quote:Op woensdag 27 november 2013 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Piepert
de postbode keek naar mijn decolleté![]()
Geef hem eens ongelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Piepert
de postbode keek naar mijn decolleté![]()
ouwe engerdquote:
Niks mis mee af en toe naar boobs kijkenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ouwe engerd
Maar mijn pakje is wel binnen
Dus Lola is klaar met Sinterklaas inkopen
minder stress![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:32 schreef PeuRac het volgende:
Zoek ik de snelste route naar mn afspraak zodadelijk, met de auto, omdat ik daarna meteen weer verder ga. Zegt Google maps dat het 6min rijden is, of 20min lopenalsof ik daar om vroeg
(maar ze hebben wel gelijk
)
Wait whut?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dacht ik
Wilde eerst 2 vrouwen doen maar niet iedereen kan dat waarderen
ik zie ook liever man+vrouwquote:Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dacht ik
Doe die erbij in een spoilerquote:Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dacht ik
Nah ik laat het wel zo...quote:Op woensdag 27 november 2013 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe die erbij in een spoiler
Kom maar hierquote:Op woensdag 27 november 2013 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah ik laat het wel zo...
Wat zijn sommige tumblr sites gaaf zeg....
Nu wil ik ook vrouwen zoenen
Moet je er wel een tegenkomen die goed kan zoenen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:54 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Moet je er wel een tegenkomen die goed kan zoenen!Van alle vrouwen die ik gezoend heb, en dat zijn er ook zo ontzettend veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
, was maar 1 bij die niet zo goed kon zoenen...
Mannen zijn erger![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2013 13:58:08 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |