oei niets ernstigs hoop ik ?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:55 schreef Gezicht het volgende:
Proficiat AMangold! Als ik niet morgen om kwart voor 9 bij de rechtbank moest zijn ging ik
wel met je mee een pint vatten.
<30quote:Op donderdag 5 december 2013 20:54 schreef AMangold het volgende:
[..]
hoe oud ben jij eigenlijk nucky XD
Je ouders hebben wel een goede timing gehad!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:06 schreef AMangold het volgende:
[..]
jaja oke
Ik ben 22 jaar en 7 uur oud haha
nee de dokter heeft me er gewoon uitgetild hahaquote:Op donderdag 5 december 2013 21:07 schreef Nucky het volgende:
[..]
Je ouders hebben wel een goede timing gehad!
Ik bedoelde de bevruchting. Maar daar wil men over het algemeen niet aan denken. Hoe je ouders je gecreëerd hebben. Ik niet iig.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:08 schreef AMangold het volgende:
[..]
nee de dokter heeft me er gewoon uitgetild haha
haha oke, had het niet door (A)quote:Op donderdag 5 december 2013 21:09 schreef Nucky het volgende:
[..]
Ik bedoelde de bevruchting. Maar daar wil men over het algemeen niet aan denken. Hoe je ouders je gecreëerd hebben. Ik niet iig.
Lag je in stuit?
jaquote:Op donderdag 5 december 2013 21:12 schreef Nucky het volgende:
Zal ik die nieuwe OP er maar eens inhangen in deeltje 204 straks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.miss leuk om de mensen hun verjaardag erbij te vermelden
dan weten we wanneer we iemand mogen feliciteren (A)![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:17 schreef AMangold het volgende:
Ja da's dus lastig. Zo is BassieVL bijvoorbeeld in 1908 geboren. En anderen op 0000-00-00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.miss leuk om de mensen hun verjaardag erbij te vermelden
dan weten we wanneer we iemand mogen feliciteren (A)
Jazeker! Deze moet ik ook even toevoegen voor zover ze er nog niet in staan.quote:
gewoon vragen of iedereen zijn bday wilt geven, geboortejaar hoeft niet perse (indien ze zich te oud voelenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:20 schreef Nucky het volgende:
[..]
Ja da's dus lastig. Zo is BassieVL bijvoorbeeld in 1908 geboren. En anderen op 0000-00-00
Dit is een verkapte -is hij dateable of niet- poging.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:21 schreef AMangold het volgende:
[..]
gewoon vragen of iedereen zijn bday wilt geven, geboortejaar hoeft niet perse (indien ze zich te oud voelen![]()
)
uh,, neequote:Op donderdag 5 december 2013 21:24 schreef Nucky het volgende:
[..]
Dit is een verkapte -is hij dateable of niet- poging.
Lief van haarquote:Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef AMangold het volgende:
[ afbeelding ]
heb ik van mijn nichtje gehad, lief he(kwam vandaag binnen met de post, want was vorige week nog niet binnen toen ze kwam
)
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:29 schreef Nucky het volgende:
[..]
Ik drukte bijna op het verkeerde knopje (post rapporteren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |