SPOILER: De foto's.. WARNING: Schokkend.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Little rabit dan mag jij nu laten zien waar ik dat heb gezegd.quote:Want als het niet zijn eigenschuld was is het normaal om de hulpverleners verrot te schelden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:35 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb een hele bizarre vraag over 1 van de foto'sOp welke foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:35 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb een hele bizarre vraag over 1 van de foto'sOpgedroogd bloedspoortje lijkt me. Of kijk ik verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar leeft die gozer nog?Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
2e foto.quote:
2e foto. Lijkt wel een schroef joh.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Opgedroogd bloedspoortje lijkt me. Of kijk ik verkeerd.
Maar leeft die gozer nog?
Het staat gewoon op camera's van de Arena. Hopelijk komt het goed.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:38 schreef Brummetje_ het volgende:
Heeft niemand het toevallig gefilmd?
Dat bebloede gedeelte. Is dat zn oor niet?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
2e foto.
[..]
2e foto. Lijkt wel een schroef joh.
Misschien moet je eens een keer naar een stadion toe gaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wellicht wat cynisch, maar er komt vast een stille tocht. De KNVB stelt een onderzoek in, komt na 6 maanden met het advies dat de hekken hoger moeten waar de voetbalsupporters weer reden tot rellen in zien waarbij weer iemand in de gracht flikkert. Repeat.
Misschien ben ik al in meerdere stadions geweest?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien moet je eens een keer naar een stadion toe gaan.
En? Klappen gehad?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien ben ik al in meerdere stadions geweest?
Want er zijn vaak rellen bij voetbalclubs?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wellicht wat cynisch, maar er komt vast een stille tocht. De KNVB stelt een onderzoek in, komt na 6 maanden met het advies dat de hekken hoger moeten waar de voetbalsupporters weer reden tot rellen in zien waarbij weer iemand in de gracht flikkert. Repeat.
De afgelopen jaren was het goed raak, vaak door zogenaamde provocaties van anderen.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:02 schreef Leonos het volgende:
Want er zijn vaak rellen bij voetbalclubs?
Praat niet waar je niks over weet...
Bron?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De afgelopen jaren was het goed raak, vaak door zogenaamde provocaties van anderen.
Dat is ook echt noemenswaardigquote:
Wauw. Drie incidenten in een paar jaar.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De afgelopen jaren was het goed raak, vaak door zogenaamde provocaties van anderen.
Niet geheel ontoevallig lopen er op dancefeesten veel voetbalsupporters rond.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:11 schreef Leonos het volgende:
Dat is ook echt noemenswaardig
Op een random dance feest worden er meer mensen opgepakt.
En sowieso heeft dit niks met gisteravond te maken.
En studenten, kantoorpikkies, havenslaven, economen, filosofen, vuilnismannen, tennissers, hockeyers, etc, etc.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet geheel ontoevallig lopen er op dancefeesten veel voetbalsupporters rond.
Met gisteravond heeft het niks te maken, dat klopt.
daarbij vallen minder mensen in de grachtquote:Op woensdag 27 november 2013 17:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet geheel ontoevallig lopen er op dancefeesten veel voetbalsupporters rond.
Met gisteravond heeft het niks te maken, dat klopt.
Dit zijn de zaken die ik me kan herinneren en in 5 minuten kon Googlen, de echte voetbalsupporters kunnen er me dunkt veel meer opdissen. Rellende voetbalsupporters die de schuld aan een ander geven horen blijkbaar bij het (Nederlandse) voetbal.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Wauw. Drie incidenten in een paar jaar.
Heb je ook zo'n overzicht van uitgaansgelegenheden van de afgelopen paar jaar?
Het is z'n neus volgens mijquote:Op woensdag 27 november 2013 16:50 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Dat bebloede gedeelte. Is dat zn oor niet?
Nee hoor, er gebeurt gewoon niet zo veel meer.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dit zijn de zaken die ik me kan herinneren en in 5 minuten kon Googlen, de echte voetbalsupporters kunnen er me dunkt veel meer opdissen. Rellende voetbalsupporters die de schuld aan een ander geven horen blijkbaar bij het (Nederlandse) voetbal.
quote:De val van een voetbalfan gisteravond
in de Arena was waarschijnlijk een
ongeluk.Dat zegt de stadiondirecteur op
basis van camerabeelden en gesprekken
met getuigen.Wel wordt nog onderzocht
of de man werd geduwd.Hij viel 5 meter
naar beneden in de gracht tussen
tribune en veld.De man ligt met ernstig
hoofdletsel in het ziekenhuis.
In je OP zie ik alleen oud nieuws, dus vandaar.quote:
Doe is even normaal met je yolo.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:24 schreef Re het volgende:
in het geval hij niet geduwd is (maar dan nog) lijkt me dit toch echt een gevalletje eigen schuld, als je dan yolo wil moet je niet beteuterd opkijken als je ook yolo krijgt
als je met je porum lekker yolo-end over de reling gaat lopen hangen terwijl dat het enige is wat er tussen jou en een 6 meter lager liggende betonnen vloer zit... mjaquote:Op woensdag 27 november 2013 17:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Doe is even normaal met je yolo.
Die man zou niet zo terecht willen komen lijkt me...
En jij weet hoe hij er bij gestaan heeft?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:27 schreef Re het volgende:
[..]
als je met je porum lekker yolo-end over de reling gaat lopen hangen terwijl dat het enige is wat er tussen jou en een 6 meter lager liggende betonnen vloer zit... mja
Domme reactiequote:Op woensdag 27 november 2013 17:27 schreef Re het volgende:
[..]
als je met je porum lekker yolo-end over de reling gaat lopen hangen terwijl dat het enige is wat er tussen jou en een 6 meter lager liggende betonnen vloer zit... mja
Miskraam.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:24 schreef Re het volgende:
in het geval hij niet geduwd is (maar dan nog) lijkt me dit toch echt een gevalletje eigen schuld, als je dan yolo wil moet je niet beteuterd opkijken als je ook yolo krijgt
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:05 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ik zag die man vallen. Iedereen vond het heel grappig dat de ambulance tegen een andere ambulance botste, net als dat die man van de tribune viel. En toen dezelfde ambulancemedewerkers langs de tribune liepen gingen ze heel respectvol klappen...
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:08 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ernaast. Ik zat in vak 128, hij viel in het vak van 127. Echter, nadat hij viel stond hij op en vervolgens viel hij weer op de grond.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:10 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Vond ik ook respectloos, maar de meeste mensen waar ik bij stond waren ook niet helemaal 100 procent. Een man duwde een andere man naar voren tegen andere mensen, want hij moest zo nodig helemaal vooraan gaan staan terwijl het bomvol was aan de F-side. Asociale mensen hoor.
quote:
Heb gisteren begrepen dat die man dacht dat hij een adelaar was en kon vliegen.. hij lag er ook wel bij als een vogel die uit de lucht is komen vallen. Maar of het ook waar is.. geen idee. Vind het maar vaag dat er niet naar buiten wordt gebracht hoe het met hem gaat, omdat zoveel mensen dit wel willen weten.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:10 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Het is mij een raadsel hoe dit kon gebeuren. Ik heb zelf jaren in dat vak gestaan en ken de situatie. Je moet het wel bont maken wil je daar naar beneden vallen. In het verleden heb ik wel eens gezien dat mensen met één been over de reling hingen. Ze werden dan door stewards wel gewaarschuwd.
Als het echt een 'ongeluk' was (dus zonder invloed van drank/drugs) was dat allang naar buiten gekomen lijkt mij. Waarschijnlijk is het eerst even wachten of hij het überhaupt overleefd voordat deze info naar buiten komt. Anders is het eigen schuld, dikke bult gehalte zo hoog.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb gisteren begrepen dat die man dacht dat hij een adelaar was en kon vliegen.. hij lag er ook wel bij als een vogel die uit de lucht is komen vallen. Maar of het ook waar is.. geen idee. Vind het maar vaag dat er niet naar buiten wordt gebracht hoe het met hem gaat, omdat zoveel mensen dit wel willen weten.
Dit.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:27 schreef Re het volgende:
[..]
Of een hartaanval, of hersenbloeding, of , of , of.....quote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef Fred0w het volgende:
Gezien de houding heeft hij zich niet afgeweerd met zijn handen.
Als je van grote hoogte valt is je eerste reactie: handen vooruit.
Zijn handen lopen evenwijdig met zijn gehele lichaam.
Deze persoon viel als een lappenpop naar beneden (volgens omstanders) en viel op zijn hoofd zonder maar enig gebruik te maken van zijn armen.
Dit duidt toch wel op overmatig alcoholgebruik.
LSD GHB COKE XTC...quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef N.icka het volgende:
Of een hartaanval, of hersenbloeding, of , of , of.....
Dit. Ben als jongetje van 7 ook wel eens van 6 meter naar beneden gesmakt op een betonvloer. Twee gebroken polsen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef Fred0w het volgende:
Gezien de houding heeft hij zich niet afgeweerd met zijn handen.
Als je van grote hoogte valt is je eerste reactie: handen vooruit.
Zijn handen lopen evenwijdig met zijn gehele lichaam.
Deze persoon viel als een lappenpop naar beneden (volgens omstanders) en viel op zijn hoofd zonder maar enig gebruik te maken van zijn armen.
Dit duidt toch wel op overmatig alcoholgebruik.
Dit, weer lekker speculeren. Persoonlijk denk ik dat hij per ongeluk door een buitenaardse laserstraal is geraakt tijdens een intergalactic war.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef N.icka het volgende:
[..]
Of een hartaanval, of hersenbloeding, of , of , of.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |