Absoluut, en dan die droge "huwa" aan het eind.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Ik vind hem sowieso zwaar geniaal. Hier was ie ook geniaal.
Met kipreepjes en broccoli is hij overigens ook erg lekker. En mozzarella bolletjes. En veel champignons. En veel sambal. Dus.. ik geloof dat ik morgen even wat boodschappen moet doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik koop normaal echt nooit zakjes en mixjes, alleen deze![]()
Gebruikte hem ook al voordat de oven stuk ging en ik heb me jaren verheugd tot ik dit weer kon maken![]()
![]()
Ik vind hem door de chorizo of salami (ipv hamblokjes) al veel pittiger
Tuulk! Je bewaart hem in de koelkast?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:57 schreef Greys het volgende:
Cat, hoe lang blijft die vlaai goed
Want we eten het best vaak sinds maandagavond, maar het is nog lang niet op
Kan het morgen nog denk je?
Net thuis van het werk. Morgen weer zo'n dag.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef Toekito het volgende:
Wat is het stil hier. Zit iedereen te zwijmelen bij die film?
Ik zat bij de buren van je tweede huisquote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef Toekito het volgende:
Wat is het stil hier. Zit iedereen te zwijmelen bij die film?
ik morgen 8-16:30 en dan laatste dingen van mijn pak fiksen voor zaterdag.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net thuis van het werk. Morgen weer zo'n dag.
Iddquote:Op donderdag 28 november 2013 12:08 schreef Greys het volgende:
Christus wat irritant, die groene pop-up adv die onderin je beeld over het forum heen knalt![]()
En dan klik je hem weg en ga je naar een andere pagina en dan is ie er weer
Ik hou van mijn aboquote:Op donderdag 28 november 2013 12:08 schreef Greys het volgende:
Christus wat irritant, die groene pop-up adv die onderin je beeld over het forum heen knalt![]()
Ik had hem gisteren al 2 keerquote:Op donderdag 28 november 2013 12:08 schreef Greys het volgende:
Nee gewoon via de computerquote:Op donderdag 28 november 2013 12:13 schreef senesta het volgende:
Waar staat die dan? Ik heb hem nog niet gezien. Mobiel of zo?
Het lijkt wel random te gaan iddquote:Op donderdag 28 november 2013 12:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had hem gisteren al 2 keerVandaag nog niet gehad gelukkig.
Misschien omdat jij een goedkoper abo hebt?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook een abo, maar ik kreeg hem toch hoor
Ik kreeg hem ook gewoon niet weg, hele browser liep vastquote:Op donderdag 28 november 2013 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lijkt wel random te gaan idd
Gister 1x hier, vandaag 2x so far. Op de frontpage zag ik het wel eens eerder, zo'n uitklapding, maar op het forum nog nooit en dan knalt ie ook nog over je hele invoerscherm heen enzo, deze is wel héél opdringerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |