abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2014 @ 20:59:09 #251
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140400365
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:05 schreef NasiHoofd het volgende:
Is het ook mogelijk om je toegangs bandje op vrijdag pas op te halen? Een kennis van mij kan namelijk niet op donderdag al komen en wilt nu dus vrijdag rond het middag uur komen.
Volgens mij wel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 27 mei 2014 @ 16:02:47 #252
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_140430456
Dank voor de reacties, dus als je echt goed wilt zitten moet je richting B2 en B3 gaan, om echt dichtbij te gaan. De C campings liggen dan weer wat verder weg. Maar wat is nu echt een fijne camping om te zitten?
Eten komt wel goed, nemen sowieso ons eigen gasstel mee (doen we altijd, allergieën enzo) en voor de rest is het gewoon festivalvoer, de beste kwaliteit die je kunt verwachten. ;)

Gaan de camping pas om donderdag open of kun je al op woensdagavond gaan?
pi_140430552
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:02 schreef Professional het volgende:
Dank voor de reacties, dus als je echt goed wilt zitten moet je richting B2 en B3 gaan, om echt dichtbij te gaan. De C campings liggen dan weer wat verder weg. Maar wat is nu echt een fijne camping om te zitten?
Eten komt wel goed, nemen sowieso ons eigen gasstel mee (doen we altijd, allergieën enzo) en voor de rest is het gewoon festivalvoer, de beste kwaliteit die je kunt verwachten. ;)

De green camping is wat dat betreft ideaal, de normale campings zijn nogal een slagveld met dikke duitsers met complete aggregaten, mobiele discos, en hele bouwwerken. Ook nog eens dichtbij trouwens (bij Ingang B). Geen idee of je je er nog voor kan registreren
  dinsdag 27 mei 2014 @ 16:14:20 #254
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_140430899
D6 en D7 zijn vol, D9 kun je wel nog.
Dat is dan uit de omschrijving op te maken 1,5km lopen naar Ingang B of de Shuttle Bus pakken.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 16:49:51 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140432430
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:02 schreef Professional het volgende:

Uh, dat staat ook allemaal op de website van Rock am Ring he.... (http://www.rock-am-ring.com/rund-ums-festival/plane)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_140532012
Campings zijn trouwens inderdaad woensdag al open, en volgens mij kan je (tegen bijbetaling) op sommige dinsdag al terecht. Wij gaan woensdag einde van de ochtend gewoon die kant op, dan zijn we er (hopelijk) einde vd middag w/
pi_140542926
Mannen (en -Sum-), een vrij groot nieuwtje; MUZ / Geen Rock 'am Ring' meer na komende editie
  zaterdag 31 mei 2014 @ 17:10:00 #258
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_140572914
Ben ik de enige vrouw hier? :o

Maar wat een naar nieuws.. het zat er al wel jaren aan te komen... blijft triest.

Wel blij dat ik toch 2 weekendkaarten heb, mede dankzij Loveless85 :) nog 1 keer meemaken. Zal mijn zevende keer worden maar dus ook laatste keer :o
Ik zal die zondag wel even een traantje laten denk ik...
pi_140580947
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 17:10 schreef -Sum- het volgende:
Ben ik de enige vrouw hier? :o

Maar wat een naar nieuws.. het zat er al wel jaren aan te komen... blijft triest.

Wel blij dat ik toch 2 weekendkaarten heb, mede dankzij Loveless85 :) nog 1 keer meemaken. Zal mijn zevende keer worden maar dus ook laatste keer :o
Ik zal die zondag wel even een traantje laten denk ik...
Volgens mij wel :P

Zonde van de locatie ja, toch een stukje muziekgeschiedenis wat verloren gaat. Zou me niks verbazen als ze het verplaatsen naar Hockenheim...

Nog 4 nachtjes en dan op pad :D
  zaterdag 31 mei 2014 @ 23:17:27 #260
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140584876
Ff afwachten wat ze doen en wat de ring zelf gaat doen af ze ook een eigen festival gaan doen.

Ik ga dan gewoon net geen 10x rock am ring mee maken :(
pi_140595153
Even een vraagje.
Ik ga dit jaar met een vriend voor het eerst naar RaR, de normale camping, daar kun je toch gewoon op zonder een reservering van een bepaalde plek? Dat moet toch alleen bij de Greencamping?

Anders heb ik nog het één en ander te regelen :)
  zondag 1 juni 2014 @ 15:53:29 #262
16149 -Sum-
pi_140599171
Je kan verder op alle campings vrij staan idd :)

Wat is er in Hockenheim Loveless?
  zondag 1 juni 2014 @ 16:45:52 #263
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_140600447
Dat Rock am ring in 2015 op de HockenheimRing is gok ik ;)

Wij staan met drie man op D9 (we waren wat laat met inschrijven...), maar dat is qua afstand nog redelijk te doen. Plan is om woensdag rond 21:00 aan te komen, tent nog even snel op te zetten bij daglicht en dan een heerlijke steak halen bij de Pistenklause. Nog meer fokkers die op D9 staan? :)
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_140604793
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 15:53 schreef -Sum- het volgende:
Je kan verder op alle campings vrij staan idd :)

Wat is er in Hockenheim Loveless?
Er was al na 2012 wat gedoe over, de holding die eigenaar is van het circuit was (bijna) failliet oid, ongetwijfeld geen toeval, in 2013 is de organisator van RaR met een festival op het Hockenheim circuit begonnen; http://www.rock-n-heim.com/spielplan

Dus mijn 'gok' is dat het inderdaad gewoon Rock am HockenheimRing wordt :Y

In de verklaring van RaR staat ook dat het geen invloed heeft op RiP, dus ik denk gewoon alleen veranderde locatie. Wel interessant te kijken wat er op de Nurburgring voor terugkomt, al kunnen die denk ik niet meteen een gelijkwaardig festival neerzetten, al is het alleen al omdat ze niet de link met RiP hebben, dus niet 2x 85k bezoekers kunnen bieden.
pi_140605928
pi_140606615
Ik sta op greencamping d6/d7.Kan ivm met andere verplichtingen pas donderdag rond 17:00 ~ 18:00 aankomen.. Vrienden van mij gaan donderdag ochtend vroeg al heen en zetten mijn tent ook even op :) Ben alleen bang dat het parkeren op donderdag om 17:00 een ramp wordt :'( en moet nog even zien hoeveel bier etc ik meeneem :7
  zondag 1 juni 2014 @ 22:30:28 #267
16149 -Sum-
pi_140614064
Ik had ook ergens gelezen dat greencamping reserveringen na een bepaalde dag en tijd vervallen? Dat als je er dan nog niet bent, dat de resterende plekken worden weg gegeven aan de mensen die dan het eerste aan komen?
Omdat ik vrijdag pas kom had de greencamping voor mij dus niet zoveel nut :)
pi_140614483
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:30 schreef -Sum- het volgende:
Ik had ook ergens gelezen dat greencamping reserveringen na een bepaalde dag en tijd vervallen? Dat als je er dan nog niet bent, dat de resterende plekken worden weg gegeven aan de mensen die dan het eerste aan komen?
Omdat ik vrijdag pas kom had de greencamping voor mij dus niet zoveel nut :)
ja tot donderdag 12:00 geldt je reservering.
  zondag 1 juni 2014 @ 22:39:58 #269
16149 -Sum-
pi_140614558
maar iedereen van de groep moet een eigen reservering hebben. Hoe doe je dat dan als jouw camping waar je tent is opgezet al vol is?
pi_140615103
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:39 schreef -Sum- het volgende:
maar iedereen van de groep moet een eigen reservering hebben. Hoe doe je dat dan als jouw camping waar je tent is opgezet al vol is?
Dit dus, gaat per persoon, niet per tent of groep, dus stel dat er 500 man op die camping mag, en ze vergeven jouw plekje omdat je later bent en je komt uiteindelijk aan en zou dan persoon 501 zijn heb je dikke kans dat t pech is, ook al staat je tentje er al. Zeker als er een paar 'befehl ist befehl' beveiligers staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2014 22:50:29 ]
  zondag 1 juni 2014 @ 23:45:28 #271
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140617724
Dan plant je de auto ergens in een berm in de buurt en ga je alsnog met je tentje daar staan.
Lijkt me niet zo'n probleem?
  zondag 1 juni 2014 @ 23:56:37 #272
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140618088
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Er was al na 2012 wat gedoe over, de holding die eigenaar is van het circuit was (bijna) failliet oid, ongetwijfeld geen toeval, in 2013 is de organisator van RaR met een festival op het Hockenheim circuit begonnen; http://www.rock-n-heim.com/spielplan

Dus mijn 'gok' is dat het inderdaad gewoon Rock am HockenheimRing wordt :Y
Dat denk ik niet.
Rock n Heim heeft op dit moment een totaal andere datum en vult een gat op in Duitsland qua festivals. Daarnaast is Rock n Heim veel kleiner (40000 bezoekers) en ligt het veel meer in de buurt van Nürenberg dan Rock am Ring. 2 van zulke grote festivals in hetzelfde weekend vlak in de buurt is ook weer niet de bedoeling denk ik.

Ik denk dat ze gewoon naar een andere locatie redelijk in de buurt gaan zoeken.

quote:
In de verklaring van RaR staat ook dat het geen invloed heeft op RiP, dus ik denk gewoon alleen veranderde locatie. Wel interessant te kijken wat er op de Nurburgring voor terugkomt, al kunnen die denk ik niet meteen een gelijkwaardig festival neerzetten, al is het alleen al omdat ze niet de link met RiP hebben, dus niet 2x 85k bezoekers kunnen bieden.
Gaat ze nooit lukken ben ik bang.
Aangezien RaR en RiP verbonden met elkaar zijn zou er nog een ander festival bij komen. Grote probleem is dat festivals vaak bands zo contracteren dat ze alleen op dat festival in het land optreden en nergens anders. Logischer wijs.
Als je dan moet kiezen dus een duo festival met een goede naam, of een nieuw festival op een oude locatie. Zeg het maar.
Voor bezoekers is de Ring een speciaal iets, voor bands gewoon weer een podium in een volgend land op de tour. De eigenaren van de Ring doen nu net alsof het allemaal om de Ring te doen is.

Als je het goed neer zet komen de bezoekers ook wel. Misschien zelfs wel uit gewoonte. Maar het is verdomde moeilijk om zo veel grote bands aan je te binden.
  maandag 2 juni 2014 @ 07:38:05 #273
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_140621425
Weervooruitzichten zien er goed uit, zin in!
Wij zijn er pas donderdagochtend, moet nog werken woensdag en een verjaardag dus woensdag zit er gewoon niet in.
Wij hebben Green Camping D9 gereserveerd, kijken hoe dat gaat worden.
pi_140621457
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 23:45 schreef Komakie het volgende:
Dan plant je de auto ergens in een berm in de buurt en ga je alsnog met je tentje daar staan.
Lijkt me niet zo'n probleem?
Waar? Die Green Camping mag hij dan misschien niet meer op, en z'n vrienden (en tent) staan daar wel al.
  maandag 2 juni 2014 @ 08:10:58 #275
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_140621644
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 07:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Waar? Die Green Camping mag hij dan misschien niet meer op, en z'n vrienden (en tent) staan daar wel al.
Dat is geen probleem:
Wenn ihr also erst später kommt, sollte jemand einen Schlafplatz für Euch aufgebaut haben. Euer Bändchen für die Green Camping Area erhaltet Ihr auf jeden Fall!
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_140622640
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 08:10 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Dat is geen probleem:
Wenn ihr also erst später kommt, sollte jemand einen Schlafplatz für Euch aufgebaut haben. Euer Bändchen für die Green Camping Area erhaltet Ihr auf jeden Fall!
Ah niet gelezen, dan is het inderdaad geen probleem zolang je tentje maar staat. Wel netjes ook dat ze dan dus blijkbaar kijken hoeveel tentjes er nog bij kunnen, en mensen met een registratie sowieso er nog op mogen :Y
pi_140622961
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 23:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat denk ik niet.
Rock n Heim heeft op dit moment een totaal andere datum en vult een gat op in Duitsland qua festivals. Daarnaast is Rock n Heim veel kleiner (40000 bezoekers) en ligt het veel meer in de buurt van Nürenberg dan Rock am Ring. 2 van zulke grote festivals in hetzelfde weekend vlak in de buurt is ook weer niet de bedoeling denk ik.

Ik denk dat ze gewoon naar een andere locatie redelijk in de buurt gaan zoeken.

[..]

Gaat ze nooit lukken ben ik bang.
Aangezien RaR en RiP verbonden met elkaar zijn zou er nog een ander festival bij komen. Grote probleem is dat festivals vaak bands zo contracteren dat ze alleen op dat festival in het land optreden en nergens anders. Logischer wijs.
Als je dan moet kiezen dus een duo festival met een goede naam, of een nieuw festival op een oude locatie. Zeg het maar.
Voor bezoekers is de Ring een speciaal iets, voor bands gewoon weer een podium in een volgend land op de tour. De eigenaren van de Ring doen nu net alsof het allemaal om de Ring te doen is.

Als je het goed neer zet komen de bezoekers ook wel. Misschien zelfs wel uit gewoonte. Maar het is verdomde moeilijk om zo veel grote bands aan je te binden.
Mjah, wellicht dat ze 2 festivals doet, een aan het begin van het festivalseizoen, en Rock 'n Heim aan het einde, maar het blijft gissen.

Locatie zag ik gisteren ook ja, dat lijkt me nog de voornaamste reden het niet te doen, het ligt maar 200km van Nurnberg vandaan, de Nurburgring 400km. Aan de andere kant, Leeds - Reading is 300km, en Torhout - Werchter was nog geen 150km :P

We gaan het zien, ik hoop iets in de buurt van de Ring, want Hockenheim is dus ook gewoon weer 200km zuidelijker :(

Ik ben benieuwd wat ze op de Ring gaan doen, als ze slim zijn pakken ze het anders in, het zou dom zijn in hetzelfde genre (en zelfs weekend wellicht) te gaan zitten. Misschien een wat meer poppier of alternatiever festival, zodat het wat ander volk trekt?

Het gaat in ieder geval een bewogen jaartje worden zo.
pi_140624537
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 08:10 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Dat is geen probleem:
Dat dus :) Zolang iemand je tent heeft opgezet en jij hebt een registratie kan je later op de dag je bandje nog gaan halen. Nu nog zien hoe druk het donderdag om 17:00 is :{
pi_140625984
Uiteraard zijn de meeste bands alweer on tour, dus er zijn ook wat setlistjes te vinden, die vermoedelijk vrij weinig af zullen wijken van wat er op RaR wordt gespeeld;

Iron Maiden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alter Bridge:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linkin Park:
SPOILER
Nine Inch Nails:
SPOILER
QOTSA:
SPOILER
En uiteraard Metallica:
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2014 13:11:46 ]
  maandag 2 juni 2014 @ 12:51:35 #280
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140628659
Setlist van linkin park ben ik wel benieuwd naar. Klinkt apart
  maandag 2 juni 2014 @ 13:02:40 #281
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140629113
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2014 09:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mjah, wellicht dat ze 2 festivals doet, een aan het begin van het festivalseizoen, en Rock 'n Heim aan het einde, maar het blijft gissen.

Locatie zag ik gisteren ook ja, dat lijkt me nog de voornaamste reden het niet te doen, het ligt maar 200km van Nurnberg vandaan, de Nurburgring 400km. Aan de andere kant, Leeds - Reading is 300km, en Torhout - Werchter was nog geen 150km :P

We gaan het zien, ik hoop iets in de buurt van de Ring, want Hockenheim is dus ook gewoon weer 200km zuidelijker :(

Ik ben benieuwd wat ze op de Ring gaan doen, als ze slim zijn pakken ze het anders in, het zou dom zijn in hetzelfde genre (en zelfs weekend wellicht) te gaan zitten. Misschien een wat meer poppier of alternatiever festival, zodat het wat ander volk trekt?

Het gaat in ieder geval een bewogen jaartje worden zo.
Die organisatoren doen wel meer dingen dan alleen maar die 2 festivals (of eigenlijk 2 met RiP er bij), dus ik denk dat 2 festivals voor hun prima te regelen is.

Ik hoop op een plek ergens daar in de buurt. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze het zuidelijker gaan doen, maar goed dat is ook gissen inderdaad.

Ze zullen op de Ring wel een festival moeten neerzetten wat veel mensen trekt. Of ze moeten zelf rekening houden met iets kleinschaligers, maar dat zou ik vreemd vinden.
Misschien een festival op een ander moment. Dat zou ook nog kunnen.
pi_140629499
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:51 schreef Komakie het volgende:
Setlist van linkin park ben ik wel benieuwd naar. Klinkt apart
Jup, ik ook. Veel nummers ingekort of in een medley/mix uitvoering.
pi_140629641
  maandag 2 juni 2014 @ 13:59:00 #284
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140630904
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jup, ik ook. Veel nummers ingekort of in een medley/mix uitvoering.
Mja, ik weet niet of ik dat nu vet ga vinden, of helemaal ruk.
Ik hoopte op een totale Hybrid Theory net als ze bij Download gaan doen, maar dat dus waarschijnlijk niet :(
pi_140631687
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

Mja, ik weet niet of ik dat nu vet ga vinden, of helemaal ruk.
Ik hoopte op een totale Hybrid Theory net als ze bij Download gaan doen, maar dat dus waarschijnlijk niet :(
Nee, ik had daar ook op gehoopt, dat ze dat op alle festivals zouden doen, maar de set hierboven is van Rock in Rio, dus blijkbaar echt alleen op Download.
pi_140633655
quote:
"Rock am Ring" demnächst in Mönchengladbach?

Mönchengladbach. Kommt "Rock am Ring" nach Mönchengladbach? „Es ist noch keine Entscheidung gefallen. Es gibt noch keine Form der Zusage. Und ich möchte auch niemanden unter Druck setzen.“ Marek Lieberberg, der mit seiner gleichnamigen Konzertagentur unter anderem „Rock am Ring“ veranstaltet, ist im Gespräch mit der WZ zunächst zurückhaltend. Insgesamt gebe es sechs Optionen, wo das mehrtägige Festival künftig stattfinden könne, nachdem der neue Nürburgring-Betreiber letzte Woche die Verträge gekündigt hatte.

Doch dann wird Lieberberg deutlicher: „Mönchengladbach wäre mein Favorit.“ Der Platz – gemeint ist das JHQ-Gelände im Stadtteil Rheindahlen – könne mit seiner Einbettung in die Natur reizvoller nicht sein. „Dort könnte man sicherlich das schönste Festival Deutschlands realisieren.“

Und auch in Sachen Infrastruktur hat Lieberberg keine Bedenken: „Ich glaube, dass ein Festival in der Größenordnung wie ,Rock am Ring’ dort machbar ist.“ Das Gelände habe „weit bessere Voraussetzungen als 99 Prozent aller anderen Festivalflächen in Deutschland“. Am Nürburgring habe man beispielsweise immer mit „beengten Verhältnissen“ und einer schwierigen An- und Abfahrtsituation zu kämpfen gehabt. „In Mönchengladbach hingegen stünden große Flächen, auf denen gecampt und geparkt werden könnte, zur Verfügung.“

Ein weiteres Plus ist aus Lieberbergs Sicht das „perfekte Einzugsgebiet“. Und: „Nordrhein-Westfalen hatte seit Jahrzehnten kein großes Open-Air-Festival mehr.“ Der Veranstalter möchte jedoch weder die Stadt noch die politisch Handelnden in Mönchengladbach unter Druck setzen: „Das muss jetzt alles seinen Gang gehen. Und wir haben auch noch etwas Zeit, bis eine Entscheidung für das kommende Jahr getroffen werden muss. Meist gehen wir im Herbst in den Vorverkauf.“

Oberbürgermeister Norbert Bude bestätigt auf WZ-Anfrage, dass es bereits zwei Gesprächsrunden mit Marek Lieberberg gegeben habe und mittlerweile auch ein Antrag für „ein Festival in der Größenordnung von ,Rock am Ring’“ bei der Stadtverwaltung vorliegt. Dieser Antrag werde „wie alle anderen Ideen für das Gelände intensiv bearbeitet“, so Bude weiter.

Derzeit liefen unter anderem Prüfungen hinsichtlich Natur- und Emissionsschutz. „Die Ergebnisse liegen mir noch nicht vor“, sagt Bude, „so dass ich noch nicht beurteilen kann, ob ein Festival dieser Größenordnung genehmigungsfähig wäre“. Wenn die Ergebnisse vorliegen, soll es zeitnah eine weitere Gesprächsrunde geben.

Und der OB betont: Zum einen ist der Eigentümer des Geländes der Bund, zum anderen ist das eine politische Entscheidung. Ob diese bereits in der konstituierenden Ratssitzung oder erst nach der Sommerpause getroffen werden könne, sei noch nicht absehbar.
Dat zou wel chill zijn :D
  maandag 2 juni 2014 @ 16:34:23 #287
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140635569
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat zou wel chill zijn :D
Wel lekker dichtbij :P
pi_140636455
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wel lekker dichtbij :P
Daarom :+

Al denk ik dat Jan Smeets dan vast boos wordt, maarja, die is overal boos over. Nu zitten we 150km bij Pinkpop vandaan, dan nog geen 75 _O-
  maandag 2 juni 2014 @ 18:33:32 #289
16149 -Sum-
pi_140639465
lol :P
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:18:18 #290
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140661266
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Daarom :+

Al denk ik dat Jan Smeets dan vast boos wordt, maarja, die is overal boos over. Nu zitten we 150km bij Pinkpop vandaan, dan nog geen 75 _O-
Vervolgens gaat Jan Smeets beweren dat zijn festival zo fantastisch is en veel beter dan Rock am Ring en dat hij liever een kleiner festival zou maken dan wedijveren met zo'n festival :')

Overigens weet ik niet of ik de setting zo leuk zou vinden. Buiten dat Rock am Ring een vet festival is, is de setting natuurlijk ook geweldig. Tenminste, dat vind ik.
pi_140661652
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Vervolgens gaat Jan Smeets beweren dat zijn festival zo fantastisch is en veel beter dan Rock am Ring en dat hij liever een kleiner festival zou maken dan wedijveren met zo'n festival :')

Overigens weet ik niet of ik de setting zo leuk zou vinden. Buiten dat Rock am Ring een vet festival is, is de setting natuurlijk ook geweldig. Tenminste, dat vind ik.
Jup, is waar hoor, het is wel echt gaaf met zonsondergang daar zo 'hoog'. Maarja, er zijn ook wel nadelen, de toiletvoorzieningen zijn vrij drama, je kan ook met een nieuwe locatie juist op dat soort dingen letten.

We gaan het allemaal zien ^O^
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:39:25 #292
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140661685
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jup, is waar hoor, het is wel echt gaaf met zonsondergang daar zo 'hoog'. Maarja, er zijn ook wel nadelen, de toiletvoorzieningen zijn vrij drama, je kan ook met een nieuwe locatie juist op dat soort dingen letten.

We gaan het allemaal zien ^O^
Ik vraag me af of dat gaat gebeuren, maar goed, misschien wel.
pi_140661992
Hoe laat gaan jullie op pad? :7
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:43:18 #294
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140663268
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe laat gaan jullie op pad? :7
Donderdag morgen na de spits.
We rijden eerst naar het festival terrein voor bandjes en om 2 vrienden van ons af te zetten op een camping. Daarna rijden wij met z'n tweeën naar ons appartement om daarna weer terug te gaan naar de camping, te chillen en daarna naar het terrein te gaan.
pi_140663358
Wat interviews met Marek Liederberg, én de baas van de Nurburgring.

MLK:
SPOILER
MLK:
SPOILER
Nurburgring:
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2014 12:00:46 ]
pi_140663600
Samenvatting: hoop zwarte pieten over en weer, Marek zegt dat ze al 2 á 3 miljoen meer betalen voor de Ring dan voor andere festivallocaties, en de nieuwe uitbaters nóg meer willen, aangezien ze investeerders zijn en het alleen om het geld gaat.

Nurburgring houdt straks om 12 uur een persco, maar een komt een rock festival op de Ring, eerste weekend Juni :') _O- Ze hebben schijnbaar al een samenwerking met 'Ossy Hope' (wie/wat dat ook moge zijn), een oud maatje/werknemer/compagnon van MLK, en de man achter de Monsters of Rock concerten en Metallica, Maiden, Black Sabbath, Aerosmith concerten in Duitsland. Ook geeft hij al aan dat het concept voor 80% hetzelfde blijft maar men klaagt dat er minder echte rock staat en 'ze daar wat mee moeten'. Ook hebben ze een deal met DEAG (http://www.deag.de/) gesloten, en hij ontkent overigens dat die meer betalen voor de Ring dan MLK deed.

Ook mooie timing voor die perco zeg :') Wat een hoop haat en nijd over en weer zeg, het lijken wel vrouwen :D

Hoop dat er van het weekend weinig van te merken is en men niet elkaar gaat tegenwerken :N

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2014 11:57:01 ]
pi_140663854
Overigens geeft hij ook aan dat hij niet verder richting Nurnberg gaat, er is wel een optie/idee om meer richting Berlijn/Polen te gaan, maar hij wil in het hart van het land blijven, en dat is volgens hem Nordrhein-Westfalen.
pi_140664842
Persco nu dus bezig. Festival gaat "Grüne Hölle - Rockfestival am Nürburgring" heten, DEAG heeft een overeenkomst voor 5 jaar, het is volgend jaar van 5-7 Juni, de eerste artiesten liggen al vast maar geven ze nog niet prijs. Die Schenkow kondigt die Ossy Hope aan als iemand die contacten heeft met 'Rolling Stones, Scorpions en Fleetwood Mac'.

Concept blijft grotendeels hetzelfde, rock op de Ring, geen volksmuziek, en geen elektronische muziek (dat is wellicht die 20% die ze willen veranderen tov RaR?). Prijs blijft hetzelfde of lager dan RaR dit jaar.

Ennnn afgelopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2014 12:45:13 ]
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:55:22 #299
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140665177
Bedankt voor de samenvatting, want ik heb echt geen zin om alles te gaan zitten lezen :P
Maar lekker verstandig om het in hetzelfde weekend te doen. Dat gaat ongetwijfeld een groot probleem opleveren.

Volgens mij gaan die elkaar aardig in de haren zitten.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:27:00 #300
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_140665987
Hoe zit het eigenlijk met de prijzen, beetje betaalbaar op het festivalterrein? Of wordt het indrinken op de camping?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')