Niet zo handig om het eerst in een drie jaar oud topic te vragen en nu hier weer. Maar ga nu hier maar verder.quote:Op zondag 6 september 2009 16:19 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe hoog is/was jouw stagevergoeding
Slotje.
Je doet de opleiding al een tijdje neem ik aan. Dus je weet wel wat je zou kunnen, en wat je leuk vindt. Vervolgens ga je naar een bedrijf waar je zou kunnen werken in dat gebied, en kies ook een bedrijf wat je ook een beetje interessant vindt. Daar biedt je jezelf aan, en vertel je wat je kan, en wat je zou willen/moeten leren. Ik kan niet zeggen wat jij leuk vindt.quote:
lekkere instellingquote:Op zondag 6 september 2009 16:25 schreef utrechtsekaas het volgende:
ja dat zeker, maar je werkt er ook voor.
Netjes.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:09 schreef Leonidas82 het volgende:
Heb stage gelopen bij AEGON
kreeg destijds 500 euro per maand
Je doet bijna altijd gewoon productiewerk hoor; het enige wat er zo educatief aan zo'n stage is is je eerste ervaringen op werkvloer in die branche. Maar ik wil wel met alle liefde en plezier, puur voor het educatieve aspect ervan, jou wel even een paar maandjes voor nop aan de dwangarbeid zetten hoor schat. wedden dat dan het huis te klein is?quote:
Productiewerk? Dat zal dan wel afhankelijk zijn van je opleiding.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:59 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Je doet bijna altijd gewoon productiewerk hoor; het enige wat er zo educatief aan zo'n stage is is je eerste ervaringen op werkvloer in die branche. Maar ik wil wel met alle liefde en plezier, puur voor het educatieve aspect ervan, jou wel even een paar maandjes voor nop aan de dwangarbeid zetten hoor schat. wedden dat dan het huis te klein is?
Daarom is het ook geen salaris maar een vergoeding. In het begin je nog weinig waard, maar vooral aan het eind van je stage kun je als het goed is wel iets toevoegen, dat scheelt hun ook weer salaris.quote:Op zondag 6 september 2009 16:22 schreef Meddo het volgende:
Je bent er om te leren, niet om geld te verdienen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |