abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133672638
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Fruitdrink het volgende:

Een mens kan niet superieur zijn aan een ander mens.
Obama anders wel (oeh! das ook een neger :o )
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_133672683
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dus omdat jij niet zeurt over iets moeten anderen het ook niet doen? What's next: jij houdt van spinazie dus iedereen moet spinazie lekker vinden?
nee ik vind dat mensen eens moeten leren incasseren en niet voor elke poep of scheet, moord en brand moeten gaan schreeuwen
pi_133672690
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:55 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Oh die ene medewerker alleen is schuldig..?
Het is mailverkeer... er zit dus structureel iets verkeerd daar..
Als ze een duidelijk statement willen maken, dan heeft het ontslaan van die ene persoon geen enkele zin..

Laat ze maar opdoeken... bedrijven genoeg die wel normaal werken
Mja, ik vind dat toch altijd dubbel. We kunnen wel roepen dat we hopen dat dit bedrijf geen klanten meer binnenkrijgt bijvoorbeeld, maar dat zou niets oplossen. Het zou alleen maar betekenen dat de waan van de dag nogal willekeurig is en racisme oké is zolang dit maar verborgen blijft voor de buitenwereld.
pi_133672710
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:59 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

nee ik vind dat mensen eens moeten leren incasseren en niet voor elke poep of scheet, moord en brand moeten gaan schreeuwen
Dus omdat jij over je heen laat lopen moeten anderen dat ook maar doen.
pi_133672733
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus omdat jij over je heen laat lopen moeten anderen dat ook maar doen.
er zit een groot gebied tussen incasseren en over je heen laten lopen :P
pi_133672763
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:46 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

ik moet al mijn hele leven opmerkingen (en soms fysiek geweld) verduren over mijn huid + haarkleur

daar zeur ik niet over

en ik vind dat negers ook niet moeten zeuren
Fysiek geweld zelfs :{
Jij bent wel heel erg mellow.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_133672771
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:01 schreef eight het volgende:

[..]

Fysiek geweld zelfs :{
Jij bent wel heel erg mellow.
misschien komt daar wel mijn haat jegens een bepaalde bevokingsgroep wel vandaan :P
  woensdag 27 november 2013 @ 13:02:41 #83
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_133672777
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:57 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier precies mee en waarom zou dat mbt deze situatie relevant zijn?
Dit is relevant in de zin, dat de rechter hier rekening mee moet houden (objectief enzo, ookal is dat in dit geval duidelijk niet aan de orde is).
To doom or not to doom
pi_133672812
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:02 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Dit is relevant in de zin, dat de rechter hier rekening mee moet houden (objectief enzo, ookal is dat in dit geval duidelijk niet aan de orde is).
Maar wat bedoelde je er precies mee? Dat iemand ook een e-mail zou kunnen faken met zo'n bericht?
Krekker is de bom!
  woensdag 27 november 2013 @ 13:05:57 #85
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_133672872
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mja, ik vind dat toch altijd dubbel. We kunnen wel roepen dat we hopen dat dit bedrijf geen klanten meer binnenkrijgt bijvoorbeeld, maar dat zou niets oplossen. Het zou alleen maar betekenen dat de waan van de dag nogal willekeurig is en racisme oké is zolang dit maar verborgen blijft voor de buitenwereld.
Nee een beetje frisse wind helpt altijd tegen het stinken..
Zolang het maar genoeg waait, stinkt het ook niet..

En dat veranderd de houding van dat soort bedrijven (en daarmee ook de mensen) op termijn vanzelf..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_133672905
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:02 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

misschien komt daar wel mijn haat jegens een bepaalde bevokingsgroep wel vandaan :P
Goed, je hebt blijkbaar zelf nogal wat frustraties, maar waarom zou iemand anders die onheus bejegend wordt, ook zo moeten handelen als een, wellicht terecht, gefrustreerde Leipo666?
Krekker is de bom!
pi_133672928
Dit speelt zo vaak een rol. Mensen die verongelijkt gaan doen als het een keer naar buiten komt. :')
  woensdag 27 november 2013 @ 13:11:08 #88
3542 Gia
User under construction
pi_133672981
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:55 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Oh die ene medewerker alleen is schuldig..?
Die medewerker is in elk geval schuldig.
Of hij handelde volgens het beleid van het bedrijf moet onderzocht worden.
Maar ik denk dat dit moeilijk te bewijzen is.

Dus, het bedrijf moet zich hier duidelijk van distantiëren en die medewerker, en elke medewerker die achter deze mail/policy staat, ontslaan.
quote:
Het is mailverkeer... er zit dus structureel iets verkeerd daar..
Als ze een duidelijk statement willen maken, dan heeft het ontslaan van die ene persoon geen enkele zin..

Laat ze maar opdoeken... bedrijven genoeg die wel normaal werken
De verzender van de mail en de oorspronkelijke geadresseerde, moeten goed aan de tand worden gevoeld. Is dit beleid? Werkt er geen enkele 'zwarte'?

En ja, als geconcludeerd kan worden dat het bedrijf discrimineert op huidskleur, dan mag dat zeker gevolgen hebben.
pi_133672982
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:52 schreef eight het volgende:

[..]

Dat is dus wat ik mij afvraag. Iedereen in ons bedrijf is opgedragen om deze disclaimer onder zijn handtekening te vermelden. Andersom kom ik dit ook veel tegen bij mijn externe contactpersonen.
Ik heb ook een disclaimer bij dit bericht, zie spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133673032
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:11 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik heb ook een disclaimer bij dit bericht, zie spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gvd, heb op de spoiler geklikt :(
Krekker is de bom!
pi_133673103
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:13 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Gvd, heb op de spoiler geklikt :(
Ja ja nu zit je er aan vast, geen ontkomen meer aan.
  woensdag 27 november 2013 @ 13:17:08 #92
3542 Gia
User under construction
pi_133673124
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:08 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Dit speelt zo vaak een rol. Mensen die verongelijkt gaan doen als het een keer naar buiten komt. :')
Iedereen weet dat dit voorkomt, alleen dit keer is het te bewijzen.
Die gast heeft helemaal gelijk als hij een aanklacht indient wegens racisme.
En hij staat redelijk sterk met dat bewijs.

Wellicht kan zo'n zaak doorwerken naar andere bedrijven, die liever niet de schijn tegen willen hebben op dit gebied en daarom zorgen voor een gemelleerd personeelsbestand.
  woensdag 27 november 2013 @ 13:18:23 #93
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_133673164
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:04 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Maar wat bedoelde je er precies mee? Dat iemand ook een e-mail zou kunnen faken met zo'n bericht?
Jazeker. Stel ik heb een slechte relatie met mijn baas, dan zou zo'n actie perfect zijn om hem zwart (hihi) een hak te zetten .
To doom or not to doom
pi_133673167
waarom is mijn post nou weer weggehaald :?
-___-
pi_133673296
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:18 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Jazeker. Stel ik heb een slechte relatie met mijn baas, dan zou zo'n actie perfect zijn om hem zwart (hihi) een hak te zetten .
Dat zou wel een bazenactie zijn zeg
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_133673316
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Wellicht kan zo'n zaak doorwerken naar andere bedrijven, die liever niet de schijn tegen willen hebben op dit gebied en daarom zorgen voor een gemelleerd personeelsbestand.
Denken dat de domme actie van 1 medewerker doorwerkt naar het werknemersbestand van andere bedrijven. :')
pi_133673320
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:23 schreef justanothercustomer het volgende:
Volstrekt belachelijk natuurlijk dat deze kerel daarop wordt afgewezen. Ik zou hem persoonlijk uitnodigen. Laat hem zich maar bewijzen voor een maand, al gok ik (logisch) dat hij daar niet meer wilt werken.

Moe wordt ik wel van die allochtonen die nu in koor op internet roepen dat wij Nederlanders rasiestisch zijn vanwege dit voorval. Alsof dit nieuws als een excuus kan worden gebruikt voor het laten vegeteren van al die anderen die Nederlanders het leven zuur maken (tip: Opsprong Verzocht). Maar daar hoor je ze niet over. :')
Als je allochtonen al geen stageplek geeft (want neger) dan word het bij een baan al helemaal kansloos, stel jij bent een allochtoon, hoe zou jij dan aan geld komen?
pi_133673360
quote:

[..]

Nee, wat je dan krijgt zijn Amerikaanse toestanden: dat je sollicitatie in de prullenbak gaat als je het waagt een pasfoto op je CV te zetten (om maar juridisch op safe te spelen) maar in de tweede ronde, bij het sollicitatiegesprek, kan een racist natuurlijk alsnog z'n slag slaan omdat uiteindelijk ook allerlei subjectieve aspecten (bij het team passen enzo) een rol spelen.
pi_133673369
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:23 schreef Nober het volgende:

[..]

Als je allochtonen al geen stageplek geeft (want neger) dan word het bij een baan al helemaal kansloos, stel jij bent een allochtoon, hoe zou jij dan aan geld komen?
Natuurlijk, omdat je bij één werkgever bent geweigerd op basis van je huidskleur, geeft je dat natuurlijk het recht om een zestienjarig meisje van haar fiets te trekken en te verkrachten of een hardwerkende juwelier neer te schieten. Flikker toch op met die onzin, idioot!
  woensdag 27 november 2013 @ 13:28:13 #100
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_133673433
quote:

[..]

Nogmaals, dit is geen bewijs. Het enige wat vastgesteld is, is dat de werknemer zich racistisch over de sollicitant heeft geuit (bedoeld) jegens zijn baas.
To doom or not to doom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')