Hoi,
Breaking news.
Niets meer over sportschoolgozer! Mijn obsessie is beeindigd. Alle topic en alle reacties bij elkaar hebben mij - met fuuuuuuuucking veel moeite - geholpen om me eroverheen te zetten. Maar het moeilijkste gedeelte was gewoon hem na 3 maanden verromantiseren en idealiseren te zien zoals hij echt is. Zo zie je maar dat als je geen (sociale) leven hebt, je de realiteit kwijtraakt. Die heb ik eindelijk terug en hij, waar ik zo verliefd op dacht te zijn was nothing than fake. Niet omdat hij loog, maar omdat ik dat zo wou zien. Ik ben blij dat hij niets heeft geflikt bij me, want dat had hij me wel beet. Ik plaatste hem zo hoog, waardoor ik mezelf zo erg omlaag haalde (door zijn gemaakte attitude = arrogante en schijnstatus). Ik zag dingen die er niet waren. Ik interpreteerde alles verkeerd. De tijd en energie die ik hierin heb gestopt en de brief die ik heb geschreven was verkeerd geadresseerd.
Mensen die mij volgen weten ook dat ik een tijdelijke losbandige periode heb gehad en na een abortus maanden niets heb gedaan om te leren van mijn fouten e.d. Maar ik overdreef het deze keer. Ook zou ik geen liefde, relaties, sex meer hebben. Maar ook daar hebben enkele leden me verteld dat ik gewoon de verkeerde personen of goede personen op verkeerde moment heb aangetrokken. Ik had nog een beetje issues met die sportschoolgozer en zijn arrogante houding. Nou boeien arrogante mensen mij niet, maar ik had al een zwakte voor hem, dus ik leed er een beetje onder. Ik sta er nu boven.
Om de boel te sluiten... heb ik de volgende acties ondernomen:
- Ik heb opnieuw Facebook geopend en iedereen toegevoegd waarvan ik al zooooo lang wegloop. Inclusies mijn scharrels (die ik kon vinden). Ik merkte gewoon dat ik van mezelf (en vooral mijn verleden) aan het weglopen was. Ik voel me gewoon sterk genoeg om iedereen weer te spreken. Ik ben ook weer bereikbaar voor iedereen. Bereikbaar in de zin van contact. Niet iedereen heeft toegang tot mijn privé leven. Alleen mensen die ik vertrouw deel ik meer.
- Ik heb mijn eerste scharrel na mijn ex ge-je-weet-wel. Damn, wat heb ik dat gemist!!!!!!! Ik had mezelf voorgenomen dat ik het zou doen met iemand met wie ik kans op toekomst en alles had, maar die behoefte stopte niet. Ik stond al een half jaar droog. WEL heb ik juist hem gekozen, omdat ik hem nu al 1,5 jaar ken, weet wat ik aan hem heb. Ik vertrouw hem, voel me veilig bij hem, kan inhoudelijk praten met hem... en ja, de sex was ook wel goed. Kon beter, maar dat komt omdat ik niet verliefd ben op hem. Genegenheid is er altijd geweest, dus lust alleen was het niet. Met hem heb ik nooit dat knagende gevoel gehad dat ik werd gebruikt. Ook al zit er verder niet veel in. Ik weet dat hij om me geeft en ik om hem. Ik denk niet dat er een 2e keer komt, maar ik kan eens vooruit

Ik hoef voorlopig nog steeds geen relatie. Ook niet met hem. Waarschijnlijk wordt het zo en dan tijd doorbrengen met hem. Het heeft een toegevoegde waarde aan mijn leven. Ik leer van hem, heb het fijn bij hem en kom aan mijn trekken. Verder weet niemand er wat van. En what if? Ik heb niets te verliezen. Ik doe dit bewust en niet uit lege eigenwaarde meer zoals destijds. Ik neuk geen frustraties meer weg, want ik heb ze niet. Jawel, seksuele alleen, af en toe.
Anyway, een combi aan alle wijze feedbacks op verschillende topics, mijn eigen meewerking en afgelopen nacht wat de deksel was, maakt mij hier gewoon niet meer komen. Ik heb geen woord meer voor die sportschooljongen, want na een opsomming van zijn negatieve eigenschappen en daarvan de eigenschappen van mijn scharrel aftrekkende houdt hij niets meer over

Het grappige is dat hij ook Afghaans is. Ik heb iets met die ras.
(Damn, wat heeft hij een lekker lichaam. Jum!)
Enfin: Ben eindelijk nuchter genoeg om open te staan voor iets wat écht bij me past (verder daten is afgesproken met mijn scharrel. Nou ja, friend met benefit ofzo?) Gezien aan mijn nieuwe ik genoeg is gesleuteld zal ik niet meer (snel) terugvallen in mijn oude patronen. Ik hoop alleen dat ik die leuke mannen ga tegenkomen. Ik focus lekker verder aan mijn doelen en het komt vanzelf wel goed.
Ik feeeeeeeeeeeel goed tadadadadaaaaaaaaaaa

Oke doei
[ Bericht 2% gewijzigd door nuaanmelden op 27-02-2011 16:19:50 ]