SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie het zo: Het leven is eenmaal geen Pikachu.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:26 schreef MaidensTower het volgende:
Fucking hell. Voor niets lopen typen.
Niet waar ze gaat morgen deeudquote:
Ik heb sinds twee weken heel veel tranen. Kunsttranen welteverstaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:27 schreef krokusje31 het volgende:
Wist niet dat ik zoveel tranen had
Nou ik postte dus:quote:Op woensdag 27 november 2013 19:25 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat maidenstower en krokusje goed overweg kunnen met elkander.
Jij en ik ook .quote:Op woensdag 27 november 2013 19:25 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat maidenstower en krokusje goed overweg kunnen met elkander.
Nee en ook geen ponykampquote:Op woensdag 27 november 2013 19:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zie het zo: Het leven is eenmaal geen Pikachu.
Of en Quibilayquote:
Het meeste heb ik al gedaan. Maar eigenlijk wil ik hem gewoon terug.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nou ik postte dus:
Ga huilen, schreeuwen, alle kussens kapot meppen, eten, topics openen, clones aanmaken en mensen afzeiken, chocolade halen, in bed blijven liggen, geen fuck doen. Totdat het er helemaal uit is!
Laat de kussens vasthouden door een goede vriend(in).quote:Op woensdag 27 november 2013 19:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nou ik postte dus:
Ga huilen, schreeuwen, alle kussens kapot meppen, eten, topics openen, clones aanmaken en mensen afzeiken, chocolade halen, in bed blijven liggen, geen fuck doen. Totdat het er helemaal uit is!
Nothing but love.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jij en ik ook .
Maar dat wisten we al.
Ik hoop het. Ben ik in ieder geval vd pijn afquote:Op woensdag 27 november 2013 19:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Niet waar ze gaat morgen deeud
Kut pubers hierquote:Op woensdag 27 november 2013 19:29 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ben ik in ieder geval vd pijn af
Heeft hij het uitgemaakt?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:28 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Het meeste heb ik al gedaan. Maar eigenlijk wil ik hem gewoon terug.
Hoe is het met je man?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:29 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ben ik in ieder geval vd pijn af
yeah baby.quote:
succesquote:
Waarom moet ik altijd de Van Dale erbij houden, wanneer ik met jou praat.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken, ben erg preuts.
Sorry, ik kan me niet verlagen tot jouw niveau.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd de Van Dale erbij houden, wanneer ik met jou praat.
Meiden....quote:Op woensdag 27 november 2013 19:32 schreef krokusje31 het volgende:
Nee ik heb het uitgemaakt. Maar doet toch pijn
We spraken niet over een dergelijke niveau.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sorry, ik kan me niet verlagen tot jouw niveau.
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We spraken niet over een dergelijke niveau.
Met mijquote:
Goedzo, besef dat je boobies hebt.quote:
Kom wel vaker uit Narniaquote:Op woensdag 27 november 2013 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom je eindelijk uit de kast?
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Goedzo, besef dat je boobies hebt.
irritant doch lief schattigquote:Op woensdag 27 november 2013 19:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kom wel vaker uit Narnia
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zegt degene die net een kamelenseks filmpje plaatst
Ok.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:35 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ja en nee. Weet ik niet. Beetje hypocriet als ik ja zou zeggen.
Weet je wel met wie je praat? pauper.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wallah ik wist het.
Kanka dayak mi istiyon
Doch mijn aambeien.quote:
Heb jij mij ooit ontmoet? ik nak jou 4 x 4quote:
Wanneer ga je het doen?quote:
Dat zei generaal sanpo ook tegen ip manquote:Op woensdag 27 november 2013 19:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb jij mij ooit ontmoet? ik nak jou 4 x 4
General Sanpo, was een close in strength fighter, terwijl IP man meer op zijn techniek en snelheid werkte. Sanpo had geen schijn van kansquote:Op woensdag 27 november 2013 19:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat zei generaal sanpo ook tegen ip man
Ik ben een en al techniek en snelheid.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
General Sanpo, was een close in strength fighter, terwijl IP man meer op zijn techniek en snelheid werkte. Sanpo had geen schijn van kans
En ik heb een ak-47.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben een en al techniek en snelheid.
VIP tickets a.u.b.quote:
Ga terug naar je zolder aka steen.quote:
Vraag me af of de 3e verdieping hoog genoeg is. _:')?quote:
Ik woon op 5 hoog.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Vraag me af of de 3e verdieping hoog genoeg is. _:')?
Die geweerschoten zorgen al voor een ''schrik'' moment omdat je het niet verwacht en zij staan daar gewoon nonchalant te wezen.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)iewden_kinderen.html
Ik voel verdriet als je die kindjes later ziet glimlachen. Alsof er niets aan de hand is.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:56 schreef expans het volgende:
[..]
Die geweerschoten zorgen al voor een ''schrik'' moment omdat je het niet verwacht en zij staan daar gewoon nonchalant te wezen.
Ik hou ook van mannen. Maar nu even nietquote:Op woensdag 27 november 2013 20:05 schreef MaidensTower het volgende:
Ik hou van mannenAlleen zij niet van mij haha
Ik houd wel van je. Altijd.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:05 schreef MaidensTower het volgende:
Ik hou van mannenAlleen zij niet van mij haha
Na een tijdje word je gevoelloos. Ik kijk nu ook niet op door een lijk meer of minder omdat ik het conflict al lang volg maar afgehakte hoofden doen me wel iets. Of videobeelden, waarbij je duidelijke inslagen hoort.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik voel verdriet als je die kindjes later ziet glimlachen. Alsof er niets aan de hand is.
Nee dank je. Ik kijk niet naar zulke beeldenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:07 schreef expans het volgende:
[..]
Na een tijdje word je gevoelloos. Ik kijk nu ook niet op door een lijk meer of minder omdat ik het conflict al lang volg maar afgehakte hoofden doen me wel iets. Of videobeelden, waarbij je duidelijke inslagen hoort.
Kijk eens naar deze, op 720P en met vol geluid, net alsof je er midden in staat.
Snijd iets door ipv borsten te postenquote:
Tipe bak cay demlequote:Op woensdag 27 november 2013 20:09 schreef expans het volgende:
[ afbeelding ]
''Universitelerde... scrap that
Forumlarda ahlaksiz seyler oluyor!''
1 = bombardement met gruwelijk geluidquote:Op woensdag 27 november 2013 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik kijk niet naar zulke beeldenIk word liever niet gevoelloos. Heb een enkele keer afgehakte hoofden gezien en daar van wakker gelegen.
[..]
Snijd iets door ipv borsten te posten
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:09 schreef expans het volgende:
[ afbeelding ]
''Universitelerde... scrap that
Forumlarda ahlaksiz seyler oluyor!''
Dat is ook weer onnodig, laten we vriendelijk blijven mensen..quote:Op woensdag 27 november 2013 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Snijd iets door ipv borsten te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |