Welkomquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:25 schreef kaya39 het volgende:
Kijk al jaren eastenders leuk dat er een topic over is .
en dat meer ned het volgen.
Mij ook, heb de aflevering van de omnibus op DVD gezet,quote:Op zondag 27 april 2014 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
Het is lang geleden dat EE me zo ontroerde.
Komende week zal ook best aangrijpend zijn met de begrafenis en alles er omheen.quote:Op zondag 27 april 2014 13:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
Mij ook, heb de aflevering van de omnibus op DVD gezet,
Nee, dat lag er helemaal niet dik bovenop.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Sonja en Tina. Nou die zagen we niet aankomen heur
Kennelijk willen ze ook 15 eindes filmen.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:41 schreef Poezewoes het volgende:
Nou en dan moeten we nog wachten met het oplossen van de moord, tot volgend jaar februari, in een jubileum aflevering.
Entertainment had ik al BBC3 en 4 sinds een week, maar Entertainment loopt ongeveer 3 a 4 weken achter.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:05 schreef Pugg het volgende:
Houden ze nooit vol , let op mijn woorden.
Ik heb sinds een week BBC entertainment , (met ondertitels in Nederlands)
Ook BBC 3 dus ik hoef nu echt niets te missen.
Ja ik zag het en nogmaals de Lucy story danquote:Op maandag 5 mei 2014 15:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Entertainment had ik al BBC3 en 4 sinds een week, maar Entertainment loopt ongeveer 3 a 4 weken achter.
Ja zie het aan je avatarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef Pugg het volgende:
Ik vind die Peter zo'n verademing met al die eerdere "hunks" (Tyler, Joey etc)
Deze acteert tenminste zonder rond te lopen van : "kijk mij een hunky zijn"
Ik geloof zelf zijn verdriet.
die vond ik juist allemaal niet aantrekkelijk maar Peter ....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef Pugg het volgende:
Ja, echt een verademing deze acteur. Je gelooft hem gewoon.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef Pugg het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |