Het is de Europese versie die trager is dan de Amerikaanse en de Game Boy Advance versie. LBW is sowieso sneller dus misschien ligt het daar aanquote:Op maandag 16 december 2013 15:53 schreef CoExist het volgende:
Zojuist TLOZ: ALTTP gekocht op de Wii U voor maar ¤1,49.
Ligt het aan mij of loopt de game verdomde langzaam?
Hoe doe je die trickquote:Op maandag 16 december 2013 13:20 schreef knater het volgende:
[..]
Ik bedoel als je bij New Super Mario Bros U uit het beeld valt dat je dan een leven verliest terwijl je bij 3D world je veranderd in een bubbel en mee kan zweven.
Maar ja dat levens gedeeld worden is hinderlijk maar daar had ik de 1-up trick voor gebruikt zodat we 999+ levens hadden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done!quote:Op maandag 16 december 2013 17:17 schreef Seikcid het volgende:
Ik ga 'm vanavond bestellen. De PS4 wacht nog maar even.
Goede keuzequote:Op dinsdag 17 december 2013 12:27 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Done!Incl. Zelda Wind Waker. In het weekend halen we een extra controller en 3D land.
Waarvoor heb je die trick nodig dan? Wat is er zo leuk aan 999 levens hebbenquote:Op maandag 16 december 2013 13:20 schreef knater het volgende:
[..]
Ik bedoel als je bij New Super Mario Bros U uit het beeld valt dat je dan een leven verliest terwijl je bij 3D world je veranderd in een bubbel en mee kan zweven.
Maar ja dat levens gedeeld worden is hinderlijk maar daar had ik de 1-up trick voor gebruikt zodat we 999+ levens hadden
twitter:NintendoNL twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 15:02:44Kijk op 18-12 om 15:00 naar een #NintendoDirectEU over titels voor #WiiU en Nintendo #3DS die t/m lente 2014 uitkomen http://t.co/Q6jgINQBEg reageer retweet
3d world niet gespeeld? Veel pittiger dan recentr mario games, vooral na wereldje 4.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waarvoor heb je die trick nodig dan? Wat is er zo leuk aan 999 levens hebben
Zo lastig is mario toch niet en tegenwoordig krijg je bij de games toch al super veel levens?
Nog niet, hij gaat er vanavond in!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
3d world niet gespeeld? Veel pittiger dan recentr mario games, vooral na wereldje 4.
Aah laat het Mario Party zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:20 schreef s0ul1991 het volgende:
twitter:NintendoNL twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 15:02:44Kijk op 18-12 om 15:00 naar een #NintendoDirectEU over titels voor #WiiU en Nintendo #3DS die t/m lente 2014 uitkomen http://t.co/Q6jgINQBEg reageer retweet
tot en met lente, daarna zijn ze er niet meerquote:
Als je genoeg levens hebt is het geen 999 levens maar kroontjekroonthekroontje levensquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:39 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wat heb je aan dat kroontje ?
En die krijg je toch als je de beste bent in multiplayer ?
Volgens mij is de max 1111 levens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als je genoeg levens hebt is het geen 999 levens maar kroontjekroonthekroontje levens
Yep.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, aangekomen in de laatste (normale) wereld. Had in wereld 6 wat minder zin om alle sterren en stempels te halen. Tot en met wereld 5 alles gehaald voor zover ik weet. Vind de game nog steeds vrij gemakkelijk, maar daar zijn straks de extra levels voor natuurlijk.
Ik vond het zelf vanaf wereld 5 of 6 een stuk lastiger worden om alle sterren en stempels te halen; daarvóór fiets je overal fluitend doorheen. Pas in de extra werelden kom je levels tegen waarbij het daadwerkelijk pittig wordt om überhaupt de eindstreep te bereiken.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, aangekomen in de laatste (normale) wereld. Had in wereld 6 wat minder zin om alle sterren en stempels te halen. Tot en met wereld 5 alles gehaald voor zover ik weet. Vind de game nog steeds vrij gemakkelijk, maar daar zijn straks de extra levels voor natuurlijk.
Ik dacht ook even de echte nieuwe Zelda. Maar laat maarquote:Op woensdag 18 december 2013 15:04 schreef Pheno het volgende:
Dynasty Warriors meets Zelda. Echt hoe meh.
Ik vraag me nog steeds af waar die eerste blijft. Zou die gecanceld zijn?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:07 schreef Pheno het volgende:
YoshiEpic yarn
oh nee, nog een andere titel, met Yoshi
Chibi robo 3ds?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:03 schreef Pheno het volgende:
Zo, lamme hand van het schrijven, maar volgens mij heb ik nu elke trailer en bijbehorend nieuws op de site staan
Die wil ik ook maar ik kom 1000 sterren te kortquote:Op woensdag 18 december 2013 16:56 schreef s0ul1991 het volgende:
Die Luigi's Mansion 2 - diorama is van mij
Niet te vinden geweest op het moment van schrijvenquote:
Gooooooo Pheno, ubernieuwspostertje dat je er bent.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:03 schreef Pheno het volgende:
Zo, lamme hand van het schrijven, maar volgens mij heb ik nu elke trailer en bijbehorend nieuws op de site staan
Was nig een duidelijke alpha, ben benieuwd hoe uitgebreid en interessant ze het kunnen maken inderdaadquote:Op woensdag 18 december 2013 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker al dat nieuws, ben erg benieuwd naar die Zelda-game. Franchise mag wel eens opgeschud worden ook.
alleen jammer dat al dat soort spellen zoals het dynasty warriors, ken's rage en alle spinoffs die tecmo en bandai hebben gemaakt (tot one piece toe) geen aars doen in Europa. Het is grappig, maar meer ook niet. Er komt gelukkig nog een echte zelda.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker al dat nieuws, ben erg benieuwd naar die Zelda-game. Franchise mag wel eens opgeschud worden ook.
Wellicht is dit dan de missende schakel. DW is heier niet populair, zelda wel. Zelda is in Japan niet populair, DW wel. Prima optie om ze beiden op de kaart te krijgenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
alleen jammer dat al dat soort spellen zoals het dynasty warriors, ken's rage en alle spinoffs (tot one piece toe) geen aars doen in Europa. Het is grappig, maar meer ook niet. Er komt gelukkig nog een echte zelda.
dat zeiden ze bij pokemon conquest ookquote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wellicht is dit dan de missende schakel. DW is heier niet populair, zelda wel. Zelda is in Japan niet populair, DW wel. Prima optie om ze beiden op de kaart te krijgen
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Iemand een overzichtje van de E-shop kortingen?
Ik heb genoeg geld verzameld voor een gratis Rayman Legendstwitter:NintendoNL twitterde op woensdag 18-12-2013 om 15:31:24Bekijk een aantal speciale kortingen die allerlei uitgevers de komende tijd naar de #eShop brengen! #NintendoDirectEU http://t.co/ucHOvk8zvC reageer retweet
Met dank aan NeoGAF uiteraard.quote:First year (52 weeks):
PS3 - 1,273,555
Wii U - 1,219,474
PSV - 1,074,621
First 54 weeks (current Wii U LTD)
Wii U - 1,343,139
PS3 - 1,341,304
PSV - 1,110,333
Wie zegt dat er geen dungeons zijn? Kan van alles mogelijk zijn, dag is juist het interesssntequote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat zeiden ze bij pokemon conquest ook
het is voor de fans die alles van Zelda willen hebben leuk, maar de meesten willen dungeons als ze met Link aan het gamen zijnDW is overigens altijd wel leuk, maar de veranderingen zijn de laatste delen wel erg minimaal.
Ah oke, twijfelde daar al over. Nog ff wat reviews lezen misschien. Heb natuurlijk ook nog zat te spelen. Maar Ducktales ging ik sowieso nog eens kopen, al is het al alleen maar voor het introquote:Op donderdag 19 december 2013 01:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cloudberry en Giana zijn niet echt de moeite als je het mij vraagt.
Ik vind cloudberry juist wel vet! Offline multiplayer mayham ten topquote:Op donderdag 19 december 2013 01:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cloudberry en Giana zijn niet echt de moeite als je het mij vraagt.
Volgens mij is dat hier wel eens uitgelegd. Pakken de Amerikaanse roms die over het algemeen sneller draaien dan de Europese...ofzoquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb die NES remix gekocht... is het nou 60 fps? het voelt sneller aan dan als ik een spel uit virtual console speel. Is trouwens wel lastig.
Ik heb het over de NES remix he, die speciaal is gemaakt voor de wiiU (?) dus lijkt me dat ze die ook geoptimaliseerd hebben. En zo voelt het ook.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:07 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hier wel eens uitgelegd. Pakken de Amerikaanse roms die over het algemeen sneller draaien dan de Europese...ofzo
Die Dynasty Warrior-games zijn sowieso niet veel soeps en hebben ook niks te maken met Zelda. Lijkt me vooral een truc om de Japanse markt aan de Wii U te krijgen.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:58 schreef chibibo het volgende:
Hyrule Warriors. Kutmuziek en kutgraphics. Weten ze zeker dat het niet voor de oude Wii bedoeld is?
Denk niet dat het de Zelda is die je verwacht.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komen ze ook me, ze hebben ook verteld dat dit niet bij de normale franchise hoortquote:Op zondag 22 december 2013 17:47 schreef Oksel het volgende:
[..]
Denk niet dat het de Zelda is die je verwacht.
Ik hoop dat Nintendo nog met écht een nieuwe Zelda op de Wii U komt. Dan koop ik ook een Wii U. Of echt een goede RPG.
Ze zeiden letterlijk dat dit niet het nieuwe Zelda is waar Nintendo aan werkt. Dus ja, die komt. Uiteraard.quote:Op zondag 22 december 2013 17:47 schreef Oksel het volgende:
[..]
Denk niet dat het de Zelda is die je verwacht.
Ik hoop dat Nintendo nog met écht een nieuwe Zelda op de Wii U komt. Dan koop ik ook een Wii U. Of echt een goede RPG.
Ik zat er ook de hele tijd tegen aan te hikken maar...quote:Op zondag 22 december 2013 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit soort van vast in NES RemixStage 9 van Super Mario Bros heeft als opdracht tien levens via zo'n 1-up trick, maar bij 8 stopt het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2013 11:01 schreef Hansch1986 het volgende:
[..]
Ik zat er ook de hele tijd tegen aan te hikken maar...Thnx, vanavond proberen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft iemand hier Splinter Cell Blacklist gespeeld. Ik denk erover om die ook te kopen in de aankomende sale.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Dat denk je maarquote:Op maandag 23 december 2013 13:18 schreef Seikcid het volgende:
In Mario de 1e wereld volledig gehaald.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nice! Super Mario 3D World heeftEnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kom ik echt niet. Het level is vele malen erger dan de allerlaatste levels van de Galaxy-games. Ik vlucht even terug naar Zelda op de 3DS. Iemand die de game 100% heeft weten uit te spelen?Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:39 schreef nomar83 het volgende:
[..]
EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doorNice, kan niet wachten. Al heb ik nu al last van sommige levelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kom ik echt niet. Het level is vele malen erger dan de allerlaatste levels van de Galaxy-games. Ik vlucht even terug naar Zelda op de 3DS. Iemand die de game 100% heeft weten uit te spelen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Hoe kan ik een game van de wii U op de gamepad spelen zonder de tv daarvoor te hoeven gebruiken? Heb een wii U met Zelda gekocht en wil alleen de gamepad gebruiken om te spelen zonder de tv. hoe stel ik dit in en aan/uit?
Dank!![]()
De -knop indrukken?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:18 schreef DjUntzUntz het volgende:
Hoe kan ik een game van de wii U op de gamepad spelen zonder de tv daarvoor te hoeven gebruiken? Heb een wii U met Zelda gekocht en wil alleen de gamepad gebruiken om te spelen zonder de tv. hoe stel ik dit in en aan/uit?
Dank!The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
We hadden het vannacht al uitgevondenquote:, dank je!! Welke wii U en wii games zijn zeer zeker aan te raden om te spelen?
![]()
Afhankelijk van je smaak:quote:Op woensdag 25 december 2013 13:41 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
We hadden het vannacht al uitgevonden, dank je!! Welke wii U en wii games zijn zeer zeker aan te raden om te spelen?
Rayman, Mario, Pikmin, ZombiU, Wonderful 101, Deus Ex, Earthbound en Wind waker.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ik wacht nog vol smart op Smash Bros. Voor mij is dat de afgelopen 3 nintendo-consoles uiteindelijk toch wel de voornaamste reden om er eentje aan te schaffen geweest.
Hopelijk vernaggelen ze het niet zoals ze bij Brawl toch wel een beetje hebben gedaan.Conscience do cost.![]()
voor wat ik heb meegekregen gaat de nieuwe er dik overheenquote:Op woensdag 25 december 2013 14:53 schreef ems. het volgende:
Ik wacht nog vol smart op Smash Bros. Voor mij is dat de afgelopen 3 nintendo-consoles uiteindelijk toch wel de voornaamste reden om er eentje aan te schaffen geweest.
Hopelijk vernaggelen ze het niet zoals ze bij Brawl toch wel een beetje hebben gedaan.![]()
![]()
Dat dacht men ook bij melee --> brawl, dus ik hou nog even mijn adem inquote:Op woensdag 25 december 2013 14:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
voor wat ik heb meegekregen gaat de nieuwe er dik overheenNiet dat Brawl slecht was verder, integendeel. Maar gewoon zeer teleurstellend in verhouding tot z'n voorganger.
Desalniettemin ben ik inderdaad ook hoopvol.Conscience do cost.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: