abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93395000
Hoi,

Breaking news.

Niets meer over sportschoolgozer! Mijn obsessie is beeindigd. Alle topic en alle reacties bij elkaar hebben mij - met fuuuuuuuucking veel moeite - geholpen om me eroverheen te zetten. Maar het moeilijkste gedeelte was gewoon hem na 3 maanden verromantiseren en idealiseren te zien zoals hij echt is. Zo zie je maar dat als je geen (sociale) leven hebt, je de realiteit kwijtraakt. Die heb ik eindelijk terug en hij, waar ik zo verliefd op dacht te zijn was nothing than fake. Niet omdat hij loog, maar omdat ik dat zo wou zien. Ik ben blij dat hij niets heeft geflikt bij me, want dat had hij me wel beet. Ik plaatste hem zo hoog, waardoor ik mezelf zo erg omlaag haalde (door zijn gemaakte attitude = arrogante en schijnstatus). Ik zag dingen die er niet waren. Ik interpreteerde alles verkeerd. De tijd en energie die ik hierin heb gestopt en de brief die ik heb geschreven was verkeerd geadresseerd.

Mensen die mij volgen weten ook dat ik een tijdelijke losbandige periode heb gehad en na een abortus maanden niets heb gedaan om te leren van mijn fouten e.d. Maar ik overdreef het deze keer. Ook zou ik geen liefde, relaties, sex meer hebben. Maar ook daar hebben enkele leden me verteld dat ik gewoon de verkeerde personen of goede personen op verkeerde moment heb aangetrokken. Ik had nog een beetje issues met die sportschoolgozer en zijn arrogante houding. Nou boeien arrogante mensen mij niet, maar ik had al een zwakte voor hem, dus ik leed er een beetje onder. Ik sta er nu boven.

Om de boel te sluiten... heb ik de volgende acties ondernomen:

- Ik heb opnieuw Facebook geopend en iedereen toegevoegd waarvan ik al zooooo lang wegloop. Inclusies mijn scharrels (die ik kon vinden). Ik merkte gewoon dat ik van mezelf (en vooral mijn verleden) aan het weglopen was. Ik voel me gewoon sterk genoeg om iedereen weer te spreken. Ik ben ook weer bereikbaar voor iedereen. Bereikbaar in de zin van contact. Niet iedereen heeft toegang tot mijn privé leven. Alleen mensen die ik vertrouw deel ik meer.
- Ik heb mijn eerste scharrel na mijn ex ge-je-weet-wel. Damn, wat heb ik dat gemist!!!!!!! Ik had mezelf voorgenomen dat ik het zou doen met iemand met wie ik kans op toekomst en alles had, maar die behoefte stopte niet. Ik stond al een half jaar droog. WEL heb ik juist hem gekozen, omdat ik hem nu al 1,5 jaar ken, weet wat ik aan hem heb. Ik vertrouw hem, voel me veilig bij hem, kan inhoudelijk praten met hem... en ja, de sex was ook wel goed. Kon beter, maar dat komt omdat ik niet verliefd ben op hem. Genegenheid is er altijd geweest, dus lust alleen was het niet. Met hem heb ik nooit dat knagende gevoel gehad dat ik werd gebruikt. Ook al zit er verder niet veel in. Ik weet dat hij om me geeft en ik om hem. Ik denk niet dat er een 2e keer komt, maar ik kan eens vooruit :P Ik hoef voorlopig nog steeds geen relatie. Ook niet met hem. Waarschijnlijk wordt het zo en dan tijd doorbrengen met hem. Het heeft een toegevoegde waarde aan mijn leven. Ik leer van hem, heb het fijn bij hem en kom aan mijn trekken. Verder weet niemand er wat van. En what if? Ik heb niets te verliezen. Ik doe dit bewust en niet uit lege eigenwaarde meer zoals destijds. Ik neuk geen frustraties meer weg, want ik heb ze niet. Jawel, seksuele alleen, af en toe.

Anyway, een combi aan alle wijze feedbacks op verschillende topics, mijn eigen meewerking en afgelopen nacht wat de deksel was, maakt mij hier gewoon niet meer komen. Ik heb geen woord meer voor die sportschooljongen, want na een opsomming van zijn negatieve eigenschappen en daarvan de eigenschappen van mijn scharrel aftrekkende houdt hij niets meer over :) Het grappige is dat hij ook Afghaans is. Ik heb iets met die ras.

(Damn, wat heeft hij een lekker lichaam. Jum!)

Enfin: Ben eindelijk nuchter genoeg om open te staan voor iets wat écht bij me past (verder daten is afgesproken met mijn scharrel. Nou ja, friend met benefit ofzo?) Gezien aan mijn nieuwe ik genoeg is gesleuteld zal ik niet meer (snel) terugvallen in mijn oude patronen. Ik hoop alleen dat ik die leuke mannen ga tegenkomen. Ik focus lekker verder aan mijn doelen en het komt vanzelf wel goed.

Ik feeeeeeeeeeeel goed tadadadadaaaaaaaaaaa :P

Oke doei :D

[ Bericht 2% gewijzigd door nuaanmelden op 27-02-2011 16:19:50 ]
  zondag 27 februari 2011 @ 16:23:07 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93395527
sticky gesloten...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 27 februari 2011 @ 16:30:52 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93395949
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:52:10 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93479610
nou vooruit :')
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:38:46 #5
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_93482904
Bedoel je dat dit topic nu open staat voor reacties?
Het is toch veel beter als dit topic gesloten is en sticky bovenaan blijft, om TS te herinneren aan deze belofte, en R&P te vrijwaren van de richtingloze emotionele bagger die TS hier serieel rondstrooit?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_93483007
Waarschijnlijk komt die weer terug onder een andere naam met geneuzel over haar nieuwe vriendje :Y
pi_93484178
ach ze is best lief :P
pi_93498114
Ik ga gewoon elke week hier posten en vieren dat ik geen behoefte heb aan nieuwe topics O-)
pi_93506082
Doen! Je bent de liefste neuroot die ik ken. Dus gewoon contact blijven houden hoor :P
pi_93513578
Sportschooljongen doet weer zoals hij afgelopen 3 maanden was. Alle stres voor niks geweest. Iedere negatieve lid had gelijk hier. It was all about me, not him. Mensen zijn nou eenmaal onvoorspelbaar, omdat zij ook een eigen achtergrond en alles hebben. Als ik stevig in mijn schoenen had gestaan dmv een leven had ik nooit zoveel illusies gemaakt en gewankeld bij teleurstellingen. Gelukkig ben ik back to earth. Nu gewoon dit vasthouden.

[ Bericht 5% gewijzigd door nuaanmelden op 01-03-2011 21:53:16 ]
pi_93525847
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:47 schreef nuaanmelden het volgende:
Sportschooljongen doet weer zoals hij afgelopen 3 maanden was. Alle stres voor niks geweest. Iedere negatieve lid had gelijk hier. It was all about me, not him. Mensen zijn nou eenmaal onvoorspelbaar, omdat zij ook een eigen achtergrond en alles hebben. Als ik stevig in mijn schoenen had gestaan dmv een leven had ik nooit zoveel illusies gemaakt en gewankeld bij teleurstellingen. Gelukkig ben ik back to earth. Nu gewoon dit vasthouden.
Heeft ie niet eens een briefje teruggeschreven? Dat had ik dus wel gedaan he? Al was het maar om te bedanken voor de eer om zoiets te krijgen. :P
pi_93540042
Hij heeft een hoooooooooop redenen (zijn achtergrond) om mij niet te schrijven :D Als hij normaal blijft doen is het al goed voor mij. In deze omstandigheden wil IK niets met hem. Hij moet even rusten. Ik ga gewoon verder met mijn leven. Mocht het ooit wat worden in de toekomst is het oké. En zo niet, ook oké. Hij blijft toch leuk, dat wel :s)
pi_93540361
Heb je topic van de sportschool jongen gevolgd en een aantal x geantwoord (was vorig account, ies kaput). Ik ben blij dat je eruit bent en succes verder! ;)
Soms
pi_93562601
Serieus ik blijf het zeggen en wss ben ik de enige die het verbazingwekkend vind, de ene keer loop je in lange rokken (hahaha) en bid je 5x per dag en de andere dag laat je je uitwonen door verschillende kerels. Word je bezwangerd door iemand ook nog. Dan ben je verliefd op iemand van de sportschool, nu weer op iemand anders, dan ben je weer niet over een relatie heen en dan weer zeg je dat je niet gelooft in de Islam en vervolgens open je een topic over lezingen van de Islam?! Ik ben HEEL VEEL vergeten neer te zetten.

PS: OOK NOG EENS 6/7 ACCOUNTS AANMAKEN.. en nog steeds geen ban te pakken, ik vind deze meid net zo erg als amouretevin/whatsupworld ETC, miss wel erger :|W

Vaag mens.. }:| |:( :') :'(
pi_93572173
En jij bent zo sneu om dmv elke topic van mij gefrustreerd te raken. Ik heb alle reacties, positief en negatief in mijn voordeel gebruikt en doe er wat mee. Kijk wat jij doet. Wind je niet zo op man.
pi_93572631
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:56 schreef nuaanmelden het volgende:
En jij bent zo sneu om dmv elke topic van mij gefrustreerd te raken. Ik heb alle reacties, positief en negatief in mijn voordeel gebruikt en doe er wat mee. Kijk wat jij doet. Wind je niet zo op man.
Gefrustreerd is anders, ik vind het zelfs grappig máár het klopt niet dat die mods je zoveel kansen geven. Bij andere users is het wel eens anders gegaan :)

Negatieve reacties heb je niets mee gedaan anders was er nu niet weer een topic met onzin erin :)
pi_93575274
Hm, dus jij vindt dat als ik er iets mee had gedaan, ik hier niet meer hoor te komen?
pi_93581515
Nee, hij wijst jou er gewoon op hoe ontzettend irritant het is om WEER eens een kloon van iemand tegen te komen die met hetzelfde vage verhaal komt waaruit blijkt dat die gewoon aandacht wil.

Jij hebt NU pas iets met de info gedaan, na tig topics and tig accounts. Good job. :)

Wil niet zeggen dat ik post omdat ik jou wil afbranden maar ik vind niet dat jij nu verongelijkt moet gaan reageren wanneer iemand je hier op wijst. Fair is fair.

Wel lief dat je toch elke keer weer een bedankje post waarbij je belooft dat het klaar is :) Ik ben benieuwd naar de namen je nu gaat verzinnen voor jouw nieuwe accounts waarbij je het vervolg van het verhaal gaat posten en Fok! blijft gebruiken als jouw online dagboek *;
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:48:18 #19
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_93581753
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:38 schreef Musyn het volgende:
Nee, hij wijst jou er gewoon op hoe ontzettend irritant het is om WEER eens een kloon van iemand tegen te komen die met hetzelfde vage verhaal komt waaruit blijkt dat die gewoon aandacht wil.

[........]

Ik ben benieuwd naar de namen je nu gaat verzinnen voor jouw nieuwe accounts waarbij je het vervolg van het verhaal gaat posten en Fok! blijft gebruiken als jouw online dagboek *;
Aan de ene kant ben ik het wel met je eens dat het irritant kan zijn om te maken te krijgen met kloons van users die je denkt te kennen, waardoor het verhaal in zijn geheel minder doorgrondelijk wordt.

Aan de andere kant vind ik het tamelijk arrogant om over een online forum (waar iedereen vrij is om de manier van gebruik in te vullen binnen de regels die de mods en FA's bewaken) te gaan roepen hoe iemand er gebruik van dient te maken. Ik snap dat het je beter uit zou komen als het allemaal gebeurt zoals jij het wil, maar net als in het echte leven zal dat soms gewoon niet zo zijn.

Persoonlijk vind ik het wel leuk juist, die verschillende invalshoeken - ook al mag ik soms graag met het gebash meedoen als de betreffende TS daarom 'vraagt'. (zie bijvoorbeeld de topics van watvoornaammoetikkiezen :'). )
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_93582249
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:03 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Gefrustreerd is anders, ik vind het zelfs grappig máár het klopt niet dat die mods je zoveel kansen geven. Bij andere users is het wel eens anders gegaan :)

Negatieve reacties heb je niets mee gedaan anders was er nu niet weer een topic met onzin erin :)
Ze doet toch niets dat tegen de gebruiksovereenkomst ingaat? Mods zijn er ook niet om kansen te geven, dunkt me.

Ik vind het geen onzin. Ik denk alleen dat de problemen van TS niet zo eenvoudig op te lossen zijn.
pi_93589188
Nee maar jij opent topics over (vaak) hetzelfde onderwerp en dan ook nog onder 6 verschillende namen (zou ik eens moeten doen :') ) En de onderwerpen zijn allemaal heel apart aangezien je de ene keer moslima bent (met lange rokken) en vervolgens geen moslima bent en je je laat bezwangeren + uitwonen door verschillende mannen EN dan weer wil je lessen in de Islam volgen. Het komt nogal raar over, plus er was hier eens een meisje peanutbutterjelly, amouretevin, en nog meerdere namen die ongeveer hetzelfde deed en die kreeg een ban. Dus ergens is het niet helemaal fair aangezien jij volgens mij wel 30 topics hebt geopend over die rare dingen. Jammer dat je zo vijandig moet reageren aangezien mijn reactie best realistisch is maar succes met de mannen hé. Ik denk dat je toch wel weer terugkomt onder een andere naam met 1 of ander gaar verhaal..
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:59:28 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93590433
Waarom nou weer een andere username?

Waarom nou weer een ander standpunt, na de volle overtuiging van het vorige besluit?

Ik word een beetje moedeloos van je.
The love you take is equal to the love you make.
pi_93590508
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee maar jij opent topics over (vaak) hetzelfde onderwerp en dan ook nog onder 6 verschillende namen (zou ik eens moeten doen :') ) En de onderwerpen zijn allemaal heel apart aangezien je de ene keer moslima bent (met lange rokken) en vervolgens geen moslima bent en je je laat bezwangeren + uitwonen door verschillende mannen EN dan weer wil je lessen in de Islam volgen. Het komt nogal raar over, plus er was hier eens een meisje peanutbutterjelly, amouretevin, en nog meerdere namen die ongeveer hetzelfde deed en die kreeg een ban. Dus ergens is het niet helemaal fair aangezien jij volgens mij wel 30 topics hebt geopend over die rare dingen. Jammer dat je zo vijandig moet reageren aangezien mijn reactie best realistisch is maar succes met de mannen hé. Ik denk dat je toch wel weer terugkomt onder een andere naam met 1 of ander gaar verhaal..
Ik weet niet waarom er is ingegrepen bij die andere users, maar ik zie er geen kwaad in als iemand over haar problemen praat onder verschillende namen.
Een beetje vreemd is het wel ja, maar dat zie je in haar hele gedrag terug, zoals je zelf al opmerkte.
pi_93593613
@ Garisson: Het gaat mij persoonlijk om het aandacht trekken wat deze specifieke user altijd doet en het feit dat dingen tig keren gezegd en herhaald moeten worden. Daarom maakt dit het voor mij haar/zijn online dagboek want elke dag was het weer iets en altijd onder weer een ander account. Kan mij niet boeien op zich hoeveel kloons iemand heeft maar het liep bij haar nu wel zo de spuigaten uit dat bij elk vergelijkbaar probleem ik al begon te denken: "oh nee, het is die weer" terwijl de TS misschien wel een authentieke user was.
Misschien dat ik arrogant overkom door het om deze reden een online dagboek te noemen, maar zo komt het nu eenmaal op mij over. :)
Ik heb hier wel nergens expliciet gezegd hoe ik vind dat fok! hoort te worden gebruikt, daar heb ik zelf niet echt een mening over, maar dat ik wel afknap op de 'attentionwhores'.
pi_93595405
Eerlijk gezegd vind ik dit juist soms vermakelijk, je leest het en denk ok daar heb je haar weer.
Ik kan daar de humor wel van inzien.

Ze is niet echt beledigend naar andere, ze blijft waarschijnlijk wat meer dat ze met dingen blijft zittten en analyseren maar als ze die behoefte heeft .
Zo zijn er wel meer mensen hier die wat anders zijn maar zie hier eigenlijk niet echt veel kwaad in en soms is het gewoon grappig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')