
Zijn wij ook niet. Toevallig ligt NL ongeveer (102) op de -internationale- norm van 100. Er liggen landen boven (China) en er liggen landen onder.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat wij de norm waren voor Ethiopië.
Lijkt mij van niet, er zijn immers altijd meer achterlijke dan intelligente mensen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Lijkt mij nogal logisch. Er zullen toch wel ook minstens 1/8 van de mensen een IQ van 115-130 hebben? Dan kom je fijn op het gemiddelde van 100 uit.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef yulian het volgende:
Dat heb je nu eenmaal in grote steden
volgens mij hebben we de eerste zwakzinnig fokker uit Amsterdam gespotquote:Op vrijdag 29 november 2013 07:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het gemiddelde IQ in China hoger ligt... Een groot deel van de Chinezen is nog altijd boer of fabrieksarbeider.
China is nog geen kenniseconomie, zoals ons.
Ah, je woont in Amsterdam?quote:Op vrijdag 29 november 2013 07:39 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
volgens mij hebben we de eerste zwakzinnig fokker uit Amsterdam gespot
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |