SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie het zo: Het leven is eenmaal geen Pikachu.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:26 schreef MaidensTower het volgende:
Fucking hell. Voor niets lopen typen.
Niet waar ze gaat morgen deeudquote:
Ik heb sinds twee weken heel veel tranen. Kunsttranen welteverstaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:27 schreef krokusje31 het volgende:
Wist niet dat ik zoveel tranen had
Nou ik postte dus:quote:Op woensdag 27 november 2013 19:25 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat maidenstower en krokusje goed overweg kunnen met elkander.
Jij en ik ook .quote:Op woensdag 27 november 2013 19:25 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat maidenstower en krokusje goed overweg kunnen met elkander.
Nee en ook geen ponykampquote:Op woensdag 27 november 2013 19:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zie het zo: Het leven is eenmaal geen Pikachu.
Of en Quibilayquote:
Het meeste heb ik al gedaan. Maar eigenlijk wil ik hem gewoon terug.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nou ik postte dus:
Ga huilen, schreeuwen, alle kussens kapot meppen, eten, topics openen, clones aanmaken en mensen afzeiken, chocolade halen, in bed blijven liggen, geen fuck doen. Totdat het er helemaal uit is!
Laat de kussens vasthouden door een goede vriend(in).quote:Op woensdag 27 november 2013 19:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nou ik postte dus:
Ga huilen, schreeuwen, alle kussens kapot meppen, eten, topics openen, clones aanmaken en mensen afzeiken, chocolade halen, in bed blijven liggen, geen fuck doen. Totdat het er helemaal uit is!
Nothing but love.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jij en ik ook .
Maar dat wisten we al.
Ik hoop het. Ben ik in ieder geval vd pijn afquote:Op woensdag 27 november 2013 19:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Niet waar ze gaat morgen deeud
Kut pubers hierquote:Op woensdag 27 november 2013 19:29 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ben ik in ieder geval vd pijn af
Heeft hij het uitgemaakt?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:28 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Het meeste heb ik al gedaan. Maar eigenlijk wil ik hem gewoon terug.
Hoe is het met je man?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:29 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ben ik in ieder geval vd pijn af
yeah baby.quote:
succesquote:
Waarom moet ik altijd de Van Dale erbij houden, wanneer ik met jou praat.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken, ben erg preuts.
Sorry, ik kan me niet verlagen tot jouw niveau.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd de Van Dale erbij houden, wanneer ik met jou praat.
Meiden....quote:Op woensdag 27 november 2013 19:32 schreef krokusje31 het volgende:
Nee ik heb het uitgemaakt. Maar doet toch pijn
We spraken niet over een dergelijke niveau.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sorry, ik kan me niet verlagen tot jouw niveau.
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We spraken niet over een dergelijke niveau.
Met mijquote:
Goedzo, besef dat je boobies hebt.quote:
Kom wel vaker uit Narniaquote:Op woensdag 27 november 2013 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom je eindelijk uit de kast?
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Goedzo, besef dat je boobies hebt.
irritant doch lief schattigquote:Op woensdag 27 november 2013 19:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kom wel vaker uit Narnia
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zegt degene die net een kamelenseks filmpje plaatst
Ok.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:35 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ja en nee. Weet ik niet. Beetje hypocriet als ik ja zou zeggen.
Weet je wel met wie je praat? pauper.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wallah ik wist het.
Kanka dayak mi istiyon
Doch mijn aambeien.quote:
Heb jij mij ooit ontmoet? ik nak jou 4 x 4quote:
Wanneer ga je het doen?quote:
Dat zei generaal sanpo ook tegen ip manquote:Op woensdag 27 november 2013 19:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb jij mij ooit ontmoet? ik nak jou 4 x 4
General Sanpo, was een close in strength fighter, terwijl IP man meer op zijn techniek en snelheid werkte. Sanpo had geen schijn van kansquote:Op woensdag 27 november 2013 19:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat zei generaal sanpo ook tegen ip man
Ik ben een en al techniek en snelheid.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
General Sanpo, was een close in strength fighter, terwijl IP man meer op zijn techniek en snelheid werkte. Sanpo had geen schijn van kans
En ik heb een ak-47.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben een en al techniek en snelheid.
VIP tickets a.u.b.quote:
Ga terug naar je zolder aka steen.quote:
Vraag me af of de 3e verdieping hoog genoeg is. _:')?quote:
Ik woon op 5 hoog.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Vraag me af of de 3e verdieping hoog genoeg is. _:')?
Die geweerschoten zorgen al voor een ''schrik'' moment omdat je het niet verwacht en zij staan daar gewoon nonchalant te wezen.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)iewden_kinderen.html
Ik voel verdriet als je die kindjes later ziet glimlachen. Alsof er niets aan de hand is.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:56 schreef expans het volgende:
[..]
Die geweerschoten zorgen al voor een ''schrik'' moment omdat je het niet verwacht en zij staan daar gewoon nonchalant te wezen.
Ik hou ook van mannen. Maar nu even nietquote:Op woensdag 27 november 2013 20:05 schreef MaidensTower het volgende:
Ik hou van mannenAlleen zij niet van mij haha
Ik houd wel van je. Altijd.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:05 schreef MaidensTower het volgende:
Ik hou van mannenAlleen zij niet van mij haha
Na een tijdje word je gevoelloos. Ik kijk nu ook niet op door een lijk meer of minder omdat ik het conflict al lang volg maar afgehakte hoofden doen me wel iets. Of videobeelden, waarbij je duidelijke inslagen hoort.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik voel verdriet als je die kindjes later ziet glimlachen. Alsof er niets aan de hand is.
Nee dank je. Ik kijk niet naar zulke beeldenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:07 schreef expans het volgende:
[..]
Na een tijdje word je gevoelloos. Ik kijk nu ook niet op door een lijk meer of minder omdat ik het conflict al lang volg maar afgehakte hoofden doen me wel iets. Of videobeelden, waarbij je duidelijke inslagen hoort.
Kijk eens naar deze, op 720P en met vol geluid, net alsof je er midden in staat.
Snijd iets door ipv borsten te postenquote:
Tipe bak cay demlequote:Op woensdag 27 november 2013 20:09 schreef expans het volgende:
[ afbeelding ]
''Universitelerde... scrap that
Forumlarda ahlaksiz seyler oluyor!''
1 = bombardement met gruwelijk geluidquote:Op woensdag 27 november 2013 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik kijk niet naar zulke beeldenIk word liever niet gevoelloos. Heb een enkele keer afgehakte hoofden gezien en daar van wakker gelegen.
[..]
Snijd iets door ipv borsten te posten
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:09 schreef expans het volgende:
[ afbeelding ]
''Universitelerde... scrap that
Forumlarda ahlaksiz seyler oluyor!''
Dat is ook weer onnodig, laten we vriendelijk blijven mensen..quote:Op woensdag 27 november 2013 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Snijd iets door ipv borsten te posten
Ze heeft mijn ogen onteerd. Er moeten koppen rollen!quote:Op woensdag 27 november 2013 20:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is ook weer onnodig, laten we vriendelijk blijven mensen..
Waarom roepen ze Allahu Akbar?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:10 schreef expans het volgende:
[..]
1 = bombardement met gruwelijk geluid
2 = tankaanval van dichtbij
geen lichamen
Door dit soort realistische beelden besef ik hoe me nep shit als cod / films zijn.
Dat geluid in het eerste filmpje, het (de?) wanhopige tekbir die hij herhaalt etc.
Ja, met jou wil ik trouwen! Ik heb al een trouwdatum geprikt: 30 februariquote:Op woensdag 27 november 2013 20:08 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik houd ook van jou liefje
Marry me
Sneller please! 31 november 2013?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, met jou wil ik trouwen! Ik heb al een trouwdatum geprikt: 30 februari
Waarom heb ik dat nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:14 schreef MaidensTower het volgende:
Whaha ik ben mooiere beeldenEen oude buikdanshow die ik 3 jaar terug stuurde naar Zargon. Geen idee waarom ik dat had gedaan eigenlijk. "Kijk mij stoer zijn voor 200 mensen van mijn studie" ofzo haha..
Kansloze actie achteraf
Echt zo een kazengrapje...quote:Op woensdag 27 november 2013 20:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, met jou wil ik trouwen! Ik heb al een trouwdatum geprikt: 30 februari
Wanhoop? Vanaf ~1:55 begint het bombardement waar ik het over had, je hoort die artillerie(?) gewoon aankomen 'suizen' en dan pas het echte geluid na impact. Hij zit er gewoon middenin, je ziet zelfs de raket/mortier vliegen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom roepen ze Allahu Akbar?
Ok!quote:Op woensdag 27 november 2013 20:15 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Sneller please! 31 november 2013?
http://m.youtube.com/watc(...)ch%3Fv%3D2vvkFgWFK-k
Vanaf heden ben jij op een speciale missie: vind dat filmpje!quote:Op woensdag 27 november 2013 20:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat nog nooit gehoord.
Mijn zwager verbergt dingen voor mij! WAZ DEZEN.
Lijk op mijn acteerwerk tbh.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:15 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Sneller please! 31 november 2013?
http://m.youtube.com/watc(...)ch%3Fv%3D2vvkFgWFK-k
Als hij het niet laat zien, mag hij sowieso niet meer mijn zus zien.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Vanaf heden ben jij op een speciale missie: vind dat filmpje!
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als hij het niet laat zien, mag hij sowieso niet meer mijn zus zien.
Waarom roepen ze eigenlijk Allahu Akbar als iemands hoofd eraf hakken? Nooit begrepen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef expans het volgende:
[..]
Wanhoop? Vanaf ~1:55 begint het bombardement waar ik het over had, je hoort die artillerie(?) gewoon aankomen 'suizen' en dan pas het echte geluid na impact. Hij zit er gewoon middenin, je ziet zelfs de raket/mortier vliegen.
Omdat het niet boeiend was. Hij geilde ook niet op mij ofzo hoor. Ik kreeg hooguit een bericht als "Waarom deel je me dit?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat nog nooit gehoord.
Mijn zwager verbergt dingen voor mij! WAZ DEZEN.
Allahu Akbar kan op verschillende manieren gebruikt wordenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom roepen ze eigenlijk Allahu Akbar als iemands hoofd eraf hakken? Nooit begrepen.
Mijn vader was een fanaat van Hindoestaanse films. Zo vaak keek hij die films dat ik er een behoorlijke hekel aan heb gekregen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bollywood
Ik heb Chennai Express twee keer in de bioscoop gezien.
Ik weet dat je geen vertegenwoordiger bent van die gasten, maar ik vraag het eigenlijk altijd aan mensen en ben benieuwd naar wat zij hierover denkenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:19 schreef expans het volgende:
[..]
Allahu Akbar kan op verschillende manieren gebruikt worden
En tjah, die psycho's die denken dat ze voor de Islam strijden doen vaker foute dingen.
Die oude Hindoestaanse films ("hint filmleri") vind ik ook niks hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn vader was een fanaat van Hindoestaanse films. Zo vaak keek hij die films dat ik er een behoorlijke hekel aan heb gekregen.
Voor 'normale' mensen, of 'normale' rebellen is het gewoon Allahu Akbar, zonder een bijkomende reden denk ik. Putten ze morele steun uit, gebruiken het om elkaar aan te moedigen, hopen dat Allah ze bijstaat etc.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet dat je geen vertegenwoordiger bent van die gasten, maar ik vraag het eigenlijk altijd aan mensen en ben benieuwd naar wat zij hierover denken
Tegenwoordig zijn ze best goed. Ik wacht met ongeduld op Dhoom 3!quote:Op woensdag 27 november 2013 20:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn vader was een fanaat van Hindoestaanse films. Zo vaak keek hij die films dat ik er een behoorlijke hekel aan heb gekregen.
Oude? De stijl is niet veranderd van Hindoestaanse films door de jaren heen. Het is 'iets' geloofwaardiger geworden, maar de kwaliteit en afwisseling is altijd bedroevend. Een moment huilen in de bus en elkaar knuffelen, 1 seconde later begint de hele bus te dansenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die oude Hindoestaanse films ("hint filmleri") vind ik ook niks hoor.
Vind het altijd walgelijk als ze dat zeggen en dan iemands leven ontnemen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:22 schreef expans het volgende:
[..]
Voor 'normale' mensen, of 'normale' rebellen is het gewoon Allahu Akbar, zonder een bijkomende reden denk ik. Putten ze morele steun uit, gebruiken het om elkaar aan te moedigen, hopen dat Allah ze bijstaat etc.
Er wordt veel geknuffeld, gehuild en gedanst inderdaad.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oude? De stijl is niet veranderd van Hindoestaanse films door de jaren heen. Het is 'iets' geloofwaardiger geworden, maar de kwaliteit en afwisseling is altijd bedroevend. Een moment huilen in de bus en elkaar knuffelen, 1 seconde later begint de hele bus te dansen
Dat op zich vind ik niet erg. Maar alles is zo erg overdreven. En ze hebben nog nooit van timing of geloofwaardigheid gehoord.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er wordt veel geknuffeld, gehuild en gedanst inderdaad.
Jihad in de zin van strijden tegen een buitenlandse invasiekracht om je broeders te helpen = mooi imo. Denk Afghanistan vs Sovjet-Unie (wat daarna kwam met de Taliban in bepaalde gebieden laat ik achterwege)quote:Op woensdag 27 november 2013 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vind het altijd walgelijk als ze dat zeggen en dan iemands leven ontnemen.
Dan heb jij niet de goede films gezien.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat op zich vind ik niet erg. Maar alles is zo erg overdreven. En ze hebben nog nooit van timing of geloofwaardigheid gehoord.
Verschilt ook weer per film. Net zo bij Hollywood.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat op zich vind ik niet erg. Maar alles is zo erg overdreven. En ze hebben nog nooit van timing of geloofwaardigheid gehoord.
Veer-zaaraquote:Op woensdag 27 november 2013 20:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan heb jij niet de goede films gezien.
Agreequote:Op woensdag 27 november 2013 20:26 schreef expans het volgende:
[..]
Jihad in de zin van strijden tegen een buitenlandse invasiekracht om je broeders te helpen = mooi imo. Denk Afghanistan vs Sovjet-Unie (wat daarna kwam met de Taliban in bepaalde gebieden laat ik achterwege)
Jihad gesponsord door vage sjeiks en rare imams die allemaal heel toevallig mensen overhalen om te strijden maar zelf nooit een wapen oppakken klopt niks van.
Die jihadisten komen uit armere landen of het zijn jongens uit Europa die dus geïndoctrineerd raken door die imams.
Je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dunno. Ga ik ook niet kijken. Ben voldoende getraumatiseerd.
İnanmıyorum sanaquote:Op woensdag 27 november 2013 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die film heb ik nog niet gezien. Wel reeds gedownload.
Makkelijke manier van de verantwoordelijkheid bij een ander te leggen imoquote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom roepen ze eigenlijk Allahu Akbar als iemands hoofd eraf hakken? Nooit begrepen.
Hoiquote:Op woensdag 27 november 2013 20:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Makkelijke manier van de verantwoordelijkheid bij een ander te leggen imo
Beloofd! Ik kijk vanavond!quote:Op woensdag 27 november 2013 20:32 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
İnanmıyorum sana
Benim ex bile ağlamıştı
Pinar Altugquote:Op woensdag 27 november 2013 20:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Beloofd! Ik kijk vanavond!
Eerst naar Çocuklar Duymasın (aflevering van gisteravond) kijken.
Dat wordt erg laat. Ik zou nu beginnen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Beloofd! Ik kijk vanavond!
Eerst naar Çocuklar Duymasın (aflevering van gisteravond) kijken.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:19 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Omdat het niet boeiend was. Hij geilde ook niet op mij ofzo hoor. Ik kreeg hooguit een bericht als "Waarom deel je me dit?" waarop ik iets zei als "Aandachtsgeilheid". Ik was tot over mijn oren verliefd op een jongen die mij niet zag zitten, wat ik moest compenseren met aandacht van anderen. Zargon gaf mij dat niet. Brave jongen hahaha. Had hij 3 jaar terug ook met Julide? If so, dan spijt dat mij
Jouw moeder spamt jou, omdat ze bezorgd is om jou. Herkenbare shit.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat wordt erg laat. Ik zou nu beginnen.
Heb nog niet gegeten trouwens. Voel me depri vandaag. Mijn moeder spamde me op Whapp en telefoon om me te vertellen dat ik me geen zorgen moet maken om mijn laatste studiejaar. Ik vind het zo erg dat ik het niet zelf kan fixenHopelijk hoeft dat niet.
Sorry hoor. Zargon is nooit mijn doelgroep geweest en dat geldt andersom ook.quote:
Recent nog? Want ik meende dat je wilde afkicken, kun je beter wegblijven van foraquote:Op woensdag 27 november 2013 20:40 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Sorry hoor. Zargon is nooit mijn doelgroep geweest en dat geldt andersom ook.
Er was wel een leuke nick hier op het forum, maar die heeft me soort van een afgewezen. Ja, een Nederlander.
I know I know. Wanneer ik haar een dag niet zingend bel weet ze hoe laat het is.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jouw moeder spamt jou, omdat ze bezorgd is om jou. Herkenbare shit.
Ik heb nergens recent gezegdquote:Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Recent nog? Want ik meende dat je wilde afkicken, kun je beter wegblijven van fora
Daarom dat ik het vroeg.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:42 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik heb nergens recent gezegdIk ben nu precies 3 jaar lid hier
wat was jouw oude/vorige naam dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:42 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik heb nergens recent gezegdIk ben nu precies 3 jaar lid hier
4SP en IHAquote:Op woensdag 27 november 2013 20:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wat was jouw oude/vorige naam dan?
+ de rest in deze TT of is dat weer een ander? R&P / Laatste topic van 4SP/ikhebgeenmsn/ChanelCandyquote:
Ow, die was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
+ de rest in deze TT of is dat weer een ander? R&P / Laatste topic van 4SP/ikhebgeenmsn/ChanelCandy
Was de eerste die ik vond toen ik op 4SP zochtquote:Op woensdag 27 november 2013 20:47 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ow, die was ik alweer vergeten
Ik verbeeld me nu hoe jij je post uitspreektquote:
Dat topic heeft overigens wel een hoog 'helplessss'gehaltequote:Op woensdag 27 november 2013 20:48 schreef MaidensTower het volgende:
ChanelCandyDat is mijn lievelingsgeur die niet bestaat hahaha. Uiteraard een Turkse 'namaak'.
Ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Yani help.. Is ook je kloon toch.
Het is zelfs een vereiste.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's altijd mooi meegenomen toch?
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
moet je niet hardop zeggen joh
Hoe dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:50 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik verbeeld me nu hoe jij je post uitspreektHahaha
Nee, is ook mijn kloon. Ik heb een hele verzaming. Weet niet welke ik moet opnoemen. Heb 4SP en IHA het meest gebruikt.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat topic heeft overigens wel een hoog 'helplessss'gehalte
toeval?
Ja, dat helplessss inloggen is wist ik welquote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, is ook mijn kloon. Ik heb een hele verzaming. Weet niet welke ik moet opnoemen. Heb 4SP en IHA het meest gebruikt.
Inloggen ben ik ook
Nee, ik heb een paar gesprekken gehad met een SPV'er. Die vond het niet nodig om mij door te verwijzen. Mijn huisarts ook niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben jij weleens naar een psycholoog geweest?
Hoezo had je niet door dat ik Turks ben? Omdat ik over seks praat?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, dat helplessss inloggen is wist ik welWel geinig op zich, jij verwachtte niet dat ik Nederlands ben en ik verwachtte niet dat helplessss Turks is
Oke..quote:Op woensdag 27 november 2013 20:54 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paar gesprekken gehad met een SPV'er. Die vond het niet nodig om mij door te verwijzen. Mijn huisarts ook niet.
Ik werd weggestuurd met de diagnose: adolecent- en culturele problematiek en mocht deelnemen aan trainingen om wat vaardigheden op te doen. That's all.
Goed punt. Weet alleen sinds 1,5 jaar wat ik wil en zover gaat dat goed. Helaas hebben ze die opleiding niet op een uni.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:54 schreef xminator het volgende:
Als je zoveel tijd in je studie had gestoken zou je inmiddels universitair geschoold zijn.
Nah, als iemand op een Nederlands forum (redelijk) fatsoenlijk Nederlands typt (dus zonder allerlei buitenlandse termen), ga je er geen andere nationaliteit bij verzinnenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hoezo had je niet door dat ik Turks ben? Omdat ik over seks praat?
watdoeje?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:56 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Goed punt. Weet alleen sinds 1,5 jaar wat ik wil en zover gaat dat goed. Helaas hebben ze die opleiding niet op een uni.
Dis.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nah, als iemand op een Nederlands forum (redelijk) fatsoenlijk Nederlands typt (dus zonder allerlei buitenlandse termen), ga je er geen andere nationaliteit bij verzinnen
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nah, als iemand op een Nederlands forum (redelijk) fatsoenlijk Nederlands typt (dus zonder allerlei buitenlandse termen), ga je er geen andere nationaliteit bij verzinnen
Ik vind je een beetje getikt overkomen.quote:
Nee.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Ufff sanane be slk .S.s
Ben jij eagle99?
Ik ben een verkaaste Turk en krijg privéles van Sylvesterrrquote:Op woensdag 27 november 2013 20:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik spoor ook niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:58 schreef expans het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje getikt overkomen.
[..]
Da's met een dquote:Op woensdag 27 november 2013 20:58 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben een verkaaste Turk en krijg privéles van Sylvesterrr
Privéles van iemand die niet eens een middelbaar schooldiploma heeft...quote:Op woensdag 27 november 2013 20:58 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben een verkaaste Turk en krijg privéles van Sylvesterrr
Nee joh, maar het zou toch raar zijn om er 'zomaar' van uit te gaan dat jij Turks bent als ik je ergens zie posten? Als iemand in gebroken Nederlands typt, ga je er al sneller van uit dat het iemand is die niet hiervandaan komtquote:Op woensdag 27 november 2013 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij zijn allen hier geboren en getogen. of dink jay dat alle allochtonen so piraten?
Het is in die zin zelfs geen werkwoordquote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het is geen officiële ww. Verkazen? Owja tuurlijk.
Ik vind dat de meeste allochtonen, die hier geboren en getogen zijn, beter Nederlands spreken/schrijven dan autochtonen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee joh, maar het zou toch raar zijn om er 'zomaar' van uit te gaan dat jij Turks bent als ik je ergens zie posten? Als iemand in gebroken Nederlands typt, ga je er al sneller van uit dat het iemand is die niet hiervandaan komt
De gemiddelde taalvaardigheid van autochtonen is ook om te jankenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind dat de meeste allochtonen, die hier geboren en getogen zijn, beter Nederlands spreken/schrijven dan autochtonen.
Ja ja. Overigens OFFİCİEEL omdat ww een het-woord is. Koppelstreepje terecht?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het is in die zin zelfs geen werkwoord
Vind ik ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind dat de meeste allochtonen, die hier geboren en getogen zijn, beter Nederlands spreken/schrijven dan autochtonen.
Yups, maar 'kazen' is wel een werkwoord, dus zou je verkazen op dezelfde manier vervoegenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:03 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja ja. Overigens OFFİCİEEL omdat ww een het-woord is. Koppelstreepje terecht?
Ik ga wel weg...quote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef expans het volgende:
[..]
Alleen mensen met een nufus cuzdani toelaten [ afbeelding ]
Dank je!quote:Op woensdag 27 november 2013 21:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Yups, maar 'kazen' is wel een werkwoord, dus zou je verkazen op dezelfde manier vervoegen
Nah, op basis van wat botte opmerkingen stop ik je niet in die groep.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef expans het volgende:
[..]
Belli oluyor. Ik ben nogal bot sorry, zet me maar in de categorie Turken die mij niet begrijpen zoals je eerder zei.
En, waarom komen niet Turken in dit topic? Alleen mensen met een nufus cuzdani toelaten [ afbeelding ]
Holy shit, het duurt 3 uur en 16 minuten zie ik...quote:Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat wordt erg laat. Ik zou nu beginnen.
Denk dat je beter niet kunt kijken vandaag.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Holy shit, het duurt 3 uur en 16 minuten zie ik...
* sylvesterrr gaat multitasken.
Ik mag morgen laat opstaan (thuiswerken ftw!).quote:Op woensdag 27 november 2013 21:22 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Denk dat je beter niet kunt kijken vandaag.
Even een schets:quote:Op woensdag 27 november 2013 22:49 schreef xminator het volgende:
Woahhh heb net een prachtig businessmodel/website bedacht. Iemand die goed is in sites en geld wil verdienen?
dit klinkt niet heel erg plausibel, ik vraag om een second opinionquote:Op donderdag 28 november 2013 03:27 schreef MaidensTower het volgende:
Hahahahahaha
Nou ik had het volgende gepost: God, bescherm mijn verstand.
Maar antwoord op je vraag: klinkt alsof je aan het persen bentBende ''uuuh''-achtig.
Wilde iets vertaald hebben vanuit het Turks. Jij was nog wakker. Is al gelukt tho.quote:Op donderdag 28 november 2013 03:20 schreef MaidensTower het volgende:
Che_???
Kennen wij elkaar?
Ik kan niet DM'en hahaha
De ı spreek je uit als een toonloze e.quote:Op donderdag 28 november 2013 03:23 schreef hugecooll het volgende:
die korte l / i zonder puntje ziet er wel grappig uit. Wat is het verschil in uitspraak tussen die letter en de i?
Dat is moeilijk om het exact uit te leggen, in het Nederlands verandert de uitspraak van een letter constant.quote:Op donderdag 28 november 2013 03:23 schreef hugecooll het volgende:
die korte l / i zonder puntje ziet er wel grappig uit. Wat is het verschil in uitspraak tussen die letter en de i?
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom is mijn reactie weg? Heb ik dat gedaan? Ah well
Waarom ga je ervan uit dat ze doet alsof ze het is vergeten? Ze kan het daadwerkelijk vergeten zijn, no?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:36 schreef Bortecinem het volgende:
Sommige mensen..![]()
Een vrouw op werk die bij mij in de buurt woont komt vandaag 1.5 uur voordat we naar huis gaan naar me toe om te zeggen dat ze na werk meefietst. Prima. Maar dan kom ik net buiten, zie ik dat haar man haar is komen ophalen en dat ze met hem wegfietst zonder verder ook maar iets tegen mij te zeggen. Nu fiets ik sowieso liever alleen, dus het alleen fietsen was geen probleem, maar verder echt aso actie. Zeg dan even 'oh mijn man is gekomen, ik fiets met hem' ipv te doen alsof je mij bent vergeten. Stom wijf, ik zie je elke dag op werk. Kan two faced mensen echt niet uitstaan.
wat danquote:Op woensdag 27 november 2013 22:49 schreef xminator het volgende:
Woahhh heb net een prachtig businessmodel/website bedacht. Iemand die goed is in sites en geld wil verdienen?
quote:Op donderdag 28 november 2013 08:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat dan
ik wil wel het model worden van je business
... Niet helemaal.quote:Op donderdag 28 november 2013 08:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het verschil tussen o en ö: de o is de o in lol, de ö is de u in lul en bus (löl/bös).
we gaan eerst met z'n allen naar de moskee en gaan bidden, om zo tot rust en bezinning te komenquote:Op donderdag 28 november 2013 08:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je je toch verveelt, bedenk een leuke meet.
r u srsquote:Op donderdag 28 november 2013 09:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
... Niet helemaal.
Lul/bus = ü
Jullie zijn nog daar?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
we gaan eerst met z'n allen naar de moskee en gaan bidden, om zo tot rust en bezinning te komen
daarna gaan we naar een bejaardentehuis, en gaan vrijwilligerswerk doen en ouderen helpen
in de avond gaan we langs xaban en halen we ons geld en eten we bij hem en bespreken we onze nieuwe ervaringen
Ik weet niet hoe jij praat, maar ü = u.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:15 schreef zarGon het volgende:
lül
spreek dat uitklink je echt als een turk
Ja, de Turkse ü is de Nederlandse u. Alleen is de uitspraak van de Nederlandse letters afhankelijk van de context; de u in lul is anders dan de letter u.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij praat, maar ü = u
Gülüyorum. Spreek dat maar eens hardop uşt.![]()
Ja, en wat is het verschil tussen de ö in gözde en de u in bus?quote:En spreek Gözde maar eens hardop uit.
Wat een onzin. Die o van Gozde komt overeen met de Nlse u.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij praat, maar ü = u.
Gülüyorum. Spreek dat maar eens hardop uit.
En spreek Gözde maar eens hardop uit.
watquote:Op donderdag 28 november 2013 09:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die o van Gozde komt overeen met de Nlse u.
Je leest t toch? Die o van Gozde is qua klankt 'tzelfde als de u van bus/mus. Puntjes op de o dus.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 09:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, de Turkse ü is u. Maar 'lul' is niet Turks, en 'bus' ook niet. Spreek jij de 'u' in lul uit als een 'ü'?
[..]
Ja, en wat is het verschil tussen de ö in gözde en de u in bus?
Allahım.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die o van Gozde komt overeen met de Nlse u.
Ik heb m'n post aangepast.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]![]()
Zoe jij ergens staan dat ik zeg dat lul danwel bus Turks zijn?
Ü spreek je uit als de U in lul of bus. Is het zo dan duidelijk?
Natuurlijk hoor je een verschil, maar dat komt door de letter na de u/ö. De z (gözde) klinkt anders dan de l (lul) en s (bus).quote:Spreek de twee woorden eens uit, hardop. Als jij geen verschil hoort, ben ik echt heel eeg benieuwd naar hoe jij deze woorden uitspreekt.
quote:Op donderdag 28 november 2013 09:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je leest t toch? Die o van Gozde is qua klankt 'tzelfde als de u van bus/mus. Puntjes op de o dus.
Jij vergelijkt nu twee Turkse letters.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Gül
Göl
Horen jullie geen verschil? Het zijn niet voor niks 2 klanken.
Ya sabr. Goh.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij vergelijkt nu twee Turkse letters..
Beiden als 'ü'. Jij met een 'ö'?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:29 schreef zarGon het volgende:
Hoe spreek jij de Nederlandse lul en bus uit?
Met een ü of ö?
lül en büs of löl en bös?
Je kunt het Turkse toetsenbord toch activeren?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:31 schreef Stimorol- het volgende:
Iset, de u los uitspreken is idd hetzelde als u met puntjes. Maar de u zonder puntjes verandert toch echt in een woord. Gozde is hetzelfe qua klank als de u in bus.
This sucks man mobiel uitleggen zonder puntjes etc.
hueeeeeequote:Op donderdag 28 november 2013 09:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ya sabr. Goh.
[..]
Beiden als 'ü'. Jij met een 'ö'?
Spreek jij 'lul' uit als 'löl'? Doe normaal.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
hueeeeee
lül
allahina, neem dat eens op op vocaroo
Ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Spreek jij 'lul' uit als 'löl'? Doe normaal.
Eeeeh ja?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2013 09:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
we gaan eerst met z'n allen naar de moskee en gaan bidden, om zo tot rust en bezinning te komen
daarna gaan we naar een bejaardentehuis, en gaan vrijwilligerswerk doen en ouderen helpen
in de avond gaan we langs xaban en halen we ons geld en eten we bij hem en bespreken we onze nieuwe ervaringen
quote:Op donderdag 28 november 2013 09:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jij het uitspreekt... De o met puntjes is qua klank gelijk aan de u in het woord bus. Maar niet aan de letter u, want die spreek je inderdaad hetzelfde uit als het woord guluyorum.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik ben nu toch wel erg benieuwd hoe jullie dat uitspreken. Mijn Nederlandse uitspraak is nagenoeg perfect. Mijn Turks wat minder. Maar zo bedroefd is het ook niet.
Misschien leg ik het wel verkeerd uit.
Maar in mijn achternaam zit een 'ö' en die spreek je toch echt anders uit.
Ik weet niet hoe de rest erover denkt, maar Efteling vind ik zonde van mijn geld. Tickets kosten al rond de 30 euro en dan heb je nog niet gegeten. En dan heb ik nog niets gezegd over kosten voor het vervoer.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Winter Efteling een idee? Op 14 december.
Turkentopic meets 25+topic.
Daarom ook de geluidsopname, dat is de enige manier om duidelijkheid te verschaffen.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik ben nu toch wel erg benieuwd hoe jullie dat uitspreken. Mijn Nederlandse uitspraak is nagenoeg perfect. Mijn Turks wat minder. Maar zo bedroefd is het ook niet.
Misschien leg ik het wel verkeerd uit.
Anders uit dan wat?quote:Wat ik weet is dat in mijn achternaam een 'ö' zit die je toch echt anders uitspreekt.
Nee, heeft er niks mee te maken.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jij het uitspreekt... De o met puntjes is qua klank gelijk aan de u in het woord bus. Maar niet aan de letter u, want die spreek je inderdaad hetzelfde uit als het woord guluyorum.
Maar jij bent geen Turk, misschien spreek je de klanken verkeerd uit?
Het is niet bepaald goedkoop nee. Zo'n dagje kost inderdaad toch zo'n ¤50 per persoon (entree en eten), exclusief vervoer.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de rest erover denkt, maar Efteling vind ik zonde van mijn geld. Tickets kosten al rond de 30 euro en dan heb je nog niet gegeten. En dan heb ik nog niets gezegd over kosten voor het vervoer.
Het idee is leuk (Efteling heb je altijd wel wat interessants), maar financieel niet voor iedereen haalbaar, denk ik.
Als in 'bus'.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daarom ook de geluidsopname, dat is de enige manier om duidelijkheid te verschaffen.
Ik neem vanavond wel wat op. Ik wil dan ook jouw uitspraak horen, want ik ben echt benieuwd naar 'lül'.
[..]
Anders uit dan wat?
Als je alleen het letter uitspeekt wel, maar niet in een woord.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, heeft er niks mee te maken.
De ö komt meer vanuit achterin m'n keel dan de 'u' in bus. Ben ik werkelijk de enige?
pffffquote:Op donderdag 28 november 2013 09:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Als in 'bus'.
Ja, zodat je de opname er over 10 jaar nog steeds bij kan pakken zeker.
De ö in "gök" klinkt inderdaad anders dan de u in "bus" maar wel hetzelfde als de u in "buk". Het hangt van de medeklinker volgend op de klinker af hoe het klinkt.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, heeft er niks mee te maken.
De ö komt meer vanuit achterin m'n keel dan de 'u' in bus. Ben ik werkelijk de enige?
quote:Op donderdag 28 november 2013 09:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Als in 'bus'.
Ja, zodat je de opname er over 10 jaar nog steeds bij kan pakken zeker.
Ze komt 1.5 uur voordat we naar huis gaan mij vertellen dat ze met mij mee gaat, en dan vergeet ze dat opeens wanneer haar man daar staat? We hebben het hier over een vrouw die het in het donker naar huis fietsen echt niet leuk vindt. Die vergeet echt niet dat ze iemand had geregeld om mee naar huis te gaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 08:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom ga je ervan uit dat ze doet alsof ze het is vergeten? Ze kan het daadwerkelijk vergeten zijn, no?
quote:Op donderdag 28 november 2013 09:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De ö in "gök" klinkt inderdaad anders dan de u in "bus" maar wel hetzelfde als de u in "buk". Het hangt van de medeklinker volgend op de klinker af hoe het klinkt.
quote:Op donderdag 28 november 2013 09:28 schreef zarGon het volgende:
Natuurlijk hoor je een verschil, maar dat komt door de letter na de u/ö. De z (gözde) klinkt anders dan de l (lul) en s (bus).
Zelfs ik spreek die letters goed uit.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..].
Het klinkt gevoelsmatig net even iets anders als je je erop focust, maar het is wel hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yani. Voor zo'n bedrag doe ik liever een overnachting ergens, zodat we de volgende dag de stad kunnen verkennen.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is niet bepaald goedkoop nee. Zo'n dagje kost inderdaad toch zo'n ¤50 per persoon (entree en eten), exclusief vervoer.
Lastig hoor dit.
Ook de medeklinker ervoor gooit roet in het eten.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb het echt geprobeerd, maar het verschil vind ik net iets te groot om te kunnen zeggen dat de klanken (in gök en buk) gelijk zijn. Sorry, guys.
Sinds wanneer spreek jij eigenlijk Turks?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb het echt geprobeerd, maar het verschil vind ik net iets te groot om te kunnen zeggen dat de klanken (in gök en buk) gelijk zijn. Sorry, guys.
Snap ook wel wat jullie bedoelen, trouwens. Maar nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |