quote:Op woensdag 27 november 2013 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Samsung is wat vergeten in haar advertentie
[ afbeelding ]
Die gaat vannacht weer staan springen daar in Groningen.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:04 schreef Pino112 het volgende:
BJ maakt ons KAPOT met z'n aardbevingen.
Zeikerd.quote:
Ik ben Waldorf. Mijn collega, Pino Statler, hebben jullie verdomme al omgepraatquote:
Als je jaren geteisterd bent met the christmas station 101 FM door je zus denk je dat.quote:
Dat stationquote:Op woensdag 27 november 2013 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je jaren geteisterd bent met the christmas station 101 FM door je zus denk je dat.
Deze gek.quote:
Swa! Niks mis met kerstmuziek in de gezelligste tijd van het jaarquote:
Ja, vreselijk, niets mis met kerst maar de muziekquote:Op woensdag 27 november 2013 18:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Swa! Niks mis met kerstmuziek in de gezelligste tijd van het jaarVind je het serieus echt zo erg?
Heb je er ook al struggles mee?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, vreselijk, niets mis met kerst maar de muziek
Straks de toner bijvullen denk ikquote:
quote:
Ik ben nu thuis dus ik baal! Hier moet ik faxpapier zelf betalenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je nog genoeg faxpapier joh?
Die was ik al kwijt toen ik een maandje moest brommenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij nog een anus over hebt.
Dit is een goed topic voor je: http://forum.fok.nl/topic/2027779quote:Op woensdag 27 november 2013 18:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik verwacht dat fax 6 er niet meer inzit aangezien ik na dit tijdstip niks meer eet
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is een goed topic voor je: http://forum.fok.nl/topic/2027779
Even abo kopen, dan weet je wat het is.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:57 schreef alors het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Keldertje zekerquote:Op woensdag 27 november 2013 18:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even abo kopen, dan weet je wat het is.
Klopt, behalve een simpele cookie zit d'r totaal geen beveiliging op die poll (in tegenstelling tot de Effe Ekdom lunchbox)... en dan krijg je dus dit.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Whehe, iemand heeft blijkbaar de code op uitjebed.com zo kunnen aanpassen dat ie heel vaak op Heeze heeft gestemdStaat ineens op 85%
Ik zie het ja, topshow. Eens even kijken.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, d'r zit totaal geen beveiliging op die poll (in tegenstelling tot de Effe Ekdom lunchbox)... en dan krijg je dus dit.
Volgens Giel vanmorgen was valsspelen toegestaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, behalve een simpele cookie zit d'r totaal geen beveiliging op die poll (in tegenstelling tot de Effe Ekdom lunchbox)... en dan krijg je dus dit.
Dat is natuurlijk vragen om zulke crap als dit, waardoor die hele verkiezing zo oneerlijk wordt als de pest.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens Giel vanmorgen was valsspelen toegestaan.
Prinsenbeek en Zundert had ook al iemand voor zitten scripten, was overduidelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk vragen om zulke crap als dit, waardoor die hele verkiezing zo oneerlijk wordt als de pest.
Haha godverquote:Op woensdag 27 november 2013 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prinsenbeek en Zundert had ook al iemand voor zitten scripten, was overduidelijk
Ik zag het op m'n facebook timeline, die gast die dat gedaan heeft is een oud-klasgenoot van mequote:Op woensdag 27 november 2013 19:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha godver
Heeze 86.8% (4962105 stemmen)
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Whehe, iemand heeft blijkbaar de code op uitjebed.com zo kunnen aanpassen dat ie heel vaak op Heeze heeft gestemdStaat ineens op 85%
Kaatsheuvel hooligan represent?quote:
Ben jij gek, Hilvarenbeek hooligan 4 life etc. etc.!quote:Op woensdag 27 november 2013 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kaatsheuvel hooligan represent?
Ah.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben jij gek, Hilvarenbeek hooligan 4 life etc. etc.!
Je bent toch op BKS geweest, drolleke.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah.
Hilvarenbeek ken ik niet. Ik heb ook Heeze gestemd.
Da's niet het durp.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent toch op BKS geweest, drolleke.Dan heb je met je gat IN Hilvarenbeek gezeten.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah.
Hilvarenbeek ken ik niet. Ik heb ook Heeze gestemd.
Dik 6 miljoen inmiddelsquote:Op woensdag 27 november 2013 19:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha godver
Heeze 86.8% (4962105 stemmen)
twitter:omroepbrabant twitterde op woensdag 27-11-2013 om 20:31:38UPDATE 20.30: Leukste dorp van Brabant: Heeze - 6.175.597 stemmen, Prinsenbeek - 636.055, Zundert - 99.404 http://t.co/pSz3hdNNMM reageer retweet
Ik heb daar een deel van mijn leven doorgebracht.quote:
Ik gelukkig niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb daar een deel van mijn leven doorgebracht.
Da's waar. Maar geloof me, 't is echt heel heel mooi.quote:
Al die updatesquote:Op woensdag 27 november 2013 20:33 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dik 6 miljoen inmiddelstwitter:omroepbrabant twitterde op woensdag 27-11-2013 om 20:31:38UPDATE 20.30: Leukste dorp van Brabant: Heeze - 6.175.597 stemmen, Prinsenbeek - 636.055, Zundert - 99.404 http://t.co/pSz3hdNNMM reageer retweet
Heeze > dat dorp van jouquote:
Op Omroep Brabant is hij verslaggever ter plaatse, in alle 11 dorpen tegelijk. CNN heeft zo'n touchscreen waar de standen op worden weergegeven en later in de avond is er een live verbinding met supporters in Tazjikistan.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit BJ daar achter de knoppen toevallig?
Ja ik kijk voetbal pikquote:
Dat mensen dat 'leukste dorp'-gedoe zo serieus nemenquote:
Oh ik dacht dat 'Heerlijk dit' op voetbal sloeg.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat mensen dat 'leukste dorp'-gedoe zo serieus nemen
Die gedachte had ik ook. En eerder vanavond draaiden ze de nieuwe van QOTSA en bij het intro dacht ik heel even dat Mr. Brightside werd ingestart.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:56 schreef JDude het volgende:
Het pianootje in die nieuwe van U2 is precies "We used to wait" van Arcade Fire. #plagiplaat
Ja, dat hoorde ik vanmiddag ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:56 schreef JDude het volgende:
Het pianootje in die nieuwe van U2 is precies "We used to wait" van Arcade Fire. #plagiplaat
Haha, oke dan.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:23 schreef MarijeH het volgende:
Er is ijs in de studio. Ik heb enkele dagen geleden nog koffie royaal ijs (van hertog) gehad.
Dat heeft vast iemand geëist...quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heeft vast iemand geëist...
Eh, vrijdag toch?quote:
Oh. Ik luisterde niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens de jingle die Roos instartte niet.
Liever niet ik heb al genoeg scheuren in mijn woning.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die gaat vannacht weer staan springen daar in Groningen.
Wat ben jij vroeg uit je holletje gekropen!quote:
Half 6 wakker, nog geprobeerd te slapen, maar kon de slaap niet meer hervatten. Dan maar uit bed en voor de verandering eens naar Giel luisteren.quote:Op donderdag 28 november 2013 07:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat ben jij vroeg uit je holletje gekropen!
quote:
Hoelang is een Chineesquote:
Is het fietsbaar? En kan ik mijn pyjama komen?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:12 schreef Lamabal het volgende:
Wie wil naar bedrijfsprocessen voor mij?
Groningen, ja hoor. Vinden ze vast leukquote:Op donderdag 28 november 2013 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het fietsbaar? En kan ik mijn pyjama komen?
omg virus omgquote:Op donderdag 28 november 2013 09:13 schreef MarijeH het volgende:
Vandaag maar even een nieuwe mobiel uitzoeken. Mijn mobiel doet raar. Hij gaat soms gewoon uit terwijl hij aangeeft dat de batterij nog vol is.
Afgelopen zaterdagmorgen ging ik via mijn mobiel op twitter, terwijl ik op twitter zat ging hij uit (mobiel gaf nog aan dat de batterij vol was). Toen ik mijn mobiel weer aandeed gaf hij plots aan dat de batterij leeg was.
Slechts 9,5 uur fietsen vanaf hierquote:Op donderdag 28 november 2013 09:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Groningen, ja hoor. Vinden ze vast leuk
Natte inkt zekerquote:
Valt mee, maar mijn tonerpatroon is wel wat van slag vandaag.quote:
Is te doen. Verwacht je over een uur.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Slechts 9,5 uur fietsen vanaf hier
Hakelijk is dat iddquote:Op donderdag 28 november 2013 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb iets compleet fout gedaan met haken! Kan ik een hele avond en ochtend haken uithalen
Balenquote:Op donderdag 28 november 2013 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb iets compleet fout gedaan met haken! Kan ik een hele avond en ochtend haken uithalen
Dat staat haaks op jouw boze post van daarnetquote:Op donderdag 28 november 2013 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig gaat uithalen sneller dan het maken
quote:Baarle-Nassau 0.0% (966 stemmen)
Elshout 0.0% (1045 stemmen)
Goirle 0.0% (1637 stemmen)
Heeze 60.5% (10480252 stemmen)
Heusden 0.1% (13023 stemmen)
Hilvarenbeek 0.0% (2494 stemmen)
Leende 0.0% (704 stemmen)
Liempde 0.0% (1367 stemmen)
Oirschot 0.0% (2266 stemmen)
Prinsenbeek 38.7% (6706156 stemmen)
Zundert 0.6% (105552 stemmen)
Zo ben ik nou eenmaal.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat staat haaks op jouw boze post van daarnet
gezellig dat je even inhaakt!quote:Op donderdag 28 november 2013 09:23 schreef JDude het volgende:
Er zitten nog heel wat haken en ogen aan dit topic.
Volgens mij zit er ook een steekje bij je losquote:
Kom je daar nu pas achter?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens mij zit er ook een steekje bij je los
Ik ben redelijk traag van begripquote:Op donderdag 28 november 2013 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter?
Eet je veel wortels?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben redelijk traag van begrip
Helaas is dat het enige wat traag is
Neequote:
Dan is behalve je begrip ook je zaad traag.quote:
Vreemd dat het wel zo snel mogelijk wil ontsnappen altijdquote:Op donderdag 28 november 2013 09:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan is behalve je begrip ook je zaad traag.
Die zag ik gister ergens op tv, wat heeft dat mens een irritant zenuwtrekje met d'r ogen zeg. Net of ze de hele tijd staat scherp te stellen.quote:
Ik vond hem best goedquote:Op donderdag 28 november 2013 09:36 schreef Pino112 het volgende:
De Foute 40-45
Fleur met je zure doos
quote:Op donderdag 28 november 2013 09:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Die zag ik gister ergens op tv, wat heeft dat mens een irritant zenuwtrekje met d'r ogen zeg. Net of ze de hele tijd staat scherp te stellen.
Ben je dan als vrouw langer zwanger?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan is behalve je begrip ook je zaad traag.
Nee.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:39 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ben je dan als vrouw langer zwanger?
Nee die grap van Gielquote:
Ik kom alleen maar hier en in het datingtopicquote:Op donderdag 28 november 2013 09:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh ja ik ook wel, maar hier op FOK! hoor je hem ook al zo vaak
Bij twijfel allebei.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:46 schreef Lamabal het volgende:
Ik twijfel.
Een ps4 of een nieuwe pc
Godver, ik had m niet door..quote:Op donderdag 28 november 2013 09:36 schreef Pino112 het volgende:
De Foute 40-45
Fleur met je zure doos
quote:
Welke heeft mooiere ogen? Voor die gaan. Tenzij ze amper borsten heeft, of kont.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bedankt voor deze tip: Leuk ook als je met 2 vrouwen date en niet kan kiezen
Gewoon "lenen" van de winkel en niet meer terug brengen.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:49 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hossel jij voor mij? Ik heb niet zo veel geld.
Kleine borstenquote:Op donderdag 28 november 2013 09:51 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Welke heeft mooiere ogen? Voor die gaan. Tenzij ze amper borsten heeft, of kont.
Wut, kleine borsten? Te klein is niet mooi. Te groot ook niet. Het moet in verhouding zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 09:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kleine borsten
Sowieso ben ik een billenman
Dat sowieso, maar heb ze liever kleiner dan groter...quote:Op donderdag 28 november 2013 09:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Wut, kleine borsten? Te klein is niet mooi. Te groot ook niet. Het moet in verhouding zijn
Uh, okéquote:
Met dit weer? wtfquote:Op donderdag 28 november 2013 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Man met ontbloot bovenlijf met grasmaaier
Allebei royal sadnessquote:Op donderdag 28 november 2013 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met dit weer? wtf![]()
Verder:
[ afbeelding ]
Gulden middenweg en zulksquote:
Anabolen.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
Alhoewel ik wel meer respect heb voor die linker. Het kost enorm veel moeite en discipline namelijk om dat voor elkaar te krijgen
Hoeft nietquote:
Behoorlijk ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domien draait vandaag matig.
Gisteren ook al.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domien draait vandaag matig.
Oke.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vergat bijna mn overstap in stilburg
Meer niet?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:58 schreef Lamabal het volgende:
Ik heb zin in kerst
Totaal random opeens zeg maar denk ik.
En dan in de kroeg zitten, sneeuw buitenquote:
Januari + februariquote:Op donderdag 28 november 2013 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Kerst
Sneeuw
Eten
"Gezelligheid"
Ik wacht met spanning tot halverwege januari als al het gedoe weer voorbij is.
Ho nee, dan kan ik niet legit mijn snor laten staan. Ik doe tenslotte wel mee aan Movember!quote:Op donderdag 28 november 2013 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
November tot en met februari mag van mij part van de aardbodem verdwijnen.
Schaatsenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
November tot en met februari mag van mij part van de aardbodem verdwijnen.
Jij snapt het, heerlijk een biertje drinken. Beetje naar dames kijkenquote:Op donderdag 28 november 2013 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan in de kroeg zitten, sneeuw buiten
Dat is leuk voor 30 min.quote:
Maar die zitten helemaal ingepakt! Kun je beter weer hebben dat ze wel rokjes aandoen, maar dat het nog te koud is om te bloot over straat te gaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Jij snapt het, heerlijk een biertje drinken. Beetje naar dames kijken
Je bent geen Nederlanderquote:
Lekker knus met z'n allen in een gezellige kroegquote:Op donderdag 28 november 2013 11:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Jij snapt het, heerlijk een biertje drinken. Beetje naar dames kijken
Nee schattige dames. Een leuke "muts" staat sommige dames leuk.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is leuk voor 30 min.
[..]
Maar die zitten helemaal ingepakt! Kun je beter weer hebben dat ze wel rokjes aandoen, maar dat het nog te koud is om te bloot over straat te gaan.
Of winterBBQquote:Op donderdag 28 november 2013 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker knus met z'n allen in een gezellige kroeg
Rond de tafel, pot bier. Vrienden erbij.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker knus met z'n allen in een gezellige kroeg
Aan de bar, met een van m'n beste vrienden, een goed gesprek met een pot bier... nieuwe mensen leren kennenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:08 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Rond de tafel, pot bier. Vrienden erbij.
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:08 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee schattige dames. Een leuke "muts" staat sommige dames leuk.
Ik vind je wel een beetje een zuurtje als ik dit zo lees allemaal (wat op deze pagina is gezegdquote:Op donderdag 28 november 2013 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Laatste keer was 2 jaar geleden alweer.
Ik houd niet van op vakantie gaan
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind je wel een beetje een zuurtje als ik dit zo lees allemaal (wat op deze pagina is gezegd).
Ben je familie van Fleur soms ?
QFT.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind je wel een beetje een zuurtje als ik dit zo lees allemaal (wat op deze pagina is gezegd).
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze is gewoon een beetje anti alles. Anti-Lowlands bijvoorbeeld. Zonder geldige reden te hebben.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben geen zuurtje. Ik geniet liever van de kleine dingen dan de grote dingen.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komen jullie daar nu pas achter?
Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben een autist geloof ik
Niks mis mee, ieder z'n ding natuurlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben geen zuurtje. Ik geniet liever van de kleine dingen dan de grote dingen.
En wrm zou ik geld spenderen aan vakantie als ik daar hoogstwaarschijnlijk hetzelfde (of minder) doe dan thuis?
Mijn zomervakantie is gewoon lekker een beetje in de tuin hangen, wandelen met honden, boeken lezen en heerlijk in je eigen bed slapen. Alles lekker ongedwongen en gewoontjes.
Ik houd gewoon van mijn eigen omgeving en "normale" dagen (dus geen feestdagen).
Ik ben een autist geloof ik
Zet je hem niet op?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:28 schreef Pandaplint het volgende:
Scandinavie. Elke dag je tent neerpleuren waar je maar wil
Kansloos inderdaad.quote:
Je haakt af?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geef haken op voor vandaag. Het wordt steeds breder terwijl dat niet de bedoeling is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |