Thanks! Was ook al op die andere geweest, die had ook mooi spul, maar deze is net iets goedkoper en moet ook weer nieuwe huissokken en die zijn hier een stuk goedkoper als de echte Falke catpads.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
http://www.corrykousensok(...)category&path=37_119
Hier misschien? Sowieso hebben ze veel beenmode. En als je de maillots zoekt moet je even onder het kopje majo's kijken
Sterren op Stelten begint vandaag, kreeg net een mail. Maxomorra daar vanaf 15 dec.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:56 schreef Cathmar het volgende:
Als iemand ergens ziet dat de sale begint, kom je het dan even hier melden? Ik vis altijd overal achter het net. Kixx en kleertjes beginnen al een beetje zag ik wel.
Nee, die wil ik nu ook niet missen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
En ik wil de sale bij chaos and order echt niet missen..... Kijk nu elke dag .
Edit: vanaf 11 december haha
Ik heb al een wishlist, maar houd me in, ga alleen voor Evie...quote:
11 december staat genoteerd!! Top!quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
En ik wil de sale bij chaos and order echt niet missen..... Kijk nu elke dag .
Edit: vanaf 11 december haha
Doe even wat leuke matchende jurkjes voor je jongstenquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:29 schreef Cathmar het volgende:
[..]
11 december staat genoteerd!! Top!
Hahaha, ik doe mijn best. Maar alleen als het 50% is. Dat is zeker niet meteen...?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
Doe even wat leuke matchende jurkjes voor je jongsten
Oh die is leuk! Maar idd nog steeds duur ja, gelukkig zit ik nog in de babyprijzen wat dat betreftquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik bestelde (eigenlijk nog veel te duur)
http://www.kixx-online.nl(...)m_campaign=affiliate
Deze jas voor middelste. Hij past de 164 nog nét. (Als in: hij moet nu geen groeispurt krijgen) Maar ja, ik was al zo blij dat we iets hadden. En dat hij zomaar spontaan deze leuk vond.
Gelukkig kan deze nog even door naar minstenszoblondbroertje
Als je kind een bollie is wel ja. Mijn bonenstaak zit t perfect!quote:Op zaterdag 7 december 2013 07:58 schreef kuifmees het volgende:
Bedankt, kijken naar maatje groter dus.
Merci! klik klikquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:46 schreef laziness het volgende:
Goodmoodkid gaat stoppen. Daarom 50% korting.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
hij is leuk! maar helaas heeft Lien ook echt een peuterbuikje.... wat heb je verder gescoord? ik heb mijn wenslijst voor chaos and order klaarstaan
Op maat vind ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar in de buurt? Iets Brabants?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:21 schreef Fannetje het volgende:
Nee, dit was in een winkeltje bij mij in de buurt. 50 % korting zelfs!
Ja. Uit sentimentele overwegingen wilde ik voor een tweede ook graag dat als eerste pakje.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:45 schreef Kyara het volgende:
Gmk leeggekocht, berekenen ze toch verzendkostenop de site staat boven de 60 euro gratis verzenden.
Wel jammer dat ze stoppen.
Ik vind van niet eigenlijk maar O. draagt het al heel lang niet meer.quote:
M's 1e shirtje komt bij rainbowbasics vandaan. Zelfde idee, maar iets minder leuk. En geen jumpsuitsquote:Op zondag 8 december 2013 10:50 schreef Gulara het volgende:
Ja. Uit sentimentele overwegingen wilde ik voor een tweede ook graag dat als eerste pakje.
Maar om nou alvast een pakje voor een onverwekt kind te bestellen.
Je hebt een zoon zeker?quote:Op zondag 8 december 2013 10:52 schreef Gulara het volgende:
En na jullie gejompel ging ik helemaal enthousiast naar de c&o site. Maar ik vond alleen maar heel veel drukke shirts waar op verschillende manieren reclame wordt gemaakt voor c&o. Wat doe ik fout?
ik snap hem al. Dan is een product niet op voorraad. Er staat 'enkele producten zijn niet op voorraad', maar ik had niet door dat dat sloeg op mijn poging om 1 ding in het winkelmandje te stoppen. Lekker duidelijkquote:Op zondag 8 december 2013 14:17 schreef Kyara het volgende:
Ik heb net in Chrome geprobeerd maar nergens last voor. Het duurt wel even voordat je in de winkelwagen komt.
Is die C&O sale op hun eigen website?
Ook maar even gedaan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:45 schreef Kyara het volgende:
Gmk leeggekocht, berekenen ze toch verzendkostenop de site staat boven de 60 euro gratis verzenden.
Wel jammer dat ze stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |