abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133677529
waarschijnlijk al haar bedpartners inclusief zarka, ze blijft maar dreigen met rechtzaken.
Als jij niet vertelt dat ik snurk, vertel ik niet hoe slecht je in bed bent
pi_133677544
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Sylvie snurkt ontzettend, heb ik van een vriend van een vriendin die in een hotel werkt.
Daarvoor hoef je niet in een hotel te zijn; dat doet ze ook bij de opera.
pi_133677831
Een bi-loot?
pi_133678071
quote:
de flickr pagina van Balazs heeft wel een foto van Mark
pi_133678528
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:06 schreef kvd het volgende:

[..]

de flickr pagina van Balazs heeft wel een foto van Mark
lijkt me logisch dat je op flickr fotos van een flikker hebt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_133679519

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 27-11-2013 17:11:26 (Doe eens niet) ]
  woensdag 27 november 2013 @ 17:02:43 #58
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_133679774
quote:
Daar babbelde onze Balasz (coole naam trouwens) er lustig op los met Nederlanse AA celebs als Kim Kötter, Lieke van Lekmond en Fajah Lourens. Okay... een veredelde buschauffeur die zo close is met mensen uit de wereld van de glitter en glamour, dat roept maar één vraag op: Zou hij deze dames ook lief gehad hebben??? Ja natuurlijk. Vrouwen en piloten, je weet zelf! Anywaytjes. Ook acteur Mark van Eeuwen (hai) blijkt trouwens dikke mik te zijn met de (biseksuele?) piloot dus dit verhaal zou zomaar nog eens een staartje kunnen krijgen. Heerlijk, het hele Sylvie gebeuren begon al bijna een beetje op te drogen...
:') :')
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_133680108
quote:
11s.gif Op woensdag 27 november 2013 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Wat kan hij nog toevoegen? Hij houdt in ieder geval de eer aan zichzelf en is tevreden met Sabia, bierkip en kleine SaRa.
Ja, niks dus. Het siert hem dus juist.
Go hard or go home
pi_133680372
Wat heerlijk hoe makkelijk je in zo'n gate gezogen kunt worden zoals een Mark van Eeuwen en dan gelijk voor biseksueel wordt versleten :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_133682302
Jeetje je gaat even eten en mark van eeuwen is bi en doet het met de piloot van sylvie.

Hoe langer rafael zijn mond houdt des te sympathieker ik hem vind. Als sabia dat ook doet wordt het nog een droomstel
  woensdag 27 november 2013 @ 19:07:04 #62
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133683571
Wie is die May Britt Mobach, wat een irritant mens.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_133683593
quote:
13s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:07 schreef SEMTEX het volgende:
Wie is die May Britt Mobach, wat een irritant mens.
Zo'n fashionmuts
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 27 november 2013 @ 19:08:19 #64
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_133683604
Draagt ook echt niets bij aan het programma
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_133684488
Maar hebben ze het er wel over gehad in Boulevard?
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 27 november 2013 @ 19:33:45 #66
211040 Uccie
pi_133684642
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:30 schreef alors het volgende:
Maar hebben ze het er wel over gehad in Boulevard?
Ja, Kwalbert herhaalde wat er in het artikel stond wat we hier al gezien hebben.
pi_133687525
Neuken met een piloot, want je had iemand nodig "die een luisterend oor bood."

Flikker toch op.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_133687585
"Ik had kanker dus ik voelde me zo lelijk, dat ik maar vreemdging."

Wow, hoe durf je echt.

Misschien moet ze met Kluun gaan daten, lijkt me een leuke match :+
  woensdag 27 november 2013 @ 21:06:39 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133689021
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 27 november 2013 @ 21:07:07 #70
211040 Uccie
pi_133689058
Bij Sylvie hoor ik alleen maar ik, ik, ik...
pi_133689440
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:39 schreef Toeps het volgende:

:D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 27 november 2013 @ 22:04:37 #72
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_133692468
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:34 schreef Laysa het volgende:
En die fucking Evert Santegoeds die best wel kan begrijpen waarom ze het deed 8)7
Overigens zijn het weer 9 paginia's....we kunnen dus concluderen dat de getallen 9 en 31 erg belangrijk voor Sylvie zijn :')
Ik heb het interview van moeder niet gelezen. Zij zei niet dat Sylvie andere dingen aan haar hoofd had, dan rommelen met mannen? Daar hoor ik Everts dan weer niet over.
pi_133693066
vraag me af hoe syl had bedacht dat dit interview de schade zou beperken tov wat die piloot morgen te vertellen heeft...dat moet me dan toch een verhaal zijn...
pi_133693476
Voor dat ik het interview heb gelezen of hier wilde posten zei ik al "wedden dat ze K gebruikt om het goed te praten".
pi_133693680
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:39 schreef Toeps het volgende:
"Ik had kanker dus ik voelde me zo lelijk, dat ik maar vreemdging."

Wow, hoe durf je echt.

"Komt een Meiss bij de dokter"
pi_133693812
quote:
9s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:04 schreef hexje het volgende:

[..]

Ik heb het interview van moeder niet gelezen. Zij zei niet dat Sylvie andere dingen aan haar hoofd had, dan rommelen met mannen? Daar hoor ik Everts dan weer niet over.
ja,ze was te ziek om goed uit haar ogen te kunnen kijken,laat staan om met mannen bezig te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door kvd op 27-11-2013 22:38:01 ]
pi_133694168
trouwens, in 2010 deed Syl mee aan Let's dance en deed ze het met Christian. Daarna ontmoette ze Balazs met wie ze her bed in moest duiken voor haar zelfvertrouwen. Had Christian haar daar nog niet mee geholpen dan? Of zal ze zijn vergeten dat mensen dit soort dingen (volgorde) uitzoeken/weten?
pi_133695167
Ze raakt alleen maar meer verstrikt in haar eigen leugens... :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 27 november 2013 @ 23:02:15 #79
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_133695252
Wacht even hoor, die piloot komt naast haar zitten? Vreemd verhaal, op lange vluchten maakt een piloot wel eens een wandelingetje terwijl de co-piloot het overneemt, naar op vluchten binnen europa heb ik dat nog nooit gezien.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_133696265
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:28 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]

"Komt een Meiss bij de dokter"
Die zegt: dokter, ik ben zo moe.

Ow zegt die dokter en hoe gaat het met de sex?

Nou, dokter dat doe ik op: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag,en zaterdag.

Ja, geen wonder dat je zo moe bent :o zegt die dokter, als je nou eens een dinsdag oversloeg

Kan niet dokter zegt ze, dat is de enige avond dat ik thuis ben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133696593
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Die zegt: dokter, ik ben zo moe.

Ow zegt die dokter en hoe gaat het met de sex?

Nou, dokter dat doe ik op: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag,en zaterdag.

Ja, geen wonder dat je zo moe bent :o zegt die dokter, als je nou eens een dinsdag oversloeg

Kan niet dokter zegt ze, dat is de enige avond dat ik thuis ben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :')
know'm sayin?
word? word.
pi_133702275
IHR PILOT PACKT ÜBER DEN SEITENSPRUNG AUS
So machte Sylvie nach drei Monaten den Abflug

Jetzt plaudert schon Lover Nr. 3 aus der Beziehungskiste mit Sylvie van der Vaart (35)!
Zur Gedächtnisstütze: Erst packte der Franzose Guillaume Zarka (33) aus, dann US-Model Jerad Moore (29).

UND NUN PILOT „BALI“!
Pikant: Als ER 2010 eine Affäre mit der attraktiven TV-Moderatorin hatte, war SIE noch mit Fußball-Star Rafael van der Vaart (30) zusammen (BILD berichtete).
Im September 2010 hatten sich Sylvie und der ungarisch-holländische Pilot auf einem Flug von London nach Amsterdam getroffen.

Sabia hatte recht
Sie stellte in BILD klar, dass nicht Rafael untreu war, sondern Sylvie schon seit 2009 Affären mit verschiedenen Männern hatte.
mehr...

Balasz V. (Spitzname „Bali“) zu „Gala“: „Es gab gleich von Beginn an so eine Spannung zwischen uns.“ Und weiter: „Ich fand sie sehr interessant, aber ich war nicht verliebt. Wir haben uns dann viel per Mail ausgetauscht (...) über das Leben, Philosophie und unsere Jobs.“

Daraus wurde bald mehr. Balazs: „Man erreicht den Punkt, an dem es kein Zurück mehr gibt, wenn man sich küsst.“ Und: „Wenn es ihr schlecht ging, habe ich ihr drei Stunden am Telefon zugehört. Oder sie mal zu einem romantischen Spaziergang im Schnee entführt.“

Sie treffen sich in Amsterdam, in Köln und „anderen europäischen Städten“ – sogar kurz nach Weihnachten bei Sylvie am Küchentisch!

„Dafür schäme ich mich“, so Balasz jetzt zu „Gala“. Aber: „Ich habe ihr das Gefühl gegeben, besonders zu sein. (...) Ich habe gespürt, dass es ihr gefallen hat, das besondere ‚kleine Mädchen‘ zu sein.“

An Silvester 2010 erfährt Rafael durch E-Mails von Sylvies Untreue.

Balazs: „Am 2. Januar gab er uns die Erlaubnis für ein kurzes Telefonat, um uns zu verabschieden. Ich fand diese Geste von ihm unglaublich anständig, erwachsen, großherzig und souverän. Sylvie stand hörbar unter Schock. Sie hatte ihre Entscheidung gefällt. Es war hart für mich, die schlimmste Zeit in meinem Leben.“

Und warum plappert er das jetzt alles hinaus? Vor allem, sagt er, um seine neue Beziehung zu schützen. Er wolle reinen Tisch machen ...

WAS SAGT SYLVIE?
Sie gibt die Affäre zu (BILD berichtete). Behauptet aber auch, Balasz habe sie bedroht und verfolgt.
Bleibt noch Bald-Ex-Mann Rafael. Zu BILD sagt der HSV-Profi nur: „Ich möchte diese Angelegenheit nicht kommentieren.“

Offenbar der einzige Mann in Sylvies Leben, der keine schmutzige Wäsche wäscht.

_O_
know'm sayin?
word? word.
pi_133703667
PRIVE TV - De KLM-piloot heeft respect voor de manier waarop Rafael met Sylvie's affaire omging. "Hij gaf ons zelfs de gelegenheid om afscheid te nemen." :s)
pi_133703889
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 09:05 schreef alors het volgende:
Bleibt noch Bald-Ex-Mann Rafael. Zu BILD sagt der HSV-Profi nur: „Ich möchte diese Angelegenheit nicht kommentieren.“

Offenbar der einzige Mann in Sylvies Leben, der keine schmutzige Wäsche wäscht.

_O_
Wat een baas.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_133707063
quote:
Piloot Sylvie Meis was 'heel verliefd' tijdens affaire
De piloot met wie Sylvie Meis een verhouding had tijdens haar huwelijk met Rafael van der Vaart, was naar eigen zeggen erg verliefd op haar. "En zij heeft mij gezegd en laten zien dat zij dat gevoel ook had."

Dat vertelt de Hongaars-Nederlandse piloot Balasz Vajta in de Duitse krant Bild en het tijdschrift Gala.

De affaire met Vajta dateert uit 2010, toen Meis herstellende was van borstkanker.

De twee troffen elkaar op een vlucht van Londen naar Amsterdam. ''Er was meteen spanning tussen ons'', onthult Vajta. De twee leerden elkaar beter kennen via lange telefoongesprekken en mails.

'Geen weg terug'

Snel ontstond er meer. ''Je komt op een punt dat er geen weg meer terug is, wanneer je elkaar kust.'' Vajta hing een keer drie uur met Meis aan de lijn toen het slecht met haar ging.

''Ook heb ik haar een keer meegenomen voor een lange wandeling in de sneeuw.'' Hij spreekt van een heftige liefdesaffaire. ''Ik was heel verliefd op Sylvie en zij heeft mij gezegd en laten zien dat zij dat gevoel ook had.''

Bedreigd

Het stel zoekt elkaar op in Amsterdam, Keulen en andere Europese steden, en zelfs kort na kerst bij Meis aan de keukentafel. ''Daarvoor schaam ik me'', zegt Vajta. ''Maar ik heb haar het gevoel gegeven dat ze bijzonder is. Ik heb gemerkt dat ze het leuk vindt om het speciale kleine meisje te zijn.''

Rond kerst 2010 valt het doek. Van der Vaart ontdekt Sylvie's ontrouw via de mail. ''Op 2 januari gaf hij ons de gelegenheid om tijdens een kort telefoongesprek de relatie te beëindigen.'' Bali kan dit gebaar van de topvoetballer zeer waarderen. ''Sylvia was hoorbaar gechoqueerd. Ze was bang voor een scheiding'', herinnert Vajta zich. ''Het was zwaar voor mij. De moeilijkste tijd van mijn leven.''

Schoon schip

Vajta klapt uit de school met de affaire omdat hij naar eigen zeggen schoon schip wil maken voor zijn huidige relatie. Meis biechtte de verhouding woensdag op, maar stelt dat Vajta haar heeft bedreigd. Van der Vaart wil geen commentaar geven.

Hij is al de derde ex-geliefde van de presentatrice die uit de school klapt. Eerder lieten de Franse Guillaume Zarka (33) en het Amerikaanse model Jerad Moore (29) van zich horen.
nu.nl
pi_133707674
"Ik heb gemerkt dat ze het leuk vindt om het speciale kleine meisje te zijn"

Teiltje iemand?
pi_133707926
Veredelde buschauffeur _O- _O-
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  † In Memoriam † donderdag 28 november 2013 @ 13:17:22 #89
43556 miss_dynastie
pi_133708122
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 12:58 schreef mascara-klodder het volgende:
"Ik heb gemerkt dat ze het leuk vindt om het speciale kleine meisje te zijn"

Teiltje iemand?
Maar 't lijkt me, gek genoeg, wel waar, zo komt ze wel over.

Ik geloof er niets van dat die piloot haar heeft bedreigd. Ze wilde hem gewoon voor zijn. Gelukt. Maar of ze er blij mee moet zijn?

Is er al iemand langsgeweest bij Ma Meis? Ben wel benieuwd wat die te zeggen heeft >:)
pi_133708362
Maar Sabia had gewoon echt helemaal gelijk, tot het uitnodigen van die gast met de kerst aan toe :')
know'm sayin?
word? word.
pi_133708372
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]
Maar 't lijkt me, gek genoeg, wel waar, zo komt ze wel over.

Ik geloof er niets van dat die piloot haar heeft bedreigd. Ze wilde hem gewoon voor zijn. Gelukt. Maar of ze er blij mee moet zijn?

Is er al iemand langsgeweest bij Ma Meis? Ben wel benieuwd wat die te zeggen heeft >:)
Ik hoop dat MaMeis zich aan het schamen is. Syl kon niet vreemdgaan door haar ziekte en Saab was een leugenaar. En nu blijkt dat Syl wel degelijk het bed indook, juist door haar ziekte, en dat Saab voor niks als leugenaar is neergezet. Syl wist zelfs haar moeder voor de gek te houden...
pi_133708647
Balasz klinkt wel heel lief voor sylvie, geloof er niets van dat hij uit haar heeft bedreigd.
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2013 @ 13:45:22 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_133708879
Heerlijk :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 28 november 2013 @ 13:50:37 #94
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_133709010
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:36 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Balasz klinkt wel heel lief voor sylvie, geloof er niets van dat hij uit haar heeft bedreigd.
Sylvie moet haar imago toch redden, dan maar weer een minnaar de schuld geven.
  † In Memoriam † donderdag 28 november 2013 @ 13:52:49 #95
43556 miss_dynastie
pi_133709081
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:36 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Misschien kunnen Balasz en Saab samen de Meisjes aanklagen voor laster >:) *O*
pi_133710359
Maar we wisten toch allang dat Saab de waarheid sprak?!
Dat het niet zo chique was dat ze uit de school klapte is weer een ander verhaal natuurlijk :P
pi_133711484
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar we wisten toch allang dat Saab de waarheid sprak?!
Dat het niet zo chique was dat ze uit de school klapte is weer een ander verhaal natuurlijk :P
wij wel, maar MaMeis niet (en Touriya en Bettie zeiden ook dat Saab niet de waarheid vertelde)
pi_133711806
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:28 schreef kvd het volgende:

[..]

wij wel, maar MaMeis niet (en Touriya en Bettie zeiden ook dat Saab niet de waarheid vertelde)
Ohja, die doen ook nog mee in het verhaal :+
Zouden ze nu willen dat ze beter hun mond hadden kunnen houden? :D
pi_133711843
Vooral moeders gaat voor schut geloof ik :')
pi_133712244
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Vooral moeders gaat voor schut geloof ik :')
en Syl als zij inderdaad dat hele interview van moeder heeft geregistreerd. Denk wel dat het of moederliefde wat, of dat Syl haar niet altijd de waarheid heeft verteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')