Nee, dat lag er helemaal niet dik bovenop.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Sonja en Tina. Nou die zagen we niet aankomen heur
Kennelijk willen ze ook 15 eindes filmen.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:41 schreef Poezewoes het volgende:
Nou en dan moeten we nog wachten met het oplossen van de moord, tot volgend jaar februari, in een jubileum aflevering.
Entertainment had ik al BBC3 en 4 sinds een week, maar Entertainment loopt ongeveer 3 a 4 weken achter.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:05 schreef Pugg het volgende:
Houden ze nooit vol , let op mijn woorden.
Ik heb sinds een week BBC entertainment , (met ondertitels in Nederlands)
Ook BBC 3 dus ik hoef nu echt niets te missen.
Ja ik zag het en nogmaals de Lucy story danquote:Op maandag 5 mei 2014 15:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Entertainment had ik al BBC3 en 4 sinds een week, maar Entertainment loopt ongeveer 3 a 4 weken achter.
Ja zie het aan je avatarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef Pugg het volgende:
Ik vind die Peter zo'n verademing met al die eerdere "hunks" (Tyler, Joey etc)
Deze acteert tenminste zonder rond te lopen van : "kijk mij een hunky zijn"
Ik geloof zelf zijn verdriet.
die vond ik juist allemaal niet aantrekkelijk maar Peter ....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef Pugg het volgende:
Ja, echt een verademing deze acteur. Je gelooft hem gewoon.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef Pugg het volgende:
tnx weer!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 07:45 schreef Pugg het volgende:
Maandag 19 mei - gewone tijd
Dinsdag 20 mei 21.00 en duurt een uur.
Donderd 22 mei gewone tijd
Geen vrijdag episode
Grappig, ik heb dat met Hollyoaks en EE. Hollyoaks begint echt afschuwelijk te worden terwijl EE eigenlijk veel beter uit te houden is vanwege een hoger niveau.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh en iets wat ik niet verwacht had: ik vind Corrie inmiddels leuker om te volgen dan EE
Eigenlijk zijn ze niet echt te vergelijken maar wat een heerlijke serie ook en ook goed acteerwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |