Obama anders wel (oeh! das ook een negerquote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Fruitdrink het volgende:
Een mens kan niet superieur zijn aan een ander mens.
nee ik vind dat mensen eens moeten leren incasseren en niet voor elke poep of scheet, moord en brand moeten gaan schreeuwenquote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dus omdat jij niet zeurt over iets moeten anderen het ook niet doen? What's next: jij houdt van spinazie dus iedereen moet spinazie lekker vinden?
Mja, ik vind dat toch altijd dubbel. We kunnen wel roepen dat we hopen dat dit bedrijf geen klanten meer binnenkrijgt bijvoorbeeld, maar dat zou niets oplossen. Het zou alleen maar betekenen dat de waan van de dag nogal willekeurig is en racisme oké is zolang dit maar verborgen blijft voor de buitenwereld.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh die ene medewerker alleen is schuldig..?
Het is mailverkeer... er zit dus structureel iets verkeerd daar..
Als ze een duidelijk statement willen maken, dan heeft het ontslaan van die ene persoon geen enkele zin..
Laat ze maar opdoeken... bedrijven genoeg die wel normaal werken
Dus omdat jij over je heen laat lopen moeten anderen dat ook maar doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:59 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
nee ik vind dat mensen eens moeten leren incasseren en niet voor elke poep of scheet, moord en brand moeten gaan schreeuwen
er zit een groot gebied tussen incasseren en over je heen laten lopenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus omdat jij over je heen laat lopen moeten anderen dat ook maar doen.
Fysiek geweld zelfsquote:Op woensdag 27 november 2013 12:46 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik moet al mijn hele leven opmerkingen (en soms fysiek geweld) verduren over mijn huid + haarkleur
daar zeur ik niet over
en ik vind dat negers ook niet moeten zeuren
misschien komt daar wel mijn haat jegens een bepaalde bevokingsgroep wel vandaanquote:Op woensdag 27 november 2013 13:01 schreef eight het volgende:
[..]
Fysiek geweld zelfs![]()
Jij bent wel heel erg mellow.
Dit is relevant in de zin, dat de rechter hier rekening mee moet houden (objectief enzo, ookal is dat in dit geval duidelijk niet aan de orde is).quote:Op woensdag 27 november 2013 12:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee en waarom zou dat mbt deze situatie relevant zijn?
Maar wat bedoelde je er precies mee? Dat iemand ook een e-mail zou kunnen faken met zo'n bericht?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:02 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Dit is relevant in de zin, dat de rechter hier rekening mee moet houden (objectief enzo, ookal is dat in dit geval duidelijk niet aan de orde is).
Nee een beetje frisse wind helpt altijd tegen het stinken..quote:Op woensdag 27 november 2013 12:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat toch altijd dubbel. We kunnen wel roepen dat we hopen dat dit bedrijf geen klanten meer binnenkrijgt bijvoorbeeld, maar dat zou niets oplossen. Het zou alleen maar betekenen dat de waan van de dag nogal willekeurig is en racisme oké is zolang dit maar verborgen blijft voor de buitenwereld.
Goed, je hebt blijkbaar zelf nogal wat frustraties, maar waarom zou iemand anders die onheus bejegend wordt, ook zo moeten handelen als een, wellicht terecht, gefrustreerde Leipo666?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:02 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
misschien komt daar wel mijn haat jegens een bepaalde bevokingsgroep wel vandaan
Die medewerker is in elk geval schuldig.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh die ene medewerker alleen is schuldig..?
De verzender van de mail en de oorspronkelijke geadresseerde, moeten goed aan de tand worden gevoeld. Is dit beleid? Werkt er geen enkele 'zwarte'?quote:Het is mailverkeer... er zit dus structureel iets verkeerd daar..
Als ze een duidelijk statement willen maken, dan heeft het ontslaan van die ene persoon geen enkele zin..
Laat ze maar opdoeken... bedrijven genoeg die wel normaal werken
Ik heb ook een disclaimer bij dit bericht, zie spoiler:quote:Op woensdag 27 november 2013 12:52 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik mij afvraag. Iedereen in ons bedrijf is opgedragen om deze disclaimer onder zijn handtekening te vermelden. Andersom kom ik dit ook veel tegen bij mijn externe contactpersonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:11 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik heb ook een disclaimer bij dit bericht, zie spoiler:Gvd, heb op de spoiler gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krekker is de bom!
Iedereen weet dat dit voorkomt, alleen dit keer is het te bewijzen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:08 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Dit speelt zo vaak een rol. Mensen die verongelijkt gaan doen als het een keer naar buiten komt.
Jazeker. Stel ik heb een slechte relatie met mijn baas, dan zou zo'n actie perfect zijn om hem zwart (hihi) een hak te zetten .quote:Op woensdag 27 november 2013 13:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar wat bedoelde je er precies mee? Dat iemand ook een e-mail zou kunnen faken met zo'n bericht?
Dat zou wel een bazenactie zijn zegquote:Op woensdag 27 november 2013 13:18 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Jazeker. Stel ik heb een slechte relatie met mijn baas, dan zou zo'n actie perfect zijn om hem zwart (hihi) een hak te zetten .
Denken dat de domme actie van 1 medewerker doorwerkt naar het werknemersbestand van andere bedrijven.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Iedereen weet dat dit voorkomt, alleen dit keer is het te bewijzen.
Die gast heeft helemaal gelijk als hij een aanklacht indient wegens racisme.
En hij staat redelijk sterk met dat bewijs.
Wellicht kan zo'n zaak doorwerken naar andere bedrijven, die liever niet de schijn tegen willen hebben op dit gebied en daarom zorgen voor een gemelleerd personeelsbestand.
Als je allochtonen al geen stageplek geeft (want neger) dan word het bij een baan al helemaal kansloos, stel jij bent een allochtoon, hoe zou jij dan aan geld komen?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:23 schreef justanothercustomer het volgende:
Volstrekt belachelijk natuurlijk dat deze kerel daarop wordt afgewezen. Ik zou hem persoonlijk uitnodigen. Laat hem zich maar bewijzen voor een maand, al gok ik (logisch) dat hij daar niet meer wilt werken.
Moe wordt ik wel van die allochtonen die nu in koor op internet roepen dat wij Nederlanders rasiestisch zijn vanwege dit voorval. Alsof dit nieuws als een excuus kan worden gebruikt voor het laten vegeteren van al die anderen die Nederlanders het leven zuur maken (tip: Opsprong Verzocht). Maar daar hoor je ze niet over.![]()
Nee, wat je dan krijgt zijn Amerikaanse toestanden: dat je sollicitatie in de prullenbak gaat als je het waagt een pasfoto op je CV te zetten (om maar juridisch op safe te spelen) maar in de tweede ronde, bij het sollicitatiegesprek, kan een racist natuurlijk alsnog z'n slag slaan omdat uiteindelijk ook allerlei subjectieve aspecten (bij het team passen enzo) een rol spelen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Wellicht kan zo'n zaak doorwerken naar andere bedrijven, die liever niet de schijn tegen willen hebben op dit gebied en daarom zorgen voor een gemelleerd personeelsbestand.
Natuurlijk, omdat je bij één werkgever bent geweigerd op basis van je huidskleur, geeft je dat natuurlijk het recht om een zestienjarig meisje van haar fiets te trekken en te verkrachten of een hardwerkende juwelier neer te schieten. Flikker toch op met die onzin, idioot!quote:Op woensdag 27 november 2013 13:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je allochtonen al geen stageplek geeft (want neger) dan word het bij een baan al helemaal kansloos, stel jij bent een allochtoon, hoe zou jij dan aan geld komen?
Nogmaals, dit is geen bewijs. Het enige wat vastgesteld is, is dat de werknemer zich racistisch over de sollicitant heeft geuit (bedoeld) jegens zijn baas.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:17 schreef Gia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |