Neuh, meer van de ijshockey & rugby (sporten voor de echte mannen).quote:Op woensdag 27 november 2013 20:00 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ai ai ai, de haters zijn vroeg aanwezig.
Jij houdt zeker van volleybal?
Ja stuk beter te doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:00 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ai ai ai, de haters zijn vroeg aanwezig.
Jij houdt zeker van volleybal?
Ja, want als je dat kijkt ben je per definitie een echte man...quote:Op woensdag 27 november 2013 20:01 schreef Krabs het volgende:
[..]
Neuh, meer van de ijshockey & rugby (sporten voor de echte mannen).
Jammer dat ts niet van de tribune is gevallen he.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:01 schreef EmTheBest het volgende:
Weer zo'n iemand met dat fangezeik, terwijl die zelf ook niks doet (ik overigens ook niet).
Ja oke, dat wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:01 schreef deprimist het volgende:
[..]
Ja stuk beter te doen.
[ afbeelding ]
Af en toe met de rest juichen, maar ik zeg dan ook niet dat ik een fanatieke supporter benquote:Op woensdag 27 november 2013 20:01 schreef EmTheBest het volgende:
Weer zo'n iemand met dat fangezeik, terwijl die zelf ook niks doet (ik overigens ook niet).
Ja inderdaad, maar TS heeft die man gewoon van de tribune afgegooid denk ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:02 schreef Krabs het volgende:
[..]
Jammer dat ts niet van de tribune is gevallen he.
Volgens mijn wiskundige formule wel. Rugby^3 x Ijshockey^7 minus de wortel geconverteerd naar de stelling van pythagoras= een echte manquote:Op woensdag 27 november 2013 20:02 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ja, want als je dat kijkt ben je per definitie een echte man...
Ja oké, maar ik heb soms gewoon geen zin om zo overdreven te doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:03 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Af en toe met de rest juichen, maar ik zeg dan ook niet dat ik een fanatieke supporter ben
Ik zag die man vallen. Iedereen vond het heel grappig dat de ambulance tegen een andere ambulance botste, net als dat die man van de tribune viel. En toen dezelfde ambulancemedewerkers langs de tribune liepen gingen ze heel respectvol klappen...quote:Op woensdag 27 november 2013 20:02 schreef Krabs het volgende:
[..]
Jammer dat ts niet van de tribune is gevallen he.
Schaakmadt, met dt.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:03 schreef Krabs het volgende:
[..]
Volgens mijn wiskundige formule wel. Rugby^3 x Ijshockey^7 minus de wortel geconverteerd naar de stelling van pythagoras= een echte man
Ik hoop dat ie wel weer gewoon herstelt, was dat voorval trouwens in ''jouw'' vak of niet?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:05 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ik zag die man vallen. Iedereen vond het heel grappig dat de ambulance tegen een andere ambulance botste, net als dat die man van de tribune viel. En toen dezelfde ambulancemedewerkers langs de tribune liepen gingen ze heel respectvol klappen...
Om even serieus te reageren; nimmer heb ik zulk simpel volk gezien. De onbeschofte houding jegens de hulpverleners. Om te janken. Mijn vertrouwen in de samenleving heeft weer een flinke klap opgelopen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:05 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ik zag die man vallen. Iedereen vond het heel grappig dat de ambulance tegen een andere ambulance botste, net als dat die man van de tribune viel. En toen dezelfde ambulancemedewerkers langs de tribune liepen gingen ze heel respectvol klappen...
Ernaast. Ik zat in vak 128, hij viel in het vak van 127. Echter, nadat hij viel stond hij op en vervolgens viel hij weer op de grond.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:06 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie wel weer gewoon herstelt, was dat voorval trouwens in ''jouw'' vak of niet?
Wat een watjes, vroeger zat men nog dat saaie teletekst te F5en. Wat een doorzettingsvermogen en wil moeten die fans hebben gehadquote:Op woensdag 27 november 2013 20:06 schreef LissaZuid het volgende:
Ik zie boys de 'supporter' uit te hangen maar stiekem zitten ze met zwetende dijen voor een livestream elk weekend.
Denk dat je dat klappen verkeerd interpreteertquote:Op woensdag 27 november 2013 20:08 schreef Krabs het volgende:
[..]
Om even serieus te reageren; nimmer heb ik zulk simpel volk gezien. De onbeschofte houding jegens de hulpverleners. Om te janken. Mijn vertrouwen in de samenleving heeft weer een flinke klap opgelopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |