Sterker nog, vorig jaar was dit ook al in het nieuws en hier op het forum gepost. Sowieso een beetje nutteloze cijfers wanneer je ze niet vergelijkt met de rest v/h land.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:58 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb geen idee waarom dit nieuws is
[...]
Echt, welke analfabeet zet dit in godsnaam in de krant.
Lijkt mij eigenlijk ook. En in Amsterdam zitten ook vrij veel studenten. Dus volgende week in het nieuws: 1 op de 8 amsterdammers is hoogbegaafd.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Lijkt mij nogal logisch. Er zullen toch wel ook minstens 1/8 van de mensen een IQ van 115-130 hebben? Dan kom je fijn op het gemiddelde van 100 uit.
Schiphol ligt officieel niet in A' damquote:Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef Juicyhil het volgende:
Zijn dus best wel veel fokkers in A'dam
en de meest criminele ookquote:Op donderdag 28 november 2013 09:51 schreef Gia het volgende:
Random word: inteelt
Niet voor niets is Eindhoven eo de slimste regio ter wereld.
Een student ergens anders vandaan is geen Amsterdammer omdat hij toevallig een tijdje in Amsterdam verblijft.quote:Op donderdag 28 november 2013 08:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk ook. En in Amsterdam zitten ook vrij veel studenten. Dus volgende week in het nieuws: 1 op de 8 amsterdammers is hoogbegaafd.
Nee hoor, Rotterdam.quote:
De ondergrens van het Amerikaanse leger schijnt 80 te zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:35 schreef LXIV het volgende:
De definitie van zwakzinnig ligt veel te laag. (Dus wordt bent bij een relatief hoog IQ te snel zwakzinnig genoemd).
Een IQ van 85 hoeft het functioneren in de samenleving helemaal niet in de weg te staan. Er zijn hele landen waar meer dan 50% van de bevolking een IQ van 85 of lager heeft. Stel je voor dat iedereen daar als 'zwakzinnige' semi buitengesloten wordt van de maatschappij!
Helmond.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, Rotterdam.
Eindhoven is 6de.
Regio Eindhoven? Geen idee. Helmond staat in elk geval niet in de top 10, ook onderdeel van de slimste regio ter wereld.
Eindhoven is zesde met de kanttekening:quote:Op donderdag 28 november 2013 15:12 schreef Gia het volgende:
Nee hoor, Rotterdam.
Eindhoven is 6de.
Regio Eindhoven? Geen idee. Helmond staat in elk geval niet in de top 10, ook onderdeel van de slimste regio ter wereld.
Dan woon ik toch liever in R'dam.quote:Eindhoven was vorig jaar nog de nummer 1 in de lijst van gevaarlijkste steden van Nederland. Het gevoel van veiligheid van de Eindhovenaren is echter niet erg verbeterd. Als we kijken naar de cijfers lijkt dat ook terecht. Juist de misdaden die het meeste indruk maken komen nog vaak voor. Zo komen in Eindhoven mishandeling en straatroof relatief vaak voor (beiden zo’n twee keer vaker dan het gemiddelde). In zaken als alcohol in het verkeer en wapenhandel doet Eindhoven het wel fors beter.
Gemiddeld iq in Ethiopië is 63. Dat verklaart dan wel een hoop.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:35 schreef LXIV het volgende:
De definitie van zwakzinnig ligt veel te laag. (Dus wordt bent bij een relatief hoog IQ te snel zwakzinnig genoemd).
Een IQ van 85 hoeft het functioneren in de samenleving helemaal niet in de weg te staan. Er zijn hele landen waar meer dan 50% van de bevolking een IQ van 85 of lager heeft. Stel je voor dat iedereen daar als 'zwakzinnige' semi buitengesloten wordt van de maatschappij!
Is het gemiddelde IQ in Ethiopië niet gewoon 100?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gemiddeld iq in Ethiopië is 63. Dat verklaart dan wel een hoop.
Nee, dat is in NL.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is het gemiddelde IQ in Ethiopië niet gewoon 100?
Ik weet niet precies hoe IQ wordt gemeten, maar een groot deel van de bevolking daar is analfabeet, dan wordt het goed begrijpen en invullen van zo'n test al lastig natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gemiddeld iq in Ethiopië is 63. Dat verklaart dan wel een hoop.
Oh, ik wist niet dat wij de norm waren voor Ethiopië.quote:
Ik vind het ook een beetje raar. Die mensen weten misschien weer veel dingen die wij niet weten. Bv hoe je overleeft op de savanne. Of op een antilope jaagt.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe IQ wordt gemeten, maar een groot deel van de bevolking daar is analfabeet, dan wordt het goed begrijpen en invullen van zo'n test al lastig natuurlijk.
In ieder geval niet hoe je eten verbouwd.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje raar. Die mensen weten misschien weer veel dingen die wij niet weten. Bv hoe je overleeft op de savanne. Of op een antilope jaagt.
Ik weet ook niet wat voor test is gebruikt, maar het zijn vaak plaatjestesten. Je moet logisch na kunnen denken om een redelijke score te halen.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe IQ wordt gemeten, maar een groot deel van de bevolking daar is analfabeet, dan wordt het goed begrijpen en invullen van zo'n test al lastig natuurlijk.
Ethiopië is één van de vruchtbaarste landen van Afrika.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
In ieder geval niet hoe je eten verbouwd.
quote:Op donderdag 28 november 2013 16:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje raar. Die mensen weten misschien weer veel dingen die wij niet weten. Bv hoe je overleeft op de savanne. Of op een antilope jaagt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |