Volgens mij wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:05 schreef NasiHoofd het volgende:
Is het ook mogelijk om je toegangs bandje op vrijdag pas op te halen? Een kennis van mij kan namelijk niet op donderdag al komen en wilt nu dus vrijdag rond het middag uur komen.
De green camping is wat dat betreft ideaal, de normale campings zijn nogal een slagveld met dikke duitsers met complete aggregaten, mobiele discos, en hele bouwwerken. Ook nog eens dichtbij trouwens (bij Ingang B). Geen idee of je je er nog voor kan registrerenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:02 schreef Professional het volgende:
Dank voor de reacties, dus als je echt goed wilt zitten moet je richting B2 en B3 gaan, om echt dichtbij te gaan. De C campings liggen dan weer wat verder weg. Maar wat is nu echt een fijne camping om te zitten?
Eten komt wel goed, nemen sowieso ons eigen gasstel mee (doen we altijd, allergieën enzo) en voor de rest is het gewoon festivalvoer, de beste kwaliteit die je kunt verwachten.
Gaan de camping pas om donderdag open of kun je al op woensdagavond gaan?
Uh, dat staat ook allemaal op de website van Rock am Ring he.... (http://www.rock-am-ring.com/rund-ums-festival/plane)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:02 schreef Professional het volgende:
Dank voor de reacties, dus als je echt goed wilt zitten moet je richting B2 en B3 gaan, om echt dichtbij te gaan. De C campings liggen dan weer wat verder weg. Maar wat is nu echt een fijne camping om te zitten?
Eten komt wel goed, nemen sowieso ons eigen gasstel mee (doen we altijd, allergieën enzo) en voor de rest is het gewoon festivalvoer, de beste kwaliteit die je kunt verwachten.
Gaan de camping pas om donderdag open of kun je al op woensdagavond gaan?
Volgens mij welquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:10 schreef -Sum- het volgende:
Ben ik de enige vrouw hier?![]()
Maar wat een naar nieuws.. het zat er al wel jaren aan te komen... blijft triest.
Wel blij dat ik toch 2 weekendkaarten heb, mede dankzij Loveless85nog 1 keer meemaken. Zal mijn zevende keer worden maar dus ook laatste keer
![]()
Ik zal die zondag wel even een traantje laten denk ik...
Er was al na 2012 wat gedoe over, de holding die eigenaar is van het circuit was (bijna) failliet oid, ongetwijfeld geen toeval, in 2013 is de organisator van RaR met een festival op het Hockenheim circuit begonnen; http://www.rock-n-heim.com/spielplanquote:Op zondag 1 juni 2014 15:53 schreef -Sum- het volgende:
Je kan verder op alle campings vrij staan idd![]()
Wat is er in Hockenheim Loveless?
ja tot donderdag 12:00 geldt je reservering.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:30 schreef -Sum- het volgende:
Ik had ook ergens gelezen dat greencamping reserveringen na een bepaalde dag en tijd vervallen? Dat als je er dan nog niet bent, dat de resterende plekken worden weg gegeven aan de mensen die dan het eerste aan komen?
Omdat ik vrijdag pas kom had de greencamping voor mij dus niet zoveel nut
Dit dus, gaat per persoon, niet per tent of groep, dus stel dat er 500 man op die camping mag, en ze vergeven jouw plekje omdat je later bent en je komt uiteindelijk aan en zou dan persoon 501 zijn heb je dikke kans dat t pech is, ook al staat je tentje er al. Zeker als er een paar 'befehl ist befehl' beveiligers staan.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:39 schreef -Sum- het volgende:
maar iedereen van de groep moet een eigen reservering hebben. Hoe doe je dat dan als jouw camping waar je tent is opgezet al vol is?
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er was al na 2012 wat gedoe over, de holding die eigenaar is van het circuit was (bijna) failliet oid, ongetwijfeld geen toeval, in 2013 is de organisator van RaR met een festival op het Hockenheim circuit begonnen; http://www.rock-n-heim.com/spielplan
Dus mijn 'gok' is dat het inderdaad gewoon Rock am HockenheimRing wordt
Gaat ze nooit lukken ben ik bang.quote:In de verklaring van RaR staat ook dat het geen invloed heeft op RiP, dus ik denk gewoon alleen veranderde locatie. Wel interessant te kijken wat er op de Nurburgring voor terugkomt, al kunnen die denk ik niet meteen een gelijkwaardig festival neerzetten, al is het alleen al omdat ze niet de link met RiP hebben, dus niet 2x 85k bezoekers kunnen bieden.
Waar? Die Green Camping mag hij dan misschien niet meer op, en z'n vrienden (en tent) staan daar wel al.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:45 schreef Komakie het volgende:
Dan plant je de auto ergens in een berm in de buurt en ga je alsnog met je tentje daar staan.
Lijkt me niet zo'n probleem?
Dat is geen probleem:quote:Op maandag 2 juni 2014 07:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar? Die Green Camping mag hij dan misschien niet meer op, en z'n vrienden (en tent) staan daar wel al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |