Oh, dus een vrouw is niet goed genoeg?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja toch, vind het altijd fijn als een man voor me kookt :$
No sushi allowed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis met luie-hap op zijn tijd hoor, maar toch wel minimaal 4x per week een goed gebalanceerd diner op tafel.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh, dus een vrouw is niet goed genoeg?
Vind het best een goede eigenschap als een man goed (en gezond) kan koken. Beter dan zo'n type dat elke avond een pizza of worstenbroodjes in de oven gooit.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb wel nieuwtje, maar dat houd ik privé![]()
![]()
Ohquote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan ik nu niet meer zeggen, verlegen dit dat.
Ja een keer moet heus wel kunnen, maar ik ken echt kerels die vrijwel nooit koken en zo'n beetje op junkfood leven. Vind ik wel een afknapperquote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niks mis met luie-hap op zijn tijd hoor, maar toch wel minimaal 4x per week een goed gebalanceerd diner op tafel.
ugh, hekel aan mensen die kk veel afwas/rommel produceren tijdens kokenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Salatrel het volgende:
maar dan is de vaatwasser zo snel vol als je elke keer meer dan 1 pan gebruikt
Sowieso meerdere pannen hebbenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Salatrel het volgende:
maar dan is de vaatwasser zo snel vol als je elke keer meer dan 1 pan gebruikt
Dan ken je niet de juiste kerels.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja een keer moet heus wel kunnen, maar ik ken echt kerels die vrijwel nooit koken en zo'n beetje op junkfood leven. Vind ik wel een afknapper
ik heb zondag nog stamppot gemaaktquote:Op woensdag 27 november 2013 15:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja een keer moet heus wel kunnen, maar ik ken echt kerels die vrijwel nooit koken en zo'n beetje op junkfood leven. Vind ik wel een afknapper
Jij bent zeker ook zo iemand die op FB zet van 'OH mijn leven is zooo kut' en als mensen vragen waarom 'ja nee, dat kan ik niet hier zeggen sorry'quote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb wel nieuwtje, maar dat houd ik privé![]()
![]()
Ik klap bijna uit elkaar van nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan ik nu niet meer zeggen, verlegen dit dat.
Hoequote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb zondag nog stamppot gemaakt3 pannen gebruikt
Weet ik, ben nu aan het spelen met je psiegologie.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef Robophatt het volgende:
Ik klap bijna uit elkaar van nieuwsgierigheid
in de voorbereidende fase heb je meerder pannen nodigquote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoewelk deel van alles in 1 emulsie prakken snap je niet aan stamp?
Hoe meer pannen hoe aantrekkelijkerquote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb zondag nog stamppot gemaakt3 pannen gebruikt
Zijn ook niet allemaal zo hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dan ken je niet de juiste kerels.
spekjes en uitje eerst even gebakken natuurlijk. en het vleesje ook apart want die prak je er toch niet doorheen johquote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoewelk deel van alles in 1 emulsie prakken snap je niet aan stamp?
Gore leugens.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de voorbereidende fase heb je meerder pannen nodig
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo iemand die op FB zet van 'OH mijn leven is zooo kut' en als mensen vragen waarom 'ja nee, dat kan ik niet hier zeggen sorry'![]()
Wow jij hebt zeker gestudeerd ofzoquote:Op woensdag 27 november 2013 15:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet ik, ben nu aan het spelen met je psiegologie.
Krijg ik altijd bitchneigingen vanquote:
1 aardappelsquote:
je facebook staat er vol mee dus?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Krijg ik altijd bitchneigingen van
Ik gooi de ui er rauw in, blijft de ui naar ui smaken en niet naar aangebrande boter, en ok spekjes doe ik wel apart, maar die doe ik in dezelfde pan als gehaktballen b.v.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
spekjes en uitje eerst even gebakken natuurlijk. en het vleesje ook apart want die prak je er toch niet doorheen joh
Valt gelukkig meequote:Op woensdag 27 november 2013 15:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je facebook staat er vol mee dus?
LWO, afgestudeerd in klussen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow jij hebt zeker gestudeerd ofzo
Ga zo pasta fixen, 1 pan voor de pasta koken, 1 pan om saus te maken, 1 om kipfilet te bakken, 1 om paprika/ui/champignons even te roerbakken.quote:
Gridlok MDquote:
Vlees is dan ook bijgerecht, spekjes ook. + Ekte stamp heeft rookworst en die flikker je in de magnetron. ( ookal is rookworst kk smerrrg )quote:Op woensdag 27 november 2013 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 aardappels
1 groente
1 vlees
1 spekjes
Wil jij vechten ofzo, deze provocatie.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga zo pasta fixen, 1 pan voor de pasta koken, 1 pan om saus te maken, 1 om kipfilet te bakken, 1 om paprika/ui/champignons even te roerbakken.
Gore aanname dat alles wat ik aanraak stuk gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gore aanname dat alles wat ik aanraak stuk gaat.Nou god is anders ook Master of Disaster maar daar klaagt niemand overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
spekjes zijn geen bijgerecht, dor moeten er doorheen gestampt wordenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vlees is dan ook bijgerecht, spekjes ook. + Ekte stamp heeft rookworst en die flikker je in de magnetron. ( ookal is rookworst kk smerrrg )
Is juist de enige worst die ik nog wel lekker vind.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
spekjes zijn geen bijgerecht, dor moeten er doorheen gestampt worden
en eindelijk iemand die rookworst ook ranzig vindt
Wow. Subliminal shots @ Mozy.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Is juist de enige worst die ik nog wel lekker vind.
je snapt dat iemand deze voorzet wel gaat inkoppen he?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Is juist de enige worst die ik nog wel lekker vind.En knakworst.
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je snapt dat iemand deze voorzet wel gaat inkoppen he?
ben je gereformeerd?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou god is anders ook Master of Disaster maar daar klaagt niemand over
Haha godse bounty dat je bent.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Rookworst ranzig vinden. Uncultured swines.
Dat doe je op je bord.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
spekjes zijn geen bijgerecht, dor moeten er doorheen gestampt worden
en eindelijk iemand die rookworst ook ranzig vindt
Neequote:Op woensdag 27 november 2013 16:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ben je gereformeerd?
[ afbeelding ]
how about noquote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha godse bounty dat je bent.
[..]
Dat doe je op je bord.
Moet je gewoon dipsaus meenemen. Of borrelnootjes dan komen die idioten van Duyvis de mis verstoren.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als die hosties nou lekker waren ging ik iedere zondag mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |