Nee.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:46 schreef Karzai het volgende:
Hebben jullie gister ook zo genoten van het fantastische spel van Ajax?
Ik keek Celtic.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:46 schreef Karzai het volgende:
Hebben jullie gister ook zo genoten van het fantastische spel van Ajax?
Voor mij wel. Ik houd niet zo van voetbal.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm, das niet zo mooi
Heb je nog een leuke serie gevonden
Hork gespotquote:
Nee, ik ben Celtic liefhebber, ik moest wenenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dacht ik al, je probeerde zeker onder hun broekjes te kijken
Celtic speelt met het hartquote:Op woensdag 27 november 2013 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik ben Celtic liefhebber, ik moest wenen
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Celtic speelt met het hartrespect voor deze ploeg
Duister allemaal, the blacklist ken ik nietquote:Op woensdag 27 november 2013 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij wel. Ik houd niet zo van voetbal.
Ik heb me met Dracula, the Blacklist en Sleepy Hollow vermaakt.
Dat is snel, naar Belgica?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:54 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vandaag belachelijk geld veel uitgegeven... Maar het was nodig. Dus eigenlijk ook niet belachelijk.
Maandag verhuizen.
Over een crimineel die de FBI helpt met het opsporen van criminelen die op de 'blacklist' staan. In het kort.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Duister allemaal, the blacklist ken ik niet
Waar gaat deze film/serie over?
Ik wist niet dat je geld kon verdienen met groomen, je kan er van rondkomen?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik ben al druk aan het inpakken.
Kost en inwoning en daarnaast een vast loonquote:Op woensdag 27 november 2013 20:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je geld kon verdienen met groomen, je kan er van rondkomen?
Zo toemaar, dat is een mooi contractquote:Op woensdag 27 november 2013 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kost en inwoning en daarnaast een vast loon. Paard mag gratis mee.
Zeker. Het is geen hoog loon, maar gezien wat ik er allemaal voor krijg, zou ik er ook voor de helft nog gaan zitten.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zo toemaar, dat is een mooi contract
Ouwequote:
Wel goed alleen wat moequote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
Mooi !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto's van de lamp
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |