jaa?quote:
EN bij grote ketens ligt de uurprijs vaak ook idioot hoog en wijken ze amper van standaarden af.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef Zokunen. het volgende:
Of echt "klein", of keten, die middelgrote zijn riskant.
Alleen naaien ketens je door veel extra te doen.
En bij klein natuurlijk wel eerst wat research doen.
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:13 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Standaard stokken gaan er uit en maken plaats voorWel de touwtjes een stuk korter knippen...geloof me, je vogel bungelend aan zijn nek vast in die touwtjes aantreffen als je thuiskomt is een stressvolle aangelegenheid voor beiden. En dan is de mijne zo slim om een stabiele houding aan te nemen en niet in paniek te raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Meh, een bepaalde garage in een wijk vol studenten, turken en geflipte "kunstenaars" in Deventer.quote:
Zal ik doenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel de touwtjes een stuk korter knippen...geloof me, je vogel bungelend aan zijn nek vast in die touwtjes aantreffen als je thuiskomt is een stressvolle aangelegenheid voor beiden. En dan is de mijne zo slim om een stabiele houding aan te nemen en niet in paniek te raken.
dan moet je blijven oefenen hequote:
ik heb 'm wel zachter gezet. maar dat komt omdat ie net iets harder stondquote:
hoezo?quote:
quote:
Ja die zijn ideaal, je hebt ze voor alleen nagels en ook voor nagels met mineralen, die laatste zijn ook wel fijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:39 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Zal ik doen
Vooral die cement stokken lijken me wel slim, moet nog wel nagels in de gaten houden uiteraard, maar dan gaat het in ieder geval minder snel.
Ja zonde want ik vond haar altijd echt goed!quote:
Ik ken er in ieder geval twee die nu posten die direct op mute gaanquote:
Dat zijn gewoon zonnebloempittenchocoladenootjesquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon zonnebloempittenchocoladenootjes
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die hebben we in de randstad niet
ik hou niet zo van chocoladequote:Op woensdag 27 november 2013 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL
Ja na een paar handjes vol is het wel vrij zoet!
Het is doordeweeks...ik ben er in het weekend (vanaf vrijdagavond) meestal wat vaker.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
maar, wat is het rustig hier, is dat een nieuwe trend?
Woensdagavond, iedereen is aan de wasquote:Op woensdag 27 november 2013 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
maar, wat is het rustig hier, is dat een nieuwe trend?
ah, oke. ik dacht dat je er doordeweeks ook wel vaker wasquote:Op woensdag 27 november 2013 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is doordeweeks...ik ben er in het weekend (vanaf vrijdagavond) meestal wat vaker.
heb ik gister al opgevouwenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Woensdagavond, iedereen is aan de was
Ja de ene keer wat meer dan de andere keer, zit niet echt een lijn in.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke. ik dacht dat je er doordeweeks ook wel vaker was
Ik niet, vanavond pas te drogen gehangenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb ik gister al opgevouwen
ah, okequote:Op woensdag 27 november 2013 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja de ene keer wat meer dan de andere keer, zit niet echt een lijn in.
Deze week beetje andere dingen aan mijn hoofd. Dus Fok! staat wel open, maar ben niet echt heel actief.
En nu ga ik slapen, ik wil morgen op tijd op het werk zijn, kan ik ook weer op tijd naar huisquote:Op woensdag 27 november 2013 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke
tjah, ik heb meestal de pc wel aanstaan. Maar vanavond heb ik niet zo heel veel uitgevoerd.
Weltrustenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
En nu ga ik slapen, ik wil morgen op tijd op het werk zijn, kan ik ook weer op tijd naar huis
Slaap lekker allemaal
Muis Oui!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
mag ik proberen of het nu wel lukt om een playlist af te spelen?
Heb slechts een half uurtje muziek
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
mag ik proberen of het nu wel lukt om een playlist af te spelen?
Heb slechts een half uurtje muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |