Op Ringrocker waren er ook echt mensen die wel dachten dat ze daar nog mee kwamen. Natuurlijk, een act van 3,5 mil even als 'surprise act' neerzettenquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:59 schreef Komakie het volgende:
Klopt, maar om de 1 of andere manier vind ik het toch nog steeds lachen om ff te gaan kijken. Zal wel jeugdsentiment zijn
Overigens zijn die covers wel schrijnend.
Ik noem alleen af en toe een naam waarvan ik weet dat ze toeren.
The Rolling Stones had ook gekund, maar die komen zeker niet
Pruillipje?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:35 schreef -Sum- het volgende:
Ik wil zo graag weer gaan dit jaar!Ik heb tijd en geld en vervoer maar niemand kan en wil mee!! ARGH!
Uit ellende heb ik ook maar een ticket voor Rock Werchter gehaald omdat daar wel een groep naar toe ging. Maar ik wil LINKIN PARK *STAMPVOET*!![]()
Volgens mij is dit gewoon even een kort 'tussendoortje'? Dan zie je wel vaker dat het ff juni/juli/augustus in Europa is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:42 schreef Komakie het volgende:
Ik heb wel een beetje het idee dat die alleen nog maar festivals doen in Europa of niet?
Ja ok, maar ik heb hun al een tijdje niet meer in afzonderlijke concerten gezien. En Nederland laten ze over het algemeen al helemaal links liggen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gewoon even een kort 'tussendoortje'? Dan zie je wel vaker dat het ff juni/juli/augustus in Europa is.
Klopt, heel weinig in NL, dit jaar dus ook niet? Volgens mij zijn dit de optredens in NL van hen;quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik heb hun al een tijdje niet meer in afzonderlijke concerten gezien. En Nederland laten ze over het algemeen al helemaal links liggen.
Linkin Park is een van de redenen voor mij om dit jaar RaR te kiezen. Ik ga eigenlijk nooit jaaaaaren achter elkaar naar hetzelfde festival. En aangezien Linkin Park inderdaad bijna nooit in Nederland speelt (heb ze wel gezien in 2001 in de HMH) gaan we maar naar Duitsland ;-)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, heel weinig in NL, dit jaar dus ook niet? Volgens mij zijn dit de optredens in NL van hen;
Pinkpop 2012
Pinkpop 2007
HMH 2001 (2x, keer als voorprogramma Deftones, en eigen show later dat jaar).
Dus sinds Hybrid Theory welgeteld 4x in Nederland geweest in 14 jaar
Niet alle 100 acts passen er op, betekent gewoon 'und vielen anderen'quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:48 schreef Morpheus32 het volgende:
Dit is geen definitieve poster volgens mij, anders staat er geen u.v.a. onder ;-)
Ik weet wat u.v.a. betekentquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet alle 100 acts passen er op, betekent gewoon 'und vielen anderen'
In de HMH was ik bij allebeiquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, heel weinig in NL, dit jaar dus ook niet? Volgens mij zijn dit de optredens in NL van hen;
Pinkpop 2012
Pinkpop 2007
HMH 2001 (2x, keer als voorprogramma Deftones, en eigen show later dat jaar).
Dus sinds Hybrid Theory welgeteld 4x in Nederland geweest in 14 jaar
Mooi eindelijk een posterquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:43 schreef Loveless85 het volgende:
Vond guano apes erg leuk in 2012, luister hun vorige plaat nog regelmatig!
Kijk nou;
[ afbeelding ]
Donderdag alleen main denk ik ja, of ze moeten daar nog een hoop bij proppen, want ze doen wel 100 acts natuurlijk, afgelopen jaren waren het er 83.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mooi eindelijk een poster
Donderdag alleen hoofdpodium open gok ik?
Dat zou betekenen The Offspring en Iron Maiden achter elkaar met daarvoor nog Pennywise. Wordt een lange zit/sta
Op de vrijdag totaal niets boeiends. Of het moet nog Buckcherry zijn. Ghost schijnt ook wel apart te zijn.
Op zaterdag Fall Out Boy en Linkin Park met een beetje Slayer en Rob Zombie er bij.
Zondag Seether en Metallica
Elke dag dus wel wat te zien, behalve op vrijdag. Dat is voor mij echt een matige dag.
Als ik de poster zie zal er niets groots meer bij komen denk ik. Ik gok dat de donderdag wel blijft zoals deze nu is. Ze zullen niet nog een heel podium er bij gooien en de poster zo leeg laten. Ik denk dat er alleen nog wat bandjes bij komen "in de breedte".quote:Op maandag 24 maart 2014 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Donderdag alleen main denk ik ja, of ze moeten daar nog een hoop bij proppen, want ze doen wel 100 acts natuurlijk, afgelopen jaren waren het er 83.
17 bands op 1 stage wordt wat veelMaar goed, misschien de andere dagen op iedere stage er eentje bij, dan heb je ook al 9 extra acts.
Vrijdag is nog best een aardige dag vind ik, KoL boeit me niet echt, maar als het er toch staat aardig eens mee te pakken. Verder zijn dingen als NiN, QOTSA, Kasabian, Mando Diao.
Dan vind ik persoonlijk de zaterdag minder, daar zie ik naast Linkin Park en Slayer weinig interessants staan. Kaiser Chiefs is ook al redelijk passé volgens mij.
Zondag lange dag main denk ik ook, hoop dat Alter Bridge - A7X- Metallica op deze manier geprogrammeerd staat, en niet een van die bands bv. de Alterna sluit ofzo
Dat dacht ik ook. Twee jaar terug zoon automatisch uitklapbare tent gekocht. Eerste bui drupte het gewoon dwars door het tentdoek heenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:59 schreef Komakie het volgende:
Elke fatsoenlijke tent moet toch waterdicht zijn als je hem koopt lijkt mij
Ik gok van wel. Hoewel het spielplan misschien nog iets langer duurt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
Die zie je wel veel ja, maar is dat ook een beetje stevig? Ik heb een jaartje of 8 gewoon zo'n 3p Perry Sport tent gekocht, die heeft toch een festivalletje of 10-12 overleeft, waaronder Pukkelpop 2011. Zag op Rock am Ring in 2012 dat hij nu ook beetje begon te lekken. RIP![]()
Deze maand line-up compleet en spielplan?
Ik weet niet of hij zolang meegaat, want ik heb de mijne afgelopen jaar pas voor de tweede keer gebruikt. Maar tot nu toe dik tevreden!quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
Die zie je wel veel ja, maar is dat ook een beetje stevig? Ik heb een jaartje of 8 gewoon zo'n 3p Perry Sport tent gekocht, die heeft toch een festivalletje of 10-12 overleeft, waaronder Pukkelpop 2011. Zag op Rock am Ring in 2012 dat hij nu ook beetje begon te lekken. RIP![]()
Deze maand line-up compleet en spielplan?
ik wacht rustig af tot het programma compleet is en het spielplan bekend is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
Als je het spielplan van vorig jaar bekijkt zaten er toch her en der wat verrassingen (naar mijn idee dan...)
Vrijdag: KoRn, Limp Bizkit en BFMV op de Alterna, en Cro en Fettes Brot op de Center vóór 30STM
Zaterdag: Killers op alterna ipv Center (goed, sluit misschien beter aan op Hurts die voor ze op de Alterna speelde ipv tussen Volbeat en The Prodigy te staan).
Sowieso, als ik zo dat spielplan eens zie heb ik niet t gevoel dat ik wat gemist heb. Hoop Duitse meuk hoog op het affiche, zowel de zaterdag als zondag zou ik misschien bij elkaar 7 bands willen zien...
De vrijdag vond ik vorig jaar ook wat onverwacht, maar op zich niet erg. Ik sta liever bij Alterna dan bij Center.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
Als je het spielplan van vorig jaar bekijkt zaten er toch her en der wat verrassingen (naar mijn idee dan...)
Vrijdag: KoRn, Limp Bizkit en BFMV op de Alterna, en Cro en Fettes Brot op de Center vóór 30STM
Zaterdag: Killers op alterna ipv Center (goed, sluit misschien beter aan op Hurts die voor ze op de Alterna speelde ipv tussen Volbeat en The Prodigy te staan).
Sowieso, als ik zo dat spielplan eens zie heb ik niet t gevoel dat ik wat gemist heb. Hoop Duitse meuk hoog op het affiche, zowel de zaterdag als zondag zou ik misschien bij elkaar 7 bands willen zien...
Alterna is wel lekker ja, prima als tweede podium, ook gewoon schermen, goed geluid, veel ruimte, niks mis meequote:Op dinsdag 1 april 2014 22:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
De vrijdag vond ik vorig jaar ook wat onverwacht, maar op zich niet erg. Ik sta liever bij Alterna dan bij Center.
Zelfde met WIthin Temptation;quote:Apr 27 House Of Blues with Taking Back Sunday
Jun 10 Magnet Berlin, Germany
Jun 12 Greenfield Festival 2014 with Linkin Park,...
Jun 13 Novarock Festival with Iron Maiden, The...
Jun 15 Download Festival 2014 with Linkin Park, Rob...
En wellicht zelfs Epica;quote:Summer Festivals 2014
June 4 Sölvesborg (S) Sweden Rock
June 12 Copenhagen (DK) Copenhell
June 13 Donington Park (UK) Download
June 14 Weismain (Oberfranken) (DE) Legacy Open Air
August 8 Leeuwarden (NL) CityRock Leeuwarden
August 9 Hildesheim (GER) Mera Luna
Ja het is een rustig woensdagochtendjequote:tr 04-05-2014 Headbangers' Weekend Istanbul Turkey
nl 07-06-2014 Pinkpop Landgraaf The Netherlands
at 14-06-2014 Novarock Nickelsdorf Austria
nl 29-06-2014 Parkpop The Hague The Netherlands
cz 11-07-2014 Masters of Rock Vizovice Czech Republic
pl 12-07-2014 Seven Festival Wegorzewo Poland
pt 08-08-2014 Vagos Open Air Vagos Portugal
ca 10-08-2014 Heavy Montréal Montreal QC Canada
be 16-08-2014 Pukkelpop Kiewit (Hasselt) Belgium
ken zulke ochtendjesquote:Op woensdag 2 april 2014 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alterna is wel lekker ja, prima als tweede podium, ook gewoon schermen, goed geluid, veel ruimte, niks mis mee
Oh, en als je de tour van The Used ziet dan kan het toch bijna niet anders dan dat ze op RaR komen? Prima bandje om de line-up mee aan te vullen:
[..]
Zelfde met WIthin Temptation;
[..]
En wellicht zelfs Epica;
[..]
Ja het is een rustig woensdagochtendje![]()
Kan inderdaad, alhoewel dit voor Duitse begrippen natuurlijk kleine bands zijn, dus weet niet of die gelijk ergens exclusief geboekt wordenquote:Op woensdag 2 april 2014 12:53 schreef Komakie het volgende:
Het zou kunnen, maar ze hebben allemaal al wel shows in Duitsland staan.
Het komt nog wel eens voor dat ze dan niet op festivals kunnen/mogen/gaan spelen in dat betreffende land.
Dat zou me heel erg blij maken ;-)quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
In het kader van het wensenlijstje wat niet uit zal komen; Deftones & Alice in Chains zijn ook in europa rond RaR
Podium indeling is het belangrijkste.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:48 schreef AgeEll het volgende:
Volgens mij komt er eerst een podiumindeling, en dan pas een tijdschema.
Maar ik verwacht deze of volgende week vrijdag wel iets.
ja maar soms scheelt het net die 20 min die je nodig hebt qua overlap. Blijft koffiedik kijkenquote:Op woensdag 23 april 2014 14:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Podium indeling is het belangrijkste.
Aan de hand van de tijden van vorig jaar kun je dan al enigzins een indeling maken op basis van tijd.
Ze zitten elk jaar wel redelijk bij elkaar in de buurt.
Klopt, maar je hebt dan een beetje een ideequote:Op woensdag 23 april 2014 19:09 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ja maar soms scheelt het net die 20 min die je nodig hebt qua overlap. Blijft koffiedik kijken
http://www.rock-am-ring.com/news/instagram-competitionquote:INSTAGRAM-COMPETITION!
Was muss unbedingt mit aufs Festival?!
Jetzt mitmachen und fette Merch-Pakete gewinnen!
Jetzt seid ihr und eure Kreativität gefragt!
Macht mit und gewinnt eines von drei fetten Merch-Paketen!
Was muss unbedingt mit aufs Festival?! Ohne welchen Gegenstand wäre das RaR- und RiP-Wochenende für euch sinnlos und verloren?!
Macht jetzt ein Foto von euch und dem einen Accessoire, das dieses Jahr bei Rock am Ring oder
Rock im Park auf keinen Fall fehlen darf! Eurer Fantasie sind keine Grenzen gesetzt, überrascht uns und zeigt, wie abgedreht, abwechslungsreich und bunt es jedes Jahr bei den Zwillingsfestivals abgeht!
Für Rock am Ring und Rock im Park gewinnen jeweils die drei Kreativsten unter euch ein Merchpaket bestehend aus Hoodie und T-Shirt.
Mitmachen ist ganz einfach: Folgt uns bei Instagram (rockamringofficial / rockimparkofficial) und ladet bis einschließlich 25. Mai euer Foto mit den Hashtags #rar2014 und #rarwin bzw. #rip2014 und #ripwin hoch.
Wir wählen dann jeweils die drei Fotos aus, die herausstechen, uns zum Lachen bringen oder aufgrund ihrer Absurdität einfach vom Stuhl hauen! Die prämierten Beiträge gibt es anschließend natürlich hier zu sehen.
Wir sind gespannt, was ihr zu bieten habt….so let’s rock’n‘roll!
quote:ROCK AM RING KNACKT 80.000ER MARKE
Ab sofort begrenztes Tagesticket-Kontingent
Rock am Ring hat erneut die Rekordmarke von 80.000 geknackt! Für den Endspurt zum größten Open Air-Festival Deutschlands vom 5. bis 8. Juni am Nürburgring stehen nur noch 5.000 Festivaltickets zur Verfügung.
Wegen der anhaltend großen Nachfrage gibt es in diesem Jahr ab sofort ein begrenztes Kontingent an Tageskarten zum Preis von 80,- bis 90,- Euro inkl. Vorverkaufsgebühr plus Buchungs- und evtl. Versandgebühren.
Für Besucher mit Tagestickets, die mit dem PKW anreisen, sind spezielle Parkplätze (P 98) an der B 412 reserviert, da alle anderen Flächen Festivalticketinhabern vorbehalten sind. Das Tagesticket berechtigt auch zur kostenlosen Nutzung des Shuttlebus-Services. Genaue Infos erhaltet Ihr unter www.rock-am-ring.com.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |