Vergelijk de lume op de wijzers eens met de lume op de wijzerplaat. Het lijkt dat die op de wijzers is verouderd en de intensiteit voor een deel kwijt is geraakt (wat je zou verwachten na 32 jaar) en dat de lume op de plaat is bijgewerkt.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
Volgens Alfred van Juwelier Burger betreft het een Speedmaster in volledig originele staat, dus ook de wijzers en lunette. Kan namelijk zo 1-2-3 ook geen inconsistentie vinden met hoe ze horen uit te zien?
Overigens ook een mooie band dan Jackal. Enig idee wat deze via een omega dealer kosten?
Ik zou geen modemerkhorloge of plakmerk kopen. Zowel geen Guess als Armani als Boss of Calvin Klein. Allemaal overpriced voor de merknaam. Zoals in het vorige topic al werd gezegd heb je in de categorie tot 400 Euro echt veel betere klokjes.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:50 schreef Inverted_World het volgende:
Maandje terug gekregen als kado, erg blij mee, zeker aangezien ik een tijd geleden mijn soortgelijke Armani horloge in de stad ben verloren, waarschijnlijk tijdens het uittrekken van mijn jas.
[ afbeelding ]
Ik heb er geen verstand van en dat zal ongetwijfeld allemaal best zijn, beiden waren echter cadeautjes en ik was er blij mee. Ik oordeel puur op het uiterlijk, wat is " beter " aan een andere dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zou geen modemerkhorloge of plakmerk kopen. Zowel geen Guess als Armani als Boss of Calvin Klein. Allemaal overpriced voor de merknaam. Zoals in het vorige topic al werd gezegd heb je in de categorie tot 400 Euro echt veel betere klokjes.
Hmm hier moet ik dan nog eens over mailen, want bij mijn weten zou hij volledig origineel horen te zijn. Ondanks dat er geen enkele vorm van gloed wordt afgegeven door zowel de lume op de plaat alsook die op de wijzers, heeft de lume op de plaat een 'vollere' tint. Een dezer dagen schiet ik wat degelijkere plaatjes voor een beter beeld.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Vergelijk de lume op de wijzers eens met de lume op de wijzerplaat. Het lijkt dat die op de wijzers is verouderd en de intensiteit voor een deel kwijt is geraakt (wat je zou verwachten na 32 jaar) en dat de lume op de plaat is bijgewerkt.
Hogere kwaliteit, betere afwerking, complicaties, duurzamer uurwerk, kortom: meer waar voor je geld. Bij die merkklokjes betaal je alleen voor de merknaam en niet voor de techniek en kwaliteit (en design, hoewel over smaak niet te twisten valt).quote:Op woensdag 27 november 2013 18:01 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van en dat zal ongetwijfeld allemaal best zijn, beiden waren echter cadeautjes en ik was er blij mee. Ik oordeel puur op het uiterlijk, wat is " beter " aan een andere dan?
Inderdaad, en waar is Casioquote:
Mooie aanwinst! Ik ben niet zo van speedy's op staal, alleen om de pols ziet het er toch wel heel goed uit hoor !quote:Op woensdag 27 november 2013 21:05 schreef x3ro het volgende:
De beloofde degelijkere plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een dezer dagen maar eens navragen omtrent de lumen op de plaat, echter alsnog enorm blij met mijn aanwinstOverigens iemand die mij adhv de foto's kan vertellen welke exacte band dit betreft?
Mooi!quote:Op woensdag 27 november 2013 21:05 schreef x3ro het volgende:
De beloofde degelijkere plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een dezer dagen maar eens navragen omtrent de lumen op de plaat, echter alsnog enorm blij met mijn aanwinstOverigens iemand die mij adhv de foto's kan vertellen welke exacte band dit betreft?
Mooi dingquote:Op donderdag 28 november 2013 11:49 schreef CornflakesXL het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 28 november 2013 11:48 schreef CornflakesXL het volgende:
Mijn eerste zelf gekochte horloge, wat vinden jullie ervan? De foto's heb ik niet zelf gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben ze 'm ook zonder datum? Ik vind dat venstertje wat storend door de grootte.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:49 schreef CornflakesXL het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 28 november 2013 11:48 schreef CornflakesXL het volgende:
Mijn eerste zelf gekochte horloge, wat vinden jullie ervan? De foto's heb ik niet zelf gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind Seiko juist 1 van de mooiste datumaanduidingen hebbenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Hebben ze 'm ook zonder datum? Ik vind dat venstertje wat storend door de grootte.
Geen idee. het enige wat er een beetje vreemd uitziet is dat het rechter nummertje wat dieper licht, maar dit is misschien standaard zo.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Hebben ze 'm ook zonder datum? Ik vind dat venstertje wat storend door de grootte.
Excuus voor de lekenvraag, maar dan betreft het dus de originele plaat waarbij ze de uurmarkers opnieuw hebben gedaan?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:57 schreef Jackal_Omega het volgende:
Lijkt wel echt op een relume. Wel gaaf zo'n 'stepped dial'
Aanzetten zijn idd 633's dus dan zal het idd wel een 1171 betreffen. Weet jij toevallig of de 1479 nog 'makkelijk' te krijgen is? Want deze is naar mijn weten gelijk aan die 1171, maar dan wat 'steviger'.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:58 schreef Jackal_Omega het volgende:
Band lijkt trouwens een 1171. Waarschijnlijk 633 aanzetten.
Stond voor 2150,- op internet voor de klok zonder papieren en doos. Echter bleek ter plekke dat de doos er(al dien niet helemaal ingetaped) gewoon bij zat. Deze heb ik gelukkig ook weer helemaal mooi kunnen makenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Mooi!Wat is de richtprijs voor deze geweest? Ik wil nog eens een Seamaster hebben, maar die liggen behoorlijk boven mijn budget.
Nope, ik ben die Franse hokken rijder van DFquote:Op donderdag 28 november 2013 15:43 schreef F10F30 het volgende:
Even een post in het nieuwe topic zodat ik hem makkelijk terug kan vinden.
Gefeliciteerd met je aankoop x3ro, volgens mij zag ik hem op Driving-Fun ook al voorbij komen of verwar ik je nu met iemand anders? Al ben ik normaal geen liefhebber van bracelets, een Speedy, en helemaal een van die tijd hoort gewoon aan een stalen band. Zet dat NATO-idee gauw uit je hoofd!![]()
Pfoe, wat een bak met geld.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Excuus voor de lekenvraag, maar dan betreft het dus de originele plaat waarbij ze de uurmarkers opnieuw hebben gedaan?
[..]
Aanzetten zijn idd 633's dus dan zal het idd wel een 1171 betreffen. Weet jij toevallig of de 1479 nog 'makkelijk' te krijgen is? Want deze is naar mijn weten gelijk aan die 1171, maar dan wat 'steviger'.
[..]
Stond voor 2150,- op internet voor de klok zonder papieren en doos. Echter bleek ter plekke dat de doos er(al dien niet helemaal ingetaped) gewoon bij zat. Deze heb ik gelukkig ook weer helemaal mooi kunnen makenBen eens verder gaan speuren en wanneer je deze prijs vergelijkt met andere Speedy's met cal 861 uit begin '70 is deze ook zéér redelijk te noemen.
edit: Bij dezelfde toko hebben ze overigens ook een 6-tal Seamasters in de categorie 1750-3000 euro.
Ach het is ook net wat je leuk vind, ik moet er zelf immers ook voor sparen(student met parttime baan). De een gaat 2x maand naar een flink feestje, ik leg wat weg voor een klokje. En wanneer je eenmaal een begin hebt gemaakt qua klok die je in kunt ruilen, is het gat met je nieuwe grail ook een stuk kleiner. Denk overigens wel dat deze niet meer weg gaat en dat ik maar gewoon hard moet sparen voor een 2e. Dan duurt 't maar wat langerquote:Op donderdag 28 november 2013 17:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Pfoe, wat een bak met geld.Daar werk ik een maand voor
Pfoe, ik wou dat ik (als werkende) geld over hadquote:Op donderdag 28 november 2013 17:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ach het is ook net wat je leuk vind, ik moet er zelf immers ook voor sparen(student met parttime baan). De een gaat 2x maand naar een flink feestje, ik leg wat weg voor een klokje. En wanneer je eenmaal een begin hebt gemaakt qua klok die je in kunt ruilen, is het gat met je nieuwe grail ook een stuk kleiner. Denk overigens wel dat deze niet meer weg gaat en dat ik maar gewoon hard moet sparen voor een 2e. Dan duurt 't maar wat langer
De vriendin is gelukkig niet al te demandingquote:Op donderdag 28 november 2013 17:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Pfoe, ik wou dat ik (als werkende) geld over had
google is your friendquote:Op donderdag 28 november 2013 20:23 schreef mista het volgende:
Ik zit met een probleempje. Een aantal jaar terug (2010 of 2011 ofzo) heb ik bij de juwelier een mooie klok van Tommy Hilfiger gezien. Niet gekocht en daar heb ik spijt van. Nu kan ik hem echter nergens meer vinden. Geen idee welk type het is, maar als ik hem zie herken ik hem direct. Heb nog een foldertje gehad van Tommy horloges waar ie instond.
Iemand ideeën? Kan ik ergens oude collecties of folders terugzien?
Wat natuurlijk ook kan, is dat je die jongen blij laat zijn met zijn cadeau.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Hogere kwaliteit, betere afwerking, complicaties, duurzamer uurwerk, kortom: meer waar voor je geld. Bij die merkklokjes betaal je alleen voor de merknaam en niet voor de techniek en kwaliteit (en design, hoewel over smaak niet te twisten valt).
No shit Sherlock! Daar kon ik m dus niet vindenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:28 schreef mcwops het volgende:
[..]
google is your friend
http://preview.tinyurl.com/po6e942
Mag Vostok Europe ook?quote:
Wmb wel, maar dat is een heel ander merk (en een stuk duurder)!quote:
Mooi, welk type is dit?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:28 schreef CoolGuy het volgende:
Zo ziek als een hond maar 't toch niet kunnen laten om een klokje om te hebben
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:28 schreef CoolGuy het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een lust voor het oogquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:28 schreef CoolGuy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een heel heel erg mooi klokjequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Longines 4x Retrograde uit de Master Collection.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ruil die eens heel even snel voro die van gister!quote:Op zondag 1 december 2013 22:34 schreef CoolGuy het volgende:
Ennnnn vandaag weer een ander klokje om. Excuses voor de crappy telefoonfoto, maar 't moet maar even zo![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 09:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat is een heel heel erg mooi klokje*jaloers*
Natuurlijk mag je dat vragen. Hij staat in de prijslijst voor ¤ 2.320 euro. Of dat binnen of buiten je budget valt mag je zelf bepalen maar ik ben wel benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ruil die eens heel even snel voro die van gister!
Die Hamilton is een lompe klok, zeker vergeleken met die Longines maar hij is wel lekker groot. T is een beetje een patsklok qua looks, eeen daar hou ik op zich wel van.
Breitling - Instruments for Professionals
Wauw. Ja. Dat is op dit moment wel een beetje buiten budget voor een horloge. Het zal op dit moment bij dromen blijven. Wellicht bij speciale gelegenheid.quote:Op maandag 2 december 2013 10:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat vragen. Hij staat in de prijslijst voor ¤ 2.320 euro. Of dat binnen of buiten je budget valt mag je zelf bepalen maar ik ben wel benieuwd.
Die Hamilton is een lompe klok, zeker vergeleken met die Longines maar hij is wel lekker groot. T is een beetje een patsklok qua looks, eeen daar hou ik op zich wel van.
Die Longines is ook veel mooier, maar eigenlijk zijn ze niet met elkaar te vergelijken. Ze zijn niet gelijk qua 'type' horloge als je begrijpt wat ik bedoel. Die Hamilton is overigens een stuk goedkoper, want ¤ 1.500, is te krijgen met witte wijzerplaat en leren band.quote:Op maandag 2 december 2013 10:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wauw. Ja. Dat is op dit moment wel een beetje buiten budget voor een horloge. Het zal op dit moment bij dromen blijven. Wellicht bij speciale gelegenheid.
Dit is niet het klokje om mijn 2 tellende collectie uit te breiden. (Een Davis en een CalvinKlein).
Ja, is ook niet lelijk maar ik vind je Longines veel mooier.
Mooie diver, me likes! Wat is t exacte model? Zelf voor de Speedy nog naar een Breitling Avenger black steel zitten kijken, maar helaas wat buiten budget.quote:Op maandag 2 december 2013 09:14 schreef Jackal_Omega het volgende:
Voor mij vandaag deze
[ afbeelding ]
Dit is de M1 Avengerquote:Op maandag 2 december 2013 11:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mooie diver, me likes! Wat is t exacte model? Zelf voor de Speedy nog naar een Breitling Avenger black steel zitten kijken, maar helaas wat buiten budget.
Ik heb wel eens cape cod doekjes bij mooihorloges gekocht, geen problemen met de afhandeling gehad. Maar ja het gaat dan ook om een relatief klein bedrag waar je ook geen garantie issues zal hebben.quote:Op maandag 2 december 2013 11:17 schreef penny-wise het volgende:
Iemand hier wel eens iets besteld bij mooihorloge .nl?
Ik wilde een horloge kopen waar er nog 1 van op voorraad was maar twijfelde steeds en ja hoor, gisteravond uitverkocht. Kon natuurlijk een verkooptrucje zijn omdat ik vaak het horloge aanklikte maar vandaag was ie trouwens weer te koop.
Heb hem besteld, we zullen het zien of ie aankomt..quote:Op maandag 2 december 2013 19:37 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Ik heb wel eens cape cod doekjes bij mooihorloges gekocht, geen problemen met de afhandeling gehad. Maar ja het gaat dan ook om een relatief klein bedrag waar je ook geen garantie issues zal hebben.
Heb ff opgezocht, ik had zondagavond bestelling geplaatst. Maandagochtend om 9 uur bestelling verwerkt. Dinsdag rond 5 uur afgeleverd. Heb je iig een indicatie hoe lang het duurt.quote:Op maandag 2 december 2013 20:34 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Heb hem besteld, we zullen het zien of ie aankomt..
Wat is het typenummer van deze Seiko? Dit zou wel eens mijn volgend horloge kunnen wordenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:49 schreef CornflakesXL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je de tools hebt kan je dat prima zelf. Zo niet, dan zou ik even naar de juwelier gaan, het is een fluitje van een cent.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:32 schreef flyguy het volgende:
Zelf een metalen polsbandje wat inkorten, is dat te doen voor een onhandig persoon zoals mijzelf of is het handiger even naar een juwelier te gaan?
Geen idee waar je nog op moet letten buiten de bandmaat. Zelf heb ik 'm van natostrapco.com en ben zeer te spreken over de kwaliteit, levering en afhandeling. Heb voorheen een andere nato bij een Nederlandse website gekocht en deze is toch echt een stuk minder in kwaliteit.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:51 schreef Quir het volgende:
Ik overweeg deze combinatie, kun je een nato er zo doorheen schuiven, of moet ik nog ergens op letten? En waar zou ik één nato het beste kunnen bestellen?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
nergens meer te koop, als iemand een look a like weet dan hou ik me aanbevolen. Vond al de Seiko Sarb017 maar die is een stuk duurder.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:13 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn broertje tipte mij de Orient Marshall. Na even rond te hebben gekeken wil ik er eigenlijk best wel eentje hebben.Iemand ervaring hiermee? Ik heb een Mako en die bevalt perfect.
Zie er op Ebay nog wel een paar staan.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:52 schreef Skv het volgende:
[..]
nergens meer te koop, als iemand een look a like weet dan hou ik me aanbevolen. Vond al de Seiko Sarb017 maar die is een stuk duurder.
Dat vind ik erg leuk om te horenquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:46 schreef osmo het volgende:
[..]
Wat is het typenummer van deze Seiko? Dit zou wel eens mijn volgend horloge kunnen worden
waar dan? Ik zie alleen een zwarte staan.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:03 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Zie er op Ebay nog wel een paar staan.
Oh, als ik verder naar beneden scroll bij "meer verwante artikelen" staan er nog 4 of 5. Ook beetje andere prijzen dan die zwarte, nadeel is dat ze in Amerika liggen..quote:Op donderdag 5 december 2013 13:54 schreef Skv het volgende:
[..]
waar dan? Ik zie alleen een zwarte staan.
Wat vindt je 'te groot'?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
Zijn er ook dames hier?
Zoek eigenlijk zelf iets moois van rond de 400 euro oid. Heb het gevoel dat er veel horloges zijn van rond de 100-200 en veel van 750+ maar zie niet veel mooie dingen er tussenin..
En wil niet een enorme kast maar ook niet zo'n mini 'oma' horloge.
Vond deze Citizen erg mooi:
[ afbeelding ]
En volgens mij kwalitatief ook wel hoogwaardig.. Mee eens? Maar die is dus voor mannen en de breedte van de kast was ook iets te groot voor mijn pols.. Kan dus alleen bijna geen 'platte' vrouwenhorloges vinden. Iemand een idee?
Bovenstaande is: Ø CA. 36MMquote:
36mm is te groot? Oef, dat moet dus echt klein zijn ja. Ik zal eens gaan zoeken. Jij zegt 'ongeveer 400 euro'. Maar ja, is 500 euro ook nog ongeveer 400 of wat? Maw, wat is je budget echt?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bovenstaande is: Ø CA. 36MM
Dat is dus te groot, maar niet heel veel te groot, misschien een paar millimeter.
Hoogte CA. 4,8MM - dat is mooimag best iets dikker maar niet heel veel.
Ik heb een vrouwenpolsquote:Op donderdag 5 december 2013 20:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
36mm is te groot? Oef, dat moet dus echt klein zijn ja. Ik zal eens gaan zoeken. Jij zegt 'ongeveer 400 euro'. Maar ja, is 500 euro ook nog ongeveer 400 of wat? Maw, wat is je budget echt?
Oh en moet het een 'echt' horloge zijn of mag iets als Calvin Klein (naja, waar Ck op staat dan) ook?
http://www.fortis-watches(...)t=814&triggerart=882 ?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
Mooimaar misschien iets te klassiek.. En wil graag of een lichtgekleurd of een metalen bandje!
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
http://www.fortis-watches(...)t=814&triggerart=882 ?
Hee, ik mag hopen dat jij ook veeleisend was over je eigen horloge(s)quote:Op donderdag 5 december 2013 20:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
't scheelt dat je niet veeleisend bent
ja maar dat zijn herenhorloges, en ik hou van grote horloges en ik heb een iets ruimer budget dan jijquote:Op donderdag 5 december 2013 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee, ik mag hopen dat jij ook veeleisend was over je eigen horloge(s)
Heel mooiquote:Op donderdag 5 december 2013 20:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja maar dat zijn herenhorloges, en ik hou van grote horloges en ik heb een iets ruimer budget dan jij
http://www.mido.ch/fr/content/m0012301111101 ?
Zo te zien niet in Nederlandquote:Op donderdag 5 december 2013 20:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heel mooimaar hoe duur is 'ie en waar te koop?
Ja en dan 25% importbelasting betalenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zo te zien niet in NederlandMido staat genoemd als merk in de OP, en staat daar geprijsd tussen de 400 en 600 euro. Maar ja, je kunt 'm dus niet in Nederland kopen. Wellicht wel online op hun site?
Details.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en dan 25% importbelasting betalenlaatst ook al moeten doen voor een ring, niet echt een fijne bijkomstigheid.
Haha ja ik ga ook zo. Thanks en fijne avondquote:Op donderdag 5 december 2013 20:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Details.![]()
Ik ga nog even verder zoeken, maar ik moet zo weg, dus als ze aan de deur staan zie je geen post meer van me
Balmain iets?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
Zijn er ook dames hier?
Zoek eigenlijk zelf iets moois van rond de 400 euro oid. Heb het gevoel dat er veel horloges zijn van rond de 100-200 en veel van 750+ maar zie niet veel mooie dingen er tussenin..
En wil niet een enorme kast maar ook niet zo'n mini 'oma' horloge.
Vond deze Citizen erg mooi:
[ afbeelding ]
En volgens mij kwalitatief ook wel hoogwaardig.. Mee eens? Maar die is dus voor mannen en de breedte van de kast was ook iets te groot voor mijn pols.. Kan dus alleen bijna geen 'platte' vrouwenhorloges vinden. Iemand een idee?
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Geen idee waar je nog op moet letten buiten de bandmaat. Zelf heb ik 'm van natostrapco.com en ben zeer te spreken over de kwaliteit, levering en afhandeling. Heb voorheen een andere nato bij een Nederlandse website gekocht en deze is toch echt een stuk minder in kwaliteit.
Zal daar alvast rondkijken, thanksquote:Op donderdag 5 december 2013 07:51 schreef Jackal_Omega het volgende:
Cheapestnatostraps.com schijnt ook wel goed te zijn. De mijne komen snel binnen, dan kan ik er wel iets over zeggen.
Goede tip! Vind alleen de overgang van de kast naar het bandje meestal niet mooi..quote:
Niet naar de betrouwbaarheid van die sites gekeken, maar dit zijn er 3quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goede tip! Vind alleen de overgang van de kast naar het bandje meestal niet mooi..
Kwam op mijn zoektocht deze tegenheeeeel mooi:
[ afbeelding ]
Vind die maanfase indicators ook echt heel gaaf! Alleen, waar is deze te koop? Zie 'm weer op nul Nederlandse sites
het is dus een Aerowatch Miss Luna nr 43938 AA04
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:31 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Niet naar de betrouwbaarheid van die sites gekeken, maar dit zijn er 3
http://yixx.nl/nl-nl/online/aerowatch-horloge_056-43938aa03
http://shop.hofland-juwel(...)orloge_056-43938aa03
http://www.saletime.nl/nl(...)s/aerowatch-horloges
Yixx.nl, volgens mij kwamen ze bij alle sites van die Hofland juwelier (waren sites die de restpartijen van juweliers verkopen). Het zal wel goed zijn, en indien dat niet zo is heb ik 14 dagen om 'm terug te sturen en mijn geld terug te krijgen.quote:
Ja, zal wel goed komen hoor. Wel leuk om te lezen dat het horloge wat je "heeeeel mooi" vindt zomaar te bestellen wasquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yixx.nl, volgens mij kwamen ze bij alle sites van die Hofland juwelier (waren sites die de restpartijen van juweliers verkopen). Het zal wel goed zijn, en indien dat niet zo is heb ik 14 dagen om 'm terug te sturen en mijn geld terug te krijgen.
Ja daar was ik ook erg blij mee! Maar hoezo kon jij 'm wel vinden en ik niet? Ben meestal niet de slechtste googlegebruiker..quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:03 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja, zal wel goed komen hoor. Wel leuk om te lezen dat het horloge wat je "heeeeel mooi" vindt zomaar te bestellen was
Het is het type AA03 ipv AA04, kwam eerst alleen eentje met een bruin bandje tegen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook erg blij mee! Maar hoezo kon jij 'm wel vinden en ik niet? Ben meestal niet de slechtste googlegebruiker..
Ahaaaa. Nou nogmaals dank voor de moeite!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:07 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Het is het type AA03 ipv AA04, kwam eerst alleen eentje met een bruin bandje tegen.
Bij mij zegt 'ie nu ook product niet gevonden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:07 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Het is het type AA03 ipv AA04, kwam eerst alleen eentje met een bruin bandje tegen.
Oh, je hebt echt de laatste, staat gelijk niet meer op die 3 sites. oh, toch wel
![]()
Op yixx nog wel, die andere site idd niet meer, is een goed teken toch..quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij mij zegt 'ie nu ook product niet gevonden.
Ja maar ook daar is de 'in winkelwagen' knop weg. Kom net deze foto's tegen:quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:49 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Op yixx nog wel, die andere site idd niet meer, is een goed teken toch..
225 en dan 8 echte diamantjes..? ehh..dat lijkt me...een beetje sterk? Wel een mooi horloge om te zien, absoluut. Ook tof om een vrouw in dit topic te zienquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ook daar is de 'in winkelwagen' knop weg. Kom net deze foto's tegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige jammere is dat het een quartz is, maar denk dat 225 een hele goede deal is voor saffierglas en echte diamantjes etc.
Tsja, is toch echt waar (als ik de specs op internet zou moeten geloven in ieder geval). Die mini diamantjes kosten amper iets hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
225 en dan 8 echte diamantjes..? ehh..dat lijkt me...een beetje sterk? Wel een mooi horloge om te zien, absoluut. Ook tof om een vrouw in dit topic te zien
Gewoon kopen joh, straks maak je de overstap naar een automaat, etc etc, het is een virus dat je grijptquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, is toch echt waar (als ik de specs op internet zou moeten geloven in ieder geval). Die mini diamantjes kosten amper iets hooren hij was hiervoor 375
En ja gezelligalleen natuurlijk maar weer de vraag of ik hierna nog 5 horloges ga kopen ofzo, haha.
Ja en het vorige virus leidde tot zoietsquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gewoon kopen joh, straks maak je de overstap naar een automaat, etc etc, het is een virus dat je grijpt
Boeit niksquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en het vorige virus leidde tot zoiets
Dure hobby's
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Boeit niksGeld moet waaien
(jaja, de uitdrukking is dat geld moet rollen maar ik doe niet aan klein geld
)
bitch please ook echtquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]bitch please. Maar inderdaad, als je iets graag wil hebben moet je het gewoon kopen.
Dat ziet er op die speedy werkelijk top uitquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:24 schreef Jackal_Omega het volgende:
Binnen!!
[ link | afbeelding ]Collectie nov. 2013 by -Tom*K-
Al helemaal wanneer 't synthetische diamantjes betreft, die kosten al helemaal niets bij zo'n formaat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, is toch echt waar (als ik de specs op internet zou moeten geloven in ieder geval). Die mini diamantjes kosten amper iets hooren hij was hiervoor 375
En ja gezelligalleen natuurlijk maar weer de vraag of ik hierna nog 5 horloges ga kopen ofzo, haha.
Nouja ik neem dus aan dat ze niet synthetisch zijn, dan zouden ze dat erbij moeten zetten. Zulke echte diamantjes kosten misschien een keer 5 euro per stuk, dat stelt niets voor.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat ziet er op die speedy werkelijk top uitWaar heb je die leren strap vandaan if I may ask? Die digital camo strap heeft ook wel echt iets. Wel wat voor de zomer.
[..]
Al helemaal wanneer 't synthetische diamantjes betreft, die kosten al helemaal niets bij zo'n formaat.
Is overigens hiervoor:quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:10 schreef Skv het volgende:
Waar koop ik bruinleren 2 piece nato bandjes? Heb alleen een oud topic op WUS gezien, maar die kosten 60 dollar.
Crown & Buckle al bekeken?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Is overigens hiervoor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb een hele toffe glazen caseback van mijn broertje gekregen voor mijn verjaardag. Op mijn Scuba gezet, maar ik heb een normale bruinleren nato strap en dan zie je de back alsnog niet omdat die stomme nato er overheen zit.
Komen van cheapestnatostraps.com. Leren zijn 15 dollar per stuk excl tax en verzenden a 4 dollarquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat ziet er op die speedy werkelijk top uitWaar heb je die leren strap vandaan if I may ask? Die digital camo strap heeft ook wel echt iets.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Boeit niksGeld moet waaien
(jaja, de uitdrukking is dat geld moet rollen maar ik doe niet aan klein geld
)
Begrijp wat je bedoelt, ik voel me zoiets als naakt zonder horloge.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:28 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, maar voor zover ik zie geen tweedelige nato's. Alleen gewone tweedelige straps.quote:Op zondag 8 december 2013 11:13 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Crown & Buckle al bekeken?
http://www.crownandbuckle.com/
quote:
Die zie ik nu ook! Ken zelf het merk niet en blijkbaar is de nieuwprijs 250 en nu 90quote:Op zondag 8 december 2013 18:33 schreef Quir het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een 8926OB, in januari gekocht. Erg tevreden over, zeker gezien wat ik er voor heb betaald.
[ afbeelding ]
Waar is 'ie 90?quote:Op zondag 8 december 2013 19:35 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Die zie ik nu ook! Ken zelf het merk niet en blijkbaar is de nieuwprijs 250 en nu 90
Thanks, maar die site ziet eruit als een immense scamquote:Op zondag 8 december 2013 21:58 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hier is die 80
http://www.bobjuweliers.n(...)z-8713208179103.html
Nah kom zo snel geen Radar of Kassa topics tegen over ze.. Zag hem ook op deze site:quote:Op zondag 8 december 2013 22:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Thanks, maar die site ziet eruit als een immense scam
Hmm, toch wel een leuk alternatief voor een Submariner. Even over nadenkenquote:Op zondag 8 december 2013 22:09 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nah kom zo snel geen Radar of Kassa topics tegen over ze.. Zag hem ook op deze site:
http://www.fashionchick.nl/p/invicta-pro-diver-14969/21499617/
Twijfel alleen of dat hetzelfde horloge is.. Quartz ipv automatic ofzo
Kan alleen niet echt een juwelier vinden met streetview op de Kerkstraat 18 in Hankquote:Op zondag 8 december 2013 22:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Thanks, maar die site ziet eruit als een immense scam
Z'n emailadres bevat ook een spelfout, beetje riskyquote:Op zondag 8 december 2013 22:18 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Kan alleen niet echt een juwelier vinden met streetview op de Kerkstraat 18 in Hank
Maar je kan ook je parket door hem laten schuren, da's dan weer wel makkelijk..quote:Op zondag 8 december 2013 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Z'n emailadres bevat ook een spelfout, beetje risky
Wat?quote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar je kan ook je parket door hem laten schuren, da's dan weer wel makkelijk..
Het mobiele nummer en adres van Bobjuweliers is hetzelfde als die van Bobparketquote:
Veelzijdige juwelierquote:Op zondag 8 december 2013 22:50 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Het mobiele nummer en adres van Bobjuweliers is hetzelfde als die van Bobparket![]()
http://www.bobparket.nl/contact.html
Nee, knulletje.quote:Op zondag 8 december 2013 22:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zit die opmerking je zo dwars? Jochie toch.
quote:
Julliequote:
Tissot Visodate.quote:Op zondag 8 december 2013 23:30 schreef Susteren het volgende:
Wat is volgens jullie het mooiste automatisch horloge, klassieke stijl onder de 500?
Ik heb zelf vrijwel een identiek horloge, maar dan van Seiko. Zal morgen even typenummer opzoeken, je kan beter Seiko nemen dan Pulsar imoquote:Op zondag 8 december 2013 23:56 schreef Brampski92 het volgende:
Zit eraan te denken deze te kopen (om mee te beginnen)
[ afbeelding ]
Gok dat z'n issue samen hangt met je opmerking over dat geld moet waaien. Iets met afgunst en zuunige Friesjesquote:
Als je ooit nog een donatie persoon zoekt, mocht je collectie te groot worden. Ik hou me vooral aanbevolen.quote:Op maandag 9 december 2013 17:28 schreef Fisherman het volgende:
Even een nieuwe foto met de telefoon:
[ afbeelding ]
Ik zag de vingerafdruk pas te laat.
Deze krijg ik als het goed is deze week binnen, ben er momenteel al 5 weken op aan het wachten!quote:Op maandag 9 december 2013 20:10 schreef Hatch22 het volgende:
Ik ben op zoek naar een mooi - liefst mechanisch - horloge van rond de 500 euro (mag ook iets hoger). Na een aantal jaren met een relatief simpele Festina/Seiko, wil ik nu de volgende 'stap' gaan maken. Qua stijl vind ik de Tissot Tradition Perpetual Calendar erg mooi. Klassiek, maar speels. Thanks alvast.
[ afbeelding ]
Ik heb deze van 't weekend toevallig om gehad. Hoewel mooi horloge vond ik 't toch niks. Hij was hoe dan ook te klein, geen glass bottom, t was 't gewoon eigenlijk net niet. Maar dat neemt niet weg dat 't wel een mooi ding is.quote:Op maandag 9 december 2013 20:10 schreef Hatch22 het volgende:
Ik ben op zoek naar een mooi - liefst mechanisch - horloge van rond de 500 euro (mag ook iets hoger). Na een aantal jaren met een relatief simpele Festina/Seiko, wil ik nu de volgende 'stap' gaan maken. Qua stijl vind ik de Tissot Tradition Perpetual Calendar erg mooi. Klassiek, maar speels. Thanks alvast.
[ afbeelding ]
Ik heb weleens meerdere klokjes tegelijk gehad, o.a. omega en breitling.quote:Op maandag 9 december 2013 20:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Als je ooit nog een donatie persoon zoekt, mocht je collectie te groot worden. Ik hou me vooral aanbevolen.
Wat een mooi klokje zeg. Heel erg mooiEn niet alleen om de naam die erop staat
Deze heb ik nu. Ik raad je de Tissot Visodate aan. Die kan je kopen voor 455 euro.quote:Op maandag 9 december 2013 20:10 schreef Hatch22 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer mooie klok zonder té erg op te vallen. Zelf moet onderstaande combi er nog een keer komen mits geld(Ja, incl leren strapquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:23 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Ik heb weleens meerdere klokjes tegelijk gehad, o.a. omega en breitling.
Op dit moment is dit mijn enige klok, er komt er nog wel een keer een bij, vooral van manufacture IWC ben ik erg gecharmeerd, zoals de nieuwe portuguese chrono classic.
Hier nog wat plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Visodate of LeLocle inderdaadquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Deze heb ik nu. Ik raad je de Tissot Visodate aan. Die kan je kopen voor 455 euro.
[ afbeelding ]
Is ook een erg gaaf model, zeker als je van vintage houdt.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zeer mooie klok zonder té erg op te vallen. Zelf moet onderstaande combi er nog een keer komen mits geld(Ja, incl leren strap) Heb er meerdere foto's intussen van gezien, iemand die ik ken rocked deze combo toevallig en het ziet er echt
![]()
uit
[ afbeelding ]
Mooi klokje als je 'm zo om ziet. Goede keuze geweestquote:Op woensdag 11 december 2013 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
Nou, hij is binnen. Erg blij mee! En yixx.nl dus prima te vertrouwen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echte maanfase of dag/nacht indicator?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
Nou, hij is binnen. Erg blij mee! En yixx.nl dus prima te vertrouwen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelf was ik ook altijd groot voorstander van saffier ipv plexi. Echter sinds ik m'n Speedy heb ben ik erachter gekomen dat met een beetje van die Polywatch in huis, het allemaal zo'n ramp nog niet is.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:30 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Is ook een erg gaaf model, zeker als je van vintage houdt.
Toch geef ik de voorkeur aan saffier boven plexi, hoewel plexi wel veel mooier is voor het oog.
Ik heb wel een model met lugholes gehad, een gmt master. Hoort wel bij de oude modellen vind ik.
Het model wat je toont heeft verder ook een hele mooie matte nipple dial.
De ultieme versie hiervan is dan wel de milsub denk ik, die heeft vaste lugs.
Op zich een aardige stijl. Heeft wel wat weg van een Nomos, Bell & Ross of een Panerai. Enige puntje van kritiek zou voor mij de date zijn, die vind ik wat uit balans op de wijzerplaat.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:50 schreef Geelman het volgende:
Wat vindt men hier van een Certina DS Caimano?
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:40 schreef Skv het volgende:
Lijkt wel van die vreselijke zooi van Diesel.
Op een speedy hoort inderdaad plexi en polywatch is zoals ik heb gelezen inderdaad een wondermiddel.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zelf was ik ook altijd groot voorstander van saffier ipv plexi. Echter sinds ik m'n Speedy heb ben ik erachter gekomen dat met een beetje van die Polywatch in huis, het allemaal zo'n ramp nog niet is.
Overigens groot gelijk met een Milsub, ook een prachtige klok
Ik ben met zulke zaken helaas een beetje een perfectionist en stoor me daar dan enorm aan. Dat van sterker zijn klopt idd. Op zo'n Speedy plexi kan je met een hamer slaan zonder dat het barst(wanneer het glas los is that is).quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:26 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Op een speedy hoort inderdaad plexi en polywatch is zoals ik heb gelezen inderdaad een wondermiddel.
Ik moet wel zeggen, op een plexi mogen eigenlijk ook wel wat krasjes zitten, zolang je de tijd maar kan aflezen. Plexi geeft aan dat het horloge wel tegen een stootje kan, het is ook een stuk sterker dan saffierglas.
Leuke Breguet, lemania based toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:07 schreef Jackal_Omega het volgende:
prachtig ding, ik vind ze alleen wel wat aan de prijs, die Breguets. Heb je er close ups van?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:07 schreef Jackal_Omega het volgende:
Vet ding, ligt bij Burger ook een mooie van. Helaas worden ze niet zo enorm veel gekocht/gedragen want dit is toch echt prachtigquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:07 schreef Jackal_Omega het volgende:
Daar krijg je dan wel een stuk horloge historie voor terug(gezien Breguete o.a. uitvinder is van de tourbillon) In mijn ogen zijn de prijzen wel 'te verwachten' en gelukkig bij lange na niet zo gek als bij PPquote:Op zondag 15 december 2013 22:41 schreef Skv het volgende:
[..]
prachtig ding, ik vind ze alleen wel wat aan de prijs, die Breguets. Heb je er close ups van?
Nog geen close-ups. Vond dit al dichtbij genoegquote:Op maandag 16 december 2013 07:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vet ding, ligt bij Burger ook een mooie van. Helaas worden ze niet zo enorm veel gekocht/gedragen want dit is toch echt prachtig
[..]
Daar krijg je dan wel een stuk horloge historie voor terug(gezien Breguete o.a. uitvinder is van de tourbillon) In mijn ogen zijn de prijzen wel 'te verwachten' en gelukkig bij lange na niet zo gek als bij PP(waar de mooierds steevast rond de ton zitten)
De stalen marine met grote datum valt op zich ook nog wel mee, dacht iets rond de 11k.quote:Op maandag 16 december 2013 07:59 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Nog geen close-ups. Vond dit al dichtbij genoeg
Qua prijs zit dit nieuw op het niveau van een Submariner date. Blijft een sloot geld maar alle andere modellen zijn echt een flink stuk duurder.
Dat bedoel ik. De Marine is bijna dubbel de prijs van deze. Koop ooit nog een La Tradition in witgoud. Vind dat zo'n geil horloge.quote:Op maandag 16 december 2013 16:22 schreef Fisherman het volgende:
[..]
De stalen marine met grote datum valt op zich ook nog wel mee, dacht iets rond de 11k.
Toch voor een uurwerk met alleen datum en een rubberen band flink aan de prijs.
De rest zit daar inderdaad een stuk boven en zijn ook vaak voorzien van een edelmetalen kast.
Die vond ik in het echt juist heel erg tegenvallen.quote:Op maandag 16 december 2013 17:53 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. De Marine is bijna dubbel de prijs van deze. Koop ooit nog een La Tradition in witgoud. Vind dat zo'n geil horloge.
In die prijsklasse kwam hier toch ook een mooie Nautilus van PP(Staal met blauwe plaat aub)quote:Op maandag 16 december 2013 18:26 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Die vond ik in het echt juist heel erg tegenvallen.
Vorig jaar in Zurich erg vaak gezien. Misschien omdat ik niet zo van opengewerkte horloges houd.
Het is overigens wel een heel mooi elegant formaat.
In de prijsklasse rond de 15 tot 20k zou ik toch liever simpele patek kopen of anders een mooie edelmetalen IWC.
"quote:Op maandag 16 december 2013 17:53 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. De Marine is bijna dubbel de prijs van deze. Koop ooit nog een La Tradition in witgoud. Vind dat zo'n geil horloge.
Inderdaad een goede keuze. Hoewel er evenveel mensen hem liefhebben als afschuwen, vind ik de nautilus erg gaaf.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
In die prijsklasse kwam hier toch ook een mooie Nautilus van PP(Staal met blauwe plaat aub)
Echte. Wie koopt er nou een dag/nacht dingquote:Op woensdag 11 december 2013 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echte maanfase of dag/nacht indicator?
Drukkertje op de zijkant van de kast misschien?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echte. Wie koopt er nou een dag/nacht ding
Maar ze hebben 'm verkeerd ingesteld dus moet nog even langs de juwelier. Geen idee hoe je dat goed afstelt, hij heeft nl geen pinnetje dat je er op twee/meerdere manieren uit kunt trekken.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Drukkertje op de zijkant van de kast misschien?
Geen handleiding niks bij gehad?quote:
Misschien te enthousiast weggegooid maar volgens mij niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen handleiding niks bij gehad?
Toch moet je hem gewoon met het knopje aan de rechterkant kunnen stellen. Misschien eerst los draaien ofzo, maar denk eigenlijk iets harder trekken.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien te enthousiast weggegooid maar volgens mij niet.
Ja ik heb er echt hard aan getrokken en geprobeerd te draaien etc maar het werkt niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:48 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Toch moet je hem gewoon met het knopje aan de rechterkant kunnen stellen. Misschien eerst los draaien ofzo, maar denk eigenlijk iets harder trekken.
http://www.aerowatch.com/(...)30-Calibre-43-EN.pdf
Draait dat knopje wel gewoon vrij nu? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een tang nodig heb om hem los te krijgen, maar misschien lukt het als je je nagels tussen de kast en het knopje samen knijp.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb er echt hard aan getrokken en geprobeerd te draaien etc maar het werkt niet.
Tijd verzetten gaat prima. Maar heb zelfs met m'n tanden eraan getrokken maar geen beweging in te krijgen..quote:Op woensdag 18 december 2013 23:11 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Draait dat knopje wel gewoon vrij nu? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een tang nodig heb om hem los te krijgen, maar misschien lukt het als je je nagels tussen de kast en het knopje samen knijp.
Oh, maar de ene kant op draaien zou tijd verzetten zijn en de andere kant op de maanfase verzetten.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tijd verzetten gaat prima. Maar heb zelfs met m'n tanden eraan getrokken maar geen beweging in te krijgen..
Wat bedoel je met andere kant op? Beide richtingen draaien is toch gewoon de tijd?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:22 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Oh, maar de ene kant opdraaien zou tijd verzetten zijn en de andere kant op de maanfase verzetten.
Maar dat knopje heeft maar 2 standen:quote:Op woensdag 18 december 2013 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat bedoel je met andere kant op? Beide richtingen draaien is toch gewoon de tijd?
Ah ik zie het alquote:Op woensdag 18 december 2013 23:25 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar dat knopje heeft maar 2 standen:
1 Neutrale stand: geen correctie
2 uitgetrokken positie: voor het instellen van uw horloge
en instellen van de maanfase.
Maar je kan de maand en jaar toch niet instellen? De maan staat toch niet elke maand op dezelfde datum op dezelfde stand?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah ik zie het alje moet gewoon oneindig veel uren vooruit draaien en dan draait de maan mee.
VREEMD. Je hoort eigenlijk de datum in te kunnen stellen voor precieze maanfase, maar goed.
Bedankt voor je hulp
Volgens mij moet je op de dag van de volle maan (te vinden op internet maanfase kalenders, maar ook in mijn agenda bijvoorbeeld) de maanfase instellen op volle maan. En vanaf dan draait 'ie dus automatisch mee met de maanfases.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:29 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar je kan de maand en jaar toch niet instellen? De maan staat toch niet elke maand op dezelfde datum op dezelfde stand?
OK, mooi dat het voor elkaar is, scheelt weer bezoekje aan juwelier.. Zat al te kijken hoeveel tijd je nog had om hem te retourneren, maar is gelukkig niet nodigquote:Op woensdag 18 december 2013 23:36 schreef Breathtaking het volgende:
Was overigens gisteren volle maan dus heb 'm exact in het midden laten komen (volle maan) en dan nog 24 uur verder gedraaid, moet wel zo goed als kloppen.
Hahahaquote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef Woelwater het volgende:
[..]
OK, mooi dat het voor elkaar is, scheelt weer bezoekje aan juwelier.. Zat al te kijken hoeveel tijd je nog had om hem te retourneren, maar is gelukkig niet nodig
Mooi horloge!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahadat was zuur geweest. Maar nee, all is solved.
Dat is heel normaal hoor, zeker bij GMT uurwerken is dat een hele normale complicatie.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echte. Wie koopt er nou een dag/nacht ding
Het lijkt mij vrij onlogisch omdat je maar naar buiten hoeft te kijken om dat te wetenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:23 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor, zeker bij GMT uurwerken is dat een hele normale complicatie.
Dus zo om te huilen is dat helemaal niet.....
Hieronder een paar voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
da gaat nie in een duikboot, bunker, op de noordpool, etc. Etc. Etc.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het lijkt mij vrij onlogisch omdat je maar naar buiten hoeft te kijken om dat te wetenmaar of het normaal is of niet in de horlogewereld kan ik uiteraard niet beoordelen. De horloges die jij post zien er goed uit dus het zal ongetwijfeld normaal zijn
Het is bedoeld om te zien of de zogenaamde "hometime" nacht of dag is, niet van de positie waar je op dat moment bent.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het lijkt mij vrij onlogisch omdat je maar naar buiten hoeft te kijken om dat te wetenmaar of het normaal is of niet in de horlogewereld kan ik uiteraard niet beoordelen. De horloges die jij post zien er goed uit dus het zal ongetwijfeld normaal zijn
Tja het blijft een Japanse quartz.....quote:
Is het een quartz? Wel mooie techniek als je het zo leest.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:35 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Tja het blijft een Japanse quartz.....
Dan voor iets meer toch veel liever een Grande Seiko als je perse iets Japans wil
Fugly.quote:
Hoewel ik meer van de mechanische uurwerken ben, zit er inderdaad erg mooie techniek in sommige uurwerken van Seiko.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is het een quartz? Wel mooie techniek als je het zo leest.
Blijft een simpele quartz.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:48 schreef Geelman het volgende:
Spring drive is wel heel mooi inderdaad. Kinetic vind ik ook een leuk systeem.
[ afbeelding ]![]()
De Solar Astron is trouwens wel iets gecompliceerder dan een gewone kwarts. Hij wordt opgeladen door zonne-energie en geeft overal ter wereld de juiste tijd aan door het GPS-systeem. Daarnaast update het horloge zich elke dag zodat 'ie zeer accuraat is.
Althans, volgens het boekje. Klinkt toch wel mooi.
Hoeft niet erg te zijn. Als ik maar geen batterijtje hoef te vervangen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:15 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Blijft een simpele quartz.
Ook de kinetic varianten zijn gewoon simpele quartz.
Maar hoeveel heb je er dan wel voor over? Iets boven de 1000, of iets boven de 100?quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:09 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zit er aan te denken om een horloge aan te schaffen. Als sieraad. Maar ik weet dus echt niet wat ik wil. Wel wat ik mooi vindt. Bovendien moet het wel iets uitstralen en ik zal het maar eerlijk zeggen, moet een beetje status hebben. Maar horloge-technisch ben ik daar abslouut niet in thuis. Wie heeft er raad?
Jaeger-Lecoultre en Panerai enzo is sowieso alles dik boven de 1000 toch? Dat heb ik er niet voor over. Waar moet/kan ik wel naar kijken qua merk?
350 - 750quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:49 schreef Quir het volgende:
[..]
Maar hoeveel heb je er dan wel voor over? Iets boven de 1000, of iets boven de 100?
Voor dat geld heb je wel een mooie Seiko, Tissot of Certina. Modemerken vallen vaak ook in die prijsklasse.quote:
Dan is een "status-sieraad" best lastig.quote:
Dat ligt er helemaal aan wie je dat idee wil gevenquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan is een "status-sieraad" best lastig.
Mensen die statuszoekend zijn, geven meestal meer uit en de merken die zich daar op richten qua prijsklasse dus ook.
Emigreren naar Sudan is dan een betere optie.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:38 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan wie je dat idee wil geven
jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:22 schreef tennis_jongen het volgende:
Is er een horloge die:
Helemaal zwart is
Onder 150 euro
Staal
Status middels een horloge krijg je eigenlijk uitsluitend als het een bekend merk is, anders is het hooguit goedkeuring van de horloge-enthousiastelingen. Veel verder dan "Rolex" komt de gemiddelde Nederlander niet als je hem vraagt naar een mooi/duur/chique horlogemerk. Dus als je echt op zoek bent naar status en 350/750 wil uitgeven kan je beter je publiek met een replica een loer draaien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:38 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan wie je dat idee wil geven
Longines, sommige modellen vallen binnen je budget. Anders een tweedehandse Omega speedmaster automatic ofzo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:09 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zit er aan te denken om een horloge aan te schaffen. Als sieraad. Maar ik weet dus echt niet wat ik wil. Wel wat ik mooi vindt. Bovendien moet het wel iets uitstralen en ik zal het maar eerlijk zeggen, moet een beetje status hebben. Maar horloge-technisch ben ik daar abslouut niet in thuis. Wie heeft er raad?
Jaeger-Lecoultre en Panerai enzo is sowieso alles dik boven de 1000 toch? Dat heb ik er niet voor over. Waar moet/kan ik wel naar kijken qua merk?
Wat ik bedoel is dat wanneer hij het horloge met een nektasje wil combineren een modemerk het even goed zal doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Status middels een horloge krijg je eigenlijk uitsluitend als het een bekend merk is, anders is het hooguit goedkeuring van de horloge-enthousiastelingen. Veel verder dan "Rolex" komt de gemiddelde Nederlander niet als je hem vraagt naar een mooi/duur/chique horlogemerk. Dus als je echt op zoek bent naar status en 350/750 wil uitgeven kan je beter je publiek met een replica een loer draaien.
Status koop je niet met een horloge. Ik neem aan dat je bedoelt dat het een merk met klasse moet zijn. Wat klasse is, is voor iedereen verschillend. Doorgaans is dat een merk met een rijke historie en iets wat geassocieerd wordt met luxe. In dat opzicht kom je bij bijvoorbeeld een merk als Omega uit. Deze zitten list vanaf rond de 3k. Er is natuurlijk wel een korting op te bedingen, maar dan zal het nog ruim boven het nu gestelde budget blijven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:09 schreef BeamofLight het volgende:
Longines is nou niet een merk wat doorgaans geassocieerd wordt met luxe. Ze maken wel leuke horloges en hebben ook een rijke historie.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:35 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Longines, sommige modellen vallen binnen je budget. Anders een tweedehandse Omega speedmaster automatic ofzo.
Mwah, een Dieseltje krijgt de handjes niet meer op elkaarquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:42 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat wanneer hij het horloge met een nektasje wil combineren een modemerk het even goed zal doen.
Ik denk dat een Emporio Armani of een Hugo Boss dan nog meer bewondering oogst dan een Omega.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:42 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat wanneer hij het horloge met een nektasje wil combineren een modemerk het even goed zal doen.
Haha dat weet ik wel zeker. Dus het hangt er maar net vanaf van wie je die bewondering wil krijgen!quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:13 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik denk dat een Emporio Armani of een Hugo Boss dan nog meer bewondering oogst dan een Omega.
In drachten staat er een te koop voor 1200e. Maar ja als je zoekt naar een merk waarbij iedereen associeert van luxe, dan praat je inderdaad over een ander categorie. Misschien toch maar voor de plakmerken gaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:46 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Longines is nou niet een merk wat doorgaans geassocieerd wordt met luxe. Ze maken wel leuke horloges en hebben ook een rijke historie.
Wat betreft de 2e hands omega ben ik het volledig eens, hoewel ik betwijfel of dat type wel binnen budget blijft.
Er zijn wel modellen van longines met een list prijs boven de 3k, maar dat zijn alleen edelmetalen modellen volgens mij. Ze hebben geen manufactuur uurwerken dacht ik.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:57 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
In drachten staat er een te koop voor 1200e. Maar ja als je zoekt naar een merk waarbij iedereen associeert van luxe, dan praat je inderdaad over een ander categorie. Misschien toch maar voor de plakmerken gaan.
In Tilburg en omstreken toch al de nektas mocro's zien lopen met neppe Rolex Submariners. Zeker opgehaald op vakantie in het land van herkomstquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:13 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik denk dat een Emporio Armani of een Hugo Boss dan nog meer bewondering oogst dan een Omega.
Mezelf quoten... maar ik heb het gevonden. Het is een Movado Museum® Chronograph.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Een vraag aan de kenners hier.
Wie weet wat de persoon op dit plaatje voor horloge draagt? (even achter een linkje ivm mogelijke copyright dingen).
Ik dacht zelf aan een Jaeger Lecoultre Extreme, maar het klopt toch niet helemaal met de knoppen aan de zijkant.
Tja wat noem je mooi. Ken je Bell & Ross?quote:Op zondag 22 december 2013 21:54 schreef E.B.A.H. het volgende:
Zijn er nog mooie vierkante horloges die wat groter zijn dan normaal? Bijna alles wat ik tegenkom is best klein eigenlijk..
Je betaalt hier absoluut heel veel meer voor het merk, maar als je het mooi vindt, moet je het gewoon kopen.quote:Op zondag 22 december 2013 22:28 schreef BestIEverHad het volgende:
Even voor de kenners hier, ik wil binnenkort een nieuwe horloge kopen alleen ben ik een noob op dit gebied en ga ik vooral af op uiterlijk ipv specs.. Dus, is dit wat of betaal ik hier meer voor het merk ipv de kwaliteit? Deze kost ¤230.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh whoa, gelijk raak. Kende het nog niet.quote:Op zondag 22 december 2013 22:39 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Tja wat noem je mooi. Ken je Bell & Ross?
Die ziet er leuk uit.quote:Op zondag 22 december 2013 22:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Oh whoa, gelijk raak. Kende het nog niet.
[ afbeelding ]
WauwThanks.
Sowieso.quote:Op zondag 22 december 2013 22:51 schreef eriksd het volgende:
Dat is sowieso voor een hoop mensen in dit topic belangrijke voorinformatie.
Wat is volgens jou dan een goed merk/goede horloge? M'n limiet is rond de 350 (ben ook maar een studentquote:Op zondag 22 december 2013 22:40 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Je betaalt hier absoluut heel veel meer voor het merk, maar als je het mooi vindt, moet je het gewoon kopen.
Is dit een reëel beeld van hardheid (van zacht naar hard) glas in een horloge? Ik ben als de dood dat er een kras op komt bij normaal gebruik, hij moet dus ertegen kunnen dat hij eens zachtjes ergens tegenaan komt. Welk glassoort is hiervoor geschikt?quote:-Kunststof glas
-Mineraal glas
-Kristal glas
-Saffier glas
Saffierquote:Op zondag 22 december 2013 23:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Is dit een reëel beeld van hardheid (van zacht naar hard) glas in een horloge? Ik ben als de dood dat er een kras op komt bij normaal gebruik, hij moet dus ertegen kunnen dat hij eens zachtjes ergens tegenaan komt. Welk glassoort is hiervoor geschikt?
bron: http://allesoverhorloges.nl/horlogeglas/
Het is maar net wat je wil. Je kan een horloge kopen van 1000 euro wat kwalitatief veel beter is, maar je ook iedere 5-10 jaar een service beurt moet geven van zo'n 300 euro. Of je betaalt 300 euro aan een horloge wat niet meer zal moeten kosten dan 50 euro, maar daarentegen ieder 2 jaar hooguit 2 tientjes kost voor een batterij en pakking vervangen en de rest van je leven meegaat. Wat versta je dan onder kwaliteit? Voor dat bedrag moet je gewoon een horloge kopen dat je leuk vindt, al betaal je meer voor het merk en design. Het is niet zo dat je uberhaupt iets merkt van de kwaliteit. Zeker niet in de prijsklasse waar je naar kijkt.quote:Op zondag 22 december 2013 23:21 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan een goed merk/goede horloge? M'n limiet is rond de 350 (ben ook maar een student)
Voor mijn prijsklasse versta ik een horloge dat toch wel zo'n 2/3 jaar mee kan gaan. Ik weet wel wat ik kan verwachten met de horloges in mijn prijsklasse, maar wilde een idee krijgen of er misschien wat betere horloges zijn dan deze voor de prijzen die ik in gedachte had. Ik zou het liefst ook voor een Rolex of Omega kiezen maar daar heb ik het geld (nog) niet voor.quote:Op zondag 22 december 2013 23:39 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wil. Je kan een horloge kopen van 1000 euro wat kwalitatief veel beter is, maar je ook iedere 5-10 jaar een service beurt moet geven van zo'n 300 euro. Of je betaalt 300 euro aan een horloge wat niet meer zal moeten kosten dan 50 euro, maar daarentegen ieder 2 jaar hooguit 2 tientjes kost voor een batterij en pakking vervangen en de rest van je leven meegaat. Wat versta je dan onder kwaliteit? Voor dat bedrag moet je gewoon een horloge kopen dat je leuk vindt, al betaal je meer voor het merk en design. Het is niet zo dat je uberhaupt iets merkt van de kwaliteit. Zeker niet in de prijsklasse waar je naar kijkt.
In de OP vind je een aardige indicatie van merken in bepaalde prijsklasses.quote:Op maandag 23 december 2013 00:04 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Voor mijn prijsklasse versta ik een horloge dat toch wel zo'n 2/3 jaar mee kan gaan. Ik weet wel wat ik kan verwachten met de horloges in mijn prijsklasse, maar wilde een idee krijgen of er misschien wat betere horloges zijn dan deze voor de prijzen die ik in gedachte had. Ik zou het liefst ook voor een Rolex of Omega kiezen maar daar heb ik het geld (nog) niet voor.
Je zal tussen de 100 en de 300 euro niet snel horloges tegen komen die 2 a 3 jaar niet halen.quote:Op maandag 23 december 2013 00:04 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Voor mijn prijsklasse versta ik een horloge dat toch wel zo'n 2/3 jaar mee kan gaan. Ik weet wel wat ik kan verwachten met de horloges in mijn prijsklasse, maar wilde een idee krijgen of er misschien wat betere horloges zijn dan deze voor de prijzen die ik in gedachte had. Ik zou het liefst ook voor een Rolex of Omega kiezen maar daar heb ik het geld (nog) niet voor.
Is dat een andere dan de U15061 dan?quote:Op maandag 23 december 2013 14:14 schreef Jiang153 het volgende:
Ik zou graag een van deze twee willen:
[ afbeelding ]
Guess W0185G1
[ afbeelding ]
Guess W15522L2
Alleen ik kan ze nergens vinden
krijg nou wat, het is gewoon hetzelfdequote:Op maandag 23 december 2013 14:24 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Is dat een andere dan de U15061 dan?
Die bovenste lijkt me wat functioneler met dagaanduiding en tachymeter, maar die 2e vind ik zelf persoonlijk mooier door verchroomde/glanzende cijfers, wat minder mat..quote:Op maandag 23 december 2013 14:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
krijg nou wat, het is gewoon hetzelfde. Mijn bron is de officiele guess website dus....:P
Welke is mooier die eerste of de tweede?
Je laat ook wel een van de modellen zien van de collectie die in de haute horlogerie categorie vallen.quote:Op zondag 22 december 2013 22:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ok, wacht. Deze is gewoon niet te betalen, tering.
Ikzelf vind ze allebei mooi, maar voorkeur gaat denk ik toch meer uit naar de glanzende versie. Dagaanduiding is niet zozeer nodig, en tachymeter weet ik niet wat het isquote:Op maandag 23 december 2013 14:31 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Die bovenste lijkt me wat functioneler met dagaanduiding en tachymeter, maar die 2e vind ik zelf persoonlijk mooier door verchroomde/glanzende cijfers, wat minder mat..
Maar welke jij zelf mooier vindt moet je natuurlijk zelf bepalen, jij gaat er mee rond lopen.
http://allesoverhorloges.nl/tachymeter%E2%80%A8/quote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ikzelf vind ze allebei mooi, maar voorkeur gaat denk ik toch meer uit naar de glanzende versie. Dagaanduiding is niet zozeer nodig, en tachymeter weet ik niet wat het is
Mooi horlogequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:00 schreef LangeJan het volgende:
Ik heb mij een mooi klokkie aangeschaft vanavondBen er best trots op. Is een beloning voor mijzelf
Niet top of the bill, maar toch fijn door zoiets aan te schaffen het gevoel te hebben dat ik ook daadwerkelijk ergens voor werk.
[ afbeelding ]
is dat een big date complicatie?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:00 schreef LangeJan het volgende:
Ik heb mij een mooi klokkie aangeschaft vanavondBen er best trots op. Is een beloning voor mijzelf
Niet top of the bill, maar toch fijn door zoiets aan te schaffen het gevoel te hebben dat ik ook daadwerkelijk ergens voor werk.
[ afbeelding ]
Ik bedoel of de datum uit twee losse schijven bestaat (een voor de tientallen en een voor de eenheden).quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:46 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Er zit wel iets aan te komen ja het komende jaar
2 losse schijven zoals je omschrijftquote:Op woensdag 25 december 2013 11:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik bedoel of de datum uit twee losse schijven bestaat (een voor de tientallen en een voor de eenheden).
Mooi manquote:Op donderdag 26 december 2013 00:43 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik heb dus deze: GW3000BB-1A G-Shock Aviation bestelt on Amazon en verwacht hem volgende week![]()
[ afbeelding ]
Een bazen klokje zeg ik je
Ik was vroeger een horloge freak maar sinds de telefoons kwamen was ik daar van afgestapt, maar toen zag ik dus die G-Shock en ik was meteen verliefdquote:Op donderdag 26 december 2013 01:59 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Mooi manAltijd fijn om in dit topic te lezen dat iemand schaamteloos zegt een Casio besteld te hebben.. Heb zelf al een tijdje de GW-A1100-1AER op het oog.. Helaas vorige week weer een andere mooie zien staan en die besteld, dus die G-Shock zal wel weer een paar maandjes gaan duren voor die er komt.
Bij mij is het meer een beetje obsessiefquote:Op donderdag 26 december 2013 02:04 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik was vroeger een horloge freak maar sinds de telefoons kwamen was ik daar van afgestapt, maar toen zag ik dus die G-Shock en ik was meteen verliefd
Zie wel iets wat er een beetje op lijkt.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:18 schreef Skv het volgende:
Waar zou ik die rubber 'ring' los kunnen kopen? Is van mijn Casio uit halverwege de jaren 90. Helaas geknapt.
[ afbeelding ]
het is de originele strap dus die wil ik graag houden.. ben alleen op zoek naar die 'ring' om het reststuk van het bandje achter te schuivenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:46 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Zie wel iets wat er een beetje op lijkt.
Alleen jammer dat degene die het meest in de buurt komt weer in Amerika ligt, dan zijn de verzendkosten 3 x de prijs van het artikelquote:Op donderdag 26 december 2013 17:44 schreef Skv het volgende:
[..]
het is de originele strap dus die wil ik graag houden.. ben alleen op zoek naar die 'ring' om het reststuk van het bandje achter te schuiven
-edit- rest van de pagina was nog niet geladen, dank je!
Heb een aftermarket loop besteld in een Engelse webshop voor 3 pond inclusief verzenden! Wel een 'dichte', maargoed. Nu nog een batterij en hopelijk heb ik mijn klokje weer terug!quote:Op donderdag 26 december 2013 17:47 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Alleen jammer dat degene die het meest in de buurt komt weer in Amerika ligt, dan zijn de verzendkosten 3 x de prijs van het artikel![]()
Misschien een mailtje sturen naar Camtech of ze dat onderdeeltje los kunnen leveren, of evt prijsopgave voor origineel bandje. Hebben mij ook wel eens iets geleverd voor een Casio die niet eens in Europa verkrijgbaar is.
Mooi dingquote:Op donderdag 26 december 2013 22:35 schreef -niemand- het volgende:
ik ga binnenkort eindelijk mijn eerste vostok bestellen![]()
het word waarschijnlijk deze.
http://www.ebay.nl/itm/RU(...)&hash=item2c678a7e08
alleen nog even mijn paypal regelen, ik moet eerst een paar dagen wachten ofzo?
en dan een nato erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |