quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je gaat het nu krijgen meisje.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik was gister nog in Amsterdam Zuidoost, dacht nog straks kom ik dwc tegen haha
En bij twijfel gewoon aanspreken hè, dat vindt hij leuk.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:22 schreef ntm het volgende:
[..]
CY fever.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je gaat het nu krijgen meisje.
Ik woon in Amsterdam Zuid, niet Zuid-Oostquote:Op woensdag 27 november 2013 21:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Wat een kk smerig zwijnquote:
Van ntm zou ik dat niet zo erg vinden, bij jou daarentegenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
En bij twijfel gewoon aanspreken hè, dat vindt hij leuk.
'Zeg, ken ik jou niet uhm ergens van?'
' EEEEJ IK HERKEN JOU VAN FOK HAHAHAHA'quote:Op woensdag 27 november 2013 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
En bij twijfel gewoon aanspreken hè, dat vindt hij leuk.
'Zeg, ken ik jou niet uhm ergens van?'
FUCK YOU. Neem ik het nog voor je op en allesquote:Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam Zuid, niet Zuid-Oost. Dat is Vas d'r wijk
.
Zou het zo awkward mogelijk maken, ik ben dat gewend, maar jij niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
[..]
Wat een kk smerig zwijn.
[..]
Van ntm zou ik dat niet zo erg vinden, bij jou daarentegen.
Hahaha ik zag je post, daarom noemde ik je naamquote:Op woensdag 27 november 2013 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
FUCK YOU. Neem ik het nog voor je op en alles![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou het zo awkward mogelijk maken, ik ben dat gewend, maar jij niet.
Kanjer. Bah.quote:
Oh noes.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha ik zag je post, daarom noemde ik je naam.
[..]Ik weet niet hoor, maar je zet jezelf al voor schut door zoiets überhaupt over jezelf te zeggen
.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik las dit stukje in 1 keer door nadat je het over vas had en dacht
"Hey, jij bent toch van FOK!?"quote:
Awh :/quote:Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Hey, jij bent toch van FOK!?"
- Ja, en jij gaat met een autist met een zus met Down en een spastische zus in een rolstoel en je hebt epilepsie in je slaap.
Joke's on you.
Doe 's lief.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Hey, jij bent toch van FOK!?"
- Ja, en jij gaat met een autist met een zus met Down en een spastische zus in een rolstoel en je hebt epilepsie in je slaap.
Joke's on you.
Niks mis met Zuid-Oostquote:Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Samen Turkse pizza eten die ik zo ga halen?
[..]
True, de KFC daar is pittiger dan elders.
Zit al vol van de curry (inb4 koelie kom haten curry is baas) en heb gister al turkse pizza op.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Samen Turkse pizza eten die ik zo ga halen?
quote:
Ik eet serieus thuis nooit andere curry dan kerrie massala hèquote:Op woensdag 27 november 2013 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit al vol van de curry (inb4 koelie kom haten curry is baas) en heb gister al turkse pizza op.
Wtf die gifquote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik eet serieus thuis nooit andere curry dan kerrie massala hè. Tips welke spang zijn?
Aan het eind van de kkstraat aan de kant van de ING (begin van jouw kant) zit de volkskruidentuin en die hebben een heel assortiment met curry's, madras en bhuna is favorietquote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik eet serieus thuis nooit andere curry dan kerrie massala hè. Tips welke spang zijn?
hahauhahahahahah de kankerstraat xd XD xD XDquote:Op woensdag 27 november 2013 21:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aan het eind van de kkstraat aan de kant van de ING (begin van jouw kant) zit de volkskruidentuin en die hebben een heel assortiment met curry's, madras en bhuna is favoriet
Smijtquote:Op woensdag 27 november 2013 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wtf die gifEn waar smijt je dan die kerrie massala overheen dan?
Die shit zit ook altijd over Indonesische eieren toch?
Haha, kk straatquote:Op woensdag 27 november 2013 21:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aan het eind van de kkstraat aan de kant van de ING (begin van jouw kant) zit de volkskruidentuin en die hebben een heel assortiment met curry's, madras en bhuna is favoriet
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
hahauhahahahahah de kankerstraat xd XD xD XD
Talking like a lady, huh.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Smijt. Gewoon voor roti, of kerriekip met een ander gerecht. Soms ook gestoofde aubergine met kerrie
.
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb weer zin in mijn eten van gisteren.. Witte rijst, rendang, rundvlees, pittige boontjes en een maiskoekje![]()
quote:
Hou toch je waffel eens joh irritant mensquote:Op woensdag 27 november 2013 21:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
hahauhahahahahah de kankerstraat xd XD xD XD
De potjes lijken op elkaar ja, verder niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha, kk straat. Lijken ze niet allemaal op elkaar eigenlijk? Zal 's proberen, thanks
.
Praten over eten is gewoon leuk, Modus.quote:
Hahahahahahahaquote:Op woensdag 27 november 2013 21:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou toch je waffel eens joh irritant mens
quote:
Tranenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou toch je waffel eens joh irritant mens
Gebruik jij altijd kokosmelk ervoorquote:De potjes lijken op elkaar ja, verder niet.
Nee dushi ik heb 4 dagen per week stage van 07:30-16:00 dus dat lijkt me zelfmoord.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:54 schreef VeerEli het volgende:
Vas, kom je morgenaaf weer naar Nyx?
Nee is gewoon een kant en klaar potje waar je zelf nog evt peper bij pleurt. Je hebt ook met kokosmelk er al in maar die vind ik niet zo.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gebruik jij altijd kokosmelk ervoor?
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Praten over eten is gewoon leuk, Modus.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehehehe als jij klaar bent moet ik nog beginnenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dushi ik heb 4 dagen per week stage van 07:30-16:00 dus dat lijkt me zelfmoord.
Hahahaquote:
Stel je niet zo aan mens, hoe oud ben je, 68?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dushi ik heb 4 dagen per week stage van 07:30-16:00 dus dat lijkt me zelfmoord.
STAGE sloerie.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef VeerEli het volgende:
Feestje zal rond 04:00 uur afgelopen zijn. Dan nog even vreten ergens, naar huis toe, dan zal het zo rond 05:30 zijn. Even douchen, opmaken, en door naar stage
Top idee Vas zie je morgen
de boel verschonen moest toch al dus ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 27 november 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
STAGE sloerie.Ik ga toch niet met een lichtelijke kater mensen verschonen gatverdamme dan ga ik zo over m'n nek.
Had me al verbeterd hoor, check wat je quote snolquote:Op woensdag 27 november 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
STAGE sloerie.Ik ga toch niet met een lichtelijke kater mensen verschonen gatverdamme dan ga ik zo over m'n nek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |