tja maar das over het algemeen wel bekend bij geneeskundequote:Op woensdag 15 maart 2006 13:19 schreef Repeat het volgende:
¤0,00
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:27 schreef Duiveltja het volgende:
Een vriend van me krijgt iets van 1200 euro
Nogmaals pimpen: Ik kreeg 900 euro... per week, netto (was in het buitenland, dus niet eerlijk, ik weet het)....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:27 schreef Duiveltja het volgende:
Een vriend van me krijgt iets van 1200 euro
ok, bij de big 4 danquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:26 schreef Daph_ het volgende:
mie_at_work dat verschilt heel erg per kantoor.
Geen idee, ik geloof dat mijn klasgenoten vorig jaar 500-600 bruto kregen. Precies weet ik het niet.quote:
bij een mkb ac stagekantoor waar ik stage mag lopen geven ze 800pm stagevergoeding. ik hoorde dat de big 4 rond de 600-700 varieert. ben nu momenteel ook nog in gesprek (binnenkort 2e gesprek) met deloitte en denk toch wel dat daar mijn voorkeur ligt, echter wil ik het liefst zo min mogelijk inleveren dus hoopte dat iemand kon zeggen wat je bij deloitte krijgtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik geloof dat mijn klasgenoten vorig jaar 500-600 bruto kregen. Precies weet ik het niet.
Heb je daar niet naar gevraagd dan?
Ik heb het ook over vorig jaar he, daar zal nu wel wat bovenop gekomen zijn. Ik zou het daar gewoon navragen maar me niet laten leiden door de stagevergoeding die je krijgt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:38 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
bij een mkb ac stagekantoor waar ik stage mag lopen geven ze 800pm stagevergoeding. ik hoorde dat de big 4 rond de 600-700 varieert. ben nu momenteel ook nog in gesprek (binnenkort 2e gesprek) met deloitte en denk toch wel dat daar mijn voorkeur ligt, echter wil ik het liefst zo min mogelijk inleveren dus hoopte dat iemand kon zeggen wat je bij deloitte krijgt![]()
heb er inderdaad nog niet naar gevraagd.
waar had jij stage gelopen dan daph en wat voor?
Als je voorkeur ligt bij een groot kantoor moet je sowieso gaan voor het grote kantoor, aangezien je dan al een ingang hebt voor een eventuele baan later. Die 100 euro verschil betaald zich later wel terugquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:38 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
bij een mkb ac stagekantoor waar ik stage mag lopen geven ze 800pm stagevergoeding. ik hoorde dat de big 4 rond de 600-700 varieert. ben nu momenteel ook nog in gesprek (binnenkort 2e gesprek) met deloitte en denk toch wel dat daar mijn voorkeur ligt, echter wil ik het liefst zo min mogelijk inleveren dus hoopte dat iemand kon zeggen wat je bij deloitte krijgt![]()
heb er inderdaad nog niet naar gevraagd.
waar had jij stage gelopen dan daph en wat voor?
Tussen de 500 en 800 bruto per maand.quote:
Bij de big 4 krijg je rond de 850-1100 euro (ligt aan regio) voor stage.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:16 schreef mie_at_work het volgende:
ik denk ook eerder dat ik voor de grotere kantoor ga, vooral ook omdat ik mezelf daar eerder zie werken als ik afgestudeerd ben dan bij de mkb kantoor, wat ook nog verder ligt.![]()
eerst maar maandag op voor een 2e gesprek en dan is het maar afwachten
Ik werk nu bij acc kantoor veel mensen die BE gedaan hebben werken hier of lopen hier stage. Accountancy is natuurlijk beter maar veel mensen durven die keuze niet te maken in het 2de jaar.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:00 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Tussen de 500 en 800 bruto per maand.
Wat ik me afvraag: Waarom studeer je Bedrijfseconomie als je op een acc. kantoor wilt gaan stage lopen/werken?
Ik doe bedrifjseconomie om juist níet op een accountantskantoor terecht te komen
Le-zen mensen!quote:Op zondag 6 september 2009 16:48 schreef GlowMouse het volgende:
Waar heb jij je stage gedaan en hoeveel keeg je betaald?
Ga daar maar verder, dit topic is zo stoffig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |